Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Maidans

Ex-seržants (lit.pseidonīms)
23.02.2014.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Pelmenis

22.03.2014. 08:17

Rakstu beidzu lasīt aiz citāta "dalībai ES ar visiem tās trūkumiem ir viena svarīga priekšrocība - kopienas regulējumi jūtami ierobežo politmafijas iespējas īstenot bezpreģelu valstī."
Kapēc? ES vairo korupciju un būtiski palielina varas izdevumus. Politprostitūtām ir iespēja piezīsties pie EU daikta un sūkt eirospermu savās tripersiekalainajās mutēs.

Atbildēt

Liliana UK

12.03.2014. 18:49

»


Rupji,bet pareizi...pati uz savas adas izbaudiju visu,gan izdomatus *pantus* gan daudz ko citu..bet majas es nepametu,jo MAJAS vini atnema man..un iznicinaja absoluti visu(varbut izzaga?) kas tur bija..pavisam vienkarshi tiesu izpilditaja KRISTINE MELDERE norakstija visu visu un 0 vertibu un viss bija prettiesiski,BET KU TAJA LATVIJA VAR TAISNIBU ATRAST????NEKUR.

Atbildēt

onkols

27.02.2014. 21:26

»

N.Māstrihts

Tad vismaz atmet 40 000 LVL, lai varam kā psiegus algot tos, kam pieeja valsts noslēpumam, lai varam kontrolēt, kādas akcijas pret mums


Es tak tev mudak teicu,uz ambrazūru meties,pēc tam norēķināsimies!Ar tiem,kas ir pret mums,viss jau sarunāts,pa 20 štukām!Tirgus,vecīt,nu ekonomika,jā,vot!Akcijas jau kontrolē Moiše un Levijs,tā ka tu zanačku aiz plintusa neaiztiec,par to tikai mēs ar Sāru,nu dieva vārds,tikai divi zinam!Jankels Šterns ta uz otre puse skatijās....

Atbildēt

Ex-seržants

27.02.2014. 14:18

UWAGA !
Ukrainā situācija mainās ne pa dienam, bet pa stundām. Ja var ticet ziņām , tad Krimā parlmentu ieņēmusi ar strēlnieku ieročiem bruņota banda, 200 purni, kas pieprasa iekļaušanu KF . KF Ām jau paziņojusi, ka nepieļaus vardarbību pret saviem tautiešiem. Uz Maidana barikādēm bija plakāts- "Par Jūsu un mūsu brīvību". Ja kads domā , ka līdzgs scenārijs šeit nav iespejams, tad lai domā tālāk un turpina apspriest ar nozombetiem krieviem varas maiņas likumību Ukrainā.
Patreiz ir nepieciešams atbalsts ukraiņiem, jebkāds- raksti, piketi, komentāri.Nosūtīju PIETIEK videoklipu, ko samontēju izgājušo nakti. Cerams, ka publicēs.
PAR JŪSU UN MŪSU BRĪVĪBU !

Atbildēt

Osipovs

27.02.2014. 10:27

Ukraiņi deva ļoti labu mācību priekš padomju okupantu un alkoholiķu pēcnācējiem, kuri slimo ar nepilnvērtības kompleksiem.

Atbildēt

N.Māstrihts

26.02.2014. 22:49

»


Ko citu vari piedāvāt, muļķi?

Atbildēt

N.Māstrihts

26.02.2014. 22:42

»

onkols

Nē vecīt,šoreiz - KRĒSLI NO RĪTA,NAUDA VAKARĀ


Tad vismaz atmet 40 000 LVL, lai varam kā psiegus algot tos, kam pieeja valsts noslēpumam, lai varam kontrolēt, kādas akcijas pret mums.

Atbildēt

N.Māstrihts

26.02.2014. 17:58

»

Viedoklis

Manuprāt, saukt par veiksmes stāstu Latvijas iziešanu no krīzes vajadzētu apdomīgi un uzmanīgi. Daudzu galvās tas rada nepareizu priekštatu par faktisko ekonomisko un finašu situāciju Latvijā un patieso vairākuma dzīves līmeni. Daudzi valsts parvaldē sāk spiest pedāli grīdā un bīstami noslogot valsts...


Objektīvi spriests.

Bet par to piesardzību un krīzi, tā ir maldināšana, ievelkot eirozoanā.Klaji meli. Ārzemju eksperti joko, ka Dombrovskis bļauj, ka "ūdens vairs mutē nesmeļas!" Bet turpina spļaudīties..jo smeļas - Krājbanka, Metalurgs, aizņēmumi eirozonas stabilizēšanai ar aizņēmumiem no SVF, slogu uzliekot nabadzīgākajiem ar elektrotarifiem. Jo apsviedīgākie sapratuši (shēmo, juridiski izplāno)- kā izvairīties no VID. T.i. viņus neapgrutinot vispār.

Atbildēt

Viedoklis

26.02.2014. 13:14

»

N.Māstrihts

Visai objektīvs skats uz lietām...


Manuprāt, saukt par veiksmes stāstu Latvijas iziešanu no krīzes vajadzētu apdomīgi un uzmanīgi. Daudzu galvās tas rada nepareizu priekštatu par faktisko ekonomisko un finašu situāciju Latvijā un patieso vairākuma dzīves līmeni. Daudzi valsts parvaldē sāk spiest pedāli grīdā un bīstami noslogot valsts un pašvaldību budžetus ar pārmērīgiem tēriņiem un algu palielinājumiem sektorā, kam seko tarifu paaugstināšna, bet rezultātā notiek cenu paagstināšana visās jomās. Pieug maksājumi par komunāliem maksājumiem, transportu un pārtiku. Bet pensionāri (niecīgā pensijas indeksācija atpaliek aizvien vairāk) un lielākā daļa strādājušo privātā sektorā nepiedzīvoja un nepiedzīvo šo algu palielinājumu. Tauta kļust nabadzīgāka, iekrājumi dilst, cilvēli turpina aizbraukt. Nekāda veiksmes stāsta pagaidām nav un arī nebūs, ja ierēdņi tiks iedrošināti spiest gāzi grīdā, kas seko līdz ar algu palielinājumu valsts sektorā strādājošiem. Šis ir valsts politikas jautājums. Ja Latvijas politiķi un augstākās valsts amatpesonas turpinās domāt tikai par sevi un savu laklājību, domāt tikai par gaidāmām vēlēšanām, nevis par valsti un tautu ilgtermiņā, tad mūsu veiksmes stāsts būs ar ļoti sliktām beigām.

Atbildēt

N.Māstrihts

26.02.2014. 12:16

»

Viedoklis

Manuprāt, Eiromaidans ir vairāk izpētes vērts no cita skatpunkta, kā mācība, lai neko līdzīgu nepieļautu Latvijā un Baltijas valstīs...


Visai objektīvs skats uz lietām.

Bet līdzīgi staļinisma-fašisma dzimšanai Krievijā un Eiropā, arī tagad ir noskaņojums globalizēt, no kā nevar izvairīties - globalizācija sola jaunus izaicinājumus un iespējas, kam atkal jāpielāgojas. Tas, ka Krievija ar SC cenšas noturēt savas impēriskās pozicijas, neko nenozīmē, jo pati Krievija tiek "piejaucēta"ar miermīlīgiem līdzekļiem. Nav aiz kalniem laiks, kad otra valsts valoda būs krievu valoda ar Briseles gādību, iztopot Krievijai.

To labi saprot NA/VL un, lai turētos pie siles līdzīgi SC proponē pretējo.
Pēdējā TV raidījumā Aizliegtais paņēmiens bija provokācija, kā Cēsīs reaģēs uz to, ka valsts iestādēs vēršas krievu valodā. D.Reizniece-Ozola (ZZS), Jānis Rozenbergs ( Vienotība, Cēsu domes vadītājs), B.Broka ( NA/VL. tieslietu ministre) uz žurnālista jautājumiem, kādēļ valsts iestādēs sievietei no Daugavpils visur atbildēja krievu valodā, izrādīja īpašas spējas pierādīt, ka šīs trīs personas ir jau pārkrievotas, jo visas vienā balsī „locījās”un pauda viedokli, ka esot pretimnākošas un ka skolās jāmāca latviešu valoda no mazotnes. Šādas atbildes bija politiska analfabētisma kalngals un radīja paliekoša naida sajūtu TV raidījuma skatītājos. Jo neviena no šīm amatpersonām neiedomājās paskaidrot, ka krievvalodīgajam, kas nesprot latviešu valodu, vēršoties LV iestādē, ir tiesības saņemt tulka pakalpojumus privātos tulkošanas pakalpojumus sniedzošos birojos tā, kā tas notiek Vācijā, Anglijā u.c.
Naids rada naidu, ko arī sēj sabiedrībā visas pie varas esošās politiskās partijas, radot haosu un vājinot sabiedrību un valsti.

Atbildēt

Viedoklis

26.02.2014. 11:20

Manuprāt, Eiromaidans ir vairāk izpētes vērts no cita skatpunkta, kā mācība, lai neko līdzīgu nepieļautu Latvijā un Baltijas valstīs.

Ukrainā notiekošais liek domāt, ka ar abu pušu nacionāļu palīdzību to saplosīs teritoriāli uz pusēm, bet kopumā to saplosīs naudas un energoresursu trūkums. Un dāsnā palīdzība no abām pusēm būs ar ģeopolitisku un ekonomisku izdevīgumu minētiem "sponsoriem". Ukrainai vajadzēs atdot parādus, vienlaikus sadalot valsti un tās bijušo neatkarību.

No otras puses, Ukraina nav vesturiski izveidojusies valsts, bet mākslīgs veidojums ar 45,5 miljoniem iedzīvotāju uz 2013gadu. Laikam ritot makslīgi sadalīti iedzīvotāji tiekušies pie savām "saknēm" - sagalabšjuši savu valodu un tradīcijas. Un loģiski, ka vieni tagad skatās austrumu, bet otri rietumu virzienā.

Latgales netakarības ideja Krievijas pierobežā, ko pieteica ar SC zināmā merā saistītais Gapoņenko, būtu priekšnosacījums Latvijas Eiromaidānam... Un Latvijas valsts vīriem vajadzētu aizdomāties, pie kā ar laiku var novest bezdarbs, nabadzība un jautnatnes maisveida aizbraukšana no Latgales, vienlaikus ar Ventspils slavināšanu Kurzemē. Jo ar naudu un politisko varu vieni reģioni un konkrētās pilsētas tika visādi atbalstītas un finasētas, bet citi reģioni pamesti novārtā un pakļauti pašidzīvošanai. Izlīdzināšas fonds neatrisināja šo jautājumu un problēmu Latvijā. Bet uz to visu laiku atsaucas Rīga un citas bagātākās pilsētas un pašvaldības. SC sarīkotais politiskai šovs ar Latvijas galvaspilsētas pretnostatīšanu visai pārējai Latvijai norāda uz vēlmi nonākt pie varas par jebkuru cenu, nerēķinoties ar visas Latvijas valsts un visu iedzīvotāju interesēm un vajadzībām. Ļoti nopietns jautājums, kāda būs Latvija un uz kurieni vērsta tās attīstība kopumā, ja Rīgā īstenotā politika prenostatot latviešiem krievus parcelsies nacionālā līmenī un mērogā uz saeimu.

Atbildēt

Mumins

26.02.2014. 09:13

»

LRTT

Kas tev liedz pirkt zemi Dānijā, Francijā, Vācijā


Ir tāda viena LV zivju pārstrādes firma, kura pamēģināja strādāt Lietuvā. Noturējās nepilnu pusgadu. Zēniem lika saprast, ka viņus tur neviens negrib un negaida. Varu atbildēt arī ar pretjautājumu, kāpēc LV ražotāji tik maz produkcijas pārdod Eiropas tirgū?

Atbildēt

Mumins

26.02.2014. 08:57

»

Ku Tu dzīvo?

"No Latvijas rūpniecības un lauksaimniecības saglabājušās atliekas


Jā, tikai nez' kāpēc tas ir noticis tikai tad, kad zemi simtiem hektāru ir sākuši uzpirkt visādi dāņi un zviedri? vai tikai tā nav bijis jau iepriekš izdomāts? No latvieša graudus nevienam nevajag, bet, kad piedāvā dānis, tad - laipni lūdzam! Un kam mēs visa šī procesa galarezultātā šeit vispār būsim vajadzīgi?

Atbildēt

Mumins

26.02.2014. 08:50

»

Ex-seržants

Organizeties organizēšanās pēc neko nedos. Ir jabūt iespējai iespaidot varu un kontroleēt, resp. nodrosinat sabiedrības kontroli- sākot ar iepirkumiem un beidzot ar valsts galvojumiem. Būtība tas ir tas , ko vardos atdzīst vara- pilsoniska sabiedrība. Ko kontrolet un ka man ir skaidrs. Nav sakidrs tikai...


Da ļoti vienkārši. Tālāko tekstu (aptuveni) noklausījos kā divu vīriešu sarunu, braucot trolejbusā pirms kāda mēneša.
Viņi tur sēž, pateicoties tam, ka aunu bars paklausīgi maksā nodokļus.
1. Izveido organizētu grupu vai neformālu organizāciju. 2. Padari valsts kasi tukšu vai pustukšu ar konkrētām prasībām varai: "Kamēr valdošā elite neizpildīs sekojošas prasības: 1. "Nenoliks atpakaļ" VU "Latvenergo" elektrības tarifus 20... gada līmenī,
2. .......
.......
25. .......,
mēs, organizācijas "L" biedri un atbalstītāji, izsludinām moratoriju ............ nodokļu un nodevu maksājumiem valsts un pašvaldību budžetos. Minēto nodokļu summas tiks pilnā apmērā nomaksātas pēc augstākminēto prasību izpildes. Jebkuri Latvijas valdības vai pašvaldību starptautiskie aizņēmumi pēc šī paziņojuma publicēšanas tiks uzskatīti par aizņēmuma līgumu no LV puses parakstītāju personīgajiem aizņēmumiem un aizdevējiem no LV un pašvaldību budžetiem atmaksāti netiks."
3. Aizstāvi savējos, jo valdošie noteikti mēģinās viņus "presēt", lai gan tam policistiņam, kuram tai laikā aizturēs algu, īpaši censties arī negribēsies.
4. Skaties, kas notiks tālāk?

Atbildēt

Jāsaka,

25.02.2014. 21:13

čja bi korova mičala!

Atbildēt

Ku Tu dzīvo?

25.02.2014. 20:10

»

Latviešu vēlētāju biedrība

1) Ekonomiskie grupējumi finansē politiskās partijas. Partijas saviem labdariem atlīdzina, pieņemot tiem izdevīgus politiskus lēmumus. Partijas, Saeima, valdība un pašvaldības pārvērstas biznesa struktūrās...


"No Latvijas rūpniecības un lauksaimniecības saglabājušās atliekas."
Laukos esi bijis? Zini ka Latvija ir kļuvusi par graudu eksportētāju valsti? Nezini? Nu tad lasi statistiku. Pilnīgi buļļa sūdi Tavā tekstā.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 19:43

»

atkarīgs no $_$

Ja tu būtu neatkarīgs vai godīgs, tad 100 000 pat nepieminētu un citu godprātu nepārbaudītu, tev vnk prātā neienāktu


Labas un kārtīgas lietas maksā labu naudu. Tas taču vienreiz jāsaprot!Turklāt 100 000 LVL neuzskaru par nekādu lielo naudu.

Tā tikai pajoliņi repšveidīgie netur vārdu. Par mazāku naudu neko nevar pasākt, lai izdotos, turklāt līgumam paredzēju mērķa sasniegšanai izmantot savu algu tik, cik nepieciešams.

Pašlaik variet klausīties solījumos līdz nelabumam.

vismaz 40 000 LVL aizietu 2 gadu garumā, lai algotu valsts amatpersonas kā spiegus, kam pieeja valsts noslēpumam, lai varētu pilnībā kontrolēt situāciju utt.

Reāli, lai panāktu izmaiņas kopā vajag vismaz 300 000 LVL, ja nopietni.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 19:20

»

atkarīgs no $_$

Ja tu būtu neatkarīgs vai godīgs, tad 100 000 pat nepieminētu un citu godprātu nepārbaudītu, tev vnk prātā neienāktu


Labas un kārtīgas lietas maksā labu naudu. Tas taču vienreiz jāsaprot!Turklāt 100 000 LVL neuzskaru par nekādu lielo naudu.

Tā tikai pajoliņi repšveidīgie netur vārdu. Par mazāku naudu neko nevar pasākt, lai izdotos, turklāt līgumam paredzēju mērķa sasniegšanai izmantot savu algu tik, cik nepieciešams.

Pašlaik variet klausīties solījumos līdz nelabumam.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 14:44

»

:)

Ej tu nost! Vai ej pie kampējiem, tiem daudz naudas, te miljonāri netusējas, bet tie, kuriem nav ko ēst. Nu, ja neskaita "štatu


Tā bija ex-seržanta atmaskošana, lai noskaidrotu viņa līmeni un vēlmes. Esmu tikai ģenerālis-algotnis, bet tas nenozīmē, ka es naudas dēļ slēgtu līgumus ar kuru katru, ja tas neatbilst latviešu tautas interesēm.

Man dzīve ir pietiekami interesanta un man ir tā pivilēģija būt brīvam no saistībām un pienākumiem, kurus man var uzkraut citi. Tādēļ arī man ir neatkarīgs viedoklis. Neesmu arī nevienam "sunim"ko parādā, tā ka esmu neietekmējams no pagātnes.

Atbildēt

nu tas gan ir elementāri

25.02.2014. 13:54

»

Ex-seržants

Organizeties organizēšanās pēc neko nedos. Ir jabūt iespējai iespaidot varu un kontroleēt, resp. nodrosinat sabiedrības kontroli- sākot ar iepirkumiem un beidzot ar valsts galvojumiem. Būtība tas ir tas , ko vardos atdzīst vara- pilsoniska sabiedrība. Ko kontrolet un ka man ir skaidrs. Nav sakidrs tikai...


Karlsons teica, esot trīs veidi - figurēt, iranizēt un jandalēt..
Ietekme uz varu ir tieši tāda pati kā uz masu, manipulācija, pīrāgs un pātaga.
Tev pašam varu vajag? Man ne. Es gribu, lai VIŅI strādā. Metodes? Pilns internets, neko diži jaunu neizdomāt. Sāc ar manipulāciju, piemet bailes, solījumu, ka viss būs labi.. gan jau kāds uzķersies.. pietiek, ja žurku populācijā uzķeras viens, viņš pats ieviesīs trauksmi starp savējiem.. tad, kad žurkas ir trauksmainas, tad jāpamet "risinājumi".. kas tevi, Jāni Lupstāju no Pampāļiem klausīsies? Neviens. Bet trauksmi rosinošu Maidana atbalsta biedrību..

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 12:34

»

Ex-seržants

Un tagad iebāz galvu podā un norauj ūdeni. Netu jau pieteikoši esi piedirsis


Paldies par bezmaksas padomu, vismaz pats pateici visu par sevi!Nets arī tādēļ domāts, naivuli!

Atbildēt

Nazis

25.02.2014. 12:29

Par tiem kodoliem diemžēl taisnība.Par sastāva mērķiem - ir gadījies saprast ka kautkas īsti pareizi nav.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 12:26

»

Ex-seržants

Organizeties organizēšanās pēc neko nedos. Ir jabūt iespējai iespaidot varu un kontroleēt, resp. nodrosinat sabiedrības kontroli- sākot ar iepirkumiem un beidzot ar valsts galvojumiem. Būtība tas ir tas , ko vardos atdzīst vara- pilsoniska sabiedrība. Ko kontrolet un ka man ir skaidrs. Nav sakidrs tikai...


Ar 10 000 LVL es Jums sakultu visu šo sabiedrību, aizvestu pie referenduma un varas maiņas - 10 000 LVL tikai materiāliem izdevumiem, bez manas algas, kas varētu būt 100 000 LVL.Atskaitoties par katra lata izmantošanu, termiņš divi gadi, ar nosacījumu, ja LV neiebrūk Krievija.Pie materiāliem izdevumiem līgumā munams par paildizdevu papildfinasēšanu, pamatojot ar faktiem par nepieciešamību, bet pamatsumma 10 000 LVL. Līguma varam minēt, ka algu izmaksā Šveices nbankā zināmās daļās pie zināma darba daudzima rezultāta, līgumā paildus minams, ka man ir tiesības nepieciešamības gadījumā izmantot daļu no savas algas mērka sasniegšanai.

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 12:23

»

N.Māstrihts

Ar 10 000 LVL es Jums sakultu visu šo sabiedrību, aizvestu pie referenduma un varas maiņas - 10 000 LVL tikai materiāliem izdevumiem, bez manas algas, kas varētu būt 100 000 LVL


Viss pareizi piķis ir vajadzīgs (ne lielaks ka tai Maximas komisijai). 3 purni patstavīgan darbam pietiktu. Ekspertus varētu algot pēc vajadzības konkretam uzdevumam. Piķi ņemt no naudas maisiem skaidrs , ka nevar (zinams kapēc). Atliek valsts. Lūk arī problēma- ka piespiest izdarīt to par ko tiek kladzinats- "mēs par pilsonisku sabiedrību".
Ja pareizxi ir tak Dena. Kads sausais atlikums? Varbūt pajautajiet Delnai.

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 12:12

»

kāpēc es boikotēšu vēlēšanas

Nepiekrītu, ka organizācija nav nepieciešama. Un Maidani arī nerodas stihiski. Vienkārši tu stāvi ar vienu kāju vienā pusē, ar otru - otrā. Sava veida provokators, kurš skatās, kurā pusē būs labāks ieguvums. Organizēšanās ir arī atbildība, jo te jau uzreiz uzrodas pastalnieki, kuri aizrāda uz "kaitniecību...


Organizeties organizēšanās pēc neko nedos. Ir jabūt iespējai iespaidot varu un kontroleēt, resp. nodrosinat sabiedrības kontroli- sākot ar iepirkumiem un beidzot ar valsts galvojumiem. Būtība tas ir tas , ko vardos atdzīst vara- pilsoniska sabiedrība. Ko kontrolet un ka man ir skaidrs. Nav sakidrs tikai viens- ka piespiest varu piešķit reālas pilnvaras uz to, jo labpratīgi vara tam nepiekritīs. Maidans to izcīnija ar asinīm.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 12:10

»

kāpēc es boikotēšu vēlēšanas

Nepiekrītu, ka organizācija nav nepieciešama. Un Maidani arī nerodas stihiski. Vienkārši tu stāvi ar vienu kāju vienā pusē, ar otru - otrā. Sava veida provokators, kurš skatās, kurā pusē būs labāks ieguvums. Organizēšanās ir arī atbildība, jo te jau uzreiz uzrodas pastalnieki, kuri aizrāda uz "kaitniecību...


Jautājums ir arī ex-seržantam. Ko tad Jūs darītu ar to varu, ja Jums nav naudas un ideju? Mandela sēdēja ilgi, tad izlaida viņu, melniem iedeva varu, bet viņi nezināja, ko ar to darīt. ASV un kapitāla valstis boikotēja Dienvidāfrikas ekonomiku un neatbalstīja ekonomiku un neļāva ar rietumu naudu stabilizēt vietējo valūtu. Plika vara nev nekas, ja arī tā pieder tautai.

Neko dižu nevajag, lai iekustinātu masas, nedaudz apķērības un nedaudz naudas. Bet ko pēc tam? Vislabāk to varēja redzēt pie idiota Zatlera, kas spīdoši ar savu partiju nonāca pie varas, te arī parā'dijās Zatlera idiotisms un politiskā mazspēja.

Atbildēt

kāpēc es boikotēšu vēlēšanas

25.02.2014. 12:01

»

Ex-seržants

"pietiek.com lasu tikai es, VSV, Ontūns, mumins un pāris fēļu...


Nepiekrītu, ka organizācija nav nepieciešama. Un Maidani arī nerodas stihiski. Vienkārši tu stāvi ar vienu kāju vienā pusē, ar otru - otrā. Sava veida provokators, kurš skatās, kurā pusē būs labāks ieguvums. Organizēšanās ir arī atbildība, jo te jau uzreiz uzrodas pastalnieki, kuri aizrāda uz "kaitniecību" u.tml., lielas nozīmes boikotēt pa kluso nav, jo tas tiek norakstīts uz pasivitāti, saulainu laiku vai atvaļinājumiem. Turklāt vienam ir grūti nostāvēt pret pastalnieku kori - ja tu nebalsosi par savējiem, krievi pārņems valsti. Skaidrs, ka pārņems, ir pārņēmuši un, slēpjoties anonīmos rakstos, palīdzēs šādu boikotu organizēt, jo tas būs izdevīgi tieši SC un veciem kampējiem, jo viņu ekektorāts noteikti balsos.
Boikots ir aktīva darbība, aktīva pozīcija un definētas prasības. Ja to nav, tad tā ir provokācija. Starp citu, SC zariņgovs rakstu nepublicēšana savā portālā arī ir boikots, bet visi "latviskie" portāli nez kāpēc šo tukšo demagogu cepienus drukā uz nebēdu.
Es boikotēšu, jo ir vienalga, kas vada valsti, postpadomju cūkas un čekas maisos esošie vai otrās desmitgades "zatlera eņģeļi" pižikos. Tikai mans boikots ir individuāls un neviens, izņemot pamuļķus "orgānos", par to neko nezinās.

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 12:00

»

Nazis

Tas var nebūt VL - arī RP un Vienotībā sistēma ir tieši tāda pati un ņaud viņi to pašu dziesmu par neizdošanos, tāpēc vajadzīgs vairāk apņemšanās pašiem bakstīt augšējos lokus no iekšienes, un tā ir arī mūsu, t.i. latviešu problēma - mēs noklusējam, paciešam, nepasakām, paejam malā un tad kad galīgi...


Ir jau mēģināts balkstīt ar nulles rezultatu. Katrā partija ir kodols , kas piekāš parējos biedrus. Un šis kodols ka likums sastav no pašlabuma mekletājiem. Var jau veidot frakciju partijas ieksienā un kasīties, tikai tada partija nav rīcibspejiga. |Bet ja pa lielam, tad sakarīgi cilvēki politika neiet, jo saprot, ka no iekšienes šo daudzpartiju miskasti reformet nav iespējams.
Tapēc atliek Maidans- sabiedriska organizācija ar plašu atbalstu masās kas kontrole varu un ar kuru varai ir jarēķinās. Jā, līderu trūkums. Tapēc dazreiz satricinajumi nenak par ļaunu.

Atbildēt

Nazis

25.02.2014. 11:47

Tas var nebūt VL - arī RP un Vienotībā sistēma ir tieši tāda pati un ņaud viņi to pašu dziesmu par neizdošanos, tāpēc vajadzīgs vairāk apņemšanās pašiem bakstīt augšējos lokus no iekšienes, un tā ir arī mūsu, t.i. latviešu problēma - mēs noklusējam, paciešam, nepasakām, paejam malā un tad kad galīgi piegriežas, nu tad aizkrīt širmis ciet riktīgi.

Atbildēt

Nazis

25.02.2014. 11:32

Boikotēšana-tad nu gan izcila reaģēšanas stratēģija!Tak brauciet prom uz citām zeltainajām tālēm, ja jau nevar vai nespēj pie varas esošos gudrīšus ietekmēt un vilšanās ir tik liela.Ir tak partiju kongresi, iekšējās darba grupas - celiet tautu, lamājiet nost savus grēkāžus, kas pīkst ka "mēs jau neko -tie partneri mums neļāva sasniegt augstākos mērķus"!Gribat Maidanu Doma laukumā vai Kremļa kursu visās pozīcijās??Tā jau ir kaitniecība, naida kurināšana un destruktīva darbība pēc būtības!Paši dariet kaut ko!Sabiedriskā organizācija - jābūt līderiem kam tauta tic.Repše, Sudraba - visi te ar sabiedriskām organizācijām sākumā nāk -"Tautas kustība" - smiekli nāk vienkārši - nu neticēs tauta tādam sviestam vairs.

Atbildēt

N.Māstrihts

25.02.2014. 09:47

„...jo ukraiņi saprot, ka dalībai ES ar visiem tās trūkumiem ir viena svarīga priekšrocība - kopienas regulējumi jūtami ierobežo politmafijas iespējas īstenot bezpreģeluvalstī.”

Atbilde : Ukraiņi vēlas nacionālu valsti, neatkarīgu no ES un Krievijas un ir starp dzirnakmeņiem, tāda ir kazaku razboiņiku patiesība.
=======================================================
„Kāds pateiks - bet Ukrainas parlaments un prezidents taču tika ievēlēti demokrātiskā ceļā. Pareizi.”

Atbilde : Tā ir demokrātija pēctotalitārisma periodā, kad varu pārmanto vecie varturi, kļūstot par oligarhiem, tāda ir patiesība.
====================================================
„Cerēt, ka, demontējot padomju sistēmu, šis process būs ātrs un nesāpīgs, būtu naivi, ņemot vērā, ..”

Atbilde: Muļķīgi domāt par kādu demontāžu vispār. Jo apstākļus noteic pēctotalitārisma situācija.
======================================================
„ Var atcerēties pēckara Vāciju, kas pacēlās 15 gadu laikā. Ekonomika bija drupās, un nacisma ideoloģija arī bija daudzu galvās.”
Atbilde: Stulbums. Vāciešu galvās joprojām ir totāls fašisms un vācu rases augstprātība. Ja tā nebūtu, viņi publiski atzītu Hitleru kā vācu politikas kļūdu un publiski ar to samierinātos, bet Hitleru aizliedz Vācijā, jo tas simbolizē vāciešu šodienas uzpūtību, augstprātību, ko tie slēpj. Vācieši izmanto sadarbību ar žīdiem savā labā, jo ES ir SVF, PB un ASV projekts ASV un Vācijas preču un banku pakalpojumu noieta tirgum. Projekta ietvaros paredzēts, ka pēctotalitārisma periodā valstīm oligarhu nauda jātur Rietumu bankās, kas arī notiek.

=======================================================


„Rudenī notiks Saeimas vēlēšanas, kas zināmā mērā var būt izšķirošas valstij. Personīgi esmu nolēmis šīs velēšanas boikotēt un mēģināšu paskaidrot savu pozīciju. „

Atbilde: Nekā izšķiroša tur nebūs. Viss turpināsies ar skaidru un konsekventu mērķi virzīt SC varas ešalonos, piekļūstot valsts noslēpumam, lai tas reāli nonāktu Kremļa rokās un lai Putinam ļautu domāt, ka tas uzvar un ir gudrs. Te arī izpaužas ASV stratēģija – jo Latvijai nekā slēpjama vairs nav.Tādējādi laipni iesaitot Putinu pasaules globalizācijā, radot iznīcību, sējot haosu un atkarību no ES un ASV banku pakalpojumiem un precēm, turpinot iznīcināt Ukrainas, Baltkrievijas, Krievijas politiskās sitēmas.Teikvando princips būs spēkā arī turpmāk.

======================================================

„Pirmajā variantā pastāv iespēja ierobežot SC spēju realizēt šeit Kremļa intereses, paredzot attiecīgus punktus koalīcijas vienošanās dokumentā,..”
Atbilde: Tā arī notiks, neatkarīgi no tā, kādas partijas būs pie varas.

===================================================

„Šajā gadījumā ir tikai viens jautājums - vai Doma laukumā būs iespējams otrs Maidans?”
Atbilde: Maidans jau bija 2009. gada 13. janvārī Doma laukumā, ko veiksmīgi izprovocēja, vadīja un realizēja Vienotības līderi Āboltiņa, Ēlerte, Štokenbergs, Pabriks, Dombrovskis.. sadarbībā ar SAB, DP, policiju (logi Saeimas ēkai jau bija sagatvoti un bija plānots tos izsist..). Otrreiz vēsture atkārtojas kā farss – tātad nav iespējams.Jo oligarhi ir vienā laivā ar ES un ASV – viņu nauda strādā Rietumu sabiedrības labā, šo pašu naudu aizdodot Latvijai uz procentiem.., Latviju padarot nabagāku – Lembergs katru dienu lielos apmēros izzog Valsts kasi, nemaksājot nodokļus, naudai nonākot Rietumu bankās.)



„Mūsu kopīgais mērķis ir Latvijas kā tiesiskas, eiropeiskas un nacionālas valsts attīstība, ilgtspējīga izaugsme, globālā konkurētspēja un saliedēta, pilsoniska un iekļaujoša sabiedrība.

Ministru prezidenta kandidāts VALDIS DOMBROVSKIS
Zatlera reformu partijas valdes priekšsēdētājs VALDIS ZATLERS
Vienotības valdes priekšsēdētāja SOLVITA ĀBOLTIŅA
Nacionālās apvienības līdzpriekšsēdētāji GAIDIS BĒRZIŅŠ
RAIVIS DZINTARS „

Atbilde: Pēdējā TV raidījumā Aizliegtais paņēmiens bija provokācija, kā Cēsīs reaģēs uz to, ka valsts iestādēs vēršas krievu valodā. D.Reizniece-Ozola (ZZS), Jānis Rozenbergs ( Vienotība, Cēsu domes vadītājs), B.Broka ( NA/VL. tieslietu ministre) uz žurnālista jautājumiem, kādēļ valsts iestādēs sievietei no Daugavpils visur atbildēja krievu valodā, izrādīja īpašas spējas pierādīt, ka šīs trīs personas ir jau pārkrievotas, jo visas vienā balsī „locījās”un pauda viedokli, ka esot pretimnākošas un ka skolās jāmāca latviešu valoda no mazotnes. Šādas atbildes bija politiska analfabētisma kalngals un radīja paliekoša naida sajūtu TV raidījuma skatītājos. Jo neviena no šīm amatpersonām neiedomājās paskaidrot, ka krievvalodīgajam, kas nesprot latviešu valodu, vēršoties LV iestādē, ir tiesības saņemt tulka pakalpojumus privātos tulkošanas pakalpojumus sniedzošos birojos tā, kā tas notiek Vācijā, Anglijā u.c.
Naids rada naidu, ko arī sēj sabiedrībā visas pie varas esošās politiskās partijas, radot haosu un vājinot sabiedrību un valsti.

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 09:37

Ha! Tas ir tas , ko esmu teicis visu laiku- NEKĀDU JAUNU PARTIJU, BET SABIEDRISKA ORGANIZĀCIJA AR KURU VARAI BŪS JARĒĶINAS.

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 09:27

Svaiga ziņa! Maidans izvirzījis prasības jaunas valdības kandidatiem-
http://www.delfi.lv/news/world/other/maidans-izvirza-kriterijus-ukrainas-jaunas-valdibas-kandidatiem.d?id=44248051
-------------------------------
Man tas Maidans arvien vairak atgadina Zaporožjes Seču. Super!
Kremļa propogandas (oligarhu grupējumu cīņa un ASV roka) kartēja izgāšanās !

Atbildēt

Ex-seržants

25.02.2014. 08:03

»

elementāri

Nu, nodokļu nemaksāšana arī ir cīņa, jo loģiski, ja nav nodokļu, nav naudas valsts kasē, nav naudas, nav birokrātu, nav birokrātu, nav jāmaksā nodokļi...


"pietiek.com lasu tikai es, VSV, Ontūns, mumins un pāris fēļu."
-------------
Gan jau lasa vel kāds. Bet lai boikotetu vai ka savādak nevardarbīgi pretotos nav obligati jaapvienojas organizācijās. Katrs to var darīt individuali ka uzskata par pareizu- biokotet velēšanas ar figu vai sarkanu svītru, ignoret oficiozos pasākumus, noliet infu medijiem par korupciju, parliecinat darīt to citus. Bet Maidani netiek plānoti, tie rodas stihiski, kad pienāk īstais brīdis.

Atbildēt

elementāri

25.02.2014. 06:12

»

Ex-seržants

Vispār jau par tēmu kapēc darīt, ko darīt un kā darīt biju jau rakstījis un ne vienu reizi...


Nu, nodokļu nemaksāšana arī ir cīņa, jo loģiski, ja nav nodokļu, nav naudas valsts kasē, nav naudas, nav birokrātu, nav birokrātu, nav jāmaksā nodokļi.
Parazītus, vai nu nomērdē badā, vai izdzen ar rūgtām zālēm, saucas "Maidans". Tev rūgtās tabletes ir? Nav. Nu, lūk. Atliek nebarot.
Nezinu arī, kur tu uzrunā masas, jo pietiek.com lasu tikai es, VSV, Ontūns, mumins un pāris fēļu. Pārējie ir no orgāniem vai grib tikt deputātos. Vēl ir paija, bet viņa neskaitās. Viņu pielauzt uz boikotu nevarēs. Xarakter nordičeskij, stojkij. Tā ka tos, kurus te varēja uzrunāt, tie ir uzrunāti. Tagad jāiet kaut kur citur, plašākos ūdeņos.
Laika nav daudz. Var boikotēt savā guļamistabā, bet tad par to 99, 99% populācijas nekad neuzzinās.
Starp citu, par boikotu cietumā nevar ielikt?

Atbildēt

nu jau

25.02.2014. 05:52

»


Figu par logo laikam negribētu. Es gan varu lamāties kā sapožņiks, bet figu .. { º_○ }
Bet par tām urnām u.tml. būtu ok, vajag izdomāt kaut ko jautru, lai ir smieklīgi, tas uzrunā cilvēkus. Vajag uztaisīt vienotu paraudziņu, ko var izdrukāt un tad uzlipināt uz somas vai krekla. Jārīko konkurss :)
Just imagine! Ieeju es VID, saku, labdien, un maucu uz galda ar somu ar sarkanu figu uz kuras zeltā rakstīts BOIKOTS! vai ATDODIET UZRĒĶINU, boikotējamie subjekti!
Uhhh, ar tādu somu var iet visur! Pat uz tiesu! ATCELT BIČKOVIČU! Zeltā uz sarkanas figas fona!
Žēl, ka ex-seržants negrib mūs vadīt cīņā, mēs viņiem visiem parādītu, kur figai aste zied!

Atbildēt

Pilsonis

24.02.2014. 21:41

»

Pilsonis Pupurs

Pilsonis jau nav neviens cīts, ka Konstanķin, Jevgeņjevič Pupurs. Šis nožēlojamais Maskavas "pilsonis" piedrazo visu internetu ar savām pretlatvsikām "drazām


Kļudies, ar Pupuru man nav nekāda sakara. Bet ja reiz viņu piesauci, lūdzu palasi, kas tas par Maskavas "pilsoni" no NA :) В Латвии предложили, чтобы США приняли к себе латвийских неграждан. С таким предложением, как передает Mixnews, выступил член правления националистической партии «Visu Latvijai!» («Все для Латвии!») Константин Пупурс.

«Мы прилежно исполняли директивы западных стран – ЕС и США. Мы были паиньками, — рассуждает националист. — Так почему бы им не помочь нам решить этот вопрос и снять напряжение. Почему бы странам иммигрантов — США, Канаде — не взять бы часть неграждан к себе». По мнению Пупурса, американцы могли бы «автоматически» выдавать грин-карты негражданам, желающим эмигрировать.

Напомнив об оттоке населения из Латвии после распада СССР («Мы уже вынудили уехать из страны 350 тысяч человек, которые никогда не вернутся»), представитель «Visu Latvijai!» заявил, что «лучше пусть бы выехали неграждане, которым тут все не нравится» .

Atbildēt

Kaut

24.02.2014. 21:39

»

Pilsonis

Neticēsi, bet es būtu lepns par kukū, muminu, vai kādu citu latvieti, kuru izvirzītu Nobela prēmijai. Ceru, neapvainojies, bet neciešu, kad jebkuru tautību loka un piesauc nevietā. Vecmodīga domāšana un stereotipi ir vecai gvardei, kura visos pasaules grēkos vaino žīdus un nievājoši par tiem izsakās...


ātrāk Latvijas tautai nāktu tā apskaidrība, ka katrai lietai ir divas puses, kuru vairāk spodrina tā arī spīd. Vai mēs vienreiz nevaram saņemties un darīt labas lietas priekš visiem, lai dzīve valstī iet uz augšu vairumam Latvijas iedzīvotāju, nevis postīta un iznīcināta.

Atbildēt

Pilsonis

24.02.2014. 21:31

»

kukū

Nu, nevietā, pisonīt. Es nepretendēju. Un mumins arī laikam ne. Bet pat, ja mēs pretendētu un būtu ģeniāli, iespējams, mums nedotu tieši tāpēc, ka esam ne no tās tautas vai vnk neesam "aristopistokrāti". Nobela prēmija ir politiska prēmija, ļoti daudzos gadījumos, tāpēc tādas "autoritātes" neietekmē...


Neticēsi, bet es būtu lepns par kukū, muminu, vai kādu citu latvieti, kuru izvirzītu Nobela prēmijai. Ceru, neapvainojies, bet neciešu, kad jebkuru tautību loka un piesauc nevietā. Vecmodīga domāšana un stereotipi ir vecai gvardei, kura visos pasaules grēkos vaino žīdus un nievājoši par tiem izsakās. Varētu padomāt, ka latvieši paši nav padarījuši savu valsti par tādu kāda tā ir. Labbs piemers mums ir igauņi. Viņiem veniens netraucē domāt un rīkoties valstiski. Arī Aļoša nav traucējis noslēgt robežlīgumu ar Krieviju. Tikai tad, kad nacionālie kadri beigs lamāt citus, bet ķersies pie pašmāju un nereti latviešu izcelsmes tautas apzadzēju un korumpantu apkarošanas, var cerēt uz sabiedrības atveseļošanos sekot Igaunijas piemēram.

Atbildēt

Pilsonis Pupurs

24.02.2014. 21:30

»

Pilsonis

Fragments no godājamā akadēmiķa Jāņa Stradiņa intervijas...


Pilsonis jau nav neviens cīts, ka Konstanķin, Jevgeņjevič Pupurs. Šis nožēlojamais Maskavas "pilsonis" piedrazo visu internetu ar savām pretlatvsikām "drazām"...

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...