Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Matiss

02.11.2010. 17:35

hmm - nekad neesmu isti sapratis - vai sis Abdulmuslimovs parstav Krievijai lojalo Kadirova cecenu grupeejumu (Kadirova sunji), vai ari vins vairaak parastav taa saukos cecenu brivibas cinitajus - Dudajeva, Basajeba, Hataba u.c. sekotajs? vai ari tresais varinats - tjipa neitraals cecens, vienkarsi Latvijas 'djelojivs', kam reaali ar Ceceniju maz sakara?

Atbildēt

pāķis

27.10.2010. 09:19

Da visām šīm "baumām" ir tikai viens mērķis- nogremdēt,neatdot kādam citam lielo "barokļa karoti"valdībā ! Kāda,sakiet,starpība ir starp (itkā )čečenu un latviešu "noziedzīgā grupējuma" finansējumu ? LR lielākā problēma ir :NEPROFESIONĀĻI valdībā, nesodāmība-bezatbildība valsts pārvaldē (neGodmanis,Demakova,Šķēle u.t.t.).Visvairāk mani pārsteidz Tautas STULBUMS šajās vēlēšanās , ja tikai tas nebija labi norežisēts ŠOVS! Tie paši Pīļknābji, tās pašas Sarkangalvītes pie grožiem .

Atbildēt

i.ivars.

26.10.2010. 22:50

Būtu slikti ja runātu ar kādu žīdu.Vai tad čečenu tauta ir ārpus likuma?Viņi cīnās par neatkarību,kas latviešiem ir tuvs process.Es būtu vairāk nobažījies,ja runātu ar krievu, tā saucamo saskaņas centru.Latviešiem daudz problēmu risināmas.Mēs nevaram atrast viens otru.Nevaram beidzot nobalsot par kārtīgiem latviešiem.

Atbildēt

Ļerga

23.10.2010. 11:22

Tas viss ir pupu mizas, par ko te raksta, jo es otrajā trolejbusā braucot dzirdēju, ka Ēlerte bija savedusi Raivi kopā ar kubieša Če Gevaras garu, lai tas pēdējais to pirmo samācītu, kādu taktiku izmantot, lai sekmīgi cīnītos Bolīvijas kalnos ( kad to pirmo padzīs no Latvijas) ar kalnu valdības leģionāriem! Lūk tās tik ir baumas, bet Lindiņa jau 2. trollītī nekad nav braukusi, bet pati Sarmīte klusē, kā Zatlera sieva.

Atbildēt

piekrītu

22.10.2010. 16:02

čečenus vajag repatriēt

Atbildēt

Doseofabuse -> Patrikam

22.10.2010. 12:12

Atbildi tikai par sevi, spēlē koridora lomu pats, nepinot citus (mani) iekšā. Man pietiek pašapziņas, mani nenozombē, kā arī vīzija par Latvijas nākotni man ir.
Un VL repatriāciju arī laikam neesi izpratis, tāpat kā vēl vismaz 60% Latvijas iedzīvotāju un "koridorī" dzīvojošais Dombrovskis, kas uzskata, ka tas pasliktinās attiecības ar Krieviju.

Atbildēt

yo >> patriks

22.10.2010. 09:32

"ir jāpieņem fakts, ka Latvija ir tikai ekonomiskais/ tranzīta koridors starp austrumiem un rietumiem- nekas vairāk, tā ir loma kas ir noteikta un kas ir jāspēlē"

tur jau tā lieta, ka šādu domu mēģina tautā "iepotēt", kaut gan ir pietiekoši daudz arī mazāku valstu, kas veiksmīgi turpina pastāvēt. Ja Latvija pieņems šādu lomu un pārstās cīnīties par savu tautu, tad mēs arī dzīvosim kā koridorā. Kas tev mājās koridorā stāv ? Kājslauķis, drēbju pakaramais un varbūt tepiķītis sunim vai kaku kaste kaķim. Dīvānu un televizoru tu visdrīzāk tur neturi. Nevienam ārpus Latvijas pārtikusi Latvija neinteresē. Atsviedīs tik minimāli, cik vien iespējams ( nu tā lai dēļ bada nesākas haoss ).
Bet par to, ka mūsu nacionālā identitāte ir ļoti vāja, tur, diemžēl, tev ir taisnība. Nav laika par to domāt, jo tāču JĀDOMĀ par EKONOOOMIKU, par praktiskām lietām. Par to visu protam, ka ir jādomā, bet bez ticības nekam nav jēgas. Iespējams, ka tieši tāpēc VL arī nepatīk, ka viņi vieni no retajiem, kas vēl tic.
Var aplipināt pārējos .....

Atbildēt

patriks

22.10.2010. 02:26

man ļoti patīk latviska Latvija, bet latviska Latvija nav tas pats kās Latviju latviešiem, latvija nav bijusi latviešiem sākot no 13. gadsimta, bet tas nav traucējis tai būt gana latviskai- ja domā, ka VL ierosinātā repatriācija padarīs Latviju latviskāku, tad maldies, nekas nemainīsies kā nekas nav mainījies no Bīskapa Alberta laikiem- latviešiem nav izstrā'dajies pašnoteikšanās gēns un ilgtermiņa nākotnes vīzija par savu valsti, tāpēc prasīt Latviju latviešiem ir tas pats kas iedot čukčam atombumu- tie ir nesavietojami jēzieni.

Atbildēt

patriks -->> neticīgi ticīgajam

22.10.2010. 02:12

varētu jau pastāstīt gan kā pietiek.com radās gan kas ir visi cilvēki un mentors, bet noslēgs man vēl pieeju- lai gan nav jau nekas tāds dikti traks, labāk tā pat vien mierīgi pavērošu.

Atbildēt

patriks -->> neticīgi ticīgajam

22.10.2010. 02:02

Ir lietas, ko nedrīkt Latvijā pieļaut, viena no tām ir Nacionālo spēku konsolidācija un viņu varas pārņemšana- VL jau tagad sevī ir iesūcis bijušo Klubs 415- arī TB/LNNK vairs ir tikai piedēklis VL, vairums cilvēku no NSS un citām organizācijām paklausīgi tipina VL taurītei. Gari būtu jāstāsta, kāpēc nevajag VL- tas ir traucēklis visām iesaistītajām pusēm, nu nevajag mums Kārļa Ulmaņa autoratīvo republiku, nevajag nekārtības un asinsizliešanu, galvenā problēma ir apstāklī, ka vairums VL biedru ir gatavi iet līdz galam, kur skatās vecāki ļaujot jauniešiem pašzombēties un kļūt par dzintarjūgena pārstāvjiem. Latvija vienk. nav paredzēta kā neatkarīga valsts, tā arī tāda nekad nekļūs- vai tad jums nepietiek ar ilūziju ko saņēmāt 3. atmodas laikā, kam jums vēl vienu vajag- ir jāpieņem fakts, ka Latvija ir tikai ekonomiskais/ tranzīta koridors starp austrumiem un rietumiem- nekas vairāk, tā ir loma kas ir noteikta un kas ir jāspēlē, nevar taču izrādes vidū pašrocīgi mainīt lomu, Dobrovsiks to ir sapratis, bet VL vēl ne- ja laicīgi nesapratīs- tiks sabradāti, ir jāspēlē līdzi mūzikas pasūtītājiem, nevis jālecās.

Atbildēt

Neticīgi ticīgais

22.10.2010. 00:04

"jo tas ir vieniigais veids kaa dabuut VL veestures meeslainee- lai Jums izdodas, biedri :)"
----
Kāpēc Jums tas vajadzīgs? Arī piederat pie tiem, kam nepatīk latviska Latvija?
---
Nebrīnos, ka ir ērti uzbrukt tādiem zaļiem gurķiem kā VL! Ne viņiem nauda, ne vara, ne pārāk lielas iespējas aizbāzt kādam muti. Ar nepacietību gaidu materiālus par oligarhu, prokrievisko un valdošo partiju "nedarbiem". Skaidrs, ka pietiek. com mēģinās iestāstīt ir ir varošs, bezbailīgs un neuzpērkams, bet man tā īsti negribas ticēt.

Atbildēt

ar ko draudzējas

21.10.2010. 22:19

Nepazīstu nevienu, kurš nejauši būtu braucis vienā tramvajā ar, piemēram, Šleseri vai Šķēli. Lūk, tā vajag sargāt reputāciju, nevis atļauties kautkad senāk pat parunāties ar kādu no iespējamiem saviem vēlāk piekārtiem kompromatiem. Starp citu, šaubos, kad vispār pēdējo reizi tādi Šķēle vai Šlesers ir braukuši Rīgas tramvajā, nu ar e-talonu, protams.

Atbildēt

ideja prasta

21.10.2010. 18:05

kauties. Zagt. Kā var 15 gados mūrējot kamīnus nopelnīt miljonu un vēl biški, audzionāt 7 bērnus un drāzties.
Gribētos redzēt VIENU kamīnu...

Atbildēt

visi nav teroristi

21.10.2010. 18:03

bet daži teroristus ieved Eiropā.

Atbildēt

jesiņ

21.10.2010. 18:02

beslans berezovska cilvēks. Dudajevs ir Dudajevs un tas paliks.Berezovska upuris ir Dudajevs.

Atbildēt

jocigais

21.10.2010. 17:23

ā, re Raivim kāds piedāvājis naudu partijai(pats teica)kas?

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

21.10.2010. 17:21

>> PILNĪGS IDIOTS
***********************
...uztver to kā pastāstu, kuru tu pieņem zināšanai ...mani, piem., tas pašlaik neietekmē ...par Dudajevu, kas,kā eiropeisks cilvēks, manuprāt, gribēja Cečeniju padarīt par ne tik mežonīgu, esmu labās domās...veco Kadirovu uzskatu par nodevēju,kas sanēma, ko pelnijis ...Krieviju - par čečenijas tautas IEVĒLĒTA prezidenta slepkavu ...Latviju - par valsti bez mugurkaula,kas savu starptautisko ērtibu labad mētājas no viena grāvja otrā (ar tādu es izlūkos neietu)...tāpēc man R.Dzintara brāļošanās liekas pilnīgi saprotama un loģiska un nenosodāma ...vēl jo vairāk, ka ne jau tas Beslans teica Raivim, ka ir (ja vispār ir) mafiozņiks...es to visu pieņemu zināšanai ...un tad jau vēlāk redzēs,ko ar to darīt tālāk ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

21.10.2010. 17:00

>> EX
***********************
..(..)P.S. Neesmu ne VL biedrs, nedz arī esmu jebkad par viņiem balsojis, bet šādi pavirši materiāli, dzenoties pēc sensācijas, manās acīs jūsu reputāciju tomēr grauj."
_______________________
...nu, arī šādi tavi mesidža beigās lēti piekarinati paziņojumi, kuru mērķis ir piešķirt sacītajam šķietamu ticamibu un objektivitāti... neko daudz neliecina ari par TAVU reputāciju ... jo tāpat ieskaitāmi tava paša komentāra kategorijā : " Kas tad isti ir pateikts? - Baumas un nepārbauditi fakti" ... kāpēc gan man TEV būtu jātic ?!!!! ...

Atbildēt

Vārds

21.10.2010. 16:15

No antona dzirdēju, ka Lembis sponsorē VL, Krūmiņš saistīts ar noziedzniekiem un Parādnieks izvairās no melu detektora :D Konsultants apšaubīja Jēkabsona kompetenci bijušajā amatā un saka, ka neprot runāt angliski. Tāpat daudzi saka, ka šis ir nekompetents portāls, atbildību par sacīto neuzņemas (viss izlasīts komentāros).

Bet rakstā tā arī neatradu, kurā vietā VL līderu sacītais nesakrīt ar Jēkabsona e-pastā minēto. Tāpat arī virsraksts ir visai provokatīvs, jo atbilde uz to ir, acīmredzot, "jā", bet tas pilnībā neatbilst tam, par ko ir raksts. Portālā laikam esmu pirmo un pēdējo reizi, man jau PIETIKA.

Atbildēt

;)

21.10.2010. 15:53

VL ir patiešām kolorīti atbalstītāji, piemēram, es.

Atbildēt

john

21.10.2010. 15:42

caur pukjeem:
Redzi, to, ka Dzintars ir satuseejis ar nacboliem jau sen visi zin, vajag publiceet taas bildes, man pasham kkur bija saglabaatas, bet gan jau juus pashi atradiisiet, veel vajag mazliet pastaastiit par Paraadnieka divsieviibu, veel ir kaudze valdes loceklju, biedru, kas ir sasmeereejushies- pametushi sievas ar maziem beerniem, seedeejushi psihenee, utt, vienkaarshi vajag rakt- tas par chechenju mafiju ir inetresanti- man kkas jauns, buus jaakraamee arhiivaa- veel bija kkas mineets par to, ka VL ir Lemberga kabatas partija un noteikti vajag piemineet Krustinja un Latvijas Aviizes silti draudziigaas attieciibas ar raivi, kas teju katraa numuraa slavee VL- es domaaju taadu atbalstu nebauda neviena cita politiskaa organizaacija- tagad galvenais riktiigi maseet un neapstaaties, jo tas ir vieniigais veids kaa dabuut VL veestures meeslainee- lai Jums izdodas, biedri :)

Atbildēt

Kalnietis - Pietiek

21.10.2010. 14:39

Mīļie žurnālisti,
ja jau solāt kaut ko rakstīt par Urbanoviču un Co, tad vismaz sāciet ar to, ka iztulkojiet un nopublicējiet "Le Monde" rakstu par Krievijas vēlmi ietekmēt Saeimas vēlēšanas (SC kā
Trojas zirgs un daudzi citi ļoti smagi apgalvojumi).Mūsu acīgie žurnālisti (nez kādēļ?) šo skandālu vairs neatceras!

Atbildēt

vakaram

21.10.2010. 14:36

Vai gan ne Pietiek portāls kā reiz vakar nebija tas, kas Bendrātes līgumiņu gaismā cēla?

Atbildēt

Zoolācīts

21.10.2010. 14:24

Beslans Abdulmuslimovs labi pazīstams ar:
1. Vasīliju Meļņiku
2. Ēriku Jēkabsonu

1. Meļņiks konsultē Zatleru
2. Jēkabsons konsultē VL

Kad būs raksts par Zatleru?

Atbildēt

vakars

21.10.2010. 14:00

Tāds pastulbs raksts no pietiek.com puses. Kas ir? latvietis vairs ar čečeniem draudzēties nedrīkstēs?
1.) Visi čečeni nav teroristi,
2.) Dudajevs ir krietni daudz palīdzējis Baltijastīm tikt pie neatkarības,
3.) Jūs saistat to cečenu izcelsmes kungu ar mafiju. Jums pierādījumi ir???
4.) Otrais čečenijas karšs sākās pēc dzīvojamo namu spridzināšanas Krievijā, un stipri lielākā pasaules daļa, un arī krievi Krievijā uzskata, ka spridzināšanu veica Krievijas drošības dienest FSB, lai karam būtu iemesls.

Un vēl:
1.) Ēlerte krievu mēdijos apmelo VL!
2.) Vienotības rindās esošās Bendrātes kundzes darījumi ar Lemberga kungu ir ne mazāk interesanti.

Atbildēt

Ex

21.10.2010. 14:00

- Anton, tavs sivāns peipei? Ja ni, ta tav šķiuns dag!
Nenovirzīsimies no tēmas "Kādēļ tiek izplatītas nepārbaudītas baumas" ar uzmanības novēršanu uz jaunām baumām.

Atbildēt

antons - Arnis, Yo

21.10.2010. 13:51

VL taču ir deklarējusi, cik ļoti viņi ir pret visādām korporatīvām saitēm, oligarhiem, piedāvā iziet melu detektorus utt (nemaz nebrīnīšos, ja drīz nāks gaismā, par ko jau sen runā, ka arī Hūte ir sponosrējis VL). Tad, kāpēc Dzintars vairākkārt!!! tiekas ar Beslanu Krūmiņu, kura vārds jau gadiem tiek saistīts ar kriminālo pasauli? Vai nav kārtējā dubultmorāle. Turklāt, kā noprotoms no pietiek.lv, tad tikšanās bijušas priekšvēlēšanu laikā, kad Dzintars jau bija viens no visas apvienības - Saeimā sava frakcija oficiālajiem līderiem??? Kur tad tagad Parādnieks ir ar savu melu detektoru? Kapēc tas nav pirmais viņu arguments, ka tā ir nomelnošana, mēs (VL)pierādīsim, sēžoties pie detektora?

Atbildēt

yo >> antons

21.10.2010. 12:57

Nav tā, ka vienalga kas finansē VL, galvenais tik ideja. Komentāra ideja bija par to, ka tiek palaizta nepierādīta informācija. ( piemēram rakstā par kurzemes radio ir norāde uz līgumu, kas ir fakts, nevis baumas ). Informāciju var pasniegt dažādi. Svarīgi KĀ un KĀDUS jautājumus udod.
Piemēram, intervējot tevi, varētu uzdot jautājumus :
1. variants :
1) Vai tu regulāri sit sievu ?
2) Vai taisnība, ka esi krāpnieks uz zaglis ?

2. variants :
1) Vai esi uzticīgs ģimenes cilvēks un mīlošs vīrs ?
2) Vai vienmēr esi bijis godīgs un taisnības cīnītajs ?

un tad sekotu raksts :
1) Antons noliedz, regulāri sit sievu.
2) Antons noliedz, ka ir krāpnieks uz zaglis.
VAI
1) Antons ir uzticīgs ģimenes cilvēks un mīlošs vīrs
2) Antons vienmēr ir bijis godīgs un taisnības cīnītajs.

Ir taču savādāka aura, un nevaig teikt, ka pasniedzot informāciju netiek spēlēts uz cilvēku subjektīvājām sajūtām un emocijām :)

P.S.
Es nemaz neesmu VL komentētājs vai aktīvists. Mani pārsteidz, kā viņiem brūk virsū.

Atbildēt

Arnis-G > atons

21.10.2010. 12:33

Viss šis stāsts arī ir farss, bet acīm redzot kādi zināmi un nezināmi spēki cenšas šo lietu padarīt par ārkārtīgi nopietnu. Vairāk vajadzētu satraukties par veco varas partiju finansētājiem, ar kuriem arī ir saistīti daudzi aizdomīgi darījumi, jo tur apgrozās nesalīdzināmi lielākas summas, nekā ap Visu Latvijai. Lai apgalvotu, ka VL! ir kāda finansiāli spēcīga aizmugure un kaut kādi slepeni un ļauni sponsori, jābūt mazliet tērētam. Dažiem jau piemirsies, ka VL! priekšvēlēšanu reklāmās iztērējuši daudz mazāk naudas, nekā pārējās iekļuvušās partijas.

Atbildēt

yo

21.10.2010. 11:38

>> Nu, piedodiet, rakstā ir uzrakstīts tikai tas, kas tur ir uzrakstīts - ne vairāk. Jūs pārspīlējat.

hohohōōō :) nu ta jau ir izvairishanas no atbildes, nevis atbilde.

nu paanalizēsim drusku. redz kur citats no raksta :
>>
Dzintars kategoriski noliedza, ka no čečenu izcelsmes uzņēmēja, kurš neformālā vidē tiek saistīts ar iespējamām saiknēm ar čečenu mafiju, VL savai priekšvēlēšanu kampaņai būtu saņēmusi kādu finansiālu atbalstu. Runas, ka Abdulmuslimovs pabalstījis VL, esot pilnīgas muļķības un absurds, uzsvēra Dzintars. Visi finanšu līdzekļi, kuras partija saņēmusi, esot atspoguļoti KNAB mājas lapā pieejamā datu bāzē. Nekādus citus ziedojumus VL neesot saņēmusi, un visas runas par to, esot tikai baumas.
>>

Pieņemsim, es tagad uzrakstu jautajumu portalam pietiek : "Vai taisnība ka Jūs sponsorē Ugo Čavess ?" Saņemu kategorsiku noliegumu. un pēc tam uzrakstu rakstu, kurā iepinu pa vidu teikumu . "pietiek kategoriski noliedz to ka, viņus sponsorē Ugo Čavess." Nu vispār jau taisnība, melots nav. Bet baumas ta aiziet :)

Atbildēt

Ex

21.10.2010. 11:35

Anonīmajam: To ex
Vai jūs pārstāvat redakciju? Ceru, ka nē, citādi man nebūtu jāpaskaidro: jebkurš žurnālists zina, ka materiāls vienmēr tiek gatavots ar mērķi kaut ko pateikt. Ūdens liešanu nevar pārdot. Tad varbūt paskaidrojiet vienā teikumā, kas ir pateikts šajā rakstā...

Atbildēt

To ex

21.10.2010. 11:23

Nu, piedodiet, rakstā ir uzrakstīts tikai tas, kas tur ir uzrakstīts - ne vairāk. Jūs pārspīlējat.

Atbildēt

Ex

21.10.2010. 11:17

Un vēl: vai jūs spējat iedomāties kādu naidu jūs sakurinat krievvalodīgajos? Kas pēc tam to visu nogludinās, ja tā izrādīsies nepatiesība?! ļoti tuvredzīgi ir šādā veidā izdalīt trumpjus Krievijai brīdī, kad pie mums vēl tikai tiek veidota jaunā valdība. Bet varbūt tas ir bijis tieši tālredzīgi???

Atbildēt

yo

21.10.2010. 11:15

kada atbilde no pietiek uz ex rakstito ???
vai sho ignoresiet :)

Atbildēt

Heino

21.10.2010. 11:07

Vai Rēzeknes gaļas kombināts kādu laiku atpakaļ nepiederēja Grigorijam Krupņikovam? Un vēl kādam ar JL saistītam cilvēkam, kurš iesaistīts Rēzeknes burtnīciņas epopejā? Un Vai Juris Vidiņš gadījumā nav radniecīgās attiecībās ar jaunizcepto saeimas deputāti - Ilzi Viņķeli, kura kā pēdējā iekļuva saeimā no PS saraksta?

Atbildēt

tā viš i

21.10.2010. 11:02

pietiek.com, protams, ir ļoti jauks portāls. To lasot (studējot) pēkšņi saproti - visi ir zagļi, lohi un kretīni, izņemot daudzcietušos veiksmīgos uzņēmējus Karginu un Krasovicki un vēl bariņu brīnišķīgu cilvēku no SC.

Atbildēt

Ex

21.10.2010. 11:01

Pats esmu nostrādājis par žurnālistu 10 gadus (tagad gan jau esmu prom no šīs vides), tādēļ diezgan labi saprotu žurnālistikas aizkulises, lai neteiktu vairāk. Šis materiāls ir tikai un vienīgi baumu atgremošana - un pat nevar saprast kas tās par baumām - varbūt tad nosauciet avotu...


Kas tad īsti ir pateikts?
Fakti:
1. Dzintars ir pāris reizes ticies ar čečenu izcelsmes uzņēmēju Beslanu Krūmiņu
2. Dzintars pazīst Jēkabsonu, kurš ir izrādījis interesi par sadarbību ar VL un iepazīstinājis viņu ar Beslanu Krūmiņu

Baumas un nepārbaudīti fakti:
1. Beslanam Krūmiņam un VL ir vienota nostāja "pret krieviem", kā rezultātā viņiem esot draudzīgas attiecības ("par" kaut ko un "pret" kaut ko ir divi ļoti dažādi jēdzieni - ne velti mēs nevaram vēlēšanās balsot pret. Vēl trakāk ir no šī ačgārnā secinājuma patapināt nākamo - viņiem esot draudzīgas attiecības)
2. Nevienā no šīm lietām Krūmiņa vaina netika pierādīta, bet Beslana vārds bija saistīts ar dokumentu viltošanu, lai iegūtu pierakstu Latvijā; viņam bija jāliecina sava miesassarga slepkavības lietā, un viņu turēja aizdomās par nelegālu ieroča nēsāšanu (Tiesa ir viņu attaisnojusi - tātad nav bijis iespējams pierādīt, ka ir vainīgs. Ja tas nav pietiekami, tad varbūt tad uztaisiet visu ar politiķiem kaut nedaudz saistīto uzņēmēju skandālu un krimināllietu - nav svarīgi attaisnots vai notiesāts - reģistru?)
3. Čečenu izcelsmes uzņēmējs neformālā vidē tiek saistīts ar iespējamām saiknēm ar čečenu mafiju (neformālā vidē runā, ka Lato Lapsa tiek finansēts no Maskavas)
4. Jēkabsons ir Dzintara padomnieks drošības un politikas jautājumos (šo faktu, domājams, ir iespējams pārbaudīt).

Secinājumi:
VL saņēmis ziedojumus no čečenu mafijas (te es secinājumu mazliet pārfrāzēju, bet tas ir messidžs, kas aiziet tautās, pēc tam, kad citi jūs pārpublicē).

P.S. Neesmu ne VL biedrs, nedz arī esmu jebkad par viņiem balsojis, bet šādi pavirši materiāli, dzenoties pēc sensācijas, manās acīs jūsu reputāciju tomēr grauj.

Atbildēt

Jaukā to Pietiek.com

21.10.2010. 10:59

(...., un varat būt droši, ka arī Urbanovičs un Co. nekur neliksies, pie tā jau strādājam. )

Labs nāk ar gaidīšanu! Gaidīsim :))))

Atbildēt

To ES

21.10.2010. 09:48

Paldies par ieteikumiem un racionālo kritiku - centīsimies ņemt vērā darbā. Ja gadījumā ir kādas tēmas, kas Jums šķiet būtiskas, - dodiet ziņu.
Ar cieņu,
portāls PIETIEK

Atbildēt

Es to PIETIEK

21.10.2010. 09:37

Vēlreiz pārlasīju Jūsu "Kas mēs esam"! Tak visi Jūs ar pieredzi žurnālistikā un sabiedriskajās attiecībās. Ņemot vērā, ka Jūs lasa pietiekami izglītots un samērā jauns lasītājs, ar šādiem rakstiem Jūs zāģējat zaru uz kura paši sēžat. Kāpēc? Tāpēc, ka piemēram es Jums dodu vēl pāris rakstus handikapu. Ja turpināsies neprofesionalitāte un prastums, vienkārši Jūsu lapu vairs nevēršu vaļā un citos portālos neuzticēšos rakstiem, kuros būs atsauce uz pietiek.com. Un aizliegšu šo adresi arī darbiniekiem, lai netērē laiku.
Un es neesmu neviens no Andriem, Aivariem, Ainariem, Raivjiem vai tmldz. Esmu uzņēmējs Latvijā, kurš šādu portāla ideju pat ļoti atbalsta. Bet gribu redzēt profesionalitāti, analītiku, bez absurdām baumām, dzirdēt Jūsu kā profesionāļu viedokli, kā arī Jūsu ieteikumu, ko darīt. Nevis vienkārši dabūt līguma kopiju, un to ieskanētu ielikt mājas lapā un "stulbi" priecāties par to!

Lai veicās! Un uztveriet to personīgi!

Atbildēt

recenzentam

21.10.2010. 09:36

Izlasiet līdzsvaram šo te:
http://www.pietiek.com/raksti/ar_ko_izskaidrojama_murnieces_vardiska_caureja

Atbildēt

PIETIEK - patrikam

21.10.2010. 09:35

Redziet, visas Jūsu aprakstītās tēmas ir interesantas, ja tas atbilst patiesībai. Patīk Jums tas vai ne, bet šis tiešām ir portāls, kuram nav savu mīluļu un nemīluļu. Mums nav vēlmes kādu "norakt", bet ir tiešām nepārvarama vēlme uzzināt un pastāstīt visiem patiesību, lai kāda tā arī būtu un par ko lai tā arī būtu.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Recenzents

21.10.2010. 09:33

Atkal tukšs raksts, kurš izskatās rakstīts pēc Krievijas valdības pasūtījuma, atbilstoši tās piekoptās valsts politikas šabloniem - ja tu esi čečens, tad ir skaidrs, ka esi mafijas pārstāvis vai ar to saistīts. Ar to Krievija pasaules acīs attaisno savu agresiju Čečenijā un uz šī āķa uzķeras arī latviskie žurnālisti. Šādi raksti īpaši nedomājošiem cilvēkiem rada pārliecību, ka politiķis, kurš kontaktējas ar čečenu, arī nav "tīrs", vai ir radikāls ekstrēmists (Krievijas propaganda to vien dara). Pietiek.lv jau sāk izskatīties pēc dzeltenās preses. Varbūt pietiek rakstīt katru dienu 3 rakstus, bet labāk sagatavot vienu rakstu trīs dienās. Kvalitāti nevar aizstāt ar kvantitāti.

Atbildēt

Pats

21.10.2010. 09:22

Lai nu Mūrniece ar tādu pašu komjaunietes dedzību liek izpētīt SC saites ar Maskavu un arī SC un Vienotības kopējos finansētājus ;)

Atbildēt

patriks -->> pietiek

21.10.2010. 09:13

bet mēģinat paši saprast ka šādi rakstot, tikai nonāksit pretrunās- tulīt nākamā rakstā būs ka VL sadarbojas ar nacboliem, jo, redz, netā klīst tādas bildītes, tad kā sanāk- VL vienlaicīgi sadarbojas ar krievu radikāļiem un tajā pašā laikā ar čečeņu radikāļiem? Pēc tam sauksiet VL par neonacistiem un nākamā rakstā pastāstīsiet cik pašaizliedzīgi VL tīra Ebreju kapus... nu nevar jau tā gluži- ja ir vēlme kādu norakt, tad darat to gudrāk.

Atbildēt

Lai

21.10.2010. 09:04

visu latvijai vispirms pastāsta, kāda ir vai bija viņu sadarbība ar "nacboliem".

Atbildēt

neliela piebilde

21.10.2010. 06:29

Mīļie lasītāji,
kā Jūs redzat, šajā rakstā ir apkopoti varbūt panaivie, varbūt pretrunīgie, taču acīmredzami reālu personu izteikumi - un neko nevar padarīt, ja realitāte ir tāda, kāda ir. Vakar bija laiks skaidroties kādai personai no Jaunā Laika, šodien - no Visu Latvijai, un varat būt droši, ka arī Urbanovičs un Co. nekur neliksies, pie tā jau strādājam. Tāpēc šis portāls arī ir tāds, kāds tas ir - plašāk par mums varat izlasīt sadaļā "Kas mēs esam", bet, ja īsi, - mēs tiešām uzskatām, ka nav neaizskaramu cilvēku un tēmu; lasītājs ir pietiekami gudrs un saprātīgs, lai, ja vien viņam ir pietiekami daudz informācijas, tiktu pats skaidrībā - kas ir kas.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

TAS VISU IZSKAIDRO!

21.10.2010. 04:20

TAS VISU IZSKAIDRO:Lato Lapsa ir Saskaņas centra J.Jurkāna labākais draugs!

Kangars Lapsa pilda SC rīkojumus!

Ja SC netiek koalīcijā, tad SC grib, lai arī VL tur netiek!

Atbildēt

patriks -->> NO

21.10.2010. 01:03

silvēki tic, joir naivi un neaptēsti- cik daudz kompartijas biedrus ievēlējapēc t.s. 3. atmodas, kas notika ar TF un felsinki 86, kas tie par cilvēkiem, kas nomira no bites un vēlās ārā pa logiem, vai vienk. izgaisa? tu sēdi savā piepirstajā sēdeklī un ceri, ka daži cilvēki visu pastrādās Tavā vietā- radīs paradīzi rotātu ugunszīmēm un krievu skalpiem- nekā nebija, ne šajā dzīvē :) Man vecam komunistam ir dzīvot daudz vieglāk kā noskumu;sajiem nacionāļiem, kas tā arī nekad nesagaidīs to, par ko sapņo, jo man daudz nevajag- nacionāļus jau nu toč nē :)

Atbildēt

patriks -->> bb

21.10.2010. 00:55

ticēt 4. atmodai ir tik pat naivi kā savā laikā cilvēku masa ticēja ka ar butaforiskām barikādēm ir apturējuši PSRS omon karavīrus, nekas tāds nekad nenotiks, to vienkārši nedrīkst pieļaut, bet ko es tur daudz stāstīšu- pats visu redzēsi, sagatavojies šovam :)

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...