Pamazām kļūst skaidrs, kur veselības aprūpi novedusi Čakšas „saimniekošana”
Pietiek lasītājs08.01.2019.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
>21.39
09.01.2019. 18:28TUR GAN ĪPAŠNIEKOS IR ARĪ PAŠVALDĪBAS, BET MINISTRAM TUR VARAS NAV, TAS TIESA
medmāsa
09.01.2019. 08:39Arī šī raksta autors nav pamanījis, ka Londonas lidostas čemodānu lādētāji prasa 20 eiro par stundu. Latvijā vidēji māsa stundā var nopelnīt 6-7 eiro, cilājot slimos, vecos un vienkārši ,,nobarojušos" naudas maisus. Čakša vismaz centās ko uzlabot, Viņķele jau pieteikusies visu ārdīt! Ar vēlētāju biļeteniem ir par maz, vajag sū koku!
vai
09.01.2019. 07:18»
Aija
Slimnīcas nav privātās, SIA ir darbības forma un īpašnieks ir pašvaldības. Zagt var visur, ne tikai medicīnā
arī slavenā apvienība V&Z, kurai dāsni tiek?
Džambo
08.01.2019. 23:58Drīz vienu tukšvāvuļotāju nomainīs slavenā Viņķele un sāksies katru dienu radio un televīzijā plātīsies
tāpat kā Čakčene....
Tas nekas,ka tauta pat dzirdēt neko negrib par Viņķeli, bet viņa taču grib ministrēt,viņu tas neinteresē!
Aija
08.01.2019. 23:15»
Lelle
Kapēc neviens nerunā par to, ka visas rajonu centru slimnīcas, kuras nepaspēja nolikvidēt ir kļūvušas par SIA un tas nozīmē par privātām, kur nosacītās valdes ar šaupelēm rauš naudu savās privātajās kabatās. Ir notikusi valsts slimnīcu nozagšana. Kā tas varēja notikt? Tas nozīmē tikai vienu, ka valsts...
Slimnīcas nav privātās, SIA ir darbības forma un īpašnieks ir pašvaldības. Zagt var visur, ne tikai medicīnā.
zatlers
08.01.2019. 23:02Blēņas
Jelgavas slimnīcas ķirurğijas nodaļā tikai utainie vien strādā, sevišķi plikpaurainais pundurslepkavaziāts
Lelle
08.01.2019. 21:39Kapēc neviens nerunā par to, ka visas rajonu centru slimnīcas, kuras nepaspēja nolikvidēt ir kļūvušas par SIA un tas nozīmē par privātām, kur nosacītās valdes ar šaupelēm rauš naudu savās privātajās kabatās. Ir notikusi valsts slimnīcu nozagšana. Kā tas varēja notikt? Tas nozīmē tikai vienu, ka valsts ir zaudējusi vienu no svarīgākajām savām funkcijām-medicīnu, kurai būtu jānodrošina pieejamība Latvijas tautai. Tagad nauda ripo nevis pacientiem, bet zagļu kabatās. Kad, kurš par to sāks atbildēt un kas šo jautājumu sāks vilkt gaismā.
Troļļu gans
08.01.2019. 21:21Žēl, ka topošā nezāļu ravētāja tāda pavārga, bet pat viņa čempiones, indīgās tukšziedes, un Cien.Ministra ar Pumpu atstāto dārziņu varēs ravēt ilgi jo ilgi. Zaļo mērģļu atstāto dārziņu pat lietvedes spētu ravēt.
Izdevās mērģļiem piebeigt Latvijas veselības nozari līdz uzvarošām beigām. Lai kādi meža dīvainīši nesēdēja veselības ministra krēslos, divi pēdējie zaļie mēgļi uz viņu fona bija izcilas personības.
Par pašreizējo e-veselību jāpateicas Čakšai
08.01.2019. 14:34Čakša nevēlējas ieviest Igaunijā un Lietuvā jau ilgus gadus sekmīgi darbojošos oblīgāto veselības apdrošināšanu-neatkarīgas slimokases,ar pašu dalībnieku piedalīšanos to pārvaldīšanā,pat nepaskaidrojot,kādēļ! Apzināti
piedāvāja mums nevis pašu lētāko Eiropā-Beļģijas veselības apdrošināšanas modeli,ar 10 eiro mēneša maksu par standarta veselības aprūpes pakalpojumiem visai ģimenei,bet gan piedāvāja pašu dārgāko-Nīderlandes veselības apdrošināšanas modeli,lai mēs no tā atteiktos!Jo nevarēja nezināt,ka pat daudzi Nīderlandes iedzīvotāji labprātāk izvēlas kaimiņvalsts Beļģijas slimokasu pakalpojumus!Jo,kā ir trāpīgi teicis profesors Vīksna,neviens negrib atteikties no šī naudas maisa!
Tiešām nesaprotat?!
08.01.2019. 14:01No kurienes tad lai ņem naudu ministrijas ierēdņu armijas milzīgajām gada prēmijām un daudzajām ,pat Darba likumā neparedzētām piemaksām,pēc darba koplīgumiem ar nozares arodbiedrību??
Progress
08.01.2019. 13:52Problēma ir vēlēšanu sistēmā-partiju monopolā deputātu kandidātu izvirzīšanā! Partijas ir jau tik tālu progresējušas,ka sāk virzīt ministru un pat Ministru prezidenta amata kandidātus,par kuriem neviens nav pat balsojis!
Doks
08.01.2019. 13:36»
Gaga
Ja ārsts darba laikā lasa lekcijas ..kaut kur,tad viņš apzog iestādi,tātad nav noslogots savā pamatdarbā,par ko vienmēr brēc par algu pielikumu?Precīzi savu darbalaiku izstrādā tikai medmāšas,kā arī māsu palīgi,tie darbalaikā nevar atstāt posteni,tas ir fakts
Farmācijas firmas apmaksātas lekcijas,pa brīvu priekš kolēģiem neviens neko nelasa.
ha-ha
08.01.2019. 13:33»
Tad
Putniņš būs Stradiņu valdē
Pēc pshotipa Ilze būtu ideāla koncentrāciju nometņu ministre.Labējo jeb fašistu pārvalde pie mums ir iesakņojusies labi un arī vienotību klani ir ar izteiktu prettautisku un homofobisku novirzi,kuriem pie bezsamaņā guloša cilvēka pirmā doma ir- diez vai šis cilvēks ir pelnījis palīdzību.
Gaga
08.01.2019. 13:25Ja ārsts darba laikā lasa lekcijas ..kaut kur,tad viņš apzog iestādi,tātad nav noslogots savā pamatdarbā,par ko vienmēr brēc par algu pielikumu?Precīzi savu darbalaiku izstrādā tikai medmāšas,kā arī māsu palīgi,tie darbalaikā nevar atstāt posteni,tas ir fakts.
Žanis
08.01.2019. 13:21Mūsu valstī ekonomika strādā uz tiem , kuri stiprāk bļauj. Tā iet, kad amatos tiek amatieri.
Doks
08.01.2019. 12:49»
Siltā gulta
Noslogojumu var celt par 6-7%, bet ne vairāk, jo nepieciešama sanitārā apstrāde, gultu rezerve neparedzētiem gadījumiem utt. Peesonāla plānošana nav uz gultu skaitu, bet uz pacientu skaitu un šajā rādītājā Latvijas slimnīcas stipri atpaliek pat no Austrumeiropas, nemaz nerunājot par Vāciju vai Skandināviju...
Pie mums guļ ilgāk un ārstēšanas efektivitāte ir zema,gultas ir padomju laiku jēdziens, kur neviens neko nesaprot, zem tā var palikt visu ko,jo ne jau pa fiziskām gultām iet runa.
Siltā gulta
08.01.2019. 12:41»
med
Lai arī ārstniecības iestādes gada beigās cēla trauksmi par personāla trūkumu un finansējuma trūkumu, paskatoties slimnīcu darba datus, var secināt, ka slimnīcās gultas ir noslogotas tikai par 3/4 jeb vidēji 75...
Noslogojumu var celt par 6-7%, bet ne vairāk, jo nepieciešama sanitārā apstrāde, gultu rezerve neparedzētiem gadījumiem utt. Peesonāla plānošana nav uz gultu skaitu, bet uz pacientu skaitu un šajā rādītājā Latvijas slimnīcas stipri atpaliek pat no Austrumeiropas, nemaz nerunājot par Vāciju vai Skandināviju. Tas, savukārt rezultējas pacientu stacionārās medicīniskās aprūpes kvalitātē..., ja kādu no ekstensīvās politikas piekritējiem tas vispār interesē.
Tad
08.01.2019. 11:26»
Antiņš
Redzēsim ko teiksiet, kad Viņķele sāks saimniekot
Putniņš būs Stradiņu valdē
Zinošais
08.01.2019. 10:57Nekā pārsteidzoša ! politiskie uzstādījumi tiek ieviesti dzīvē !
Viens no tādiem ir publiskās naudas atdošana privātiem un tas notiek ar publisku sasaukšanos - veselības aprūpē trūkst finansējuma dodiet vairāk naudas un kā reakcija uz to - mēs taču atradām un iedevām vairāk ! Piemirsa tikai pateikt kādu problēmu ar šo naudas piešķīrumu risinās un pēc tam izvērtēt vai gaidītais rezultāts sasniegts un ja nē kas par to ir atbildīgs !
Nav neviena, kas atbild par sistēmu ! Tas ir kā "uz klučiem" stāvošam auto veikt dzinēja remontu
labais
08.01.2019. 10:48»
Es nepiekrītu
ka reformas nav bijušas veselības jomā un citās...
nu tas ir vietā: runāšana par reformām arī ir reforma!!!
Hmm
08.01.2019. 10:44Visur tika teikts, ka algas palielinās tiem mediķiem un atbalsta personām, kura saņem mazākās algas. Nevis tiem, kuri saņem tūkstošos, līdz ar to rakstā šis salīdzinājums ir nevietā.
Es nepiekrītu
08.01.2019. 10:39ka reformas nav bijušas veselības jomā un citās.
Jautājums ir cits, ko sauc par reformām. Jebkura un jebkāda - pozitīva- negatīva iejaukšanās jebkurā sistēmā ir reformas, tostarp solījumi reformēt, kas ir tukša melošana.
Bet likums netika izdots pamatoti - reformas un runas par reformām ir maldinošas. Saeima nekad Saeimas prezidija vadībā neieviesīs jaunu likumu ar vienu atrunu, ja nav paredzēta nauda valsts budžetā. Tas arī pierāda, ka Čakša un Reizniece savu optimismu varētu demonstrēt citās sfērās - piem. strādājot par apkopējām Saeimas ēkā. Šīs divas meles ir noziedznieces, kuras melo, kolīdz atver mutes.
med
08.01.2019. 08:43Arī man ir smaga neatbilstība starp reālo laiku ko pavadu darbā un oficiālo .Protams darbā atrodos stipri mazāk , bet tas nav Stradiņos . Un ja tā nebūtu jau sen tur nestrādātu
med
08.01.2019. 08:40Lai arī ārstniecības iestādes gada beigās cēla trauksmi par personāla trūkumu un finansējuma trūkumu, paskatoties slimnīcu darba datus, var secināt, ka slimnīcās gultas ir noslogotas tikai par 3/4 jeb vidēji 75%.
Rodas jautājums – tad kādēļ ir vajadzīgs algas pielikums, ja esošais resurss netiek pilnībā izmantots un darbs nenotiek uz pilnu slodzi?
Beidzot kāds saprot kas notiek