"Latvijas pilsonis" Vonsovičs uzrakstījis Straujumai "kļauzu" par Valsts kancelejas direktori un draudiem "šai valstij"
PIETIEK09.04.2015.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
juridiska nianse
08.05.2015. 03:03No šeit publiskotā dokumenta redzams, ka Vonsovičs tajā atspoguļoto savu viedokli ir adresējis vienai personai, kas nav pietiek.com. Tādējādi Dreimanes goda un cieņas aizskārums ar šo dokumentu, ja tāds vispār ir konstatējams, ir noticis nevis ar Vonsoviča rakstīto vēstuli, bet gan ar tās publikāciju (izplatīšanu publiskajā telpā). Ja Vonsovičs savas vēstules publikācijai, piem., šajā portālā nav devis, tad Dreimanes prasības par viņas goda un cieņas aizskārumu īstais atbildētājs nav vis Vonsovičs, bet gan pietiek.com.
Lapsa gribēja, kā labāk, bet sanāca, kā vienmēr :-)
13.04.2015. 12:12
»
gemdfis
metusies dažviet strautmanes draugaļam komunistu vajāšanas mānija kā jau bijušam padomja režījuma tiesnesim gadījumā dibināti
dumš kā zābaks.
gemdfis
13.04.2015. 11:31metusies dažviet strautmanes draugaļam komunistu vajāšanas mānija kā jau bijušam padomja režījuma tiesnesim gadījumā dibināti ... `
gemdfis
13.04.2015. 11:31»
xx
Patiesiibaa, kaa vispaar valsts vinam kaadus darbus dod ? Advokaatam, kas publiski atbalsta naavessodus ( turklaat pats taadus ar , kaa var saprast, lielu patikshanu ir piespriedis!) , kas Latvijaa un vispaar Eiropaa ir kaut kas absoluuti nepienemams un praatam neaptverams, pretlikumiigs ! Vai kaads...
metusies dažviet strautmanes draugaļam komunistu vajāšanas mānija kā jau bijušam padomja režījuma tiesnesim gadījumā dibināti ...
ka tik ir, kas raksta, lasītāji atradīsies
12.04.2015. 23:54»
GENOCĪDS PRET SAVU TAUTU
kuru realizē jau 25 gadus gandrīz vieni un tie paši personāži, kas nebūt par to nepārdzīvo, jo vēl joprojām jūtas gandrīz droši par nesodāmību, jo vēl nav atjaunota likumība un taisnīgums tiesās. It kā labs priekšlikums...
Nu, vismaz paliktu piemineklis neliešiem. Digitāls. Portālā "nelietas.lv" vai "maitas.com" :)
kuku
12.04.2015. 22:15»
xx
Spilgts citaats, kas ilustree sii daargu auto un citu mantu miiljotaaju ( kuras lielaakoties iegaadaatas par valsts izmaksaatiem honoraariem ), no tiesnesha par advokaatu kluvusho ( un kaa taa var nebuut korupcija - tiesnesis kluust par advokaatu ? kursh ir izstraadaajis advokatuuras likumu ? ) izpratni...
ne jau velti viena sieva pie dieviem!
????
12.04.2015. 22:12»
xx
Un veel - vai tad advokaatiem nav kaut kaadas eetikas komisijas , kas veertee ne tikai paarkaapumus, bet arii kaa shie advokaati izsakaas medijos, vai publiski neatbalsta pretlikumiibas (naavessods) ? Vai tad taa var runaat profesionaals advokaats, tiesu sisteemai piederiiga persona...
Viņš staigā pa ielu ar pistoli?
GENOCĪDS PRET SAVU TAUTU
12.04.2015. 21:06»
tad jau viņš ir parasts slepkava
Kurā numurā...
kuru realizē jau 25 gadus gandrīz vieni un tie paši personāži, kas nebūt par to nepārdzīvo, jo vēl joprojām jūtas gandrīz droši par nesodāmību, jo vēl nav atjaunota likumība un taisnīgums tiesās. It kā labs priekšlikums:
"Ja visu slepkavu vārdus publicētu, saraksts būtu - ui, kur garš!"
Nav problēma sarakstā, kas būtu gars, bet tajos, kas to lasīs. Šobrīd, pēc tautas iznīcināšanas, iespējams tas būs jau mazākums.
formula
12.04.2015. 16:02»
Praatniex
Visus sos vonsovičus, jaun-aukas, strautmanes vajadzētu nosūtīt uz akmeņlauztuvēm. Kopā ar šīs smirdīgās jebnotības "rūpju saēsto" "seju" straujumu
Par ko ? Vai ta šis neapzinājās,ka ļautiņi gānīsīes par šo gājienu? Taču šai kliķei vajadzēja labu papirčiku tālākai shēmošanai ! Vai ta rudā neapzinājās,ka tas akts ar puisīti junkuriņu izsauks ļautiņu gānīšanos? Apzinājās ! Bet ļumpeņi taču atkal ievēlēs un autobusi aizvedīs...
xx
12.04.2015. 12:19Un veel - vai tad advokaatiem nav kaut kaadas eetikas komisijas , kas veertee ne tikai paarkaapumus, bet arii kaa shie advokaati izsakaas medijos, vai publiski neatbalsta pretlikumiibas (naavessods) ? Vai tad taa var runaat profesionaals advokaats, tiesu sisteemai piederiiga persona ?
Vai tad, kad pienem advokatuuraa, cilveekus nemaz neveertee ? Nostraadaaji tik un tik gadus tur un tur, nokaartoji eksaamenu un aidaa juurinjaa ? Vai tas , ka sis advokaats piespriedis naavessodus( briivs nepiespiests leemums, vienmeer ir alternatiivas) un ar to lepojas veel ilgi peec tam, kad naavessodi ir atcelti un aizliegti , neliecina, ka vinsh dziivo veel taalos senos laikos ? Un ne tikai kaveejas patiikamaas atminjaas, bet publiski aicina atgriezties tajos labajos laikos , kad ne tikai zaale bija zaljaaka ?
Kaa var buut advokaats, kam buutu jaaaizstaav cilveeki un likumi , tai pat laikaa zurnaalos staastiit par emocionaali loti tuvajiem naavessodiem , kas ir gan pret cilveekiem, gan pret likumu ?
Un sis gadiijums izgaismo veel kaadu interesantu jautaajumu : pirms saujamierochu neesaashanas atlaujas izsniegshanas notiek loti ruupiiga fiziskaas un gariigaas veseliibas paarbaude . Vai kaads paarbauda tiesneshu emocionaalo un gariigo veseliibu pirms pienemsanas darbaa un periodiski straadajot? Kaa mees zinaam, ilgstoshss un intensiivs gariigs darbs var izraisiit un saasinaat dazaadas saslimshanas . Un lai arii loti cieniijami un viedi, tiesneshi arii ir tikai cilveeki un nevajadzeetu vinu veseliibas apruupi atstaat novaartaa .
xx
12.04.2015. 11:04Patiesiibaa, kaa vispaar valsts vinam kaadus darbus dod ? Advokaatam, kas publiski atbalsta naavessodus ( turklaat pats taadus ar , kaa var saprast, lielu patikshanu ir piespriedis!) , kas Latvijaa un vispaar Eiropaa ir kaut kas absoluuti nepienemams un praatam neaptverams, pretlikumiigs ! Vai kaads ir padomaajis , kaadu eenu uz sho valsti met sadarbiiba ar saadu advokaatu ? Kas tas ir par signaalu paareejai pasaulei ?
Un vai kaads man nevareetu paskaidrot, kaa vispaar Ministru Prezidente var nenostaaties valsts un taas iereednju , bet kaut kaada advokaata pusee ??? Kad bija jaaaizstaav porno skandaalaa iesaistiitaa sekretaare tad staaveeja kaa klints un klusaam peec veeleeshanaam atlaida . Un kur bija SAB, kad pieskiira pielaidi valsts nosleepumam pornoaktrisei ??? Ko tas liecina par SAB ?
tad jau viņš ir parasts slepkava
12.04.2015. 11:01»
tas tips pats ir sūtījis cilvēkus nāvē
Līdzīgu viedokli pauž arī Romualds Vonsovičs – viens no pazīstamākajiem advokātiem, kurš zināms arī kā populārās žurnālistes Baibas Strautmanes vīrs. Vonsovičs stāsta, ka nāvessodi viņam ir emocionāli ļoti tuvs temats. Laikā, kad advokāts strādājis par Augstākās tiesas tiesnesi, viņš piecu gadu laikā...
Kurā numurā?
Šis jautājums ir interesants. Kāds varētu noskaidrot, cik esošo tiesnešu, advokātu, prokuroru ir noveduši līdz galam lietas ar nāves sodiem.
Un interesanti, kādās lietās, piemēram, vonsovičs piesprieda nāves sodus?
Ja atceramies padomju laikā par čekas-milicijas stukača rogaļova darbiem notiesāja pāris citus. Tādus, kuri kaut kur kaut kā bija trāpījušies pa rokai. Tiem tiesnešiem toreiz roka un balss nenodrebēja.
Gribētos zināt vonsoviča iztiesātās nāves sodu lietas. Un gribētos zināt, cik vēl slepkavu atrodas tiesu sistēmā vai pārklīduši uz advokatūru vai citur.
Starp citu, noslepkavot var ne tikai piespriežot nāves sodu, bet arī atņemot mantu, naudu, sabojājot reputāciju, izdzenot ekonomiskā emigrācijā, lemjot netaisnīgu tiesu. Un vienmēr atrodas pa kādam stukačam-kļauzņikam, kurš piesegsies ar pilsoniskumu vai kā kļauzņiki no pietiek.com - ar savu godu, cieņu.
Ja visu slepkavu vārdus publicētu, saraksts būtu - ui, kur garš!
xx
12.04.2015. 10:47Spilgts citaats, kas ilustree sii daargu auto un citu mantu miiljotaaju ( kuras lielaakoties iegaadaatas par valsts izmaksaatiem honoraariem ), no tiesnesha par advokaatu kluvusho ( un kaa taa var nebuut korupcija - tiesnesis kluust par advokaatu ? kursh ir izstraadaajis advokatuuras likumu ? ) izpratni par dziivi un lietaam :
Līdzīgu viedokli pauž arī Romualds Vonsovičs – viens no pazīstamākajiem advokātiem, kurš zināms arī kā populārās žurnālistes Baibas Strautmanes vīrs. Vonsovičs stāsta, ka nāvessodi viņam ir emocionāli ļoti tuvs temats. Laikā, kad advokāts strādājis par Augstākās tiesas tiesnesi, viņš piecu gadu laikā piespriedis piecus nāvessodus. „Mana pārliecība ir tāda, ka Latvijā nāvessods ir nepieciešams,” intervijā žurnālam „Playboy” pauž Vonsovičs.
karatava
12.04.2015. 10:35»
tas tips pats ir sūtījis cilvēkus nāvē
Līdzīgu viedokli pauž arī Romualds Vonsovičs – viens no pazīstamākajiem advokātiem, kurš zināms arī kā populārās žurnālistes Baibas Strautmanes vīrs. Vonsovičs stāsta, ka nāvessodi viņam ir emocionāli ļoti tuvs temats. Laikā, kad advokāts strādājis par Augstākās tiesas tiesnesi, viņš piecu gadu laikā...
viņš varētu iet atpakaļ uz tiesnešiem un, ja ir godīgs vecis, tad pats sev nāvessodu varētu piespriest par "savu darbību valsts labā". Lai labāk pastāsta cik miljoni tiek no valsts regulāri viņam uzdāvināti par viņa "pakalpojumiem"? Nekur pasaulē tādas cenas nav! Tas vien jau ir atbilde kāpēc Dreimane viņam ceļu pārgājusi ar korektām VK ekspertīzēm. Kurma tad no valsts kāsējiem tas var patikt?
Praatniex
12.04.2015. 07:08Visus sos vonsovičus, jaun-aukas, strautmanes vajadzētu nosūtīt uz akmeņlauztuvēm. Kopā ar šīs smirdīgās jebnotības "rūpju saēsto" "seju" straujumu!
interese
11.04.2015. 21:05»
nemizida
Laikam Dreimane un vēl viens otrs nosēdējuši visu nakti, lai rakstītu komentārus. Jūsu dubļi nevienam nepielips. Advokāts Vonsovičš ir profesionālis, viens no labākajiem Latvijas advokātiem. Daudzus no komentu rakstītājiem izliet savu žulti virza elementāra neveiksminieka skaudība. Izlasiet vēlreiz ...
štrunts par to, ko tur tas advokātels samurgoja, jautājums ir viens: kurš to murgojumu pasūtīja un cik par šitādu kļauzu tam tupakam samaksāja?
Dreimanei
11.04.2015. 20:56Turies madam, tauta ir ar Tevi! Šis advokāts ar jaunu ekskluzīvu Mercedesu domā ka ir šis valsts pavelnieks!
Zeltene
11.04.2015. 20:51Ar likumu jaizliedz ka tiesnesis var pāriet otrā pusē, tas ir, kļūt par advokātu. Tad jau menti var ļūt par bandītiem.
Toršu nesējs
Koļa
11.04.2015. 20:45»
fiksais
Viennozīmīgi nepiekrītu Eva,savas ''patriotiskās'' jūtas slēpjot aiz nepārliecinoša argumenta,rada šaubas par viņa kā advokāta kvalifikāciju, nerunājot par ētisko pusi.Vienkārši,glums ,pielīdējtipa vīrelis,kurš grib uzkalpoties elitei ar stučīšanu
IZskatās ka tam vecajam, jaunā sieva ar neizdevušās žurnālistes karjeru tagad aktīva komentu rakstītāja... vismaz rakstīšanas stiliņu pamaini un neģērbies kā ome, neskatoties uz to ka vecs vecis pie sāna.
tas tips pats ir sūtījis cilvēkus nāvē
11.04.2015. 20:38Līdzīgu viedokli pauž arī Romualds Vonsovičs – viens no pazīstamākajiem advokātiem, kurš zināms arī kā populārās žurnālistes Baibas Strautmanes vīrs. Vonsovičs stāsta, ka nāvessodi viņam ir emocionāli ļoti tuvs temats. Laikā, kad advokāts strādājis par Augstākās tiesas tiesnesi, viņš piecu gadu laikā piespriedis piecus nāvessodus. „Mana pārliecība ir tāda, ka Latvijā nāvessods ir nepieciešams,” intervijā žurnālam „Playboy” pauž Vonsovičs.
jautājums
11.04.2015. 19:55»
jautājums
Atvainojos par kļūdu- Vonsovičs un Strautmane ir pārgājuši visas pieklājības robežas
Vai nu ir vērts nikus zagt? Kāda nu Dreimane, tādi arī tie atbalstītāji...
Un Vonsovičs , starp citu, ir ļoti korekts savā vēstulē un arī publiskojums, visdrīzākais, nāk no Dreimanes un VK ...
Es būtu uzrakstījis daudz ļaunāk...Un publicējis kaut kur blogos- va nu IR, vai šeit...Kā viedokli! Un Dreimane mani par viedokli -publisku -pat iesūdzēt nevarētu...Visi mediji ar viedokļiem pilni! Un Strasbūra (ECT) ir ļoti noteikti savos spriedumos ir izteikusies par amatpersonu godu un cieņu un vārda brīvību.
Dreimanei gan vajadzētu zināt - Eiropas Cilvēktiesību tiesa politiķus un ierēdņus gluži par cilvēkiem neuzskata...
fiksais
11.04.2015. 19:10»
Eva
Viennozīmīgi piekrītu Vonsovičam. Dreimanes rīcība ir pilnīgs ārprāts, nevis valsts dienesta augstākās amatpersonas likumpaklausīga rīcība
Viennozīmīgi nepiekrītu Eva,savas ''patriotiskās'' jūtas slēpjot aiz nepārliecinoša argumenta,rada šaubas par viņa kā advokāta kvalifikāciju, nerunājot par ētisko pusi.Vienkārši,glums ,pielīdējtipa vīrelis,kurš grib uzkalpoties elitei ar stučīšanu.
jautājums
11.04.2015. 18:04»
jautājums
Normāla vēstule. Visu var saprast, kas nav mazsvarīgi...
Atvainojos par kļūdu- Vonsovičs un Strautmane ir pārgājuši visas pieklājības robežas...
jautājums
11.04.2015. 15:54Normāla vēstule. Visu var saprast, kas nav mazsvarīgi.
Un Vonsovičs tomēr ir advokāts. Tiesāšanās ir viņa maize, bet Dreimane tomēr it kā būtu ierēdne...Tad kāpēc starp viņiem ir kašķis par biznesu?
Kāpēc advokāts ar ierēdni! nevar tiesvedības sadalīt?
Dreimane ir pārgājusi visas pieklājības robežas...
ddom
11.04.2015. 09:22»
Viedoklis - Rīcība
Nav cita ceļa, kā sākt apzināti rīkoties katram pašam. Lēmumus jāpieņem klausot sirdsbalsij, jo šobrīd pilnīgi visi organizētie viedokļi (ziņas, politika, reliģija, izglītība, zinātne u.t.t.) ir rūpīgi pamatota ar ļaunu manipulatīvu nolūku bloķēt cilvēku spēju sadzirdēt pašam savas domas un veikt brīvu...
Kaut kā nenāk.. visi tik runā un runā patiesību, bet svētlaime nenolaižas ne uz zemes, ne debesīs..
Kas ar patiesības runātājiem notiek, gari nestāstīšu. Bet atgādināšu, ka lato lapsas pietiek.com vērsās policijā pret komentētājiem pats savā lapā, kur netīkamos komentārus var vienkārši izdzēst.
Tomēr lapsas kantorim pareizāk šķita uzrakstīt kļauzu policijai.
Kāpēc vonsoviča kļauza ir sliktāka par lapsas un co. kļauzu?
Vonsovičs piesedzas ar "pilsoņa" apziņu, bet lapsas co. piesedzās ar "godu un cieņu". Arī viena biedre no tiesas ļoti rūpējās par savu un sistēmas "godu", tāpat kā biedri lembergs, dreimane un neskaitāmi citi.
Varbūt vajag dzīvot tā, lai nevienam pat prātā neienāk apšaubīt viņu labās īpašības, godu, cieņu un matu krāsu?
es tikai priecātos, ja
11.04.2015. 08:27»
Viedoklis - Rīcība
Nav cita ceļa, kā sākt apzināti rīkoties katram pašam. Lēmumus jāpieņem klausot sirdsbalsij, jo šobrīd pilnīgi visi organizētie viedokļi (ziņas, politika, reliģija, izglītība, zinātne u.t.t.) ir rūpīgi pamatota ar ļaunu manipulatīvu nolūku bloķēt cilvēku spēju sadzirdēt pašam savas domas un veikt brīvu...
cilvēki ieklausītos un sāktu domāt, tad runāt un tad arī rīkoties - katrs vai visi kopā, nav svarīgi, bet IEKLAUSĪTIES un sadzirdēt, tas ir svarīgi. Veiksmi mums visiem! P.S. Es ceru, ka ir zināms, ka ne kāds vīriņš vai sieviņa, kuri ir neapmierināti ar savu dzīvi, nespēj neko sliktu citiem nodarīt, jo jāatšķir ir rīcība, sistēma un līmenis no paša apdullušā darītāja. Jāpaskatās plašāk, situācija jāierauga no augšas - no cirka kupola :-) Saulainas brīvdienas!
***
11.04.2015. 07:59»
Cita Dēle
Dreimane ir upuris savām ambīcijām. Minētā "politmafija" viņu lika mierā visus gadus, kamēr meitene nesāka ieņemt pozīcijas dažā labā lielā kašķī starp nopietniem cilvēkiem...
Francijas karalis Ludviķis 14 teica: es esmu valsts. Bet Andra Guļāna sirdsdraugi Jānis Maizītis, Vonsovičs un viņa mute Strautmane nav ne valsts, ne valsts institūcija. Pareizi Dreimane dara, ka viņus atmasko. Atradīsies domubiedri, kas viņai palīdzēs. Prom Andri Guļānu, Jāni Maizīti un Vonsoviču, kuri izliekas par godīgiem.
Viedoklis - Rīcība
11.04.2015. 07:58»
Viedoklis
Kamēr valsts maizē piebrieduši skorpioni rīko publiskas cīņas, tikmēr valsts slīkst pašnāvībās, korupcijā, tiesu visatļautībā, banku patvaļā u.c. negācijās. Tautas vecākā daļa izmirst, bet izglītota par valsts līdzekļiem jaunatne turpina izbraukt no Latvijas. Šādas valsts politikas sekas var būt dramatiskas...
Nav cita ceļa, kā sākt apzināti rīkoties katram pašam. Lēmumus jāpieņem klausot sirdsbalsij, jo šobrīd pilnīgi visi organizētie viedokļi (ziņas, politika, reliģija, izglītība, zinātne u.t.t.) ir rūpīgi pamatota ar ļaunu manipulatīvu nolūku bloķēt cilvēku spēju sadzirdēt pašam savas domas un veikt brīvu izvēli. Šī sistēma jau ir pārspējusi tās radītāju gaidīto, bet izmaiņas notikušas ir citās sfērās, kuras sistēma nevar ietekmēt. Cilvēki tagad var atgūt savas tiesības izlemt savu nākotni. Bez vardarbības, bez citu pazemošanas un apmelošanas. Vienkārši - runāt patiesību un netēlot svešas lomas. Tad nāks arī cilvēcīga rīcība un sen necerēts rezultāts.
Viedoklis
11.04.2015. 06:45Kamēr valsts maizē piebrieduši skorpioni rīko publiskas cīņas, tikmēr valsts slīkst pašnāvībās, korupcijā, tiesu visatļautībā, banku patvaļā u.c. negācijās. Tautas vecākā daļa izmirst, bet izglītota par valsts līdzekļiem jaunatne turpina izbraukt no Latvijas. Šādas valsts politikas sekas var būt dramatiskas - latvieši, kā tauta sāk strauji iznīkt, bet neatkarīga Latvijas valsts izčākstēt.
Medus
11.04.2015. 01:09»
Ledus
Lasot komentārus, uztrauc tas, ka sabiedrība ir absolūti nezinoša par to, kas notiek valsts pārvaldē... tā var nemanot pakāst valsti
Vai tad JAU nav nemanot pakāsta?
Ledus
11.04.2015. 00:32Lasot komentārus, uztrauc tas, ka sabiedrība ir absolūti nezinoša par to, kas notiek valsts pārvaldē... tā var nemanot pakāst valsti...
Ček..sts
10.04.2015. 21:19»
Kampars
Strautmanes vīna glāzes ambīcijas, Vonsoviča bizness, Straujuma omīte izpildītāja un cilvēks atlaists. Vienotībai ir SAB kontrolpakete
Aizmirśāt gimenes draugu-Maizīti
Kampars
10.04.2015. 21:08Strautmanes vīna glāzes ambīcijas, Vonsoviča bizness, Straujuma omīte izpildītāja un cilvēks atlaists. Vienotībai ir SAB kontrolpakete.
Sencu
10.04.2015. 20:11Viens gribēdams paspīdēt, pašam par lielu izbrînu, izgaismojis savu VDK pagātni, otra no tā jūtas aizskarta un sūdzēs tiesā, bet kurš ir trešais vai trešā...pēc mīlas trīsstūra gan neizskatās...
Steel
10.04.2015. 20:06»
Adekvāta atbilde
Dreimane sūdz tiesā advokātu Vonsoviču par goda un cieņas aizskaršanu
Abi labi, kas aiz visa tâ patiesībā stāv gan jau uzzināsim.Viens ir skaidrs tā ir nauda
Adekvāta atbilde
10.04.2015. 20:00»
Steel
Juridiski loti nekorekts texts un nav saprotams pilsoniskais mērkis šim gara darbam- kaitējums valstij bet no kā -tikai no tā ka viena ierēdne neierodas SABà
Dreimane sūdz tiesā advokātu Vonsoviču par goda un cieņas aizskaršanu
kapu krapam
10.04.2015. 19:48»
kapu krapam
moahahahahaha patīk skatīties, kad ar šausmīgu aplombu kāds purkšķina peļķē. un pēc tam turpina besīties
bez gānīšanās ir arī kāds sakarīgs arguments?
Komentārā jūtams personīgs aizvainojums, tā kā varu minēt trīs reizes, kas ir autors.
moahahahahaha patīk skatīties, kad kāds apgraizījums no priekšādiņu kantora "lielā ..lupa" ar šausmīgu aplombu purkšķina peļķē. un pēc tam turpina besīties.
Steel
10.04.2015. 19:47Juridiski loti nekorekts texts un nav saprotams pilsoniskais mērkis šim gara darbam- kaitējums valstij bet no kā -tikai no tā ka viena ierēdne neierodas SABà???
Sviests
10.04.2015. 19:43Tagad izgaismojās patiesība par Vonsovica čekista pagātni, rokraksts nodeva:)))
piekrītu
10.04.2015. 19:37»
Cita Dēle
Dreimane ir upuris savām ambīcijām. Minētā "politmafija" viņu lika mierā visus gadus, kamēr meitene nesāka ieņemt pozīcijas dažā labā lielā kašķī starp nopietniem cilvēkiem...
viņai būtu jāpaņem kāds normāls PRščiks, izskatās, ka vai nu viņa to nesaprot, vai izmanto Kancelejas meitenes, kas nav šādiem ūdeņiem uztjūnētas.
kapu krapam
10.04.2015. 19:35»
capscaraps
Vai kārkluanglim trusim džusim bez gānīšanās ir arī kāds sakarīgs arguments...
moahahahahaha patīk skatīties, kad ar šausmīgu aplombu kāds purkšķina peļķē. un pēc tam turpina besīties.
esmu no priekšādiņu kantora "lielā ..lupa"
Cita Dēle
10.04.2015. 19:32Lieki minēt, ka tās tālu ne vienmēr bija valsts pozīcijas.
------------
precīzāk sakot - ne vienmēr ir pārliecība,ka Kancelejas pozīcija tiešām ir tikai un vienīgi valsts pusē
capscaraps
10.04.2015. 19:31»
Vai lācim krācim
bez gānīšanās ir arī kāds sakarīgs arguments
Vai kārkluanglim trusim džusim bez gānīšanās ir arī kāds sakarīgs arguments?
Šamā zālēdāja sīklopiņa apzelētajos atgremojumos jūtams personīgs aizvainojums, tā kā interesenti var minēt trīs reizes, kas ir šo komentāru autoru kolektīvs no zvērādiņu kantora "strautmanis un pūtvējiņa".
Cita Dēle
10.04.2015. 19:29»
Evai
Vai negribētu pielaikot Dreimanes lomu kļūstot par politmafijas upuri, kuru piesmēj kāds galma advokatiņš? Gribētu redzēt jūs Dreimanes vietā, bet lai viņa cildina advokātus, kuri jūs publiski npiesmej
Dreimane ir upuris savām ambīcijām. Minētā "politmafija" viņu lika mierā visus gadus, kamēr meitene nesāka ieņemt pozīcijas dažā labā lielā kašķī starp nopietniem cilvēkiem.
Lieki minēt, ka tās tālu ne vienmēr bija valsts pozīcijas.
Man liekas, ka Dreimane ir smagi kļūdījusies. Un nevis tādēļ, ka sāk tiesvedības tur, kur normāli cilvēki būtu trīs reizes padomājuši, bet tādēļ, ka nesaprot, ka valsts galvenajam ierēdnim neklājas rādīt negatīvu piemēru spļaujot uz citām valsts institūcijām.
tas diskreditē valsti un viņu pašu.
Vai lācim krācim
10.04.2015. 19:24»
Lācis Krācis
Pilnīga nulle un pakaļmērkaķis ir jebkurš nožēlojami glups kārkluanglis
bez gānīšanās ir arī kāds sakarīgs arguments?
Komentārā jūtams personīgs aizvainojums, tā kā varu minēt trīs reizes, kas ir autors.
Lācis Krācis
10.04.2015. 19:16»
Trusis Džusis
piekrītu. bet prihvatizēto-ofšorizēto-eirofondēto-otkatēto sistēmu Latvijā uztur divi cilvēki, kuri ir visur, kur summa pārsniedz 1 miljona eiro slieksni...
Pilnīga nulle un pakaļmērkaķis ir jebkurš nožēlojami glups kārkluanglis.
Evai
10.04.2015. 19:14»
Eva
Viennozīmīgi piekrītu Vonsovičam. Dreimanes rīcība ir pilnīgs ārprāts, nevis valsts dienesta augstākās amatpersonas likumpaklausīga rīcība
Vai negribētu pielaikot Dreimanes lomu kļūstot par politmafijas upuri, kuru piesmēj kāds galma advokatiņš? Gribētu redzēt jūs Dreimanes vietā, bet lai viņa cildina advokātus, kuri jūs publiski npiesmej.