Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    79   78   77   76   75   74   73   72   71   70   69   68   67   66   65   64   63   62   61   60   59   58   57   56   55   54   53   52   51   50   49   48   47   46   45   44   43   42   41   40   39   38   37   36   35   34   33   32   31   30   29   28   27   26   25   24   23   22   21   20   19   18   17   16   15   14   13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   

Eduards

12.09.2011. 15:35

Bethera kungs,lūdzu piezvaniet man pa tel.65038743 -man ar Strīķi,Vilku,Vilnīti-ir bijušas sarunas līdziģas JŪSĒJĀM-mēģināsim atmaskot šos ,,likumības ''aizstāvjus...

Atbildēt

pipec skazal otec

12.09.2011. 14:38

šis iekrita acī:
Правда, вступлению в "семью" Циркача может препятствовать люберецкий вор в законе Вячеслав Шестаков (Слива), который сейчас живет в Юрмале, имеет вид на жительство в Латвии, Шенгенскую визу и беспрепятственно путешествует по всей Европе. Именно из-за Сливы Циркач все последнее время не мог решить свой вопрос с «короной».

Atbildēt

pipec skazal otec

12.09.2011. 14:37

AKUJETIE MOZNOOO - LAPSA, LASI VĒRĪGI http://www.kp.ru/daily/25621/788533/ UN TU IERAUDZĪSI, KA LATVIJĀ, JŪRMALĀ, TEPAT TĀ SAKOT, MŪSU SĒTĀ DZĪVO LIKUMĪGAIS ZAGLIS SĻĪVA, AR VISĀM IESPĒJAMĀM ŠENGENAS VĪZĀM UN BRĪVU BRAUKŠANU PA VISU PLAŠO PASAULI. AGRĀK DOMĀJU, KA TIKAI "ADU" IR TAS KURŠ TE KAUT KO REGULĒ - NU TAS IR JAU SENS ZAGLIS LIKUMĀ, BET NĒ - MUMS IR SĻIVA :)))

По одной из версий, он прибыл в Москву, чтобы вступить в «семью»
Константин ШИШАРИН — 15.01.2011
Вчера в столичной гостинице «Украина» сотрудники федерального департамента уголовного розыска провели профилактическую операцию - проверили документы у некоторых постояльцев.

Одним из тех, кто живо заинтересовал сыщиков, был уже знакомый нашему читателю Виктор Жаринов по прозвищу Цезарь (ЧИТАЙТЕ: Нижегородский вор в законе Вагон мыкается в эмиграции по гостиницам). Вторым – «смотрящий» по городу Электросталь Московской области Олег Пирогов, более известный в определенных кругах как Циркач.

Стоит отметить: за Циркачом и Цезарем в уголовном мире России давно ходит шлейф слухов, что столичные воры в законе активно двигают их в «семью». По данным агентства «Прайм-Крайм» Циркач – человек из близкого окружения люберецкого вора-«законника» 50-летнего Олега Мухаметшина по прозвищу Муха.

Циркач известен не столько своими связями с Мухой, сколько прочной дружбой практически со всеми российскими ворами в законе.

Когда Мухаметшин отбывал срок в Новосибирске, организовывал ему «грев» на зоне именно Циркач. К тому же он - своеобразный координатор по особым поручениям одного из самых влиятельных воров в законе на всем пространстве СНГ Аслана Усояна по прозвищу Дед Хасан. По его просьбе Циркач развозит деньги для престарелых воров. А совсем недавно Циркач засветился на воровской сходке в Греции.

Что касается «смотрящего» по Володарскому району Нижегородской области Цезаря, в ноябре прошлого года он сам явился к нашим оперативникам и заявил, что «завязывает с прошлым, так как ему все надоело». Поэтому, по словам Жаринова, он намерен с семьей перебраться во Владимирскую область, чтобы вернуться к нормальному образу жизни.

Нижегородские милиционеры из подразделения, призванного бороться с организованной преступностью узнали, что столичные мафиози сняли вопрос о «коронации» Цезаря. Тогда сотрудники органов с легким сердцем пожелали ему успехов на новом месте. Но, судя по всему, Циркач с Цезарем поселились в «Украине» неспроста. Оба – «стремящиеся», то есть реальные кандидаты на «корону». Не исключено, что в столицу их пригласили на воровскую сходку, и в самое ближайшее время решится вопрос о приеме кандидатов в «семью».

Правда, вступлению в "семью" Циркача может препятствовать люберецкий вор в законе Вячеслав Шестаков (Слива), который сейчас живет в Юрмале, имеет вид на жительство в Латвии, Шенгенскую визу и беспрепятственно путешествует по всей Европе. Именно из-за Сливы Циркач все последнее время не мог решить свой вопрос с «короной».
Однако, если учесть, что у Шестакова нет каких-то серьезных претензий к кандидатуре Циркача, а скорее просто что-то вроде личной неприязни, то нынешнее появление Пирогова в столице в связке с нижегородским «авторитетом» Цезарем вполне может означать, что вопрос с их предстоящей «коронацией» уже положительно решили на российском воровском Олимпе.

Но так это или нет на самом деле, будет ясно в самое ближайшее время, когда задержанных отпустят из столичной милиции. Потому что заключать под стражу Цезаря с Циркачом не за что. На них у сыщиков ничего нет, кроме оперативной информации. А ее к делу не пришьешь.

MAZLIET PAR TO, KAS IR SĻIVA:

http://www.7days.ru/w3s.nsf/Archive/2000_200_crime_text_sanin1.html

http://primecrime.ru/characters/1009/

http://russianmafiaboss.com/print/2086/

IESĀKUMAM PIETIKS...

Atbildēt

sc

11.09.2011. 17:31

Pietiek varētu atklāt zināšanai ziedotājus partiju politiskajām reklāmām,šīm tukšajām runām un''kaucošo murmulāšanu''.Šķiras un partijas ir tikai pie lopiem,cūku partija,govju partija,aitu partija.Pie cilvēkiem ir savējie,viena valoda un viena reliģija.

Atbildēt

Skaidrite

11.09.2011. 10:15


Oligarki !!! Vai tad vini tikai ir vainigi,ka mums ir ,,perkami deputati,, !! ?? Ir vajadzigi divi(un vairak..) ,kas dod un nem !!! Kapec neviens nerunaa par tiem nemejiem !!?? Var jau dot,bet ja nav kas nem,NEKAS NESANAK !! Luk taa!!

Atbildēt

Eduards

09.09.2011. 20:10

Ļoti žēl, ka PIETIEK ne tikai neatnāca uz tikšanos ar STRĪĶI, bet pat neatbildēja uz manu iesniegumu!Gribētu šājā sakarā paskaidrojumu.
Bet tikšanās sanāca pārsteidzoša pat man- tik daudz zinošam un redzējošam par MŪSU ierēdņu izdarībām!Ar vārdu sakot-strādā viņi labi,ņemot vērā mazo finansējumu un mazo darbinieku skaitu-liekas teica-163 darbinieki uz visu Latviju!
Kad es iebildu,ka nav labi sevi slavēt,ka pat manā lietā, vairāk kā piecu gadu laikā,nav ierosināta neviena kriminālliata, netika pat skati'tas ktimināla satura lietas-teica,lai su'dzos tālāk Valsts kontrolei,vai Pašvaldi'bu ministrijā...Kad teicu,ka viņi strādā tāpat kā KNAB,un ka ir TĀDU iestāžu ir 14,tāpēc iesniedzu dokumentu ar argumentētu prasi'bu likvidēties..
Izgāju no KNAB ar pārliecību-kamēr buš tādas iestādes-noziedznieki var būt droši viņus neviens nesauks pie atbildības!

Atbildēt

Eduardam

08.09.2011. 09:40

Atrakstiet, lūdzu, uz epastu ko nedaudz precīzāk - par ko runa?
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Vecajam

08.09.2011. 09:39

Varam rekomendēt iegādāties L. Lapsas grāmatu par Parex krahu - tur viss ir ļoti precīzi salikts pa plauktiņiem, ar dokumentiem un visu pārējo.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Vecais

07.09.2011. 22:08

Gribētos no PIETIEK.COM redzēt lielu analītisku rakstu par wiki Leaks ziņām par Pareksa pārņemšanu un mūsu amatpersonu darbību šajā sakarā.

Atbildēt

Eduards

07.09.2011. 14:44

Vai kāds nevar atnākt man līdzi uz tikšanos ar J. Strīķi-piektdien pl 14,30-pus trijos.
Apsolu,ka būs ĻOTI interesants materiāls.
Vēlams būtu LAPSAS kungs.mans tel.65038743-Eduards Lunis-Ķegumā

Atbildēt

Daina

07.09.2011. 09:25

Esmu padomjlaiku produkts . kad par katru sabojātu tautas mantas skrūvīti bija jāatbild ar savu maku.Tādēļ man nekādi nav saprotams kāpēc( minēšu tikai dažus)Tādi kā Fliks(air Baltik), Dinne(spīkeri)Ķirsons(lido)par izšķērdēto mantu, vai banku parādiem NETIEK IZŪTRUPĒTI???????

Atbildēt

qq

07.09.2011. 07:20

Nevēlaties papētīt , kas ir melno slavu ieguvušais LAD(lauku atbalsta dienests). Kas viņu vada, kādi spēki stāv aiz tā. Kam no politiskās elites vēl LAD kļuvis par barotni. Un vai vispār kaut vienam parastam zemniekam LAD ir piešķīris finansējumu jeb tikai Karginiem un Bērziņiem !!!

Atbildēt

Puzēnietim

06.09.2011. 13:28

Iesakām L. Lapsas grāmatu par Lembergu, kas tika izdota jau pirms vairākiem gadiem, - tur bija saliktas kopā tās daļas no minētās V. Selecka grāmatas, kuras atšķīrās īpaši būtiski.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Fredis

06.09.2011. 10:55

"Pietiek" iesūdzēja prezidentu par Es naudas izkrāpšanu...Diemžēl, ka noticis noziedzīgs darījums redzēja tikai Latvijas parastie mirstīgie, bet korumpētās tiesībsargājošās institūcijas kārtējo reizi aizvēra acis iespļaujot temīdai Latvijā sejā. Nu tad ejiet līdz galam vēršaties kādā no Eiropas organizācijām. Vai tad tiešām mums nav vairs godīgu žurnālistu un organizāciju!?

Atbildēt

Puzēnieties

06.09.2011. 00:55

Vai Pietiek nevar rast iespēju nejauši atrast pastkastē Viļa Selecka vārda un uzvārda brāļa rakstītu grāmatu, kas pēc satura ir līdzīga grāmatai "Ēnas pār Ventspili", kas tika izņemta no apgrozības?

Varbūt ir kādi interesanti Latvenergo 3 miljonu lietas materiāli, ko tauta vēl nav redzējusi? Varbūt būtu laiks notraust putekļus?

Atbildēt

???

04.09.2011. 22:07

viens jautājums?par aizņēmumu no Eiropas un no Pasaules bankas!!!-vai min.prez. ir parakstījis pats,vai arī to parakstīja bijušais prezidents-Zatlers???

Atbildēt

pienācis laiks

03.09.2011. 16:10

Globalizācija esot beigusies pēc 1.pasaules kara. Pēc tam tika atļauts zagt,šobrīd zog katrs otrais un melo(to skaits ir daudz lielāks).Globālisti ar šo sērgu tiks viegli un izdarīs to momentā-visi būs čipizēti,tākā Lapsas k-gs strādā tukšgaitā. Būtu labi sākt sleju par vardarbību ģimenēs un cilvēku tirdzniecību,ar to Latvija esot pirmajā vietā pasaulē.Varas iestādes atļaujot tikai padzenāt čigānietes uz ielas,cerams ka Lapsas k-ga saimnieki nav saistīti šai nodarbi un dos zaļo gaismu.

Atbildēt

abate

02.09.2011. 08:53

Vai "oligarhiem" ir personīgās apsardzes un viņu īpašumu sargi?Tiem būtu darba ņēmēja statuss un par viņiem maksātu nodokļus?

Atbildēt

raimis

01.09.2011. 19:31

Raxts no delfiem: http://www.delfi.lv/news/national/criminal/latkovskis-latvija-ar-kontrabandu-nodarbojas-aptuveni-25-organizetas-noziedzibas-grupas.d?id=40373405

Pēc Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas vadītāja Ainara Latkovska (V) rīcībā esošās informācijas, Latvijā darbojas līdz pat 25 organizētās noziedzības grupām, kuras atbildīgas par lielāko daļu degvielas, cigarešu un alkohola kontrabandas ievešanu valstī, informē Saeimas Preses dienests.

Vairums no šiem grupējumiem darbojas austrumu pierobežā.

"Kontrabandas un akcīzes preču nelegālās aprites apkarošanas jautājumus komisijā sākām padziļināti izskatīt jau jūlija sēdēs," norāda Latkovskis. "Muitnieku un robežsargu sniegtā informācija liecināja, ka liela loma kontrabandas shēmu veidošanā ir tieši organizētajai noziedzībai. Tādēļ vienojāmies šim jautājumam veltīt atsevišķu sēdi, kurā uzklausīsim atbildīgo institūciju pārstāvjus," skaidro deputāts.

Cīņai ar tiem jābūt ātrai, nesaudzīgai un labi koordinētai, tikai tad tā dos nepieciešamos rezultātus un kontrabandas apjomi valstī samazināsies, atzīmē Latkovskis. Viņš arī atgādina, ka kontrabandas dēļ valsts budžetā neienāk ievērojami finanšu līdzekļi, kurus līdz ar to nav iespējams izmantot skolotāju, ārstu un policistu algām.

Komisijas sēde notiks trešdien, un uz to aicināti pārstāvji no Satversmes aizsardzības biroja, Drošības policijas, Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja, kā arī Valsts policijas Organizētās noziedzības apkarošanas pārvaldes.

Tikai daži jautājumi šajā sakarā:
1. Pie kontrabandas degvielas palielinājuma - kāpēc par 400% pieaug viena otra DUS tīkla apgrozījums?
2. Vai tiešām Latkovska kungs tic, ka robeža ir tikai grāvis starp Latviju/Krieviju? Kā paliek ar ostas teritorijām, mistiskiem "kreisiem" atvadiem no degvielas termināļiem, u.tml.?
3. Kur šajā sanāksmē ir VID ar Muitu un Muitas Kriminālpārvaldi, kam tieši ir jāatbild par kontrabandas apkarošanu? Kur ir Ekonomikas policija? kura apkaro akcīzes preču nelegālu apriti iekšzemē?
4. Un kādi tad ir rezultāti šai sanāksmei? Par tik par cik kontrabandas apkarošanā iesaistītu iestāžu pārstāvji satikās - nu un? Ko sanāksmē nolēma? ka jāsanāk vēl pēc laika?
5. Kāpēc VID ir bijis neefektīvs visus šos gadus, nesvarīgi, cik oranžs, jaunlaicīgs vai pirmpartejiski ceļiniecisks ir bijis premjers? VID - milzīgs monstrs, ar n-tām pārvaldēm, kā velns no krusta katra pārvalde vairās no ielīšanas citas pārvaldes laukā u.t.t.
6. Ko pēdējā laikā muld par to nulles deklarāciju, lētu populismu taisa? Viss acu aizmālēšanai pirms vēlēšanām, būtu gribējuši, sen ieviestu.
7. Kāpēc Latvija ir unikāla valsts? Tāpēc ka personu identificē pēc personas koda. Tad kad ikvienu no mums sāks identificēt pēc nodokļu maksātāju koda, un ikvienam būs jāspēj uzrādīt to līdzekļu izcelsmi no kā viņš dzīvo, braukā luxusa vai dajebkādā mašīnā un tā tālāk, sākot atskaitīties no pirmā santīma (izcelsme?), tad arī kaut kas šajā valstī mainīsies. šobrīd visi, kas spēj apjāt valsti ir aši zēni, kas māk dzīvot. Un ja ašie zēni vēl finansē kādu partiju, nodibina pa kādam sia, padalās ar eiropas projektu naudiņām, vai spēj piedāvāt cienīgu atkatu pašvaldību/valsts iepirkumos... vienkārši lieliski. dēļ kā mainīt kaut ko, ja kliķei ir labi?
SUPERĪGĀ VALSTĪ DZĪVOJAM...

Atbildēt

Aija

31.08.2011. 17:30

Interesanti būtu papētīt ZRP Jelgavas nodaļas vadītāja Viktora Valaiņa kredītvērsturi.. bijušais "VO grupa" īpašnieks.. tāds "godīgais" "uzņēmējs"...

Atbildēt

Atradzes spokam

30.08.2011. 20:31

Vispār uzskatām Vītola kungu par vienu izcili godīgu un kārtīgu cilvēku. Ja kaut kas notiek viņam aiz muguras un ja zināt ko sīkāk, - varbūt varat dot kādu mājienu?
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Gintam

30.08.2011. 20:30

Absurds tas, protams, ir - bet mūsu valstī nav pierasts nevienu amatpersonu sodīt tikai par to, ka "nepadomāja".
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

raimim

30.08.2011. 20:28

Paldies, raudzīsim, ko varam darīt.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

sīkumiem

30.08.2011. 20:27

Apskatīsimies, bet nebūtu jau brīnums, ka cena nebūs uzrādīta gluži tirgus cenu līmenī - tak jau Guntis ķīmiķojis.
Ar cieņu,
PIETIEK

Atbildēt

Indulis

30.08.2011. 17:15

Valsts pārvalde ir liela mafija un ja neesi viņu vidū , tad šai valstī dzīvot nav iespējams.Pārējie ir nulles.
Priekšvēlēšanu laikā- deputātu kandidāti ir kā prostitūtas,kas ,,atdosies,,un solīs labāku dzīvi visiem. Jo ,,kā var nesolīt,,. Šai valstī vajag veikt radikālas metodes,nevis piketēt un dziedāt dziesmiņas par kurām augšas tikai pasmejas!

Atbildēt

Imanta

30.08.2011. 17:11

Gribētu gan lasīt šo mājas lapu,bet nespēju...jo stipri vien traucē tā ''ŗaustīšana''Teikšu kā ir,jau vairākkārtīgi esmu mēģinājusi lasīt,nesiespējami,esmu spiesta lapu aizvērt....Varbūt ir citas iespējas,kā izcelt aktuālo!

Atbildēt

Gints

30.08.2011. 13:19

Cau . Kaa tad tur paliek ar to Rigas dargo tiltu . Braucot no pardaugavas puses viss izskatas pamests kaa pec kara ...cik saprotu kase ir izsmelta ! Tai pashaa laikaa taa tehnika rosas otraa Riigas malaa - nez kur tam nauda dabuuta? . Kursh saimnieks taa dara ,nav pabeigts viens darbs, bet saak jau citu ? Un shii lieta taa arii apklususi ,jo naak jauna gaismaa .... varbuut ir verts pacelt sho augshaa(gaismaa) ???

Atbildēt

sīkumi

30.08.2011. 12:16

lielākajos darījumos Ezermalas ielā bildē jāredz Vitas ģimenes māja ezera krastā, nr.24 darījuma izvēle bijusi subjektīva, jo nav iekļauti daži garlaicīgāki pārdevumi pa mazliet lielākām cenām

Atbildēt

Pastaiga

29.08.2011. 15:45

Kāpēc KNAB nepievērš uzmanību žurnālam "Pastaiga", kur uz vāka ir Solvita Aboltiņa? Vai tāpēc, ka šajā gadījumā tiek reklamēta Vienotības seja?!.

Atbildēt

Artis

29.08.2011. 11:47

Sveicināti,
zemāk ir links, kur ļoti labi uzskatāms kā tiek izsaimniekota valsts nauda, un vaininieks vēl pārņem 2 lielas skolas savā pārraudzībā. Vai tas nav pētīšanas vērts? Jebkurš ražošanas speciālists apstiprinās, ka šādas izmaksu pozīcijas neko neražošajai kompānijai ir vairāk nekā aizdomīgas....
http://www.rprv.lv/Bilance2010.html

Atbildēt

boba

28.08.2011. 15:44

Vai baņķieris ir nodarbošanās,vai seksuālā orientācija????

Atbildēt

ALLA

28.08.2011. 09:59

kā izdibināt kurš ir īstais aukliņu raustītājs šajā valstī :)
????????????????
Tā ir liela problēma. Kamēr PIETIEK pētīs vietējo miljonāru savstarpējos karus, tikmēr neizgaismota var palikt ārzemju miljardieru nauda. Nu labi, Sorosam ir oficiāli fondi, bet vai tas ir viss? Kas liedz miljardierim Avenam (Putina "pamudinātam" jeb tāpat - kā Krievijas latvietim) atmest kādu miljardiņu Latvijas sabiedriskās domas veidošanai? Ar interesi svētdien 15.05 LR1 gaidāms Liniņš - vai mēdiju saturu nosaka sabiedrības apziņa, vai mēdiji nosaka sabiedrības apziņu? Man liekas otrais variants

Atbildēt

Koba

27.08.2011. 21:50

Решающим знчением на выборах является:
1.Обеспечить латвийское гражданство 344 000 тыс. ЖИТЕЛЯМ Латвии.
2.УБРАТЬ пограничные заставы на границах АБРЕНЕ, БЕЛОРУССИИ и ЛАТВИИ.
3.ВЫВЕСТИ 150 латвийских солдат из суверенного Афганистана.
С уважением тов.Коба.

Atbildēt

LV

27.08.2011. 18:09

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6bpGIWIC2v4J:www.lnt.lv/lv/shows/tbalss/temas/article.php%3Fid%3D88518+oskars+dzalbs&cd=10&hl=lv&ct=clnk&gl=lv&client=firefox-a&source=www.google.lv

Par vienu no kandidātiem :D

Atbildēt

Atradzes spoks

26.08.2011. 22:03

Es ieteiktu jums papētīt, kā tiek izlietoti ziedojumi "Likteņdārzam". Domāju, ka atklātos diezgan daudz kā interesanta... cik zinu, tad pat "Nekā personīga" attiecās veidot sižetu par to, tad atliek pēdējā cerība, ka jūs to celsiet gaismā.

Atbildēt

Skaidrīte

26.08.2011. 17:34

Paldies, sapratu, kurš melo.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/vm-atrod-sava-maka-700-000-latu-lokalajam-slimnicam.d?id=40313401

Atbildēt

Skaidrīte

26.08.2011. 15:02

...veselības ministrs Juris Bārzdiņš norādījis, ka Kuldīgas slimnīcas finansējuma samazinājums šogad ir par 57 tūkstošiem, nevis 329 tūkstošiem latu, informēja VM preses sekretārs Oskars Šneiders.

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/56795/kuldigas-slimnica-1-septembri-partrauks-uznemt-akutos-pacientus
Vai atšķirība nav par lielu? KURŠ MELO?

Atbildēt

Andris

26.08.2011. 13:16

Tākā sekoju līdzi tvnet balsojumam par partijām, tiko pārsteigums atkal bija tika piemestas 500 balsis Zatlera partijai, vnk nožēlojami ko tvnets dara, jo cik saprotu tad tās balsis tiek piemstas vienā brīdī!

Atbildēt

Andris

25.08.2011. 21:24

Vai ir iespējams jums izsekot kas notiek tvnetā, jo visu dienu balsošanā par partijām SC bija 6 procenti un 6 min laikā tika piemestas 1000 balsis SC un SC jav ir 33 procenti, vnk biju šokā par tādu netaisnību. Nezinu cik jums tālu rokas stiepjas, bet varbūt jūs variet kko uzināt!

Atbildēt

sīkumi

25.08.2011. 16:56

100% valstij piederošs uzņēmums - SIA”RĪGAS CENTRA NAMU PĀRVALDE”(juridiskā adrese - Elizabetes iela 41/43, Rīga) - PATS piesaka savu MN procesu. Ja informācija nav novecojusi, tadVAS „Latvijas Hipotēku un zemes banka” pieder 100% daļas SIA „Riska investīciju sabiedrība” un šai SIA savukārt pieder 100% no pamatkapitāla SIA „Rīgas Centra namu pārvalde”.
Līdz 25.08.2011.gada 26.augusta plkst 16.00 gaida tiesas nozīmētā administatora piekrišanu uzraudzīt šo procesu. Saprotu, ka patērētāju parādi un nespēja risināt šo prosesu tāpat kā "Māju serviss KSA" (tiesiskā aizsardzība, u.c.) http://www.mna.gov.lv/lv/maks_subjekti/vakantie

Atbildēt

niks

24.08.2011. 18:11

Likumu lielais daudzums valstī ir tas pats,kas liels daudzums dziednieku - slimības un nespēcības pazime.Bezcerība ir zagļiem,meļiem, slepkavām - viņi ir psihiski slimi.Demokrātija ir tad,kad gudrajiem ne tikai jāieklausās muļķu viedoklī,bet jāņem arī tās vērā...
Labo muļķība ir neizdibināmi gudra.(Nīče)

Atbildēt

Māris

23.08.2011. 02:26

Lapsa tu pats sevi esi jau sačakarējis, par ko Tu atbildi savā jāsaka krieviski - bezbreģelā!
Tad noslēpies, tagad dragā - pašam tā sūdīgi nav ap dūšu, vai varbūt kredīts?
[email protected]
es nemīžos...

Atbildēt

Paija

22.08.2011. 23:04

1) Vai tuvākā nakotnē pietiek.com būs tikai politiku aprakstošs-atmaskojošs portāls?

2) Vai būs kaut kad lasāma pietiek.com versija par Zatlera partijas it kā "pelēko kardinālu"- "apsardzes bosu" Mārtiņu Tenbergu un viņa interesēm politikā?

Atbildēt

paija> pietiek

22.08.2011. 19:10

Paldies par rūpēm ,bet man nav ne kreņķu, ne errastu, laikam jau tādi ir jums ,ja uz ieteikumu,kādu laikam te nedrīkst izteikt, seko ne visai laipna atbilde.Likumus gan derētu pastudet jums

Atbildēt

saule

22.08.2011. 17:24

Vai tiešām mēs nevarētu izdarīt tā kā teica viens cilvēks, mūsu valsts pieņem darbā uz 4 gadiem gudru cilvēku valsts vadīšanai par algu vienosimies, ja valstij būs izaugsme maksāsim prēmiju un nevjadzēs maksāt algu 100 dumjām galvām un visiem viņu radiniekiem, draugiem, brūtēm.

Atbildēt

Mark Manteufel

22.08.2011. 16:43

Manuprāt,šodien neviena no partijām nav pievērsusi adekvātu uzmanību valsts aizsardzības un drošības jautājumiem.

Virspusēji ir kaut kas minēts un teikts,bet nav skaidra partiju nostāja.

NATO mums vairākkārt ir norādījuši,ka finansējums aizsardzībai ir neadekvāts.Ko darīsim?
Kāda ir nostāja par dalību misijā Afganistānā?
Kādam jābūt valsts aizsardzības modelim un cik daudz valsts ir gatava ieguldīt aizsardzības sistēmā?
Kādas konkrēti ir nostādnes par Nacionālo bruņotu spēku attīstību?

Piemēram, A.Šlesers piedāvā apvienot AM un IeM. NA ir labs aizsardzības ministra kandidāts - ģenerālis Krēsliņš.

Valsts aizsardzības sistēmā strādā liels daudzums potenciālo vēlētāju - kādi 100 000 kopā ar ģimenes locekļiem un radiniekiem.
Būtu labi, ja PIETIEK veiktu partiju un apvienību aptauju par valsts aizsardzības jomu.

Atbildēt

frukts

22.08.2011. 11:13

Ja jau Jūs atbalsta Godmaņvīri,tad jau neko ,bet ja ne tad gribētos labāk lasīt grāmatu par Godmani nevis par Strīķes k-dzi.Kāda gan varbūt grāmata par tik sīciņu sievietīti,bet par lielo Godmani iznāktu varens lasījiens.Paskatoties svētdienas''unikālo diskusiju''lielais vīrs nav vēl sapratis, ka ar zagšanu ir visa pasaule novesta uz iznīcības robežas,un vai tad tā ir vīra izslavētā-demokrātija.Tādam vīram gan nebūtu jāsēž ES,bet gan uz cietiem soliem.

Atbildēt

paijai

22.08.2011. 09:49

Varbūt labāk lasiet Latvijas Vēstnesi - būs Jums mazāk kreņķu un errastu.:) Bet mēs strādāsim, kā nu protam un spējam.
PIETIEK

Atbildēt

paija

20.08.2011. 09:31

Ieteikums. Neatbalstiet noziedzniekus. Pastastiet saviem drosajiem avotiem tiesībsargājošas iestadēs, izmeklēsanas dokumentu zagļiem ,ka ES valstīs notiek tā -Izmeklētājs esot nodevis konfidenciālo informāciju laikrakstam "Guardian".
51 gadu veco izmeklētāju viņa darbavietā ceturtdien arestēja korupcijas apkarošanas nodaļa. Viņu tur aizdomās par informācijas nodošanu "Guardian" žurnālistiem.
Citadi var iznakt nest paciņas uz cietumu un saņemt drošo informaciju tiesi no kameras un pasiem atbildētr uz nepatīkamiem jautājumiem

Atbildēt

anglis

19.08.2011. 21:54

12. augusts jau sen aiz muguras. Kas notiek Karaliskalā tiesā???

Atbildēt