Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

NV

23.10.2013. 20:56

»

Ex-seržants

Tas ir labi ka piefiksē manis teikto. Tikai tas ir par maz. Izdrukā,ievieto rāmī, piekar pie sienas un ik vakaru pirms gulētiešanas atkārto. To pašu liec darīt ari savai vecenei


Tas ir labi ka piefiksē manis teikto. Tikai tas ir par maz. Izdrukā,ievieto rāmī, piekar pie sienas un ik vakaru pirms gulētiešanas atkārto. To pašu liec darīt ari savam vecim.

Atbildēt

vaņka

23.10.2013. 15:56

»

Ex-seržants

Ahā, krievu šovinisti sarosījušies. Un kā tur bija ar "močīšanu sortīrā" un "ēzeļa ausīm", smalkjūtīgie Jūs mūsu


ēzeļa ausis jau saņēmi par Abreni,bet sagaidīsi arī "sortīru"- mūžīgi okupētais un izvarotais tu mūsu.

Atbildēt

NV

23.10.2013. 10:36

»

Ex-seržants

Tu atkal kļūdies. Neviena brīdi neesmu centies prezentet sevi par inteliģentu, jo padomju un tagadējā ta saucamā inteliģence šeit man iedveš dziļu riebumu.Iemeslu tam paskaidroju iepriekš. Laba izglītība un tieksme frāžaini muldēt pēc būtības nepasakot neko vel nenozīmē būt inteliģentam. Attiecība ...


Varat jau mani uzskatīt par idiotu, bet tādā gadījumā jājautā kas esat Jūs? Parādi man kaut vienu sakarīgu un argumentetu komentu par tēmu. Vieni stulbeņi. Varbūt ka esi no tiem , kurus nosaucu par letām prostitūtām tapēc tik cemmīgs? Ka jau ierasts postpadomju inteliģencei. Dažs labs cits censonis nu tik ļoti grib sevi izcelt, kgan cauri spīd prasts vidusmēra vulgārisms, runājot ar citiem. Tādi apvainojumi, tādi epiteti... Kada izeja? Izeja vienkarša kā visā civilizēta pasaule pieņemts- smagi sodi, un efektīva kontroles sistēma. Tapēc arī jāpāriet pie represīvām metodem un adekvātiem sodiem, lai publikai smadzenes iepravītu pareizā virzienā un nepieciešams veikt represīvus pasākumus un nevis izlases veidā, bet masveidīgi.
Ir novērots, ka notiek sabiedrības intelektuāla noslāņošanās- daļa attīrās pārskatot savu vertību skalu, cita daļa deģenerējās vēl vairāk. Sorry, nelaimīgais, bet Tu velc uz otro, ja jau rakstu pat nespēj izlasīt, kur nu vēl saprast. Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība. Zombējums ir ļoti relatīva lieta. Pats savu nozombētību nepamana - attiecas tikpat labi uz mani, kā uz tevi. Viena lieta, ka par šīm tēmām teoretizē cilvēki, kas nekad nav pieķērušies "vērsim pie lietas", pavisam cita - kad par to runā tie, kas bijuši notikumu avangardā un zina drēbi. Un nemēgini man šet provocēt, jo te nav īsta vieta kur par to runāt. Bezmaksas konsultācijas nesniedzu it īpasi tadiem kretīniem ka Tu, kam tapat nekas nepielektu.
Un draudzīgs padoms Tev- ja pretende uz to, lai kads iesaistītos ar Tevi diskusijā, tad iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem vulgārismiem, kurus tāpat neviens nelasa. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot pārējos :D

p.s. šis ir mans sestais komentārs šeit.

Atbildēt

Ex-seržants

23.10.2013. 07:11

»

NV

Bet tieši to jau es arī saku, ka diskusiju neredzu. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot...


Tu atkal kļūdies. Neviena brīdi neesmu centies prezentet sevi par inteliģentu, jo padomju un tagadējā ta saucamā inteliģence šeit man iedveš dziļu riebumu.Iemeslu tam paskaidroju iepriekš. Laba izglītība un tieksme frāžaini muldēt pēc būtības nepasakot neko vel nenozīmē būt inteliģentam. Attiecība par valodu- šajā vidē apgrozoties savadāk nesanāk, jo citu valodu publika nesaprot (deģenerācija krīzes apstākļos). Pieļauju, ka esmu kļūdijies veltījot savu laiku rakstīšanai šeit.

Atbildēt

NV

23.10.2013. 06:40

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Bet tieši to jau es arī saku, ka diskusiju neredzu. Un diezgan aizkustinošii skatīties, kā sirdī vulgārs un prasts tipiņš lien vai no ādas ārā, lai pasniegtu sevi kā inteliģences iemiesojumu, lietojot it kā asprātīgas (bet sen jau apnikušas, jo tas tiek nemitīgi atkārtots) vārdu formas un nemitīgi apsaukājot pārējos :D

p.s. šis ir mans otrais komentārs šeit.

Atbildēt

Edge

22.10.2013. 22:46

»

NV

Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība


Bo(.)dāna kungs atslābināties tagad nevar - labākā aizsardzība ir uzbrukums. Ja nevar ne korupciju ierobežot, ne legālās narkotikas un "točkas" apkarot, tad jāsāk celt troksnis par pieminekli Pārdaugavā un jāraksta komentāri rakstiem. Pazīstams stils:
Доклад т. Жданова о журналах "3везда" и " Ленинград"
http://www.sovlit.ru/articles/doklad_zhdanova1946.html

Atbildēt

NV

22.10.2013. 20:50

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Atslābsti kretīn. Savadāk ex-jefreitors Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks, kas ir pilsoniska sabiedrība.

Atbildēt

Paija

22.10.2013. 19:42

»

Paija

Kurš tad ar tādu gribēs diskutēt, kurš tautas skološanu saredz nodokļu maksā! Tāpēc nav ko pīkstēt, ka ar stulbeni neviens nediskutē, ja nu vienīgi otrs dabas bērns tāds pats mīlulis


Ko tu par to teiksi?Atcerieties -
saglabājiet sev algota darba ņēmēja statusu pat tad, ja mēnesī Jums maksā nieka pārdesmit latus. Labāk ilgstošs bezalgas atvaļinājums nekā “brīvs kā putns gaisā”!

Apdrošināšanas stāžam un darba attiecību esamības faktam ir būtiska loma Tev un Taviem bērniem izmaksājamo summu izlemšanā nākotnē.
Būs jākož pirkstos, bet būs jau par vēlu, kad milzu summas Tev aizies gar degunu – kuras Tu varēji saņemt, bet nesaņemsi tikai tādēļ, ka savulaik paslinkoji uzrakstīt dokumentu.

Piemēram, pat privātās apdrošināšanas kompānijas neizmaksās Tev dienas naudu saslimšanas gadījumā (ja apdrošināts šāds risks), ja būsi palicis bez oficiālas darba vietas.
ja Tev tuvojas 55 gadi, tad steidzies noformēt ilgtermiņa līgumus par privāto dzīvības apdrošināšanu ar uzkrājumu vai pensiju 3. līmeni.

Jau nākamajā rītā pēc 56. dzimšanas dienas Tu ieraudzīsi, ka apdrošināšanas kompāniju durvis Tev ir slēgtas, jo esi ieskaitīts nomiršanas paaugstināta riska grupā. To paredz veselības sfēru reglamentējošās instrukcijas un tabulas.

Atbildēt

Paija

22.10.2013. 19:22

»

Ex-seržats

Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra...


Kurš tad ar tādu gribēs diskutēt, kurš tautas skološanu saredz nodokļu maksā! Tāpēc nav ko pīkstēt, ka ar stulbeni neviens nediskutē, ja nu vienīgi otrs dabas bērns tāds pats mīlulis.

Atbildēt

Ex-seržants

22.10.2013. 19:14

Varat jau mani uzskatīt par idiotu,bet tad jau arī tie Mļecina diskusijas dalībnieki ,kam iedevu linku, arī ir idioti, jo runā par to pašu (šaubos gan , ka kāds tur degunu iebāza). Tādā gadījumā jājautā kas esat Jūs?

Atbildēt

Ex-seržats

22.10.2013. 19:05

»

NV

Pie šādiem rakstiem patīk palasīt komentārus. Jāatzīst, ka diezgan komiski. Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra. Un nevis tāpēc, ka tā pieklātos, bet tāpēc, ka viņš patiesi ir tik kulturāls...


Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra
---------------
Kurā vietā Tu saskatīji šeit diskusiju. Varbūt tā psihenes pacienta murmulēšana, kas iedomajas sevi par dižu dzejdari. Pieķēzījis portālu tā , ka vairs negribas te līst. Vai varbūt kulturāli diskutēt ieteiktu ar to subjektu, kas pats sevi nosaucis par Stulbeni? Parādi man kaut vienu sakarīgu un argumentetu komentu par tēmu. Vieni Blondīnes un Stulbeņi. Varbūt ka esi no tiem , kurus nosaucu par letām prostitūtām tapēc tik cemmīgs? Nu tad ne jau es esmu šīs domas autors , bet J.Jurkāns, kas pasen atpakaļ par inteliģenci izteicas- "daļa apkalpo valdošo eliti, bet otra daļa nogājusi pagrīdē." Ka jau ierasts postpadomju inteliģencei. Es tikai precizēju.

Atbildēt

NV

22.10.2013. 18:37

Pie šādiem rakstiem patīk palasīt komentārus. Jāatzīst, ka diezgan komiski. Zināms taču, ka patiesi gudram cilvēkam piedien attiecīga valoda un diskusiju kultūra. Un nevis tāpēc, ka tā pieklātos, bet tāpēc, ka viņš patiesi ir tik kulturāls.
Komiski lasīt tāpēc, ka ne jau tie gudrākie par varītēm cenšas sevi nolikt uz augstākā plauktiņa. Respekts Dabas bērnam, kuram intelekts lien pa ausīm ārā, pat sevišķi necenšoties. Viņš vienkārši tads ir, viņš arī parasti rok visdziļāk.
Bet dažs labs cits censonis nu tik ļoti grib sevi izcelt, tik ļoti sajūsminās par savu valodu, kgan cauri spīd prasts vidusmēra vulgārisms, runājot ar citiem. Tādi apvainojumi, tādi epiteti... Bet tā jau vienmēr ir, ka ne tie gaišākie prāti visskaļāk bļauj. Tikai kā tu tādam narcisam to ieskaidrosi :D Tā, ka komiski būs arī turpmāk.

Atbildēt

Patrijots

22.10.2013. 13:24

»

Pilsonis

Atslābsti kretīn. Savadāk Lapsa Tev uzsūtīs nodokļu auditu. Tad pieleks , kas ir pilsoniska sabiedrība


Atslābsti kretīn. Savadāk ex-seržants Tev uzsūtīs stukačus un nodokļu auditu. Tad pieleks , kas ir pilsoniska sabiedrība.

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 12:48

»

Autors

Vēl viens precizējums ( ne Stulbajiem). Vizīja par pilsonisku sabiedrību nav tikai mana


Tātad tev nav nemazākā jēga, ko sauc par pilsonisko sabiedrību!!! Tu ar saviem nodokļiem arī pilsonisko sabiedrību gribi definēt, vai ne, jeb es atkal kaut ko nesaprotu. Nodokļi, pilsoniskā sabiedrība, kas vēl būs, vēl vajag seksu, te pietrūkst tikai seks un tu esi īsts latviešu ģēnijs! Ārprāts, kam raksta Priedītis un Lapsa. Pilnīgam idiotam raksta rakstus mūsu rakstītāji. Idiots visu pagreiž savā idiotiskajā virzienā. Kāpēc tevi sauc par mentu? Esi policists, bijušais milicis? Pasaki godīgi, no kurienes tavs idiotisms nāk pie galda un komentos. Tikai godīgi atzīsties, nelaimīgais stulbeni. Atzīsties godīgi, ja esi milicis tad viss ir skaidrs. Tur bija tikai stulbeņi.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 11:14

Vēl viens precizējums ( ne Stulbajiem). Vizīja par pilsonisku sabiedrību nav tikai mana-
http://www.youtube.com/watch?v=v906rJzNBKs

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 11:11

»

Autors

"Ja nav nākotnes vīzija, tad valsts vai indivīds ir nožēlojams un nīkuļojošs subjekts...


Paldies! Bet vienalga jocīga un šiziska loģika-represijas kā nodokļu politikas pastiprināšana. Tautu tu vēlies apgaismot ar nodokļiem. Kaut kas fantastisks! Tā noteikti ir unikāla apgaismošanas programma cilvēces vēsturē. Nodokļi kā tautas veidošana par kultūras tautu. Kolosāli! To vajag patentēt. Cik gan neierobežota ir aprobežota latvieša fantāzija, ideologa fantāzija. Nepārspējami, kur tu tāds biji visu laiku, jo latvieši jau sen nezagtu un maksātu nodokļus, maksājot nodokļus būtu kļuvusi kultūras tauta. Vai tev nemaz nav prāts, jeb tu esi kā nebīstams izlaists no kādas psihenes? Saki droši, es nevienam neteikšu. Bet te jau vairāki no psihenes luncinās ap rakstiem.Feina tauta ir tie latvieši.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 11:03

»

Stulbais

Bet vienalga raksts nav par to, bet ir par to, lai apgaismotu un pataisītu par kultūras tautu tādus kā tevi, jo tautai ir jādod gaisma, jo citādi tā tikai zog un murgo kā tu, telo ideologu, māci citus, taču pats neko nesaproti un pašam vēl ir jāmācās. Izlasi vēlreiz rakstu, ja gribi, lai pret tevi izturās...


"Ja nav nākotnes vīzija, tad valsts vai indivīds ir nožēlojams un nīkuļojošs subjekts."
---------------------------
Vai tad raksts nav par to? Atļušos vēl pacitēt Priedīti-
"Vispirms ir vajadzīga laba garīgā veselība, jo pretējā gadījumā tūlīt izgāzīsies ikviena piedāvātā intelektuālā konstrukcija."
-----------------
Kā jau teicu, Priedītis ir labs novērotājs un šad tad izdara pareizus secinājumus tikai vīzijas viņa sacerējumos nav ,toties kritikas pa pilnam un vienā virzienā.
Savukart es mēģinaju piedāvat savu vīziju, labu vai sliktu ne man spriest, par ko arī izpelnījos primitīvu apdiršanu konstruktīvas kritikas vietā. Kāda tur diskusija un apgaismošana?
Kā jau Priedītis teica- apgaismaošanai ir vajadzīga mērķauditorijas garīgā veselība. Es vēl piebilstu- griba tikt apgaismotam. Izskatās , ka nav neviena, ne otra. Tapēc arī jāpāriet pie represīvām metodem kā konkreta gadījuma- nodokļu auditiem un adekvātiem sodiem (skat.A.Judina rakstu "IR"), lai publikai smadzenes iepravītu pareizā virzienā.
Ir novērots, ka krīzes periodos notiek sabiedrības intelektuāla noslāņošanās- daļa attīrās pārskatot savu vertību skalu, cita daļa deģenerējās vēl vairāk. Sorry, nelaimīgais, bet Tu velc uz otro, ja jau rakstu pat nespēj izlasīt, kur nu vēl saprast.

Atbildēt

Stulbais

22.10.2013. 10:30

»

Autors

Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? VSV gadījums ir klīnisks un tur neko nevar līdzēt, bet Tev mēģināšu...


Bet vienalga raksts nav par to, bet ir par to, lai apgaismotu un pataisītu par kultūras tautu tādus kā tevi, jo tautai ir jādod gaisma, jo citādi tā tikai zog un murgo kā tu, telo ideologu, māci citus, taču pats neko nesaproti un pašam vēl ir jāmācās. Izlasi vēlreiz rakstu, ja gribi, lai pret tevi izturās kā pret normālu, izlasi un atvainojies pasaulei, sakot, ka biji nedaudz sajucis un visu pārprati.Bet varbūt tu domā ka latviesiem visiem ir jābūt kāds tu esi un latviešiem nekāda apgaismība nav vajadzīga? Varbūt nav vajadzīga, jo es pats arī domāju, ka ter var palīdzēt tikai kaps.

Atbildēt

Autors

22.10.2013. 08:43

»

Stulbais

Kāds ir Priedīša raksta sakars ar nodokļiem, to es nesaprotu. Vai to kāds var paskaidrot jeb tas seržants bijušais no milicijas ir sajucis pavisam. Kāds iemesls ir buldurēt par nodokliem uz Priedīša raksta fona! Šizofrēnija, par ko Priedīša rakstā jeb kaut kas trakāks bet trakāks par šizo jau nekas ...


Stulbs esi kopš dzimšanas, jeb izliecies? VSV gadījums ir klīnisks un tur neko nevar līdzēt, bet Tev mēģināšu.
Ja Tu uztver jēdzienu "atbildība" tapat ka rakstā citētais ES fondu naudas izkrapējs Berziņs- pilns vēders man un manai ģimenei, bet parējais viss pie kājas, ko viņš šaurā lokā sauc par "mācēšanu dzīvot", tā ir Tava izvēle. Domāju, ka nav īpaši jāpierāda, ka krāpjoties ar nodokļiem, tu atņem iztikas līdzekļus citiem, mazāk aisargātiem un sauc to kā gribi- "otimizācija" vai kā savādāk, vai meģini attaisnoties ar to, ka lielie zagļi nozog vairāk un paliek nesodīti. Tas lietas būtību nemaina. Tiktāl nenosodu, jo pats, neesmu labāks. Bet tikai ieteikums- ja izlasīsi PIETIEK rakstu par kārtejo "siles" afēru vai Pulku, kas saņēm piķi par neko, nesteidzies izteikt "svēto" sašutumu, jo viņu vietā darītu to pašu, ja būtu tāda iespēja. Tapēc paklusē lupatiņā. Kad rakstīju, par mazajiem un videjiem uzņēmejiem kā demokratizacijas dzinejspēku, apzinajos, ka vairums nevelas pārmaiņas, jo atbalsta tikko minēto dzīves uztveri. Tadēļ , lai piespiestu pēdejos cīnities par savam ekonomiskajām interesēm (nodokļu atlaides un reāls valsts atbalsts) civilizētā veidā tādejādi veicinot sabiedrības demokratizāciju, nevis tupēt savās alās un krāpties ar nodokļiem, nepieciešams veikt represīvus pasākumus un nevis izlases veidā, bet masveidīgi. Tas protams attiecas ne tikai uz mazajajiem. Protams, var paņirgt par šīm domām, tomēr tas vismaz ir mēģinājums rast risinājumu atšķirība no priedīšiem, kas pūderē smadzenes un neko konstruktīvu ieteikt nav spējīgi.

Atbildēt

ahhha

21.10.2013. 23:29

»

tautu moka zagļi

nodokļu nemaksātāji, kontrabandisti u.t.t.t


Tautu moka nodokļu nemaksātāji? Ko tad tauta pati neķeras pie nodokļu maksāšanas? Sēdēt un gaidīt, kad citi par tevi nomaksās nodokli? Sēdi, gaidi, .. sēdēsim, gaidīsim

Atbildēt

Edge

21.10.2013. 21:31

»

Dabas bērns

Aha, ja jau tik lieliski esi informēts, kurš te kad ganās, tad jau pats to pašu dari


Viss tiek fiksēts:"(..)
Jautāti, vai policija par viņiem zina, cilvēki mierīgi atbildēja: «Znajet i bivajet.» («Zina un piestaigā.») Varbūt tieši tāpēc, ka nelegālais alkohols un «pelēkais» tirgus (no trešdaļas līdz pusei visa tirgus) nav tikai tajā nodarbināto (40% krutkas ražotāju viņu rūpals ir ienākumu pamatavots) rūpe, bet ir sasniedzis vispārnacionālas «ieinteresētības» līmeni, Saeima noraidīja priekšlikumu sodam par pagrīdes rūpalu pievienot mantas konfiskāciju."
http://nra.lv/viedokli/viktors-avotins/104273-islaicigas-nacionala-biznesa-nepatiksanas.htm

Atbildēt

tautu moka zagļi

21.10.2013. 18:39

nodokļu nemaksātāji, kontrabandisti u.t.t.t

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 16:41

»

Pekss

Vēl viens zombijs, kas te visur ganās ar saviem murgiem cauru diennakti. Tāpat kā tas redirsons no milicijas pie saimnieka galda ar neveiksminieka slavinājumu un ekshercoga niku


Aha, ja jau tik lieliski esi informēts, kurš te kad ganās, tad jau pats to pašu dari.

Zombējums ir ļoti relatīva lieta.
Pats savu nozombētību nepamana - attiecas tikpat labi uz mani, uz tevi un visiem pārējiem, kas te tuse (un arī netusē).

Atbildēt

Pekss

21.10.2013. 15:42

»

Dabas bērns

"Bet tomēr kutina - talants pievelk arī slimos skauģus un prātā impotentos.Tādi viepļi parasti raksta komentus. Gudrie lasa un klusu domā. Muļķis tūlīt nolamā autoru, jo skaudība ir milzīga. Pats truls un tukšs...


Vēl viens zombijs, kas te visur ganās ar saviem murgiem cauru diennakti. Tāpat kā tas redirsons no milicijas pie saimnieka galda ar neveiksminieka slavinājumu un ekshercoga niku.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 14:54

»

Ekspulkvedis

Ko var gaidīt no miliča ar stūrainu galvu. Neko nevar gaidīt, ja zina, ka redisonu ivari der tikai sišanai un izsišanai pirms tiesas.Latviešu ideologs milicis tāpēc te ārdās un cer, ka ar viņu kāds nopietns vīrs sāks runāt kā ar līdzvērtīgu čeveru pie stulbeņu galda. Maldīgas iedomas. Stulbajiem stulbo...


"Bet tomēr kutina - talants pievelk arī slimos skauģus un prātā impotentos.Tādi viepļi parasti raksta komentus. Gudrie lasa un klusu domā. Muļķis tūlīt nolamā autoru, jo skaudība ir milzīga. Pats truls un tukšs."

Šito reiz teica tāds Deniss. Priedīša students. Iespējams, Tu viņu pazīsti.

Atbildēt

Stulbais

21.10.2013. 11:08

Kāds ir Priedīša raksta sakars ar nodokļiem, to es nesaprotu. Vai to kāds var paskaidrot jeb tas seržants bijušais no milicijas ir sajucis pavisam. Kāds iemesls ir buldurēt par nodokliem uz Priedīša raksta fona! Šizofrēnija, par ko Priedīša rakstā jeb kaut kas trakāks bet trakāks par šizo jau nekas nevar būt. Tātad kāpēc nodokļi???

Atbildēt

Ex-seržants

21.10.2013. 10:47

Ahā, krievu šovinisti sarosījušies. Un kā tur bija ar "močīšanu sortīrā" un "ēzeļa ausīm", smalkjūtīgie Jūs mūsu?

Atbildēt

Lopkautuve nr. 5

21.10.2013. 10:41

»


Pērle mēslu čupā.

Atbildēt

Lopkautuve nr. 5

21.10.2013. 10:36

"...iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem pantiņiem, kurus tāpat neviens nelasa."/Ex-seržants/

Šis citāts nenoliedzami atspoguļo autora lielo garīgo briedumu, augsti attīstīto diskusijas kultūru un smalkjūtību. Tas veicina mīlestību uz autora daiļradi un vēlmi ieklausīties katrā šī kultūras nesēja un Latvijas tautas garīga tēva vārdā.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 10:17

Mans respect ex-seržantam par rakstu!

Viena lieta, ka par šīm tēmām teoretizē cilvēki, kas nekad nav pieķērušies "vērsim pie lietas", pavisam cita - kad par to runā tie, kas bijuši notikumu avangardā un zina drēbi.

Atbildēt

Dabas bērns

21.10.2013. 10:14

»

ALLA

uzvara atsevišķā jautājumā pati par sevi neko nedos, kamēr valsts pārvaldē nāks un darbosies profāni un/vai korumpanti, kas sačakarēs vēl vairāk to, kas jau bija sačakarēts pirms viņiem...


"Kāda tauta, tāda pārvalde. Diez vai ko panāktu pat bars eņģeļu, ja viņi tiktu iecelti valsts pārvaldē. Turpretī, ja tauta sastāvētu tikai no eņģeļiem, arī valsts pārvaldē būtu tikai eņģeļi."

Tas ir tik acīmredzami, vai ne?
Turklāt tikai eņģeļi var radīt "enģelisku" (lasi taisnīgu, godīgu) sistēmu.


Atbildēt

ALLA

21.10.2013. 09:56

uzvara atsevišķā jautājumā pati par sevi neko nedos, kamēr valsts pārvaldē nāks un darbosies profāni un/vai korumpanti, kas sačakarēs vēl vairāk to, kas jau bija sačakarēts pirms viņiem
??????????????
Kāda tauta, tāda pārvalde. Diez vai ko panāktu pat bars eņģeļu, ja viņi tiktu iecelti valsts pārvaldē. Turpretī, ja tauta sastāvētu tikai no eņģeļiem, arī valsts pārvaldē būtu tikai eņģeļi.
Vienkāršs piemērs. VID dāmīte beidzot iekrājusi naudiņu dzīvoklīša remontam. Vai viņa nodrošina, lai remontētāji samaksātu visus nodokļus? Ak neiedomājās par to? Kā tad tā, darbā visu laiku cīnās par nodokļu nomaksu, bet te, ar vienu rokas vēzienu - vairāki tūkstoši pelēkās ekonomikas...
Lietas uz labo pusi virzās tik lēnu, ka mēs to nepamanām...

Atbildēt

Ekspulkvedis

21.10.2013. 09:52

Ko var gaidīt no miliča ar stūrainu galvu. Neko nevar gaidīt, ja zina, ka redisonu ivari der tikai sišanai un izsišanai pirms tiesas.Latviešu ideologs milicis tāpēc te ārdās un cer, ka ar viņu kāds nopietns vīrs sāks runāt kā ar līdzvērtīgu čeveru pie stulbeņu galda. Maldīgas iedomas. Stulbajiem stulbo miliču vieta vien būs. Nelaimīgā Latvija ar saviem miličiem-politiķiem-ideologiem smirdēs vēl ilgi.

Atbildēt

N.Māstrihts

21.10.2013. 08:55

»

bs

Nomierinies,politiķi nav spējīgi nozagt tavas idejas.Lai nozagtu ideju to nepietiek izlasīt,to vajag izprast un atzīt par labu esam.Tas ir kā absolūtais mērījums,var ar pašu vienkāršāko ruleti nomērīt absolūto metru,bet nekad nezināsi,ka tu to esi izdarījis.Zinātnieks Repše(nu viņš brīžiem sevi dēvē...


Paldies par atzinumu - par ideju zagšanu. Ideja ar LVL kā instrumentu radīt darbvietas, atdabūt latviešus atpakāl no piespiedu emigrācijas, tiešām politiķi nav spējīgi izprast.Un ši ir mana ideja, to var saprast, ja vēlas, un izmantot, bet pašlaik par vēlu, ši ideja nepieder nevienai partijai, tostarp NA un VL.Tomēr šo ideju var izmantot, kad sagrūs ES un eirozoana, vai Latvijā galējā nabadzībā radīsies jauna nacionāla partija, kurai būs savs redzējums latviešu interesēs. Tad gan kādi šo ideju, lai gūtu popularitāti var nozagt un sabojāt.

Atbildēt

Ex-seržants

21.10.2013. 08:55

»

Es

Pie viena būtu patiess prieks iepazīties arī ar autora uzņēmējdarbības pieredzi, ja jau viņš ir tik zinošs. Pretējā gadījumā būtu patiess prieks, ja autors atturētos no turpmākas vāvļošanas par lietām, par kurām viņam ir tikai teorētiska, pie kam spriežot pēc raksta - vienpusēja, nojausma (par izpratni...


Par nodokļu optimizacijas shēmam savulaik runāju reformu partijas sapulcē , kur Vj.Dombrovskis prezentēja savu ideju par IIN samazināšanu par paris %, kas viņaprat izvilks uzņemejus no pelēkas zonas. Toreiz manī tas izraisīja smīnu. Un nemēgini man šet provocēt, jo te nav īsta vieta , ku par to runāt.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 08:38

»

Pauls Karels

Piekrītu, Jums, kundze visā, ko rakstāt. Tie mīnusu licēji ir vairāk kā plusu licēji. Cilvēki jau nav muļķi, viņi kretīnu Ivaru jūt uz reizi un pa gabalu. Latviešu ideologi tagad ir uz katra stūra.Neveiksminieki, kuriem internets tagad palīdz lāpīties no sava kretīnisma, zombētajām smadzenēm. Cik gan...


Runājot par Krieviju un šovinismu es tikai pielietoju Priedīša k-ga teoriju praksē (arējais ienaidnieks kā visu nelaimju cēlonis). Ja nedaudz iespringsi, tad varbūt pieleks, ka PSRS gadījumā iet runa nevis par nacionalo šovinismu , bet par ideoloģisko. Jab varbut Tev kas konkrēts iebilstams?
Attiecība uz Blondīnēm- īpasi nesatrauc, jo neko atbildes cienīgu jau nepateica .Attiecība uz mīnusiem- neko ciru negaidīju, jo kuram gan patiks ja viņu pelnīti nosauc par lētu prostitūtu, vai atgadinās ka iesakumā jāpierod pie domas , ka nodokļi jāmaksā un tad vat kačāt pravas vai apsaukat citus par zagļiem.

Atbildēt

Es

21.10.2013. 08:29

»


Pie viena būtu patiess prieks iepazīties arī ar autora uzņēmējdarbības pieredzi, ja jau viņš ir tik zinošs. Pretējā gadījumā būtu patiess prieks, ja autors atturētos no turpmākas vāvļošanas par lietām, par kurām viņam ir tikai teorētiska, pie kam spriežot pēc raksta - vienpusēja, nojausma (par izpratni to saukt nebūs īsti korekti).

Atbildēt

Pauls Karels

21.10.2013. 08:23

»

Blondīne

Saits labi dara, ka piebiedrojās prof.Priedīša rakstītajam par sabiedrības garīgo slimošanu un izglītības un apgaismības vajadzību. Te tagad ir labāks piemērs nekā rakstā.Slimošana ir uzreiz redzama. Tikai saits var pārvērsties par psihenes filiāli


Piekrītu, Jums, kundze visā, ko rakstāt. Tie mīnusu licēji ir vairāk kā plusu licēji. Cilvēki jau nav muļķi, viņi kretīnu Ivaru jūt uz reizi un pa gabalu. Latviešu ideologi tagad ir uz katra stūra.Neveiksminieki, kuriem internets tagad palīdz lāpīties no sava kretīnisma, zombētajām smadzenēm. Cik gan pamatīgi ir jābūt neizglītotam, lai teiktu ka lielas tautas ir šovinisti. To var pateikt tikai tāds muļķis, kas neko nav ne lasijis tikai muldējis visu mūžu muļķīša saimnieka partijā.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 08:11

»


Attiecība uz nodokļu otimizaciju, tad bezmaksas konsultācijas nesniedzu it īpasi tadiem kretīniem ka Tu, kam tapat nekas nepielektu. Un draudzīgs padoms Tev- ja pretende uz to , lai kads iesaistītos ar Tevi diskusijā, tad iesākumā iemacies izteikties īsi un kodolīgi nevis murmulēt kaut ko sev zem deguna. Savadāk Tev atliks tikai piedirst portalu ar saviem pantiņiem, kurus tāpat neviens nelasa.

Atbildēt

Autors

21.10.2013. 07:38

»

bs

Arprāc seržant,ko tie zemessargi ar jums darījuši,ka civilizēta pasaule jums asociējas ar smagiem sodiem un efektīvu kontroles sistēmu?!Tas taču ir vergturu sapnis,vai vismaz komunistu


Varu Tevi iepriecināt. Tas , ka sodiem jabūt bargākiem doma arī A.Judins-
http://www.ir.lv/2013/10/21/tiesu-attieksmei-pret-nodoklu-nemaksatajiem-jaklust-bargakai
Cerams, ka aiz vārdiem sekos arī darbi.
Kas attiecas uz kontroli. tad VID ir japiesaista eksperti, kas paši ir stradajuši biznesā un parzin shemas ar atbilstošu atalgojumu, kas atkarīgs no darba rezultatiem. Iesakumam gan VIDam pašam iespejams ir jāatītrās. (nez ka tur lieta beidzās ar Jezdakovu)

Atbildēt

bs

21.10.2013. 00:31

»

N.Māstrihts

Diezgan panaivs teksts, īpaši par stučīšanu...


Nomierinies,politiķi nav spējīgi nozagt tavas idejas.Lai nozagtu ideju to nepietiek izlasīt,to vajag izprast un atzīt par labu esam.Tas ir kā absolūtais mērījums,var ar pašu vienkāršāko ruleti nomērīt absolūto metru,bet nekad nezināsi,ka tu to esi izdarījis.Zinātnieks Repše(nu viņš brīžiem sevi dēvē par zinātnieku) to nesen pārdzīvoja,organizēja domnīcu,sapulcēja ārzemniekus,izkratīja no naftalīna bijušos un beigās-čiks,vai kā tagad mēdz teikt-abloms.Bija skaidrs,ka nauda vējā,jo visas idejas vērtēja tie paši bijušie.

Atbildēt

Autors> N.Māstrihts

20.10.2013. 21:32

Neaicina autors veidot nekadu politisko partiju, jo no šī vārda salikuma autoram caureja piemetas. Raksts bija domats tikai un vienīgi kā pretarguments priedīša smadzeņu pūderēšanai un tas , ka nodokļu nemaksātāji sarosīsies, bija sagaidams, kas tikai liecina par problēmas nopietnību.
Arlabnakt.

Atbildēt

Autors> N.Māstrihts

20.10.2013. 21:13

Runajot par stučūīšanu bija domata normāla sabiedrība, bet ne slima, Skaidrs, ka šeit neviens nestučīs jo ar nodokļiem krāpjas visi. Krāpjas tapēc, ka kā jau postpadomju telpā pienakas, tas tiek uzskatīts par normalu parādību un ja tu nekrapsies, tad vnk nebūsi konkuretspējīgs, jo krāpjas visi. Kada izeja? Izeja vienkarša kā visā civilizēta pasaule pieņemts- smagi sodi, un efektīva kontroles sistēma. Tad ātri pieleks, ka izdevīggak ir nevis krapties bet cīnities par savām interesēm caur arodbiedrībām vai ka savādāk.

Atbildēt

N.Māstrihts

20.10.2013. 21:09

»

Edge

Daudz kas var notikt cīņas laikā par sabiedrības "demokratizāciju...



Autors pareizi rakstā norāda, ka intelektuāli pilnvērtīgas personas domā par latviešu nācijas un valsts konstruktīvu attīstību, praktizē nākotnes paredzēšanu, nevis „nevajadzīgu zīlēšanu kafijas biezumos”. Valsts un nācijas attīstības tendences atrodamas vēsturisko notikumu pareizā interpretācijā, autoram norādot, ka jaunie latviešu intelektuāļi tikai vēl„rakājas nojausmās” par to, kādai vajadzētu būt Latvijai un latviešu nācijai nākotnē, kamēr Ex-seržantam šie principi jau ir pilnībā skaidri.
Ex-seržanta raksts nav citu rakstu komentāru komentēšana, autors skaidri norāda, ka politiskā attīstība kā tāda, tostarp attīstot nacionālu valsti, nevar norisināties tikai komentējot politiķu - privātpersonu izteikumus , darbības un politiskos komentārus.
Neskatoties uz to, ka Ex-seržants nenoliedz pilnībā Krievijas un Briseles totālo ietekmi uz politiskajiem procesiem Latvijā , viņš ar rakstu aicina meklēt jaunus ceļus Latvijas attīstībai un latviešu nācijas saglabāšanai, neskatoties uz katastrofālo intelektuāļu trūkumu Latvijā.
Kā nepieciešamu autors aicina, atsakoties no NA un VL atbalsta, veidot jaunu latvisku partiju, kurai būtu izstrādāts skaidrs virzītājspēks vai uzstādījumi konstruktīvas nacionālas valsts attīstībai, kuru nevarētu ietekmēt jau esošās politiskās partijas.
Ex-seržants aicina veidot jaunu politisko spēku, kas būtu opozīcijā esošajām partijām, autors iet vēl tālāk – viņš aicina dibināt jaunu atbalsta fondu, kurā jaunā politiskā spēka atbalstīšanai tauta var ziedot savus naudas līdzekļus.
Bet pati drosmīgākā ideja, ko raksta nobeigumā pauž autors, ir minētās jaunās politiskās kustības virzītājspēka viens no mērķiem – Latvijas izstāšanās no ES un eirozonas, no jauna nodibinot Latvijas kā nacionālas valsts pašnoteikšanos, fakstiski atjaunojot LR Satversmē noteikto Latvijas valsts suverenitāti, vienlaikus likvidējot jaunizstrādājamo, ja to Saeima apstiprinās, LR Satversmes preambulu, kas vēl vairāk tikai saķelšot Latvijas sabiedrību, atjaunojot LVL kā maksāšanas līdzekli. Vienīgi neskaidrības rakstā rada autora neprecizētā ideoloģija,no kā īsti nav skaidrs, kaut kur jau tomēr dzirdēta iepriekš šī ideja, kas vairs nav nekas jauns – kā „ar LVL kā instrumentu iespējams radīt darbvietas un atsaukt latviešus no piespiedu emigrācijas”. No EX-seržanta rakstu rindām tikai un vienīgi nojaušam, ka tas ir minētā jaunā politiskā spēka jaunās Latvijas valsts valsts noslēpums.
Šādā aspektā es pilnīgi piekrītu autoram un ar nepacietību gaidīšu jaunus god. Ex-seržanta „vispārizglītojošos” rakstus par šo tēmu.

Atbildēt

Edge

20.10.2013. 21:04

»

Blondīne

Saits labi dara, ka piebiedrojās prof.Priedīša rakstītajam par sabiedrības garīgo slimošanu un izglītības un apgaismības vajadzību. Te tagad ir labāks piemērs nekā rakstā.Slimošana ir uzreiz redzama. Tikai saits var pārvērsties par psihenes filiāli


Daudz kas var notikt cīņas laikā par sabiedrības "demokratizāciju":
"Rīgā tā dēvēto ''legālo narkotiku'' tirdzniecības vietas formāli pieder Latvijas iedzīvotājiem un pie bodītēm novērotais liecina par katastrofu, atzina Rīgas Pašvaldības policijas (RPP) priekšnieka pienākumu izpildītājs Juris"
http://www.diena.lv/latvija/zinas/rpp-prieksnieks-noverojumi-pie-legalo-narkotiku-boditem-liecina-par-katastrofu-14029489

Atbildēt

N.Māstrihts

20.10.2013. 20:55

Diezgan panaivs teksts, īpaši par stučīšanu.

Politmafija un cilvēki ap to vienojušies, ka šī valsts ir izzogama. Vienošanās notiek mutiski, tāpat kā tika izstrādāts perstroikas virzītājspēks, lai komunisti saglabātu varu un kļūtu par oligarhiem un kapitālistiem. Klusējot vairākumam, ar kuru manipulē, notika Parex glābšana, izzogot Valsts kasi – iedzīvotājus padarot mabagus. Visus mūs. Perestroika turpinās ar ES fondu naudu pievākšanu, ko dara varas virsotnēm pietuvinātas personas – piem. Seska meita sagribējās nevienam nevajadzīgus tenisa kortus, ko par ES naudu uzcēla Sieksātē, kur Godmanisvasrā prom no tautas acīm ierodas pilī uzspēlēt tenisu, VP Bērziņš savas Kājiņas par ES naudu uzcēla, papildus izzogot Valsts keses 40 000 LVL un viņam par to nekas nav. Politmafija ir nostiprinājusies un zagšana turpinās. Jābūt pēdējam muļķim, lai ietu politikā un piedalītos šajos noziegumos, kuros pret paša gribu tiksi ievilkts un uzpirkts vai kompromitēts ar mākslīgi izstrādātiem kompromātiem. Tādēļ komentēšana portālos tiek pārvērsta par tautas politiku.Tādi kā A.Priedītis tiek algoti, lai aktualizētu tēmas, ar kurām piekopt tautas politiku..komentēšanu, lai politmafija noskaidrotu tautras viedokli un nostāju dažādos jautājumos, kā arī, lai nozagtu idejas..

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...