Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
švamme
30.10.2019. 20:40Vēl maza piebildīte: meitai ir ļoti smagi sirdsapziņas pārmetumi, ka (pati meita) neļāva mātei nomirt mierīgi, mājās, bet nez kādu spēku (?) vadīta cerēja, ka māte nodzīvos otru simtu, tikai lai kāds to burvju nūjiņu nežēlo. Loģiski, kad nenotiek izsapņotais, tad visi ceļā sastaptie ir tikai un vienīgi bendes.
laikam piekrītu
30.10.2019. 20:26»
Hmmm
Vai "Pietiek.com" tagad uzskata par pilnīgi nepieciešamu publiskot visu psihiatrijas klientu murgu idejas? Šis nu ir pilnīgākais idiotisms,kurā tiek pretīgā veidā ķengāti medicīnas darbinieki - neviens taču nav Dievs,lai vienai 100-gadīgai sievelei iepūstu jaunu dzīvību! Vienkārši riebjas šīa ķengas...
1. neviens ārsts tīšām pāri nedarīs pacientiem. Paldies, ka esat!
2. Ārstu un māsu attieksme ir atkarīga no pacienta un radinieka attieksmes.
3. Diemžēl vecums katram pienāks un mēs nezinām kāds, neuzveļam šo vainu ārstiem.
švamme
30.10.2019. 20:25»
Kika
Taisnība, ka cilvēks ir mirstīga būtne, bet tas nemazina atbildību par cilvēcības un empātijas trūkumu mediķiem
Kādu padziļinātu empātiju un cilvēcību var gaidīt no cilvēkiem, kuri paši jau kuro desmitgadi nespēj sev piesaistīt empātiju un cilvēcību, kurus mūsu pašu valstsvīri ir noveduši līdz pēdējai atzīmei, aiz kuras ir tikai emigrācija?
Es saprotu, ka galvenais šajā stāstā ir emocijas. Bet caurvij arī profesionāla nekompetence. Situācijā, kas izraisa pastiprinātas emocijas, profesionalitāte ir bezspēcīga un parasti "aizmieg". Me velti ārsti savus radiniekus sarežģītos gad. ved pie citiem ārstiem. Tā ka es nepavilkos uz emocijām. Simts gadi ir 100 gadi.
Saprotu arī, ka šis viss ir radies nepieņemamas "ārsts - radinieks" komunikācijas dēļ. Viss med. personāls ir nostādīts frontes "valsts - slimnieks" pirmajās rindās. Valsts nespēj nodrošināt pienācīgus apstākļus ne darbam, ne eksistencei ārpus darba (jo samaksu par darbu viņi nesaņem), kā arī finansēt ārstniecības procesu mūsdienīgā apjomā. Visiem mediķiem darba stundās ir jārisina gandrīz vai globālas problēmas, darbinieku katastrofāli trūkst (tas nozīmē, ka jebkuram ir papildus slodze, ļoti bieži pat balansējot uz neiespējamā robežas). Skrien ne tikai burtiski, bet pat domās aulekšo. Valstisko problēmu mediķiem ir uzdots iznest uz savas ādas, piedevām pašus valstiski it nemaz nenovērtējot, t.i. ignorējot medicīnas sistēmas ekstremāli bēdīgo stāvokli. Šādā situācijā komunikācijas smalkumi parasti ir otršķirīgi, tiem neatliek vairs ne laika, ne emociju/empātijas. Attīstīto valstu med. iestādēs, kur personāla netrūkst, komunikāciju ar radiniekiem pastiprināti māca visās koledžās, tāda situācija nevarētu izveidoties. Intensīvās palātās arī, tur radiniekiem atļauts būt ar slimnieku 24/7 (pati tur strādāju, zinu).
Par kādu Hipokrāta zvērestu jūs te kliedzat? Tas zvērests ir tapis aizvēsturiskos laikos, kad atalgojuma, kā to saprotam šodien, nebija. Tauta uzturēja savu ārstniecības personālu, tāpēc zvērests. Šodienas valodā tas ir kontrakts starp darba devēju un darba ņēmēju. Šodien tauta nespēj mediķus uzturēt (algot), ne tāpēc, ka tauta negribētu, bet birokrāti un kleptokrāti noēd 80% no ārstniecības personālam domātiem līdzekļiem. Tādējādi mūsdienās viena no pusēm nepilda šī "kontrakta" nosacījumus. Kādu padziļinātu empātiju kāds cer saņemt no nodzītiem, kaktā iedzītiem zirgiem?
P.S. Es pati jau 20 gadus nestrādāju LV med. sistēmā un Aldi Strēlnieku atceros no studiju laikiem, nekādu personīgu saišu ar viņu man nav. Vienīgais par ko esmu 100% pārliecināta ir, ka med. sistēma LV ir pilnībā sagrauta, un to nav izdarījuši ierindas mediķi, viņiem tikai jāspēj visu pašiem, bez valsts atbalsta.
ko darīt ar stŗelniekiem un visādām kuzmiņičnām
30.10.2019. 20:17Vienkārši būtu nošaut, bet to nedrīkst. Tad ko darīt? Jāsāk ar ar revolūciju, bet īstu - visādi kariņi, viņķeļi, pavļuti un citi pļūtīzeri, faktiski visa Saeima ir jānomēž uz visiem laikiem, lai viņi atkal neielien silē. Diemžēl latviešiem vajag citu kungu, kā savulaik krieviem vajadzēja lūgt kaut kādu tur vikingu vadoni, lai ievieš Kreivzemē kārtību. Tāpat ir jādara ar Latviju. KNABm sab un DP vietā - noalgojam FIB departamentu, ministru un ministriju vietā - atzītus ārzemju speciālistus un tamlīdzīgi. Un ar tādām pilnvarām, lai visādi lembergi nevarētu gadiem ņirgāties par it kā Latvijas tiesu sistēmu (tāda ir, tikai priekš bandītiem, zagļiem un deputātiem ar viņu radiem.). Pusgads ir pilnīgi pietiekami, lai lielie zagļi tieiski iesēstos cietumā.
Ko darīt ar strēlniekiem un krievuškām medmāsām? Momentā atlaist- bez nekādām tur tiesām. Un sertifikātus anulēt. Tādām jābūt ministru pilnvarām - reaģēt uzreiz un kardināli.Bet ministriju un šofera dēlu un meitu dēl radītajām simts apakšruktūrām (cik tādu ir VARAM - nasaskaitīt!) - nekavējoties vilka pasi! Tā ir valsts naudas izlaupīšana, ko veic mūsu ministrijas. Pietiks ar pāris ministrijām. Un ministram kaklā lai karājas uzkrājošā mīna - kā savāra vairāk cūcību un sasniedz maksimumu, tā lai uzsprāgst ar visu ministru. Tad arī būs kārtība.
Piekrītu
30.10.2019. 19:54»
jautājums
Ārsts nav mācītājs. Un reanimatologs nav arī psihoterapeits. Viņam nav roka jātur bezcerīgo gadījumu tuviniekiem, bet maksimāli jākoncentrējas, lai pieņemtu pareizos lēmumus par tiem slimniekiem , kuriem vēl medicīna var palīdzēt. Tā tomēr ir intensīvā terapija...
Plus vēl būdami ar ārsta diplomu, bet bez paškritikas savu zināšanu IT sfērā, neļāva notikt dabīgam iznākumam cieņpilni pret vecu mediķi. Diez vai, ja pašām būtu lielie asinsvadi pilni ar trombiem, gribētos, lai bāž zondi, taisa bronhoskopiju. Tā kā ar empātiju un ētiku ir problēmas . Katrs cilvēks ir pelnijis cieņpilnu aiziešanu. Atceros savus vistuvākos aizgājējus, man neienāca prātā nepildīt viņu vēlēšanos nomirt savā mājā. Nekad neesmu sapratusi tos, kuri labi saprotot palīdzības neiespējamību, izsauc nmp un sūta savu mīļo cilvēku nomirt svešās sienās, svešos cilvēkos. Ticiet man- šos slimniekus mediķiem ir visvairāk žēl.
Bezzāģis
30.10.2019. 19:53Nesakarīgs stāsts par tēmu slimnīca , pacients, meita.
Samurgots ir totāli. Kas vēl pietrūkst?
Tas gan!
30.10.2019. 19:51»
Jozis
Jau agrāk, un arī no visa šeit uzrakstītā, esmu sapratis - ja gribi ar cieņu aiziet labākos medību laukos, bet esi jau gana vecs, 65 un vairāk gadu, neļaujies nokļūt kādā Latvijas slimnīcā...
Slims nonākot slimnīcā, var saķert pat triperi, ja neuzmanās.
neesi tik pesimistisks
30.10.2019. 19:48»
Jozis
Jau agrāk, un arī no visa šeit uzrakstītā, esmu sapratis - ja gribi ar cieņu aiziet labākos medību laukos, bet esi jau gana vecs, 65 un vairāk gadu, neļaujies nokļūt kādā Latvijas slimnīcā...
kartigi iemaksajot tevi pienems pilnigi bez rindas taja pat vai sliktakaja gadijuma nakosaja diena.ta ka pat maksas klienti sedes rinda pec tevis.viss ir atkarigs no iemaksatas summmas.
vajadzeja iemaksat
30.10.2019. 19:44ja butu iemaksats,tad ari butu veikta reanimacija un iemaksajot latviesu arstiem lavents tiek maksligi padarits par sirds slimnieku uz paredzamo cietuma atsedesanas laiku.
Hipokrāta ielas kapeņu stāsti
30.10.2019. 19:25Lomās: dr.A.Strēlnieks
Scenārija autors: Imants Paeglītis
Režisors: Ilze Viņķele
Jozis
30.10.2019. 19:11Jau agrāk, un arī no visa šeit uzrakstītā, esmu sapratis - ja gribi ar cieņu aiziet labākos medību laukos, bet esi jau gana vecs, 65 un vairāk gadu, neļaujies nokļūt kādā Latvijas slimnīcā.
Tur, papildus slimībai, dabūsi mocīties dzīves un attiecību apstākļu dēļ, tā tikai paātrinot un padarot vēl smagāku šo aiziešanas procesu.
Katrā ziņā pats, ja man būs izvēle, labāk nomiršu mājas atmosfērā kaut vai brīdi ātrāk, nekā ļaušu par sevi izņirgāties kādā ''ārstniecības''iestādē.
Gudrā doma
30.10.2019. 18:55Interesanti ka šādi raksti parādās regulāri, tikko sākas runas par mediķu protestiem, par mazām algām. Šoreiz vismaz nav mistiskais vectēvs, kura mazbērniem no sava uzvārda un vārdā kauns.
Fēlis
30.10.2019. 18:52»
Morāle
Sargā, Dievs, no šitādiem strēlniekiem
Sargā Dievs no tādiem bērniem, kuri neļauj cilvēkam mierīgi aiziet. Nu cik tad tai pēļu gultā bez sajēgas vārtīsies!
Haha , nu nav tā!
30.10.2019. 18:05»
jaajaa
...ja neesi gatavs strādāt par to naudu - nedari to !...tāpēc ir tāds Hipokrāta zvērests, lai cilvēki savu veselību un dzīvību uzticētu tikai tiem, kas par to cīnīsies līdz galam
Ārsti slimnieka izveseļošanai pieiet praktiski. Viss maksā, cik maksā, bet ir, kad nekas nelīdzēs.
Jā visa veselības sistēma balstās uz sabiedrības
30.10.2019. 18:03»
No pieredzes
attieksme ir kā diena pret nakti, pēc aploksnes pastumšanas, bet jāsaprot, ka lielākajam vairumam nav ko tajā ielikt un tad jau tas robežojas ar noziegumu. Pareizāk sakot, tīšu slepkavību vai sakropļošanu
kriminalizēšanu. Ja vribi idzīvot, vai tuvam radam problēmas, riskē! Ja ne, būs tā, kā šai rakstā. Bet daudzi ārsti jau ta ar kukuļiem "aprijušies", ka jūtas kā dievi un tas kukulītis var būt par mazu.
Vai kāds vēl šaubās,
30.10.2019. 18:00ka dzīvojam 4. maija cionistu kosmopolītiskā nacisma genocīda apstākļos? Slepkavu ministri Viņņķeli Saeimā neievēlēja, bet ielija par Veselības ministrijas ministri. Kaut kādu kroplu radījumu, kura apmācīta ASV cionistu skolā.
No pieredzes
30.10.2019. 17:43»
vai nevarētu būt tā
ka stāsts ir par aploksnes došanu vai nedošanu?Pieredze rāda,ka aploksne ir jādod.Ne tikai ārstiem,bet arī medmāsām un sanitārēm.Acīm redzot Tatjana to nav darījusi
attieksme ir kā diena pret nakti, pēc aploksnes pastumšanas, bet jāsaprot, ka lielākajam vairumam nav ko tajā ielikt un tad jau tas robežojas ar noziegumu. Pareizāk sakot, tīšu slepkavību vai sakropļošanu.
Artis
30.10.2019. 17:38»
Hmmm
Vai "Pietiek.com" tagad uzskata par pilnīgi nepieciešamu publiskot visu psihiatrijas klientu murgu idejas? Šis nu ir pilnīgākais idiotisms,kurā tiek pretīgā veidā ķengāti medicīnas darbinieki - neviens taču nav Dievs,lai vienai 100-gadīgai sievelei iepūstu jaunu dzīvību! Vienkārši riebjas šīa ķengas...
Ko līdzīgu varētu pateikt 50% no tiem kuri saskārušies ar jaunāko laiku medicīnu, bet viņi klusē. Pagaidām klusē. Man piemēram nav kam sūdzēties, jo sākot no domes un beidzot ar tiesu namu, visa ir vienota parazītu banda.
jaajaa
30.10.2019. 16:41...ja neesi gatavs strādāt par to naudu - nedari to !...tāpēc ir tāds Hipokrāta zvērests, lai cilvēki savu veselību un dzīvību uzticētu tikai tiem, kas par to cīnīsies līdz galam...
Līga Līgotāja
30.10.2019. 16:18Ļoti daudz emociju. Viens medicīnas profesors mēdza teikt: tici stāstam, bet netici stāstītājam.
Druumais...
30.10.2019. 15:44»
lauķis
Nevēlos apspriest ārstu rīcības pamatotību vai nepamatotību,bet,šajā gadījumā ārsts ir pelnījis spļāvienu sejā,iesākumam,kā arī visa sistēma kopumā
Dakteri petroni junioru no 2.slimnīcas satiku arī es. Es neļautu tādiem strādāt medicīnā. Viņš mocīja manu māti pielietojot novecojušas ārstēsanas metodes. Paldies Veselības inspekcijai, kas atzina pārkāpumu...
Fims
30.10.2019. 15:35Par rakstītājas empātijas spējām var spriest prasot mirstošajam: vai gribi dzīvot?
tādi esam
30.10.2019. 14:49ĀRPRĀTS! Cilvēks ir mirstīgs, bet ikviens, nemaz nerunājot par bijušo medmāsu, ir pelnījis, lai pret viņu izturētos ar cieņpilnu attieksmi.
Beidzot pie mums pienācis laiks, kad palīdzību vairs nevar saņemt par naudu, jo blakus tam ir vajadzīga arī pazīšanās.
jautājums
30.10.2019. 14:49»
...
Ārsts nav mācītājs,bet tev ar vērtību sistēmu kaut kas nav kartībā.Tādus parasti sauc par neliešiem
Manā vērtību sistēmā ir normāli, ka tai pēdējā grūtajā reizē bērniem pietiek drosmes nostāvēt to pēdējo sardzi...Mūsu tēvam , onkoloģijas beigas, kad bija tikai metastāzes, mēs pēdējo nakti nosēdējām klāt. Tā kā uzskatu, ka man ir morālas tiesības par šo lietu izteikties.
Māsīciņa, smaga ļoti onkoloģiskā forma, gan nomira svešā vietā -hospisā, bet savai māsai uz rokām.
Aiziešana ir ļoti smaga lieta. Un visvienkāršāk un vieglāk ir nomest svešā vietā, uzgrūžot svešiem ļaudīm...
cūka tu esi,
30.10.2019. 14:25»
Kika
Taisnība, ka cilvēks ir mirstīga būtne, bet tas nemazina atbildību par cilvēcības un empātijas trūkumu mediķiem
ne kika !!!!!
...
30.10.2019. 14:23»
jautājums
Ārsts nav mācītājs. Un reanimatologs nav arī psihoterapeits. Viņam nav roka jātur bezcerīgo gadījumu tuviniekiem, bet maksimāli jākoncentrējas, lai pieņemtu pareizos lēmumus par tiem slimniekiem , kuriem vēl medicīna var palīdzēt. Tā tomēr ir intensīvā terapija...
Ārsts nav mācītājs,bet tev ar vērtību sistēmu kaut kas nav kartībā.Tādus parasti sauc par neliešiem.
neirs, irsēj !
30.10.2019. 14:20»
jautājums
Ārsts nav mācītājs. Un reanimatologs nav arī psihoterapeits. Viņam nav roka jātur bezcerīgo gadījumu tuviniekiem, bet maksimāli jākoncentrējas, lai pieņemtu pareizos lēmumus par tiem slimniekiem , kuriem vēl medicīna var palīdzēt. Tā tomēr ir intensīvā terapija...
vai tik tu pats neesi tas Strēlnieks, vai kā tur ?????
Ka esi CŪKCEPURE, tas bez mikroskopa redzams !!!!!!
Nu
30.10.2019. 13:48»
vai nevarētu būt tā
ka stāsts ir par aploksnes došanu vai nedošanu?Pieredze rāda,ka aploksne ir jādod.Ne tikai ārstiem,bet arī medmāsām un sanitārēm.Acīm redzot Tatjana to nav darījusi
Neesmu pret Pateicībām PĒC labi darīta darba. Jebkurā sfērā. Bet...
Prasīt naudu pa priekšu par to, lai kaut ko darītu, kas būtu jādara jau tāpat, ir noziegums. Tādā ziņā, pie privātprakšu ārstiem ir skaidrība - kas un cik maksā. Tikai... Ir sfēras, kurās privātprakses nespej atļauties.
Ja ārsti ir tik neapmierināti ar to, ka ir sūdigi apstākļi, nostājieties pretī, neārstejiet tos Saeimas, pašvaldību tušņus par biezām aploksnēm, kas rodas nenodrošinot jums normālus apstākļus. Un pārējiem pacientiem.
jautājums
30.10.2019. 13:46»
...
Paskaidrojums īpaši apdāvinātiem.Stāsts nav par ārsta profesionālo darbību,stāsts ir par ētisko pusi,komunikāciju
Ārsts nav mācītājs. Un reanimatologs nav arī psihoterapeits. Viņam nav roka jātur bezcerīgo gadījumu tuviniekiem, bet maksimāli jākoncentrējas, lai pieņemtu pareizos lēmumus par tiem slimniekiem , kuriem vēl medicīna var palīdzēt. Tā tomēr ir intensīvā terapija.
Visās , pat visbagātākajās valstīs pienāk brīdis, kad ārstiem ir jāpaziņo, ka medicīna ir bezspēcīga...Un tad, bagātajās, valstīs nāk hospisi.
Latvijā absolūti lielākais vairums onkoloģijas slimnieku mirst mājās, savā gultā un starp tuviniekiem. Tas ir mokoši visiem...Zinu.
Šeit ļoti aktīva ģimenīte ir izvairījusies no pārbaudījuma, visu atbildību uzgrūžot ārstiem.
Mjā
30.10.2019. 13:39 Skaidrs, cilvēks paties nodzīvojis garu mūžu. Bet vai tas ir pamats, lai pateiktu "nosprāgsti"? Varbūt Butu bijis lemts nodzivot pat 110 gadus. Un ir bijuši gadijumi, ka ir nācies sarunāties ar paties veciem cilvēkiem, bet ar gaišu apziņu - ne tuvu katram jaunam tāda.
Pasaka par vilkšanu ragaviņās uz mežu, redz, modernajā Latvijā nav tikai pasaka...
P.S. Iedomājieties tās vecās sievietes un meitas vietā sevi.
(Un vēl - mūsu medsistēmā mirst ari pavisam jauni cilvēki ar kaitēm, kuras mūsdienās, laikus sniedzot palīdzību puem., trīs dienu laikā) nebūtu vairs uzskatāmas par letālām. Piem., aizbrauc pats četrdesmitgadigs pacients uz slimnīcu ar žultsakmeņiem (par kuriem jau zināms) un tiek aizvests uz kapsētu...)
Kika
30.10.2019. 13:23»
Hmmm
Vai "Pietiek.com" tagad uzskata par pilnīgi nepieciešamu publiskot visu psihiatrijas klientu murgu idejas? Šis nu ir pilnīgākais idiotisms,kurā tiek pretīgā veidā ķengāti medicīnas darbinieki - neviens taču nav Dievs,lai vienai 100-gadīgai sievelei iepūstu jaunu dzīvību! Vienkārši riebjas šīa ķengas...
Taisnība, ka cilvēks ir mirstīga būtne, bet tas nemazina atbildību par cilvēcības un empātijas trūkumu mediķiem!
vai nevarētu būt tā
30.10.2019. 13:16ka stāsts ir par aploksnes došanu vai nedošanu?Pieredze rāda,ka aploksne ir jādod.Ne tikai ārstiem,bet arī medmāsām un sanitārēm.Acīm redzot Tatjana to nav darījusi.
ha ha ha
30.10.2019. 13:08»
Ilze
Stradiños manai måtei 2019.februàrī (78 g.v. ), nokļùstot intensīvajà nodaļà _dr.Praskurina darīja visu iespèjamo, lai glåbtu un årstėtu.Lai gan inrensīvå nodaļas korpuss nav moderns, bet paldies par patiesu ieinteresètìbu, izmeklèjumiem, medikamentu piemèrośanu dr.Proskutinai un personàlam- medmàsàm...
Kāds sakars korpusa "modernismam" ar ārstēšanu un rezultātiem?
Piekrītu
30.10.2019. 13:05»
jautājums
Šai gadījumā es tomēr atbalstīšu ārstu. Jo visam ir nolikts savs laiks...Cilvēks ir mirstīgs. Visi mirst -arī cīnītāji...
Labi teikts. Vēl kā īlens no maisa spiežas ārā nekompetence pašām sūdzībniecēm. Dies', atpestī no šitādām geriatrēm- terminatorēm. Protams, ka ar sev tuvu( iespējams vistuvāko) civēku visu uztver saasināti, bet, tomēr, interesanti - kā viņa pati var pastrādāt. Protams, visdziļākā līdzjūtība.... bet dr.Strelnieks ir labs, zinošs un palīdzējis ļoti daudziem slimniekiem. Izskatās, ka problēma ir komunikācijā, ļoti svarīga ir jau pirmā saruna, bet laika nav nekad....
...
30.10.2019. 12:32»
jautājums
ārsts redzēja analīzes, visus bioķīmijas rādītājus. 100 gadi ir 100 gadi...
Paskaidrojums īpaši apdāvinātiem.Stāsts nav par ārsta profesionālo darbību,stāsts ir par ētisko pusi,komunikāciju.
jautājums
30.10.2019. 12:28»
Jànis Anins
Ineta raksta par ko ? Par müzigo mieru pasaules kapsétà ? Dakterim nav tiesibas nolincot slimnieku civilizétà valstï
Darīšana darīšanas pēc? Bet tur jau pat barošana bija mokoša sirmgalvei.
Nu tad vajag arī atbilstošu finansējumu medicīnai.Kā civilizētās valstīs.
Agonija ir absolūti normāls bioloģijas process. Žēl tikai, ka tik mokošs...
Jànis Anins
30.10.2019. 12:01»
Ineta
Rakstītājai pēdējais laiks griezties pie psihiatra,ja vēl ko vispār varēs palīdzēt...Lai gaiša debesu valstība aizgājušajai mammītei! Viņai tagad mūžīgais miers
Ineta raksta par ko ? Par müzigo mieru pasaules kapsétà ? Dakterim nav tiesibas nolincot slimnieku civilizétà valstï.
...
30.10.2019. 11:50»
Ķuzim augstāko soda mēru!
Krievene un okupante Lidija Semenovna sita latvieti
Vēl viens šizītis pamodies...
Hmmm
30.10.2019. 11:48Vai "Pietiek.com" tagad uzskata par pilnīgi nepieciešamu publiskot visu psihiatrijas klientu murgu idejas? Šis nu ir pilnīgākais idiotisms,kurā tiek pretīgā veidā ķengāti medicīnas darbinieki - neviens taču nav Dievs,lai vienai 100-gadīgai sievelei iepūstu jaunu dzīvību! Vienkārši riebjas šīa ķengas,kuras ik dienas mums tiek gāztas virsū. Acīmredzot fakts,ka šobrīd tiek publiskota katras prātu izkūkojušas bābas vāvuļošana, notiek nolūkā apspiest briestošos nemierus,jo,redziet,rodas kādi neērtie,kuru dēļ partejiskajiem draņķiem ir problēmiņas ar savu algu kārtējo palielināšanu un savu partiju finansējumu palielināšanu. Šo draņķību ir vienreiz jāizbeidz un jāiedur ar pirkstu acīs tiem,kuri to ir pelnījuši,nevis jāgāna skolotāji,mediķi un citu nozaru speciālisti,kuri savu maizi pelna godīgā darbā - atšķirībā no tiem,kuri kļūst par miljonāriem caur savām cūcībām un nelietībām! Pietiek vienreiz šitā visa!
Ilze
30.10.2019. 11:44»
Ķuzim augstāko soda mēru!
Krievene un okupante Lidija Semenovna sita latvieti
Vai tomėr nav naktìs pacienti jàpieskata? tieśi tàdėĺ, ka kåds cits slimnieks ko ļaunu nenodara otram, neaizsargàtam slimniekam??
jautājums
30.10.2019. 11:42»
...
Stāsts nav par krekliem,par sirdsapziņu un ētiku
ārsts redzēja analīzes, visus bioķīmijas rādītājus. 100 gadi ir 100 gadi.
visticamāk, viņš ir atbildīgi pieņēmis lēmumu, atsakoties no reanimācijas. Tur ar sirdsapziņu un ētiku, manā ieskatā vismaz, problēmas nav.
Ārsts nav Dievs...visam ir nolikts savs kalpošanas laiks...
nāve ir vienīgā lieta, kas ir 100% garantēta. Visiem! Žēl, ka ne visiem 100 gadu vecumā.
...
30.10.2019. 11:31»
jautājums
100 gadi? Nu visu cieņu -ilgs mūžs
Stāsts nav par krekliem,par sirdsapziņu un ētiku.
Ķuzim augstāko soda mēru!
30.10.2019. 11:24Krievene un okupante Lidija Semenovna sita latvieti.
Vai resnais un smirdīgais valsts policijas priekšnieks Ķuzis ierosinās krimināllietu pret Semenovu?
jautājums
30.10.2019. 11:17»
kaspars
ja būtu uzmanīgāk lasījis tad zinātu ka kundzei bija 100 gadi
100 gadi? Nu visu cieņu -ilgs mūžs!
Par kādu reanimāciju tur var vispār būt stāsts...Bioloģija ir bioloģija!
Ciematnieks
30.10.2019. 11:12Faktu skaits tekstā ievērojams. Ka tik neiznāk beigās kā ar to Rēzeknes slakteri T., kuru nevarēja izmest no darba pēc viena pacienta nāves, kamēr miris bija jau nākamais...
kaspars
30.10.2019. 11:11»
jautājums
Šai gadījumā es tomēr atbalstīšu ārstu. Jo visam ir nolikts savs laiks...Cilvēks ir mirstīgs. Visi mirst -arī cīnītāji...
ja būtu uzmanīgāk lasījis tad zinātu ka kundzei bija 100 gadi.
Ineta
30.10.2019. 11:09Rakstītājai pēdējais laiks griezties pie psihiatra,ja vēl ko vispār varēs palīdzēt...Lai gaiša debesu valstība aizgājušajai mammītei! Viņai tagad mūžīgais miers...
jautājums
30.10.2019. 11:08Spriežot pēc komentāriem-meita vienkārši cer uztaisīt biznesu uz mātes nāves rēķina.
Lai gan...varbūt tiešām ir neadekvāta.
Bet tas būtu skumji, ja šādu insinuāciju dēļ Latvijas medicīna zaudētu augstas klases profesionāli, kas spēj glāb dzīvības, kad tās ir iespējams glābt.