Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kash

18.12.2013. 06:20

»


Un tas pats attiecas uz Būvniecības likumu un arī uz Visparējiem būvnoteikumiem. Ja tie tiktu pienacīgi pildīti, nekādas Zolitūdes nebūtu.
Jaunais Būvniecības likums nemaz arī nav dramatiski kaut kas jauns. Tās dažas izmaiņas nemaina kopīgo likuma garu. Ja cilvēki nepildīja esošo likumu, tad neviens viņus nepiespiedīs pildīt jauno likumu. Jāmainās kaut kam citam. Kaut vai attieksmei pret pienākumu.
Piemēram - Rīgas būvvalde runa par to, ko likums viņiem neliek darīt, tā vietā, lai runātu par to, ko likums viņiem neliedz darīt.

Atbildēt

Kash

18.12.2013. 06:12

»


Bingo!

Atbildēt

>>>>>

17.12.2013. 23:41

»

Kash

Ja reiz iesaistieties sarunā, tad papētiet par ko gāja runa...


Patiešām daudz no šīs lietas nesaprotu, bet no reakcijas skaidrs, ka laikam ir atrasta sāpīga vieta, kur lobiji metīsies nepieļaut likuma grozījumus. Citādi tik daudz komentārus nerakstītu. Ja kāda no komisijām (ceru, ka šo, kas pašpasludinājusies par pasaules svētajiem tomēr neapstiprinās) meklē, ko rakt, te acīmredzami ir daudz ko, jo pretestība tik liela.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 22:32

»

Un tad

kā Jūs šo likuma pārkāpumu pierādīsiet? Reāli nekā, ja likuma ieraksta normu, ko nevar pārbaudīt, tad ta tur var arī nebūt


Priekš tam ir Darba inspekcija. Tai arī jāveic šīs parbaudes. Darba inspekcijai ir tiesības pārbaudīt arī līgumu esamību. Viņi, pirmkārt, pārbauda darba vieta strādājošo sarakstus konkrētajā dienā. Viņi pārbauda darbinieku apliecības objektā un uz apliecības norādītā līguma esamību dabā, pieprasot to attiecīgajam uzņēmumam. Līgumam jābūt deklarētam VID dienu pirms darba uzsākšanas - tātad nevar šmaukties ar to, ka "pirmo dienu strādā" un fiksi uzcept līgumu. Tas vairs cauri neiet.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 22:27

»

>>>>>

Vai patiesi? Ja darbinieks, kas nav saņēmis algu, to piedzen no virsuzņēmēja, tas nekādi nav saistīts ar nelegalo nodarbinātību? Man nav ne jausmas, kas ir Eurofound, izskatās, ka vienkārsi apkopojuši, ko dara dažādās Eiropas valstīs, taču materiāls labs izvērtējumam visām iespējamām komisijām...


Ja reiz iesaistieties sarunā, tad papētiet par ko gāja runa.
Speciali Jums paskaidroju, ka mēs apspriežam gadījumus, kad apakšuzņēmējs krāpjoties būvlaukumā ieved darbinieku bez līguma (apzīmējums Džamšuds) un kurš par to atbild.
Likums nenosaka, ka ģenerāluzņēmējam jāpārbauda apaksūzņēmēju noslēgtie darba līgumi. Ģenerāluzņēmējam pat nav tadu tiesību. Likums to pat liedz.
Šajā pētījumā (Eurofound) ir runa par apakšuzņēmēju LEGĀLI nodarbinato cilvēku tiesībām. Ja šim cilvēkam nav samaksāta alga tādu vai citādu iemeslu dēļ (apakšuzņemēja bankrots utt), tad viņam ir tiesības griezties atbilstošās iestadēs un pieprasīt samaksu no virsuzņēmēja (pārsvarā tas tiek risināts ar apdrošināšanas starpniecību). BET, tad arī ir JAPIERĀDA, ka viņš tur ir strādājis. Lai pierādītu, ka viņs tur ir strādājis, ir jābūt darba līgumam. Ko gan Džamšuds bez līguma pierādīs?

Atbildēt

Un tad

17.12.2013. 22:10

»

Kash

Lūk tas jau ir noziegums. Likuma pārkāpums kuru veic vai nu apakšuzņēmējs viens pats, vai ar ģenerāļa piekrišanu. Pirmais atbildīgais vienalga ir apakšuzņēmējs


kā Jūs šo likuma pārkāpumu pierādīsiet? Reāli nekā, ja likuma ieraksta normu, ko nevar pārbaudīt, tad ta tur var arī nebūt.

Atbildēt

>>>>>

17.12.2013. 22:09

»

Kash

Jūs mani piespiedat izlasīt (tiesa gan pa diagonāli) visu tekstu "Liability in subcontracting processes in the European construction sector...


Vai patiesi? Ja darbinieks, kas nav saņēmis algu, to piedzen no virsuzņēmēja, tas nekādi nav saistīts ar nelegalo nodarbinātību? Man nav ne jausmas, kas ir Eurofound, izskatās, ka vienkārsi apkopojuši, ko dara dažādās Eiropas valstīs, taču materiāls labs izvērtējumam visām iespējamām komisijām.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 22:02

»

Protams, protams

Saprotams, tas viss bez pases, lai foto var pie viena vārda mainīt kādu vien vajag


Lūk tas jau ir noziegums. Likuma pārkāpums kuru veic vai nu apakšuzņēmējs viens pats, vai ar ģenerāļa piekrišanu. Pirmais atbildīgais vienalga ir apakšuzņēmējs.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 22:00

»

.............

Liability in subcontracting processes in the European construction sector, autors - Eurofound, var atrast ar google, man prasīja vienu minūti. Izrādās jautājums diezgan nopietni analizēts Eiropā, ja nemaldos, tikko tika pieņemta norma, ka šāda atbildība turpmak būs gadījumā, kad sniedz būvniecības pakalpojumus...


Jūs mani piespiedat izlasīt (tiesa gan pa diagonāli) visu tekstu "Liability in subcontracting processes in the European construction sector".
Pats vismaz izlasījāt?
Vai te kaut kur bija runa par nelegālu nodarbinatību? Te viscaur runa bija par apakšuzņēmēju nodarbinato tiesībām. Par tādu darbinieku tiesībām, ar kuriem noslēgti darba līgumi.
Nejauciet kotletes ar mušām. Rakstā neiet runa par nelegalo darbu. Ja nepamanīju, tad noradiet konkrēti - kurā lapā ir runa par apakšuzņēmēja nelegāļiem!
Bez tam Eurofound nav ne noteikumu pieņēmējs ne kā citādi ar varu apveltīts "orgāns". Viņi tikai veic analīzi un var sniegt rekomendācijas.

Atbildēt

Protams, protams

17.12.2013. 21:17

»

Kash

Runājot par Džamšudiem. Likums jau nosaka kā šādas lietas kārtojas...


Citur atkarīgs no likuma un soda, godaprāts nav izmērāms. Kādu atbildību uzņemas apakšuzņēmums, ja tas no virsuznemeja nodibināys? Patiešām vēlaties atbildi, uzreiz pēc Zolitūdes traģēdijas te pāris celtnieki komentāros to aprakstīja. Laikam sīle labi dziļa.

Atbildēt

Protams, protams

17.12.2013. 21:08

»

Kash

Runājot par Džamšudiem. Likums jau nosaka kā šādas lietas kārtojas...


Saprotams, tas viss bez pases, lai foto var pie viena vārda mainīt kādu vien vajag :))))

Atbildēt

.............

17.12.2013. 21:02

»

Kash

Lūdzu parādiet resursu, kur es varu iepazīties ar šiem noteikumiem, ka ģenerāluzņēmējs atbild par apakšuzņēmēja darba līgumiem. Kamēr tādu neuzradīsiet, domas nemainīšu. Esmu strādājis Francijā. Protu daudzmaz lasīt gan vāciski, gan franciski, tāpēc resursu lūdzu


Liability in subcontracting processes in the European construction sector, autors - Eurofound, var atrast ar google, man prasīja vienu minūti. Izrādās jautājums diezgan nopietni analizēts Eiropā, ja nemaldos, tikko tika pieņemta norma, ka šāda atbildība turpmak būs gadījumā, kad sniedz būvniecības pakalpojumus citās ES valstīs. Pa šo laiku valstis palikušas vēl stingrākas, taču tabula sniedz labu priekšstatu kas draud citviet.

Atbildēt

Atbilde

17.12.2013. 20:43

»


Kādēļ var Vācijā un Francijā? Jāmaina likumi, lai varētu, tie likumi taču nav akmenī cirsti. Acīmredzot aizskarta sāpīgā vieta shēmām :)))))

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 19:13

»

Kasham

Redziet Francijā un Vācijā atbild par apakšnieka neesošiem darba līgumiem vai neizmaksātām algām, tur laikam tā milzīgā atšķirība ar Latviju


Izlasiet Darba Likumu un Fizisko personu datu aizsardzības likumu. Tad sapratīsiet kādēļ ģenerāluzņēmējs nevar atbildēt par apakšuzņēmēja līguma nenoslēgšanu ar Džamšudu.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 18:53

»

Kasham

Redziet Francijā un Vācijā atbild par apakšnieka neesošiem darba līgumiem vai neizmaksātām algām, tur laikam tā milzīgā atšķirība ar Latviju


Lūdzu parādiet resursu, kur es varu iepazīties ar šiem noteikumiem, ka ģenerāluzņēmējs atbild par apakšuzņēmēja darba līgumiem. Kamēr tādu neuzradīsiet, domas nemainīšu. Esmu strādājis Francijā. Protu daudzmaz lasīt gan vāciski, gan franciski, tāpēc resursu lūdzu.

Atbildēt

geizers

17.12.2013. 18:41

kas vainīgs - tas bailīgs.

Atbildēt

S.S.

17.12.2013. 18:19

No: http://blog.artursprieditis.lv/
Tam, ar ko tagad sastopamies katru dienu, acīmredzot vispiemērotākais ir transcendentālais izskaidrojums. Proti, Dievs latviešu tautai atmaksā par tās mūžseno patoloģisko naidu pret saviem godīgākajiem un gundrākajiem cilvēkiem. Latvieši visvairāk mīl ienīst un vajāt savus godīgākos un gudrākos, pret viņiem agresīvi vēršoties jebkurā izdevīgā situācijā. Bet tas nevar palikt bez sekām. Un sekas ir briesmīgas.
Katras tautas dzīvi vada tās elite – inteliģence. Elite organizātoriski formē tautas gaitas un piepilda ar saturu tautas apziņu. Tautas elite ir tautas galva. Ja tautai nav elite, tad tautai nav galva. Ja tauta nerūpējās par savas elites izveidošanu, tad tautai ir jāsamierinās ar dzīvi bez galvas.
Latviešu tautas dzīve ir dzīve bez galvas. Visur elites vietā ir kretīni, muļķi, zagļi, blēži. Visur,- jebkurā dzīves segmentā. Tajos vēsturiskajos periodos, kad latviešu tautu pieskatīja vācu un krievu elite, latviešu tauta neizjuta savas galvas trūkumu. Tajos vēsturiskajos periodos, kad latviešu tauta ir palaista savvaļā, galvas trūkums pārvēršās par tautas katastrofu.
Citādāk tas nevarēja notikt, jo tauta pati ir vainīga, un Dievs tagad tai liek dzīvot morālās un intelektuālās elles mocībās par tautas milzīgo grēku – patoloģisko naidu pret sava etnosa godīgākajiem un gudrākajiem cilvēkiem.
Radikālu notikumu laikā, saprotams, godīgas un gudras elites/inteliģences trūkums visuzskatāmāk atspoguļojās. Tā tas ir Zolitūdes traģēdijas sakarā.
Tas ir ļoti sāpīgs notikums. Taču ne mazāk sāpīgi notikumi ir nekur nederīgās un amorālās latviešu inteliģences nodevība 1939.-1940.gadā un 1989.-1990.gadā, nelietīgi atdodot tautas uzticēto valsti un pēc tam savas noziedzības slēpšanai izdomājot mītu par „okupāciju” (arī „globalizāciju”, „atgriešanos Eiropā”) un ar šo mītu zombējot vairākas paaudzes, kas praktiski nozīmē godīgas un gudras elites ģenēzes totālu neiespējamību ļoti tālā vēsturiskajā perspektīvā. Tā rezultātā latviešu tauta var palikt bez galvas līdz pasaules galam. Vienīgais glābiņš tāpēc var būt aicinājums kādam ārējam spēkam atkal pieskatīt latviešu tautu. Turklāt izvēle šajā ziņā tagad ir daudz plašāka nekā, teiksim, 1939.-1940.gadā.

Atbildēt

kraupienie NVO-šņiki

17.12.2013. 17:51

nu tur taču vienu NVO-šņiki...90 gadu sākumā izveidojās īpaši tizls jauniešu-neformāļu klubiņš, kas vazājās pa pasauli, rija vīniņus un sūca naudu no visiem...tie bija leģendārā NVO sektora pārstāvji.visus kurus no viņiem ir nācies sastapt-var nosaukt vienā vārdā-nejēgas un dīkdieņi!paskatieties uz voiku-vai tā izskatās cilvēks kas ir spējīgs uz adekvātu rīcību?!un tā kažoka ko tā tur dara...viņa tam angļu vecim ir radiniece?...visur vieni kažociņi...un tā rubesa...gan jau arī viņa bij nvo-šņica...
karoče-es ierosinu mums pašiem izveidot sabiedrisko-komisiju...Lapsa varētu būt komisijas sekretārs...

Atbildēt

Novērotājs

17.12.2013. 17:23

»

Kash

Valsts būvinspekcijas pienākumos nav lokālā būvinspektora kontrolēšana. Vai zināt cik valstī ir pašvaldību? Varbūt velējāties visus šos buvinspektorus (kaut pa vienam katrā pašvaldībā) uzkraut uz Valsts būvinspekcijas pleciem? Vai arī darīs tā kā darīja līdz likvidācijai - 20 vientuļi vilki staigās...


Valsts būvinspekcija būs tāda, kādu to izveidos. Ja likvidē, tad ir tā, ka šodien NEVIENS virs vietējā būvinspektora no valsts puses nevar un nedrīkst kontrolēt, kas tur notiek.
Rezultātā ir kā Zolitūdē - strādāja uz jumta ar sarunātu būvatļauju.

Atbildēt

Kasham

17.12.2013. 17:04

»

Kash

Labrīt


Redziet Francijā un Vācijā atbild par apakšnieka neesošiem darba līgumiem vai neizmaksātām algām, tur laikam tā milzīgā atšķirība ar Latviju.

Atbildēt

?

17.12.2013. 17:03

»

Kash

Labrīt


Kāda problēma tehnoloģijai un ko tas vispār nozīmē? Jautājums ir pavisam vienkāršs - vai ģenerāluzņēmējs kaut kā atbild, ja apakšnieka darbinieks strādā bez darba līguma?

Atbildēt

pp

17.12.2013. 17:02

»

S

Saucam lietas savos vārdos- MARODIERI


100 % piekrītu.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 17:01

»

Kā tad

Ko nozīmē "kā izturas"? Vai ģenerāluzņēmējs Latvijā atbild par darba līguma neesamību Džamšudam? Atbilde ir nē...


...un redzu, ka Jums galīgi nav "poņas" par būvniecības nozari. Tāpēc labāk nemaz "nebāzieties" par specu, ja nekā nesaprotat. Citādi 100 punkti atgādiniet šīs smalkās komisijas locekli. Tie spriedīs apmēram kā Jūs.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 16:59

»

Kā tad

Ko nozīmē "kā izturas"? Vai ģenerāluzņēmējs Latvijā atbild par darba līguma neesamību Džamšudam? Atbilde ir nē...


Labrīt!
Kā viņš var atbildēt par svešu līgumu? Pasakiet tehnoloģiju un tad gudri d.siet!

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 16:58

»

Novērotājs

Likvidējot valsts būvinspekciju un atstājot 1 pašvaldības būvinspektoru, salīdzinājums ar policiju izskatās šādi - valsts policiju likvidējam un uz vietām noliekam 1 polici, kurš pakļauts tikai pašvaldības bosam...


Valsts būvinspekcijas pienākumos nav lokālā būvinspektora kontrolēšana. Vai zināt cik valstī ir pašvaldību? Varbūt velējāties visus šos buvinspektorus (kaut pa vienam katrā pašvaldībā) uzkraut uz Valsts būvinspekcijas pleciem? Vai arī darīs tā kā darīja līdz likvidācijai - 20 vientuļi vilki staigās tur, kur gribēs un meklēs kašķi kur gribēs?

Atbildēt

eu

17.12.2013. 16:45

»

Sīmanis S.

Tam, ar ko tagad sastopamies katru dienu, acīmredzot vispiemērotākais ir transcendentālais izskaidrojums. Proti, Dievs latviešu tautai atmaksā par tās mūžseno patoloģisko naidu pret saviem godīgākajiem un gundrākajiem cilvēkiem. Latvieši visvairāk mīl ienīst un vajāt savus godīgākos un gudrākos, pret...


simanovič, vai Jūs aicināt "no ārpuses" veikt Latvijas okupāciju, jo vecie boļševiki un PSRS kolaboranti (prezis Andris Bērziņš)ir slikta elita un pierāda, ka "latvieši" neprot pārvaldīt savu valsti?

Atbildēt

Paijai

17.12.2013. 16:43

»

Paija

Kāda pārkrāsota karikatūra tā Rubesa. Smieklīgi izkrāšļota lelle


Nu esiet pieklājīgāka izteikumos! Vienmēr, pirms vēlaties kaut ko tml. teikt, padomājiet, kāda izskatāties pati. Varbūt esat īstens zirgaģīmis.

Atbildēt

Novērotājs

17.12.2013. 16:41

»

Kash

Neuzskatu, ka Valsts būvinspekcijas likvidēšana būtu kāda traģēdija. Problēma, drīzāk ir tajā, ka ne visai pareizi noteica būvvalžu kompetences un pilnvaras. Bet tajā brīdī būvvaldēm vajadzēja kliegt pilnā rīklē, bet šie klusēja, jo pašiem uzprasīties uz darbu un atbildību nevienam īpaši negribās. ...


Likvidējot valsts būvinspekciju un atstājot 1 pašvaldības būvinspektoru, salīdzinājums ar policiju izskatās šādi - valsts policiju likvidējam un uz vietām noliekam 1 polici, kurš pakļauts tikai pašvaldības bosam.
Un ja kas nepatīk, sūdziet tiesā, pēc 5 gadiem varbūt ka izskatīs.

Atbildēt

Kā tad

17.12.2013. 16:37

»

Kash

Uzraudzība uz uzraudzības, atbildības nekādas, tāds Jūsu priekšlikums? Diez kādēļ citas valstis tiek galā ar vienkāršu atbildības noteikšanu...


Ko nozīmē "kā izturas"? Vai ģenerāluzņēmējs Latvijā atbild par darba līguma neesamību Džamšudam? Atbilde ir nē.

Nevajag stāstīt pasakas par bezatbildību un atbildību. Kas saņem naudu, tam būtu jānes atbildību un jārūpējas, lai uzbūvētais nesagāztos uz galvas, nevis varza ar visādiem būvspeciālistiem, kas paši sevi sertificē.

Atbildēt

Māris Sprinģis

[R] 17.12.2013. 16:29

Paskatoties uz šim personām,ko mēs varētu pateikt? Vai šādi ir tiem mūsu Latvijas Tautas varoņi un glābēji. Vai tā viņi ziedo Latvijas labā savus ieraustos MILJONUS,tā viņi žēlīgi pret mirušajiem,tā viņi žēlīgi pret nabagiem un cietējiem,tā viņi cīnās par sociālo taisnīgumu un iedzīvotāju labklājību valstī(Pasaules Bankas un Starptautiskā valūtas fonda aizrādījums latvijas valdībai par pieaugošo nabadzību īsajā pastāvēšanas laikā). Vai šādi ir mūsu valsts PATRIOTI un CĪNĪTĀJI par TAISNĪBU un DIEVA LIKUMIEM. Es teiktu: "NOST ar ŠĀDIEM VILTUS AIZSTĀVJIEM". Domrovskis parāda ar savu rīcību,kā pausē viņš ir un kādus sociālos slāņus, šķiras viņš aizstāv. Vai tas Tautai vajadzīgs,vai nevajadzētu viņus no Tautas muguras nokratīt nost?

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 16:08

Uzraudzība uz uzraudzības, atbildības nekādas, tāds Jūsu priekšlikums? Diez kādēļ citas valstis tiek galā ar vienkāršu atbildības noteikšanu?
------------------
Ir arī atbildības noteiktas. Jautājums tikai kā pret tām izturās. Ja cilvēks bijis bezatbildīgs, tad sēdēs cietumā. Nekur neizspruks.
Kā jau teicu - esošā sistēma nav slikta, tikai jāsakārto.
Un "citās valstīs" atbildības sadalījums un iekšējā kvalitates kontrole ir līdzīga, tomēr mājas tāpat brūk, ja procesā iesaistījušās bezatbildīgas personas.

Atbildēt

Sīmanis S.

17.12.2013. 16:05

Tam, ar ko tagad sastopamies katru dienu, acīmredzot vispiemērotākais ir transcendentālais izskaidrojums. Proti, Dievs latviešu tautai atmaksā par tās mūžseno patoloģisko naidu pret saviem godīgākajiem un gundrākajiem cilvēkiem. Latvieši visvairāk mīl ienīst un vajāt savus godīgākos un gudrākos, pret viņiem agresīvi vēršoties jebkurā izdevīgā situācijā. Bet tas nevar palikt bez sekām. Un sekas ir briesmīgas.

Katras tautas dzīvi vada tās elite – inteliģence. Elite organizātoriski formē tautas gaitas un piepilda ar saturu tautas apziņu. Tautas elite ir tautas galva. Ja tautai nav elite, tad tautai nav galva. Ja tauta nerūpējās par savas elites izveidošanu, tad tautai ir jāsamierinās ar dzīvi bez galvas.

Latviešu tautas dzīve ir dzīve bez galvas. Visur elites vietā ir kretīni, muļķi, zagļi, blēži. Visur,- jebkurā dzīves segmentā. Tajos vēsturiskajos periodos, kad latviešu tautu pieskatīja vācu un krievu elite, latviešu tauta neizjuta savas galvas trūkumu. Tajos vēsturiskajos periodos, kad latviešu tauta ir palaista savvaļā, galvas trūkums pārvēršās par tautas katastrofu.

Citādāk tas nevarēja notikt, jo tauta pati ir vainīga, un Dievs tagad tai liek dzīvot morālās un intelektuālās elles mocībās par tautas milzīgo grēku – patoloģisko naidu pret sava etnosa godīgākajiem un gudrākajiem cilvēkiem.

Radikālu notikumu laikā, saprotams, godīgas un gudras elites/inteliģences trūkums visuzskatāmāk atspoguļojās. Tā tas ir Zolitūdes traģēdijas sakarā.

Tas ir ļoti sāpīgs notikums. Taču ne mazāk sāpīgi notikumi ir nekur nederīgās un amorālās latviešu inteliģences nodevība 1939.-1940.gadā un 1989.-1990.gadā, nelietīgi atdodot tautas uzticēto valsti un pēc tam savas noziedzības slēpšanai izdomājot mītu par „okupāciju” (arī „globalizāciju”, „atgriešanos Eiropā”) un ar šo mītu zombējot vairākas paaudzes, kas praktiski nozīmē godīgas un gudras elites ģenēzes totālu neiespējamību ļoti tālā vēsturiskajā perspektīvā. Tā rezultātā latviešu tauta var palikt bez galvas līdz pasaules galam. Vienīgais glābiņš tāpēc var būt aicinājums kādam ārējam spēkam atkal pieskatīt latviešu tautu. Turklāt izvēle šajā ziņā tagad ir daudz plašāka nekā, teiksim, 1939.-1940.gadā. Skat.:http://blog.artursprieditis.lv/

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 16:03

»

bs

Ko tu pin to iepirkumu klaat,te tak buuveeja privaats pasutiitaajs,bez nekaadiem iepirkumiem


Domā, ka privātie netaisa tenderus? Un kā vēl taisa! Pamēģini vienu Maksimu bez tendera dabūt.

Atbildēt

Kash

17.12.2013. 16:01

»

Kasham

Kas tad atkal kaut ko sertificēs, jau tagad pārsertificējušies, bet par Džamšudu izsmēķiem un darba līgumiem atbildību uzņemties negrib...


Runājot par Džamšudiem. Likums jau nosaka kā šādas lietas kārtojas.
Es, labi zinot, kas ar tiem Džamšudiem ir, varu paskaidrot, ka viss ir atkarīgs no darba devēja godprātības. Nevienā objektā nedrīkst strādāt cilvēks bez darba līguma. Objektā katram darbiniekam ir jābūt apliecībai, kurā noradīts darba līguma numurs un līguma noslēgšanas datums, fotogrāfija, firmas nosaukums un vārds, uzvārds. Ģenerāluzņēmējam nav tiesību pieprasīt konkrētus darba līgumus. Apakšuzņēmējs uzņemās atbildību un iesniedz informāciju ģenerālim, ka viņam viss ir noformets pēc likuma, un kaut katru dienu iesniedz jaunu darbinieku sarakstu, ja darbinieki mainās.

Atbildēt

bs

17.12.2013. 15:48

»

Kash

Te nu es nepiekrītu...


Ko tu pin to iepirkumu klaat,te tak buuveeja privaats pasutiitaajs,bez nekaadiem iepirkumiem.

Atbildēt

es

17.12.2013. 15:46

sadu vestuli var uzcept 8 klases skolnieks, vai tad militaristi ir parbaudijusi to kantori, nedrikst aimists ,ka seit nevares stulbibas noslepenot, ta taomer sabiedriska komiteja nevis valsts noslepums, ja sita dabojas butu interesanti ko vini tur sava muza noslepenojusi , ---domaju taadas perles naktu laukaa, ka tik turies.

Atbildēt

hm

17.12.2013. 15:43

»

Zīmīgs_pārmetums

Kā "tulkot" Kažociņa kga vēstule pausto - "... trūkst arī informācijas krievu valodā..." - vai kā mājienu, ka pēc klienta pirmā pieprasījuma no saziņas valsts valodā, Latvijas valsts iestāzu un organizāciju darbiniekiem ir "politkorekti" jāprotas un jāpāriet saziņā uz "visiem saprotamo" krievu valodu...


Tā arī jātulko - visam jābūt krieviski, jo bojā gāja krievi un uzspļaut uz to, ka bojā gāja arī azerbaidžāni, baltkreivi, ukraiņi un citi. Preambulu Satversmei nevajag, jo tas sāpinās krievus (tā teica prezis Bērziņš). Valstī jāievieš krievu valodu kā 2.valsts valodu, jo tas mazinās krievu sāpes. Un, sparotams, visiem krievu okupantiem jāpiešķir pilsonību. Vai tik visa sabrukšana un šī komisija nav specdienestu (galvenokārt SAB) operācija, lai panāktu, ka pie varas nāk moskaļi un Latvijā krievu valoda iegūst valsts valodas statusu?

Atbildēt

Lelle

17.12.2013. 14:31

"...piesaistīt organizācijā brīvprātīgos darbam ar cietušajiem."

Jāāā...tas nudien ir interesanti!!! Pašiem no tautas siles algas tūkstošos un vēl visādi labumi par pliku dir...nu, bet tiem, kas reāli strādā vaiga sviedros pa velti jārukā būtu. Īstenie nelieši! Nu kāda sabiedriskā, ja valsts silei piesūcās kā dēles!

Atbildēt

reno

17.12.2013. 14:27

hmm, spriežot pēc vēstules beigām, parakstīta viņa pavisam noteikti ir nepareizi.
nevar beigās rakstīt "ar cieņu", ja viss vēstules saturs skaidri un gaiši liecina, ka nekādas cieņas vispār nav.

Atbildēt

D_LV

17.12.2013. 13:58

Sabiedriskā komisija? Kāds sakars minētajam bariņam ar sabiedrības interesem ? Jaunie siles amati, uz mirušo kauliem, dzīvo nodokļu naudu tika veiksmīgi izveidoti!! Kautkā sāk tracināt tāda veida "rūpes" ar "veiksmes" stāstiem rezultāta no valdošo puses...

Atbildēt

laukis

17.12.2013. 13:16

Tāda nu ir šī rietumu (Kažociņš, Rubesa) un vietējo taisnības cīnītāju (Voika) morāle. Ko tur liegties, nav vērts !?

Atbildēt

???????

17.12.2013. 13:10

»

gatis

izlasīju vēstuli. nav perfekta, bet katrā gadījumā normas robežās. tā kā Dimante tiešām bija baigi uzvilkusies, vai tik tur nav kādas reālas problēmas apakšā. varbūt knābim vajadzētu ziedot.lv apciemot


Kāds sakars KNAB gar privātu iniciatīvu, kurā iesaistīta komercbanka, laikam tikpat liels kā ziedot.lv ar mājas sagāšanos.

Visi turīgie komisijas locekļi jau var vienu uzvaru uzrādīt savai nenogurdināmajai rīcībai - šodien pieņemts regresīvais ienākumu nodoklis.

Atbildēt

gatis

17.12.2013. 13:00

izlasīju vēstuli. nav perfekta, bet katrā gadījumā normas robežās. tā kā Dimante tiešām bija baigi uzvilkusies, vai tik tur nav kādas reālas problēmas apakšā. varbūt knābim vajadzētu ziedot.lv apciemot?

Atbildēt

Iza

17.12.2013. 12:57

»

Jānis

nesaprotu, kādēļ tādi pārmetumi par vēstules tekstu. zolīda, sakarīga vēstule, kurā norādīts uz problēmām ar faktisku palīdzības sniegšanu cietušajiem. Tur pat nav īsti pārmetuma ziedot.lv, bet gan uz sadarbības trūkumu starp valsts/pašvaldību institūcijām


Piekritu. Man LL publikacijas par so temu liekas pretigas. Es gan nepiekritu komisijas loceklu atlases procesam (kurs un kapec), bet tas, ka cilvekiem NAV jastrada par brivu, ir tikai normali. Un kas tik sausmigs ir sanemt normalu algu? Vai viniem par minimalo tas jadara?
Si vestule varbut ir sasteigta, jo nepeta vel problemu celonus, bet vienkarsi norada uz sapulce izskanejuso cietusi viedokli. Ko Ziedot.lv cepas?

Atbildēt

Kasham

17.12.2013. 12:32

»

Kash

Te nu es nepiekrītu...


Kas tad atkal kaut ko sertificēs, jau tagad pārsertificējušies, bet par Džamšudu izsmēķiem un darba līgumiem atbildību uzņemties negrib.

Uzraudzība uz uzraudzības, atbildības nekādas, tāds Jūsu priekšlikums? Diez kādēļ citas valstis tiek galā ar vienkāršu atbildības noteikšanu?

Atbildēt

kamikadze

17.12.2013. 11:52

»

exmežsargs

Daudz maz zinot reālos apstākļus (domāju, ka katram no šiem CŪKĀM ir īpašumi LAUKOS, piem.baibiņai ar Jurīti Rendas mežos) iesaku sākt pielietot ugunsterapiju kā 5tā gadā


Domāju, ka ugunsterapija arī būs tas līdz kam mūsu tā sauktā "elite" aizspēlēsies! Tad skraidīs pa emigrācijām (iesakam Londonu) un gaudīsies par expropriāto īpašumu! :D

Atbildēt

cereetaajs

17.12.2013. 11:50

Var jau šīs komisijas čļenus saprast, Rubesei ar Voiku steidzami vajag plastiskās operācijas, bet Kažociņam, pirms iestājas ziema, ir jāuzaudzē tauki.Tikai nezinu, ko šeit meklē Steinerte, viņa nu gan ir pamesta zem tanka. Visa reputācija pagalam, bēdz no šiem hiēnām.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...