Baltiju un Ukrainu glābjošas ģeopolitiskās idejas no Makrona? Jā, pie kam negaidīti cerīgas idejas
Imants Liepiņš22.01.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Lācplēsis
28.01.2022. 14:29»
Čiekurs Egles dēls
Skumji, godātais (bez ironijas, es Jūs tiešām uzskatu par cienījamu Cilvēku, ar savu pamatotu viedokli) Žuli, ka manu komentāru nesapratāt. Gribēju pateikt to, ka vienkāršu cilvēku starpā nekādu pretrunu un starpanacionālā naida nav! Vienkāršais cilvēks katru rītu ceļas, iet uz darbu, nodrošina savu...
Egles dēls Tu esi malacis un īstens patriots
ukrainas karavirs nosavis piecus cilvekus.d?id 53992512
28.01.2022. 14:18Itālijas tiesa ukraiņu karavīram par žurnālista nogalināšanu Donbasā piespriež 24 gadus cietumā.
ērce
26.01.2022. 21:50»
sdfsdfsdfsdf
Jāšķe opozīcija ar solījumiem...
Vispirms Vācijā pie teikšanas ir jānāk kādam cilvēkam ar pautiem. Sociāldemokrati nav daudz labāki par komūnistiem.
Kārlis
26.01.2022. 21:48Tikai muļķi un vientieši slēdz līgumus drošības jomā ar nacistisko (Pūķina) Krieviju.
Indullim Durkam
25.01.2022. 16:41»
pietieklapsas zombijskapī
kārtējā debilības centra lumpeņpropaganda atkal. nu jau katru dienu bez pārtraukuma pietiek saviem vēl atlikušajiem nedaudzajiem zombij faniem iebaro vismaz 2-3 debilības centra provokatoru smērējumus. bet pa lēto pērkamā lapsa ar šitiem mēsliem pelna savu sīko naudiņu un atstrādā sev vietu pie siles...
beidz pļūtīt.
Хм
24.01.2022. 14:16Вообще здравая идея про силы у самой ЕС. Я понимаю, политики ЕС не могут это прямо открыто признать, но факт есть факт: США в основном контролирует НАТО. ПОлучается, что защита членов ЕС зависит не от самого организации, а в основном от позиции США. Которая не всегда и не обязательно будет совпадать с позицией ЕС. И как ты ни крути, но чтобы с тобой считались, чтобы ты мог принимать оперативные решения и по безопасности, тебе нужны свои вооруженные силы.
Другое дело, как это можно организовать технически. СОдержать 2 армии для страны, даже богатой, это тоже нереально-этот батальон подчинятся ЕС а этот НАТО? А у кого приоритет, если этот батальон подчиняется и НАТО и ЕС?
sdfsdfsdfsdf
24.01.2022. 12:22»
Tfu
Šis murgs no franču pederasta ir domāts acu aizmālēšanai. Tie ir meli un laika vilkšana
Jāšķe opozīcija ar solījumiem.
Eiropas armija Reihs
Jūs domājiet, ja Eiropas armiju vadīs Briseles ierēdniecība tas automātiski nozīmē kaut ko labu? HAHAHA - Briseles ierēdnim Baltija ir PERIFĒRIJA LAUKI!!! Tikai militāristi apzinās robežu teritoriju stratēģisko nozīmi un var nodorošināt ilgtspējīgu mieru apbusēju militāru cieņu.
Tā tik vēl trūka ka tādiem kā MAkroons būtu pie rokas Eiropas armija. Kas ? Napoleonu par maz bijis?
Čiekurs Egles dēls
23.01.2022. 16:37»
Asiirietis
Tie 4 lūžņji arī man jāuztver kā apdraudējums ciekura
Līdz tam brīdim, kamēr Tu neierodies manās mājās, mani "4 lūžņi" Tev nekādus draudus nerada. Ja "Asiirietis" ar domubiedru grupu ierodas mani pamācīt, kā pareizi "mīzt pret vēju", kā vecā reklāmā teikts. "ir alus, ir varianti"...
Asiirietis
23.01.2022. 16:25»
Čiekurs Egles dēls
Iespējams, Jums apkārt ir "internacionālie salašņas". Un gan jau Jums ir taisnība: līdzīgs pievelk līdzīgo...
Tie 4 lūžņji arī man jāuztver kā apdraudējums ciekura
neņemat
23.01.2022. 16:21»
Čiekurs Egles dēls
Iespējams, Jums apkārt ir "internacionālie salašņas". Un gan jau Jums ir taisnība: līdzīgs pievelk līdzīgo...
mācības jau viņiem notiek,kā pazemot cilvēka domas un veidot vēlomo augsni.
Čiekurs Egles dēls
23.01.2022. 16:15»
Nesmīdini mani!
Pamēģini, mīkstais ģimenes locekli, nerunāt un neizturētues draudzīgi pret internacionālām salašņām. Pat, ja izturēsies seperātiski neitrāli, viņi tev mieru nedos ar savu familiaritāti un noteikumiem - ti meņa uvažaješ...
Iespējams, Jums apkārt ir "internacionālie salašņas". Un gan jau Jums ir taisnība: līdzīgs pievelk līdzīgo...
Ar savu familiritāti un noteikumiem man uzbrūk tikai valdošie spēki, kas neļauj bez kukū koda materiālus iegādāties (paldies Dievam, vairumniekiem uz šiem ierobežojumiem ir cits redzējums).
Man, kā medniekam, seifos ir 4 gadžeti. Un ieroča atļaujas man var atņemt nevis Kremļa pakalpiņi, bet brašā Latvijas policija. Tā kā, "respekt i uvažuha" atnāks no pilnīgi citas puses...
tiešām
23.01.2022. 16:13»
baltais hetero vīrietis-antivakseris
Šāda vienošanās manai sugai ļaus saglabāties!Apsveicu jebkuru paktu, kas izved LV no Rietumu ietekmes sfēras
Makron,tas Tu?
baltais hetero vīrietis-antivakseris
23.01.2022. 16:06»
Žulis
Krievija jau priecājas par šīm Makrona "cerīgajām idejām". Tās priekš Krievijas tiešām ir cerīgas. Tikko sāks veidoties tādi kopēji Eiropas bruņotie spēki, tā NATO praktiski izjuks. Bet NATO pagaidām ir vienīgā militārā savienība, kas spējīga dot reālu pretsparu kremlim tā teritoriālajos...
Šāda vienošanās manai sugai ļaus saglabāties!Apsveicu jebkuru paktu, kas izved LV no Rietumu ietekmes sfēras.
naudas dēļ zūd saprāts
23.01.2022. 16:06»
Arvids
Kur gan pēdējā laikā tādi pamuļķīši rodas arvien vairāk? Vai tad nepietiek ar kļimoviču, kurš ik pārdienas piekliiedz delfus ar savām dilērija apokalipses vīzijām? Nu arī Liepiņš arvien biežāk stāsta, ka rīt būs karš un krievi jau brien pāri Zilupei
skuji protams par Klimoviču
patriots
23.01.2022. 15:49»
kļimoviča aita
Man nekad nav bijušas problēmas ar pašidentifikāciju, esmu latviešu nacionālists...
bet raksts savā seklumā nožēlojams
kļimoviča aita
23.01.2022. 15:36»
jā
nē,tam ir cits redzējums un doma kā arī darbi
Man nekad nav bijušas problēmas ar pašidentifikāciju, esmu latviešu nacionālists.
Tas var likties pat dīvaini, bet es teiktu, ka sevi tādu apzinos no kādu 8 gadu vecuma! )
Vērtību skala tāda, kādai tai, manuprāt, jābūt katram cilvēkam neatkarīgi no tautības - ģimene, dzimta un tauta, kas spēj veidot nacionālu valsti.
Slikti ir tad, ja muļķi un mēsli piesedzas ar nacionālismu. Tad tas naidniekiem ļauj runāt par "nacionālismu kā pēdējo neliešu patvērumu"...
jauki
23.01.2022. 15:30»
Čiekurs Egles dēls
Skumji, godātais (bez ironijas, es Jūs tiešām uzskatu par cienījamu Cilvēku, ar savu pamatotu viedokli) Žuli, ka manu komentāru nesapratāt. Gribēju pateikt to, ka vienkāršu cilvēku starpā nekādu pretrunu un starpanacionālā naida nav! Vienkāršais cilvēks katru rītu ceļas, iet uz darbu, nodrošina savu...
tur jau ir tas spēks,palikt par cilvēku.
Čiekurs Egles dēls
23.01.2022. 15:26»
Žulis
Skumji, bet Jums ir stipri maldīgs priekšstats par patriotismu. Pareizāk sakot, Jūs par patriotismu esiet noturējis to, ko sludina un par patriotismu stāsta patriotisma ienaidnieki...
Skumji, godātais (bez ironijas, es Jūs tiešām uzskatu par cienījamu Cilvēku, ar savu pamatotu viedokli) Žuli, ka manu komentāru nesapratāt. Gribēju pateikt to, ka vienkāršu cilvēku starpā nekādu pretrunu un starpanacionālā naida nav! Vienkāršais cilvēks katru rītu ceļas, iet uz darbu, nodrošina savu ģimeni, apmaksā rēķinus, skolo bērnus, palīdz kaimiņiem un nešķiro tos pēc nacionālās piederības. Tāpēc iepriekšējā komentā vārdu patrioti arī liku pēdiņās. Es esmu "patriots", ja tas nozīmē cieņu pret sevi, savu ģimeni un kaimiņiem, ar kuriem es sadarbojos, nevienam neuzspiežot savu reliģiju (te var būt ticība, dzīvesveids, politiskie uzskati, utt). Es neesmu "patriots", ja atnāk citi "patrioti", un ar stobriem (špricēm) man māca, ko man būs mīlēt, un ko nīst. Un, ja nebūšu pieteikami "patriotisks", atņems man iztikas līdzekļus, darbu, mājokli, tā, tikai kopējā labuma vārdā.
Esmu saskāries ar daudz piemēriem, ka šeit dzīvojošie citu tautību cilvēki latviešu kultūru, dzīvedziņu, utt., neapdraud. To apdraud tie, kas dzied veco ziņģi: "Mēs sitīsim tos utainos". Ārējo ienaidnieku ir ērti (un patīkami) atrast. Paskatītes sevī, konstatēt, ka nemaz neesi tik balts un pūkains, un pasniegt kaimiņam draudzības roku - tur jau ir bišķi jāpakāpjas virs sevis. Tev par Tavu viedokli - visu cieņu!
jā
23.01.2022. 15:26»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
dziļa doma,forši,cilvēks kurš nebaidās
Nesmīdini mani!
23.01.2022. 15:17»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
Pamēģini, mīkstais ģimenes locekli, nerunāt un neizturētues draudzīgi pret internacionālām salašņām. Pat, ja izturēsies seperātiski neitrāli, viņi tev mieru nedos ar savu familiaritāti un noteikumiem - ti meņa uvažaješ?.
Kaimiņam no kāpņutelpas tu izroc auto no sniega, pats bez krievu salašņas nveari iztikt. Neesi mēģinājis?
Biju labākās domās par tevi.
jā
23.01.2022. 15:04»
kļimoviča aita
Tu pateici to pašu, ko es, tikai izvērstā veidā
nē,tam ir cits redzējums un doma kā arī darbi.
kļimoviča aita
23.01.2022. 14:56»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
Tu pateici to pašu, ko es, tikai izvērstā veidā.
Žulis
23.01.2022. 14:55»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
Skumji, bet Jums ir stipri maldīgs priekšstats par patriotismu. Pareizāk sakot, Jūs par patriotismu esiet noturējis to, ko sludina un par patriotismu stāsta patriotisma ienaidnieki.
Isā komentārā grūti dot plašāku skaidrojumu. Pateikšu tikai, ka patriotisms nevar pastāvēt bez nacionālisma. Tās ir kā vienas monētas divas puses. Viena atspoguļo rīcību, otra dod pamatojumu šai rīcībai. Nacionālisms (nejaukt ar nacismu un šovīnismu) ir uz savaas tautas un Tēvzemes mīlestību balstīta ideoloģija. Tā nevienu neaicina nošaut un nekādā veidā neerīda cilvēkus vienu pret otru. Tautas nacionālisms gan asi un nesamierināmi vēršas pret katru, kurš apdraud tās Tēvzemi vai cenšas uzkundzīties šai tautai. Ja Jūsu kaimiņš veiks naidīgas darbības pret Latviju un latviešu tautu, tad arī pret viņu vērsīsies latviešu tautas patrioti. Ja Jūsu kaimiņš būs lojāls Latvijas valstij un latviešu tautai, nevienam patriotam nebūs nekāda iemesla pret viņu kaut kā vērsties. To nacionālisma un patriotisma "asinskāro dabu" īstenībā ir uzzīmējuši demagogi, kas cīnās, lai latvieši nekad vairs nebūtu vienota tauta kam ir sava valsts. Par nacionālismu un patriotismu ir sarakstīts tik daudz melu, ka lai visus tos iztirzātu, būtu jāsaraksta vesela grāmata.
oskars
23.01.2022. 14:50»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
paldies,izcili pateikts.
tie nav joki
23.01.2022. 14:48»
nu pagaidi
Sanāks vēl ķīnieši, ieņems pustukšo Latviju, savairosies un pieprasīs vēl ķīniešu valodu kā valsts valodu
Starp citu, kāds franču rakstnieks rakstīja, aizbraucis uz savu dzimto ciematu, bet tur ķīnieši priekšā!
nu pagaidi
23.01.2022. 14:45»
Čiekurs Egles dēls
Visvairāk mani biedē "patrioti...
Sanāks vēl ķīnieši, ieņems pustukšo Latviju, savairosies un pieprasīs vēl ķīniešu valodu kā valsts valodu! :))
Nē
23.01.2022. 14:36»
nu bet
protams, ir katrā tautā gan godīgi cilvēki, gan nelieši
Tikai neaizmirsti, kad aiz katra tāda labā krieva, slēpjas tūkstošiem rīkļu rāvēju. Tādēļ negribu redzēt nevienu, kas nav piederīgs mūsu valstij.
nu nevajag
23.01.2022. 14:34»
Ukraiņu draudzība
ir koholu būtība. To pašu būtību - žīdeni- kohoieti mēs redzam 13. Saeimas prezidijā kā Ināru Mūrnieci...
No vēstures. Kad sarkanie bija padzinuši vācus un balto armiju, tie patvērās Kijevā. Tad nāca viņiem virsū Petļuras ukraiņu armija ar zili dzelteno karogu, no kuras šie bailēs aizbēga. Bet tad petļurieši sāka trenkāt ebrejus... Visbeidzot atnāca sarkanā armija, un Petļura aizbēga uz ārzemēm, kur vēlāk ebreji viņu atrada un nogalināja.
(Pēc Bulgakova romāna "Baltā gvarde")
Čiekurs Egles dēls
23.01.2022. 14:25»
kļimoviča aita
Nav nekāda tur tikai viena "bet...
Visvairāk mani biedē "patrioti":
Katru rītu es ceļos, un eju darīt savu darbu: klientiem projektēju, būvēju elektroinstalācijas, novēršu problēmas, lai uzturētu savu ģimeni un nomaksātu rēķinus. Kāpņutelpas kaimiņš (krievs) dara akurāt tieši to pašu. Ar viņu satiekamies, viens otram palīdzam mašīnu no sniega izrakt, parunājam par sadzīviskām lietām, mums nekāda starpnacionālā naida nav. Pirms pašnodarbinātā statusa strādāju stroikās, tur arī latvieši, krievi, ukraiņi, moldāvi, utt., kopā strādāja, viens otram palīdzēja, nekādi konflikti uz nacionālās bāzes NEKAD neradās. Es baidos par to, ka tāda Klimoviča (cik zinu, gudrs, erudīts džeks, bet dvēseli velnam pārdevis) dēļ, pie manis var atnākt "patrioti", ar sarkanbaltsarkanām lentītēm pie kamuflāžas, un pateikt: tavs kaimiņš ir sliktais, šauj viņu nost! Ja nešausi, tu būsi sliktais, un mēs tavi ar visu ģimeni pieliksim pie sienas, kā nodevēju! Pie kaimiņa arī var atnākt tādi paši patrioti, līdzīgās uniformās, bet ar citas krāsas karodziņu, un pateikt to pašu... Vissliktākais karš ir pilsoņu karš, kur "patrioti" dažādu tautību/uzskatu/pārliecības cilvēkus rīda vienu pret otru, bet paši skatās izrādi, grauž popkornu un skaita Saimnieka piešķirtos rubuļus...
nu bet
23.01.2022. 14:21»
Русский националист
Un ne jau krievu nacionālisti brauc uz svešām zemēm karot
protams, ir katrā tautā gan godīgi cilvēki, gan nelieši.
Redzēju krievu blogerus "dobroe delo", "zabroshennaya rossia", kur palīdz tautiešiem, kas palikuši bez varas atbalsta. Būtu tādu vairāk, arī pie mums.
lauķis
23.01.2022. 14:08»
Beidzot ieraugām draņķa lauķa
cionistu- internaciānālistu purnu. Izskatās pēc aitas .. vai kāmja.. ilgi slēpās kremlins
Tu taču bez ienaidnieka dzīvot nespēj jo esi pilnīgi sapuvis un visur vaino kremli vai cionistus.Neviens isms vai anālisms bez aitu un kāmju atbalsta nespētu pastāvēt.
Ukraiņu draudzība
23.01.2022. 14:05»
bet tomēr
Ukraiņi (parastie) par saviem draugiem uzskata latviešus, nevis "brāļus" krievus. Kaut gan latvieši ne vienmēr to pelnījuši, nav tik lieli patrioti
ir koholu būtība. To pašu būtību - žīdeni- kohoieti mēs redzam 13. Saeimas prezidijā kā Ināru Mūrnieci.
Ko ukraiņi atraduši latviešos? Žīdiskumu. 40 procentu Kurzemes iedzīvotāji žīdi Kurzemē līdz2. Pasaules karam.
Žīdu asinis atmiekšķējušas latviešu pašapziņu.
Ne velti vecais pēc sasmirdušām siļkķēm žīds ievācies Rīgas pilī.
Beidzot ieraugām draņķa lauķa
23.01.2022. 13:59»
lauķis
Cilvēks Cilvēku pēc tautības nešķiro,ko gan ļoti labprāt dara aitas kāmji,gliemji un citi deģenerāti
cionistu- internaciānālistu purnu. Izskatās pēc aitas .. vai kāmja.. ilgi slēpās kremlins..
lauķis
23.01.2022. 13:58»
re kā
Lauķis internacionālists. Pasaki vēl, ka tas ir dabisks process, ka mazās tautas iznīkst
Man inter/nacio/anālismi nav ne pieņemami ne saprotami.
Ģimene,dzimta,tauta.Tieši visādi ismi un anālismi iznīcina tautas.
re kā
23.01.2022. 13:52»
lauķis
Cilvēks Cilvēku pēc tautības nešķiro,ko gan ļoti labprāt dara aitas kāmji,gliemji un citi deģenerāti
Lauķis internacionālists. Pasaki vēl, ka tas ir dabisks process, ka mazās tautas iznīkst.
Impēriskā orda tiks sagrauta
23.01.2022. 13:44»
lauķis
Cilvēks Cilvēku pēc tautības nešķiro,ko gan ļoti labprāt dara aitas kāmji,gliemji un citi deģenerāti
Kas ar zobenu nācis ar zobenu tiks padzīts.
Žulis
23.01.2022. 13:43Krievija jau priecājas par šīm Makrona "cerīgajām idejām". Tās priekš Krievijas tiešām ir cerīgas. Tikko sāks veidoties tādi kopēji Eiropas bruņotie spēki, tā NATO praktiski izjuks. Bet NATO pagaidām ir vienīgā militārā savienība, kas spējīga dot reālu pretsparu kremlim tā teritoriālajos
tīkojumos. Lai kaut kas reāls izveidotos Eiropā, būs vajadzīgi vismaz 10 gadi. Bet pa šiem 10 gadiem Krievija nesēdēs rokas klēpī salikusi. Tā ņems, ko vien varēs paņemt.
Bez tam, ja paskatāmies, kādas ir attiecības starp tām pašām Eiropas valstīm, cik "gudri un tālredzīgi" Eiropas savienību vada Briselē sēdošie birokrāti, tad varam saprast, cik daudz "gudru un tālredzīgu" lēmumu tiks pieņemts to Eiropas kopējo bruņoto spēku izveides procesā un cik kaujasspējīgi būs šādi izveidotie bruņotie spēki.
Istenībā Makrona idejas ir vērstas uz to, lai Krievijai atdotu visu bijušo PSRS un socialistisko valstu teritoriju, "nezaudējot seju". Ļoti iespējams, ka starp Krieviju, Franciju un Vāciju jau ir noslēgta kāda slepena vienošanās.
Русский националист
23.01.2022. 13:42»
ir tikai viens bet
Ne jau Ukrainas galējie nacionālisti grasās iebrukt Krievijā
Un ne jau krievu nacionālisti brauc uz svešām zemēm karot.
https://youtu.be/bb6aqOgPzL0
lauķis
23.01.2022. 13:37»
bet tomēr
Ukraiņi (parastie) par saviem draugiem uzskata latviešus, nevis "brāļus" krievus. Kaut gan latvieši ne vienmēr to pelnījuši, nav tik lieli patrioti
Cilvēks Cilvēku pēc tautības nešķiro,ko gan ļoti labprāt dara aitas kāmji,gliemji un citi deģenerāti.
bet tomēr
23.01.2022. 13:25»
kļimoviča aita
Nav nekāda tur tikai viena "bet...
Ukraiņi (parastie) par saviem draugiem uzskata latviešus, nevis "brāļus" krievus. Kaut gan latvieši ne vienmēr to pelnījuši, nav tik lieli patrioti.
Reiz, kad hokeju spēlēja Latvija ar Baltkrieviju, Ukrainas tv komentētājs teica - mūsu draugi latvieši uzvarēja tos baltkrievus.
:D
23.01.2022. 12:40»
Skolnieciņš
ES NAV STARPTAUTISKĀS POLIITIKAS SUBJEKTS. Tāpēc nekas tur nebūs. ES nav neatkarīgs, ASV rīko tur visu. Kā teiks , tā būs. Un skaidrs, ka būs jauna Jalta un Ribwntropa pakts.Vismazāk ko prasīs baltiešiem. Cerams, ka nonāksim Krievijas ietekmes sfērā , citādi mums pizdec, kariņi dzīvus apraks savos sūdos...
Tu pat nezini ,kas notiek Krievijā! Kremļa režīms ir tādi paši mēsli , tikai vēl piedevām asiņaini.
kļimoviča aita
23.01.2022. 12:31»
no meža )
Viss, ko tu redzi ,atrodas tevī
Man patīk mežs, Latvijas mežs.
Bet arī tur ir ielavījies pa kādam muļķim... (
kļimoviča aita
23.01.2022. 12:27»
ir tikai viens bet
Ne jau Ukrainas galējie nacionālisti grasās iebrukt Krievijā
Nav nekāda tur tikai viena "bet".
Tajā komentārā situācija vairāk vai mazāk precīzi raksturota pēc būtības.
Ja tādi kā Tu to nesaprot, tad rezultāts ir viens savā starpā sarīdīti slāvi galinās savus brāļus slāvus, latvietis galinās citu latvieti, viens baltās rases pārstāvis otru. Bet kāds, kas viņus sarīdījis, stāvēs malā un berzēs rokas! Vai parādīsies uz skatuves žīdu komisāra lomā, ja neviens cits, normāls cilvēks šo lomu konkrētajā vēsturiskajā situācijā pildīt atteiksies... kaut gan morāli kropļi un izdzimteņi atrodas visās tautās visos laikos, atliek tikai tos sameklēt, un dot tiem varu...
Bet viss tas ir iespējams tieši un vienīgi tāpēc, ka daudzi tālāk par "ir tikai viens bet" neko neredz...
Viss tas
Skolnieciņš
23.01.2022. 12:16ES NAV STARPTAUTISKĀS POLIITIKAS SUBJEKTS. Tāpēc nekas tur nebūs. ES nav neatkarīgs, ASV rīko tur visu. Kā teiks , tā būs. Un skaidrs, ka būs jauna Jalta un Ribwntropa pakts.Vismazāk ko prasīs baltiešiem. Cerams, ka nonāksim Krievijas ietekmes sfērā , citādi mums pizdec, kariņi dzīvus apraks savos sūdos.
no meža )
23.01.2022. 12:15»
kļimoviča aita
Esmu latvietis, mīlu savu Tēvzemi, nekur nebraukšu - tas par mani
Viss, ko tu redzi ,atrodas tevī ....)
ir tikai viens bet
23.01.2022. 12:14»
Merkele un Makarons
Pēc cionistu plāna, ar ko udmurtam bija jāieņem Krima, Merkeles un Makarona uzdevums bija novilcināt laiku ar Nordstream -2, kamēr līdz zobiem apbruņo Ukrainu uz nacionālisma pamata, tur attīstit galējo nacionālismu...
Ne jau Ukrainas galējie nacionālisti grasās iebrukt Krievijā.