Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Viss ir slikti

19.11.2020. 11:28

»

ne1

nesaprotu tik vienu, kāpēc Holandes zālīti pārpīpējies velomuļķis tik ļoti cenšas uzbāzties savas sen aizmirstās tēvu zemes iedzīvotājiem ar saviem sprediķiem...


Zālīti esat jūs pārpīpējies sarkano lukturu rajonā. Es nedzīvoju Holandē, kur ir jums zināmie lukturu rajoni, viena Holande nav visa Nīderlande. Savā, iespējams, sapīpētajā, iespējams, čuru galviņā, iespējams, nespējāt izlasīt, ka man labāk patiktu atsevišķu mikrorajonu savienošana ar centru, nevis tikai uz vienas centra ielas savilktas līnijas.

P.S. Viss ir slikti. Veiksmi Latvijā vaimanomijā!

Atbildēt

ne1

19.11.2020. 10:43

nesaprotu tik vienu, kāpēc Holandes zālīti pārpīpējies velomuļķis tik ļoti cenšas uzbāzties savas sen aizmirstās tēvu zemes iedzīvotājiem ar saviem sprediķiem?
varbūt viņam vajag iemācīties lietot google maps un tad savā čuru galvā mēģināt izskaidrot, kā man savu velosipēdu no Pārdaugavas nogādāt līdz Čaka ielas sākumam, kur to novietot ielas galā un kā no turienes nokļūt tālāk uz Juglu...
pīpējot zālīti sarkano lukturu rajonā varbūt arī liekas, ka Čaka velojosla aptver visu Rīgu, bet dzīvē tomēr viss ir krietni nopietnāk... un jā... pat zālītes pīpēšana pie -20 un vairāk nepalīdzēs ar velosipēdu pabraukt pa mūžīgi netīrītajām Rīgas ielām... tur jau vajadzēs uzlādēties ar kādu baltu pulverīti...

Atbildēt

ivariņam

19.11.2020. 10:26

»

Ivars

Es nēsu rīdzinieks bet aizbraucot uz Rīgu un ieelpojot to gaisa piesārņojumu ir pilnīgi skaidrs ka automašīnu skaits pilsētas centrā ir jāsamazina un tas ir jādara nekavējoties.Ir tikai viens paņēmiens kā to izdarīt, attīstīt sabiedrisko transportu un pārvietošanos ar velosipēdiem.Dzīvojot un strādājot...


vai tik pats neesi no deputāteļiem? vismaz smadzeņu attīstības līmenis atbilstošs...
zābaks zin, ka Lidostas pievārtē uz ielām piesārņots gaiss, tāpēc uz turieni par katru cenu grib izdzīt visus uz velosipēdiem... cik tev maksā par tautas veselības bendēšanu, bezsmadzeņu āzi?

Atbildēt

Viss ir slikti

18.11.2020. 00:20

»

Viedoklis

Es redzu, ka Latvijā cilvēki ir noguruši no nabadzības un nemitīgo grūtību pārvarēšanas. Cīņa ar nemitīgām problēmām un politiķu eksperimentiem. Debīlas nodokļu politikas, utt. Visas pārmaiņas cilvēki vienkārši uztver negatīvi. Cilvēki izdeg. Veloinfrastruktūras politika Rīgā iedzen kārtējo naglu izmisuma...


Protams, ka pāris līniju ievilkšanai uz populāras ielas ir vairāk PR un nevis loģiski apsvērumi. Velo infrastruktūra sastāv ne tikai no ceļa ar pāris izdalītām velo līnijām, jo nav ne specifisku noteikumu, ne ceļazīmju, ne atsevišķu mezglu savienojuma. Varēja labāk sākt ar kāda satiksmei mierīgāka mikrorajona savienošanu ar centru, kam būtu gan skaidri redzama praktiska nepieciešamība, gan būtu pēc iespējas drošāk saskatāmas pirmās problēmas, ko novērst tālākā eksperimenta gaitā. Tiktu šķērsots lielāks attālums, attiecīgi uzzinātu vairāk nianšu. Šobrīd ir vienkārši viena noslogota centra iela ar uzzimētām līnijām, piekrītu, ka tas nav labākais risinājums eksperimentam. Tomēr man ir prieks, ka viņi ir tikuši vismaz tik tālu.

Atbildēt

P.

17.11.2020. 23:46

Jūs taču atceraties, kas uzbūvēja PIRMO veloceliņu Rīgā? ;)

Atbildēt

Viedoklis

17.11.2020. 22:58

»

Viss ir slikti

Par kādām manis pieminētajām velojoslām WC? Es neko tādu neesmu rakstījis, Jūs kaut ko esat sajaucis...


Es redzu, ka Latvijā cilvēki ir noguruši no nabadzības un nemitīgo grūtību pārvarēšanas. Cīņa ar nemitīgām problēmām un politiķu eksperimentiem. Debīlas nodokļu politikas, utt. Visas pārmaiņas cilvēki vienkārši uztver negatīvi. Cilvēki izdeg. Veloinfrastruktūras politika Rīgā iedzen kārtējo naglu izmisuma bluķī ekomiski aktīvām ģimenēm ar bērniem, karas dzīvo patālāk no centra. Daļa atkal aizbrauks prom. Cik redzu sāpīgās tēmas cilvēkiem ir medicīna, bērnudārzi, kadastra vērtības un nekustamā īpašuma nodoklis, OIK. Es parasti komentārus nerakstu to bezjēdzības dēļ, bet man, kas saprot pilsētvides infrastruktūras izveides principus un satiksmes organizēšanu, velomurgi Rīgā uzdzen šermuļus. Ja Jūs aizvainoju, es no sirds atvainojos! Lai Jums labi braucas ar velosipēdu! Un varbūt tiksimies komentāros!

Atbildēt

Viss ir slikti

17.11.2020. 22:25

»

Viedoklis

Variet apvainoties! Katram ir tiesības uz to. Jums katrā komentārā ir uzsvērts, ka Latvijā brauc ar šrotiem. Brauc tādēļ, ka liela daļa nevar atļauties jaunu auto. Nīderlandē mums ar to nav problēmu. Iedomājies, ka cilvēks dzīvo Juglā, bērnam dārziņš ir Pļavniekos un pats strādā Āgenskalnā. Kā to var...


Par kādām manis pieminētajām velojoslām WC? Es neko tādu neesmu rakstījis, Jūs kaut ko esat sajaucis!

Kāpēc pieminēju "šrotus"? Jo veloceļš Čaka ielā tika komentārs nosaukts par vaininieku piesārņojumam, jo taisot sastrēgumus. Man sirds sāp par to, ko pērk latvieši kā "tikko no Vācijas" neapjaušot, ko viņi ir nopirkuši. Tās bieži vien ir spēcīgi avarējušas, no grāvjiem izvilktas mašīnas, nereti pat divas pusītes kopā salodētas. Sistas mašīnas metāla struktūras izmaiņas var redzēt tikai mikroskopā un fakts ir, ka ottreiz sista mašīna būs lupatās, jo metāls, ja pat viņš šķiet taisns, ir zaudējis savu izturību. Tā bija tikai mana atbilde uz kādu komentētāju nievām. Šādas mašīnas, kas faktiski ir braucošas laika bumbas, ir pilna Latvija, pateicoties pašu latviešu alkatībai. Manā ieskatā tās ir bīstamākas par ikvienu darba kārtībā esošu velosipēdu.

Klimats ir nedaudz, bet ne ļoti savādāks. Latvijā ir vēsākas ziemas, bet ne šādi lieti un vētras, kā Nīderlandē nu jau katru trešo dienu.

Bērni arī brauc ar velo un var pederēt gan mašīna, gan velo. Tie nav izslēdzoši faktori, bet kas izbrīna, ka Latvijā vienmēr cilvēkiem ir slikti! Labi, ka vismaz sākuši būvēt celiņus!

Atbildēt

Viedoklis

17.11.2020. 22:05

»

Viss ir slikti

Jūs esat melis, ne es uzspiežu savu viedokli, ne kādu esmu nodēvējis tā, ko Jūs aprakstījāt. Vispār es atbalstu viedokļu dažādību, bet Jūs jau iepriekšējos komentāros mani nosaucāt par aprobežotu, likāt saprast, ka esmu neizglītots un neko nesaprotu no satiksmes infrastruktūras. Tie ir Jūsu pašu tieši...


Variet apvainoties! Katram ir tiesības uz to. Jums katrā komentārā ir uzsvērts, ka Latvijā brauc ar šrotiem. Brauc tādēļ, ka liela daļa nevar atļauties jaunu auto. Nīderlandē mums ar to nav problēmu. Iedomājies, ka cilvēks dzīvo Juglā, bērnam dārziņš ir Pļavniekos un pats strādā Āgenskalnā. Kā to var izdarīt ar velo? Klimats ir krietni savādāks nekā Nīderlandē. Objektīvi skatoties. Ar sabiedrisko nereāli izbraukāt. Paliek auto. Un te ir veloceliņi, kuri der jauniem cilvēkiem, iespejams bez bērniem. Jo ar bērniem dzīvojošajiem mikrorajonos un nomalēs vienīgais transports praktiski paliek auto. Tā ir tā atšķirība no Nīderlandes. Kravas velodipēdi Latvijā neder. Pa sniegu un šļuru tie nav braucami Jūs mani saprotiet. Pārlasiet vēlreiz manu pirmo komentāru. Man reāli sirds sāp par Latvijas iedzīvotājiem dēļ tupajiem polikāņiem, pilsētvides aktīvistiem un sirdī parliecinātiem velobraucējiem, kuriem ir nospļauties par citiem cilvēkiem. Un Jūsu komentārs par velojoslām WC ir ārpus katras kritikas. Tā, ka apvainojumi diemžēl bija vietā. Dzīvojiet Nīderlandē un nemaisiet gaisu cilvēkiem Latvijā. Lai viņi paši tiek galā. Visu labu! 1000+ km ar velo mēnesī - respect. Tas ir daudz!

Atbildēt

Viss ir slikti

17.11.2020. 21:37

»

Viedoklis

Tad ejiet Nīderlandē vēlreiz skolā. Nīderlandē skolā bērniem māca nebūt pārākam par citiem. Jūs tikai to vien darāt, ka deklamējat, cik labi ir būt velobraucējam, un visi pārējie ir loši un lūzeri. Ja jau reiz Jūs dzīvojat Nīderlandē, kā Jums var būt tik virspusēja un nievājoda attieksme pret citiem...


Jūs esat melis, ne es uzspiežu savu viedokli, ne kādu esmu nodēvējis tā, ko Jūs aprakstījāt. Vispār es atbalstu viedokļu dažādību, bet Jūs jau iepriekšējos komentāros mani nosaucāt par aprobežotu, likāt saprast, ka esmu neizglītots un neko nesaprotu no satiksmes infrastruktūras. Tie ir Jūsu pašu tieši apvainojošie un melīgie teksti, kuriem nav sakara ar realitāti. Jūs man esat atļāvies vēl vairāk nekā tikai pārmest, bet arī apvainot.

Labi, ka es nedzīvoju Amsterdamā. Pat pieminēt to visvisādi pagrimušo pilsētu nevēlos. Braucat tur ar tramvaju, mašīnu, vilcienu, ejat kājām vai stumjat velo. Nīderlande nav tikai viena Amsterdama. Mans nobraukums mēnesī ar mehānisko velo ir 1000+ km un man tas nesagādā problēmas.

Ja jūs aplūkosiet SS.lv, tur ir pilns ar apšaubāmas kvalitātes auto piedāvājumiem. Tādus izmanto daudzi latviešu. Esat sev uzdevis jautājumu, kāpēc pie frontālās sadurmes vienai nosacīti jauna mašīna ir lupatās, kamēr vecāka - tik pat kā nekā? Jo metāls otreizēju triecienu iztur daudz vājāk. Diemzēl pilna Latvija ar šādām grabažām, kā "tikko no Vācijas" ievesta potenciālā nāves kaste.

Atbildēt

Viedoklis

17.11.2020. 20:41

»

Viss ir slikti, aprobežotais

Es uz Nīderlandi nebraukšu, jo te jau dzīvoju. Ko Jūs, plaši zinošais, uzskatāt par īsām distancēm priekš velosipēda? Es uz darbu braucu pie 20 km vienā virzienā ar velo, ar pusaudža ritenīti. Ziemā, vētrās, lietū, tumsā, un ne tāds te esmu vienīgais. Mana alternatīva bija lēnāka nokļūšana ar sabiedrisko...


Tad ejiet Nīderlandē vēlreiz skolā. Nīderlandē skolā bērniem māca nebūt pārākam par citiem. Jūs tikai to vien darāt, ka deklamējat, cik labi ir būt velobraucējam, un visi pārējie ir loši un lūzeri. Ja jau reiz Jūs dzīvojat Nīderlandē, kā Jums var būt tik virspusēja un nievājoda attieksme pret citiem? Jūs pilsētvides satiksmes un infrastruktūtas veidošanas principos neko nesaprotiet. Jūs uzspiežiet savu vienpusējo viedokli citiem, ka vienīgais transporta un pārvietošanās līdzelkis ir velosipēds. Varbūt tā arī ir jūsu gadījumā, bet man Nīderlandē ikdienā ir automašīna, vilciens un pilsētā tramvajs. Tas ir mans pašreizējais mobilitātes modelis tikšanai uz darbu. Man neviens nekad nav atļāvies kaut ko te pārmest, jo es efektīvi tērēju resursus un izmantoju sabiedrisko transportu. Rīgā līdzīgā situācijā man būtu automašīna. Un man visi pārmestu. Par ko? Par to, ka Rīgā nav sabiedriskais transports. Starp citu informācijai. Amsterdamā vidējais nobraukums ar velosipēdu dienā ir 2.5 km.

Atbildēt

Viss ir slikti, aprobežotais

17.11.2020. 19:27

»

Viedoklis

Cik Jūs tomēr esiet aprobežots. Lai kļūtu par speciālistu ielu infrastruktūras un satiksmes plūsmu modelēšanā pilsētvidē ir jāstudē daudzi gadi. Rīgā ar satiksmes organizēšanu nodarbojas diletanti un "silenieki". Skumji, bet fakts. Jums ikviens students pateiks, ka Barona un Čaka ielas ir jāpārveido...


Es uz Nīderlandi nebraukšu, jo te jau dzīvoju. Ko Jūs, plaši zinošais, uzskatāt par īsām distancēm priekš velosipēda? Es uz darbu braucu pie 20 km vienā virzienā ar velo, ar pusaudža ritenīti. Ziemā, vētrās, lietū, tumsā, un ne tāds te esmu vienīgais. Mana alternatīva bija lēnāka nokļūšana ar sabiedrisko, kas mani neapmierina. Tirgū un uz ielām ir elektriskie riteņi ar 100+ km darbības rādiusu, elektriskie skūteri, visi izmanto tās pašas joslas. Man vienalga, par ko te, Nīderlandē, uzskata riteņus, jo miljoniem cilvēki to šeit lieto ikdienā sabiedriskā transporta vietā. Nīderlandē Tērbates platuma ielās abās joslās dragā fūres, sabiedriskais, ar abām vēl izdalītām atsevišķām velojoslām. Visiem ir labi, nav ne sastrēgumu, ne būtisku avāriju. Velosipēdu infrastruktūra atslogotu tikai no smirdīgajiem dīzeļiem, Vācijā no grāvja izvilktajiem un Lietuvā ar lodāmuru kopā salodētajiem braucošajiem mēsliem, kuri neizturēs jebkura divriteņa triecienu.

Atbildēt

Viedoklis

17.11.2020. 18:24

»

Viss ir slikti

Nevajag, labi? Divritenis ir alternatīva sabiedriskajam transportam, pie tam pie Rīgas izmēriem vairāk nekā atbilstošs. Priekš kam man pieturā gaidīt sabiedrisko, ja pa to laiku varu nokļūt mērķī ar velo? Velosipēdi arī ir dažādi, elektriskie, horizontālie, ar piekabēm bērnu vadāšanai utt., tā ir jau...


Cik Jūs tomēr esiet aprobežots. Lai kļūtu par speciālistu ielu infrastruktūras un satiksmes plūsmu modelēšanā pilsētvidē ir jāstudē daudzi gadi. Rīgā ar satiksmes organizēšanu nodarbojas diletanti un "silenieki". Skumji, bet fakts. Jums ikviens students pateiks, ka Barona un Čaka ielas ir jāpārveido par vienvirziena ielām, lai prioritāru noteiktu sabiedrisko transportu, atdalītu velojoslu, autojoslu un nodrošinātu kustībzonu gājējiem. Pilsēta arī nevar izdzīvot ar prioritāru velostruktūtu. Prioritārais ir sabiedriskais transports, piegādes transports un gājēji. Pārējais ir papildinājums - gan velotransports, gan autotransports. Velo vairāk ir Eiropas modeslieta, un tas tiek UZSKATĪTS par papuldinājumu sabiedriskajam transportam īsā distancē. Ejiet un studējiet, nevis tukšus salmus kuļiet. Vai brauciet uz Nīderlandi un mācieties šos jautājumus nopietni. Kauns par Rīgu.

Atbildēt

.

17.11.2020. 15:26

»

ezis

Tikko Nila valdīšanas laikā parādījās pirmās velolīnijas Elizabetes un Lāčplēša ielās, es ar nepacietību gaidīju jaunās vēlēšanas, lai viņu no listes izsvītrotu. Tās ielas uzreiz kļuva neizbraucamas. Bet nekā-ja pareizi atceros, viņš pēc tam balotējās kkādā Jelgavas sarakstā...


Nabadziņi autovadītāji, kā jūs nemīl tie velo fašisti. Aj, aj, aj. Ieminiet savu smirdīgo dīzeli no "tikko no Vācijas" salodētā graustā, kas ir bīstams uz ceļa un būs lupatās no pirmās sadursmes pat ar velosipēdu.

Atbildēt

ezis

17.11.2020. 15:01

Tikko Nila valdīšanas laikā parādījās pirmās velolīnijas Elizabetes un Lāčplēša ielās, es ar nepacietību gaidīju jaunās vēlēšanas, lai viņu no listes izsvītrotu. Tās ielas uzreiz kļuva neizbraucamas. Bet nekā-ja pareizi atceros, viņš pēc tam balotējās kkādā Jelgavas sarakstā.
Tagad visi lēnām mīcās pa to izcūkoto Čaka ielu, kūpina dūmus un nogāna velojosās autorus.

Atbildēt

!

17.11.2020. 14:13

Celiņus jau var projektēt un būvēt, bet tas nav jādara idiotiskā veidā..apturot transporta kustību, tai skaitā sabiedriskā, lai ziemā nodrošinātu viena velosipēdista pārvietošanos stundā...

Atbildēt

hmm

17.11.2020. 14:12

Lai to veloceļu likvidētu, diemžēl, jānotiek kadam jau tagad paredzamam negadījumam.

Atbildēt

hmm

17.11.2020. 14:09

vienīgā taisnība rakstā ir tā, ka visas partijas ir kā dvīņi, jautājums tikai , kurš būs pie siles.

Atbildēt

Viss ir slikti

17.11.2020. 13:07

»

Viedoklis

Par autora prāda spējām pat nav vērts runāt! Ļoti taisnvirziena un šaura domāšana. Viņa pieminētajā Londonā pamats ir sabiedriskais transports, precīzāk metro ar autobusu atbalstu. Līdz ar to tālāk var spēlēties ar kurš skaļāk bļauj - vesosipēdisti, homoseksuālisti, ornitologi, utt...


Nevajag, labi? Divritenis ir alternatīva sabiedriskajam transportam, pie tam pie Rīgas izmēriem vairāk nekā atbilstošs. Priekš kam man pieturā gaidīt sabiedrisko, ja pa to laiku varu nokļūt mērķī ar velo? Velosipēdi arī ir dažādi, elektriskie, horizontālie, ar piekabēm bērnu vadāšanai utt., tā ir jau tagadne un sabiedriskais transports arīdzan Eiropā kļūst aizvien tukšāks. Man pašam ļoti patīk metro, bet Rīga tam varētu vēl būt par mazu. Rīgas centrs tukšojas no biznesa, jo valdošo partiju hunta ir izmetusi no valsts visus, kuri nebija apmierināti ar to noziedzīgo veiksmes stāstu vai arī nogalinājusi, atņemot tiem pieejamību veselības aprūpei. Velosipēdiem ar tukšo centru nav nekāda sakara.

Atbildēt

Es

17.11.2020. 11:55

»

Zinošais

Tā notiek ja nodarbojas ar klasisku demaģoģiju...


Derīgos piemērus šitiem te nākas speciāli meklēt un izlasīt. Un tikai pilnīgu nieku sakarā. Valsts administrācijas, nodokļu un sociālās politikas sakarā tās maukas nespēj atrast nevienu labu piemēru.

Atbildēt

Es

17.11.2020. 11:53

Tukša diršana pie sačakarētas ielas.
Nobrauks pirmos trīs velosipēdistus Čakenē, un iestāsies miers pēc noklusējuma.

Atbildēt

Viedoklis

17.11.2020. 07:57

Par autora prāda spējām pat nav vērts runāt! Ļoti taisnvirziena un šaura domāšana. Viņa pieminētajā Londonā pamats ir sabiedriskais transports, precīzāk metro ar autobusu atbalstu. Līdz ar to tālāk var spēlēties ar kurš skaļāk bļauj - vesosipēdisti, homoseksuālisti, ornitologi, utt.
Ja politikāņi Rīgā aizstāv tikai svētās govis - riteņbraucējus, tad centrs vienkārši iztukšosies no biznesa, iestādēm un daļēji arī no cilvēkiem. Rīgā NAV ATBILSTOŠA SABIEDRISKĀ TRANSPORTA, lai ielās par galveniem būtu velosipēdisti. Tak vienreiz ejiet kaut ko pamācīties par satiksmes un infrastruktūras veidošanas pamatiem. Tas ir vājprāts, ka Rīgā notiek velosipēdistu lobēšana nevis sabiedriskā transporta un maģistrālo apvedceļu attīstīšana.

Atbildēt

Viss ir slikti

17.11.2020. 01:49

»

Harijs Poters

Kopš velojoslu ieviešanas Rīgas gaisa kvalitāte ir sanazinājusies - iemesls - kur agrāk varēja izbraukt 2 auto, tur tagad tie divi auto brauc 6 reizes lēnāk un ilgāk, jo 1 josla ir likvidēta un jālaiž garām vientuļšs velorasts...


Gaisa kvalitāti maitā letiņu uzpūtība, pērkot par 3000 € "tikko no Vācijas" ievestu, no divām pusītēm Lietuvā salodētu gravī avarējušu graustu, kas neizietu nevienu normālu tehnisko apskati.

Divritenis ir ļoti individuāls un nevis kolektīvs pārvietošanās līdzeklis. Rietumeiropa ir pilna kā ar velosipēdiem, tā mašīnām.

Viss ir ļoti slikti un nemaz sliktāk nevar būt.

Atbildēt

Vai dieniņ, kādas šausmas

17.11.2020. 01:41

Viss ir drausmīgi slikti, pilnīgi šausmas. Veloceļi ir tikai viens solis pirms reptiloīdu ieplānotās masveida čipizācijas, ko atbalsta velorastu ievēlētie Sorosisti, kopā ar vakcīnu karali - Geitsu. Šodien veloceļi, bet kas būs rītdien?

Atbildēt

Nekā jauna zem saules

16.11.2020. 21:46

»

Skumjais Bruņinieks

Es jau piecus gadus esmu atsacījies no mašīnas, Rīgā dzīvojot...


PSRS`ā , kad nebija gaļas tirdzniecībā ,avīzēs pastiprināti rakstīja , ka tas kaitīgi veselībai .
Tagad , jaušot pamatīgu krīzi tuvojamies, tautai tiek iezombēts zaļais dzīvesveids un pieticība , kura spilgtākā izpausme esot velomānija.
Varbūt vienkārši atzīt , ka naudas nav.

Atbildēt

Aleksandrs Poika

16.11.2020. 16:10

..šis sētu aprakstītājs baidās parakstīties zem sava šmucējuma, jo zina var dabūt bietē...

Atbildēt

viedoklis

16.11.2020. 15:58

Ir jābeidz pilsētas ielas pakārtot autovadītāju interesēm bet jāsakārto sabiedrisko transportu kā primāru.Ir jāpārskata sabiedriskā transporta biļešu cena un jālikvidē esošā atlaižu sistēma. Atlaides sabiedriskajā transportā ir jāsaglabā tikai invalīdiem bet ne vis tik plašai iedzīvotāju grupai.
Ir jāizbeidz uzskatīt ka pensionāri visi ir nabagi, daudzi saņem pensijas kuras krietni pārsniedz strādājošo algas un viņi ir spējīgi paši samaksāt par transporta pakalpojumiem.

Atbildēt

Vai nav dīvaini,

16.11.2020. 15:42

ka raksta autors pats pielieto demagoģiju, aicinādams nenodarboties ar demagoģiju?

Atbildēt

Petjka

16.11.2020. 15:37

»

Janka

Es varu ieteikt vēl vienu politisku projektu, kas jāpieņem bez domāšanas un aprēķiniem. Padarīsim Daugavu kuģojamu no Rīgas līdz Daugavpilij, varēs pārvadāt pasažierus, kravas, vai nebūs skaisti? Likteņupe taču


Labāk lēmumu, ka ziemā tiek slēgtas šosejas Rīga-Daugavpils virzienā abos krastos un satiksmei jānotiek tikai pa Daugavas ledu! Izskudināk iepirkuku konkursu Dauganas māklīgās sasaldēšanas iekārtu iegādei un uzstādīšanai gadījumiem, ja ziema silta un upe pati neaizsalst.

Atbildēt

Alksnis

16.11.2020. 15:32

»

Ozols

Ozols taču lieliski ir aprakstījis visus šī pasākuma plusus un mīnusus. Ja dažiem simtiem iespējams, šis Čaka ielas pasākums ir izdevīgs, to rāda arī Lāčplēša ielas pieredze, tad dažiem 10 000 tas ir reāls ikdienas apgrūtinājums...


Mums ir partokrātija, nevis demokrātija;
mums ir otkati, nevis investīcijas;
mums ir amatus ieņemošie, nevis strādājošie;
mums ir neizglītoti nejēgas, nevis plānotāji;
mums ir kangari; nevis valdība;
mums ir solītāji, nevis darītāji;
mums ir čakarētāji, nevis uzlabotāji
u.t.t.

Atbildēt

eksis

16.11.2020. 11:03

Lai tik mālē to Čakeni ciet. Pilsētā tāpat ar katru gadu par padsmit tūkstošiem iedzīvotāju mazāk. Drīz jau nebūs arī tik daudz to autobraucēju.

Atbildēt

Vello

16.11.2020. 10:48

Gaidu no aparistiem ĪSTUS veloceliņus. Uzkrāsot kaut ko uz ielas var jbk mālderis. Īstos veloceliņus savas karjeras pirmajā pusē ierīkoja Kremļa aģents Ušakovs. Brīvības ieka, Krasta iela, arī pašvakais Mārupe. Varu viņam pārmest vienīgi to, ka Berģos veloceliņš beidzas. Bet tur sākas pretenzijas pret Bauzi-Krastiņu, vai kā tur Garkalnes ķēniņu sauca, kurš sabūvēja nevajadzīgus veloceliņus pagasta mežā.

Atbildēt

Jurčix

16.11.2020. 10:42

Forši, ka balamuti un nejēgu Timrotu beidzot kāds nosauc par ''ekspertu'', pamatoti liekot šo vārdu pēdiņās

Atbildēt

Viltnieks

16.11.2020. 10:37

»

Skumjais Bruņinieks

Es jau piecus gadus esmu atsacījies no mašīnas, Rīgā dzīvojot...


Bruņiniekam piestāvētu īsts zirgs... ;)

Atbildēt

Ivars

16.11.2020. 10:28

Es nēsu rīdzinieks bet aizbraucot uz Rīgu un ieelpojot to gaisa piesārņojumu ir pilnīgi skaidrs ka automašīnu skaits pilsētas centrā ir jāsamazina un tas ir jādara nekavējoties.Ir tikai viens paņēmiens kā to izdarīt, attīstīt sabiedrisko transportu un pārvietošanos ar velosipēdiem.Dzīvojot un strādājot tādā piesārņotā "meslu bedrē"jūs lēnām paši sevi nogalināsiet un tad jums nevajadzēs arī jūsu konfortablos automobiļus.

Atbildēt

kaktuss

16.11.2020. 09:01

Domes deputāti nedomājot ar galvu aiZgāja velobraucēju pusē.Mam ikai divi jautājumi: Kā ar operatīvo transportu???Es no savas joslas nobraukt nevaru un arī ātrāk par 30 km braukt arī nevaru!
Otrs sabiedriskais transports????Mēs jau varam braukt pāris stundas ilgāk.

Atbildēt

Harijs Poters

16.11.2020. 07:39

Kopš velojoslu ieviešanas Rīgas gaisa kvalitāte ir sanazinājusies - iemesls - kur agrāk varēja izbraukt 2 auto, tur tagad tie divi auto brauc 6 reizes lēnāk un ilgāk, jo 1 josla ir likvidēta un jālaiž garām vientuļšs velorasts.
.
PS. Aicinājumi visiem pārsēsties uz divriteņiem ļoti atgādina padomju laika saukļus - visu zemju proletārieši savienojaties, visu varu padomēm utt. Abdolūta citu cilvēku vajadzību ignorance.

Atbildēt

2020

16.11.2020. 04:49

Dome—- uz VELO—— visi !!!! Ar 2021. !!! Tauta grib piemeru no JUMS ....VISIEM..... Vai varonigak nebutu atgut !!! Iepeieksejas Domes — izvazato nodoklju naudu ?

Atbildēt

Sastregums

16.11.2020. 04:43

Tie ,, eksperti ,, vismaz ar uzbardu raksta ...atskiriba no ,, pietiek lasitaja ,,... tipo — bezimjannij - proplachenij- GEROJ ??

Atbildēt

Ozols

16.11.2020. 00:27

Ozols taču lieliski ir aprakstījis visus šī pasākuma plusus un mīnusus. Ja dažiem simtiem iespējams, šis Čaka ielas pasākums ir izdevīgs, to rāda arī Lāčplēša ielas pieredze, tad dažiem 10 000 tas ir reāls ikdienas apgrūtinājums!
Bet mums taču ir demokrātija! Mazākums pakļaujas vairākumam - bet, vai tā šoreiz ir? Nu nav taču, to redz visi, bet kas par to, ja lemj tikai daži. Un arī ne tādā veidā, lai iegūtu vairāk, nekā zaudētu. Bet Latvijā lielākotiesu lēmēji nav ar prātu apdāvināti, visbiežāk gan cieš no akūta loģikas trūkuma. Bet žēl, jo cieš arī pilnīgi nevainīgi tautieši... Kad beidzot tas bardaks beigsies?

Atbildēt

Piebilde

15.11.2020. 23:40

»

vēlētājs

Ja nav naudas priekš auto, tad ieguvumi ir


Piekrītu. Starp citu pa Ģertrūdes ielu braukā viens riteņbraucējs jebkurā gadalaikā ( arī ja mīnuss 10) un jebkuros laikapstākļos tikai šortiņveigās apakšbiksēs. Dedzīgākie velobraucēji varētu iet pie viņa norūdīšanās kursos. Ietaupījums būs maksimāls, pat apģērbu nevajadzēs pirkt- pilnīgi zaļa dzīve!

Atbildēt

tehn.jaut.

15.11.2020. 22:08

»

Skumjais Bruņinieks

Es jau piecus gadus esmu atsacījies no mašīnas, Rīgā dzīvojot...


Malacis.Vai savu ričuku arī apkop,vai tikai nojāj?Kā ar hemoroīdiem?It sevišķi ziemā?

Atbildēt

Sp

15.11.2020. 21:02

Autors ir kartīgs pedalis ....

Atbildēt

Fakts

15.11.2020. 20:48

Čaka ielā nevajag ļaut braukt sabiedriskajam transportam ,tur lielielie busi visu sabremzē. Nav taču pa katru Rīgas ielu jāļauj braukt trolejbusiem, tramvajiem ,autobusiem. Čaka ielā tikai vieglās automašīnas un velosipēdi!

Atbildēt

ha-ha

15.11.2020. 19:52

Kur problēma! Čaka ielu var likumiski pārvērst par riteņbraucēju ielu. Un visi, kam tik sagribēsies, lai min pedāļus. Un ne tikai Čaka ielu vien var pārsaukt par velo ielu.
Tautas vēlmēm taču jādod zaļā gaisma! '

Atbildēt

Spiedu

15.11.2020. 17:54

Spiedu uz mīnusu, bet pievienojies pluss (tehniski sanāca kļūme). Nu lūk, autors , to negribēdams, faktiski uzrakstīja, ka ( vismaz manā gadījumā, un tādu vēlētāju/nevēlētāju kā es ir daudz) Nebija jau Par Ko Balsot. Lasi vienu otru trešo programmu - katrā ir ielikta tā „nodeva mūsdienu neaizskaramajiem“ - velosipédiem pašā satiksmes vidū. (vispār jau skatīju citus apsvērumus, nebija tāda saraksta, kas atspogulotu manus ekonomiskos, politiskos uzskatus, nederéja neviens, un nenobalsoju). Bet tiešām - ja kādā sarakstā nākotné būs uzdrīkstéšanās plānot „likvidésim nevajadzīgās priekšrocības velosipédiem lielpilsétas satiksmes vidū“ ( izbeigsim sakémot normālu satiksmi, tā tas domāts), es tiešām nobalsotu. Bet nav jau drosmes laikam. Lai gan pagaidām vél „ pilsétas velosatiksmes noliegšana“ nav sodāma tāpat kā ... „ citas noliegšanas/ diskriminācija“ . Tiklīdz velofanātiki izdomās sev noformulét grupu „citādie, atškirīgie“ vai kā tamlīdzīgi, tad nu vairs neko nevarésim padarīt :) .

Atbildēt

un vēl

15.11.2020. 17:13

»

Art

Ak, dievs...


lai laime būtu pilnīga, tur Lāčplēša ielā vēl ir iekārtojuies arī autostāvvieta uz ielas braucamās daļas visa kvartāla garumā

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...

21

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

FotoĻoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā, draud pasaulei ar atomieročiem (!!!), Eiropas Savienība noslīkusi ciniskā reālpolitismā - sludina demokrātiju, bet ļauj agresorvalsts Krievijas izvarotajai Ukrainai noasiņot.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...