Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
NĀVE audiogrāmata

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ervīns Jākobsons

16.02.2018. 20:36

»

rakstiņš

Izcils kolaboracionisma paraugs, biedri ervīn jākobzoon...


rakstiņ,
kas Tev manā rakstā deva kaut mazāko iemeslu secināt, ka es "ar baudu" rakstu par Grantiņa pazemošanu cietumā? Kas Tev devis tiesības uz šādiem secinājumiem? Šis fakts tika pieminēts vienīgi aizdomu dēļ, ka Grantiņš varēja tikt cietumā salauzts, ko arī apliecina vairāki padomju laika disidenti. Turklāt ir šobrīd nepierādītas aizdomas, ka viņš varēja arī būt piespiests sadarboties, par ko liecina viņa neadekvātā rīcība Rietumos, nomelnojot visas citas nacionālās kustības, bet slavinot bijušā komunista Vidiņa vadīto "Helsinki-86" jeb to, kas no tās bija palicis pāri.

Par Grantiņa līdzjutējiem. Par pašreizējo Grantiņu nevienu labi vārdu Tev nepatieks itin neviens padomju laika disidents. Neviens. Jo viņus visus Grantiņš ir nomelnojis un nosaucis par čekas aģentiem. Jau tikko aizbraucis uz Vāciju viņš momentā sāka trimdas latviešu acīs zākāt visas nacionālās organizācijas, bet viņa ieliktenis Vidiņš Latvijā sašķēla helsinkiešus, izstumjot no grupas visu disidentu cienīto Juri Ziemeli. Mani neinteresē, ka Grantiņš lamā 4.maija varturus, kaut uzskatu, ka veids, kā viņš to dara, pat videmokrātiskākajā sabiedrībā būtu likuma pārkāpums. Taču manās acīs šis cilvēks ir zaudējis jebkādu cieņu tāpēc, ka nepamatoti un bez jebkādiem pierādījumiem ir nomelnojis visus, kas savu dzīvi un veselību atdevuši par Latvijas brīvību un ilgus gadus pavadījuši padomju cietumos un nometnēs. Kādas Grantiņam uz to tiesības? Ko viņš ir izdarījis Latvijas labā? Jā, nodibināja Helsinku grupu. Jā uzrakstīja pāris rezolūcijas starptautiskajai sabiedrībai. Šo lietu dēļ mēs viņu cienām. Taču pēc aizbraukšanas uz Vāciju, viņš Latvijas nacionālajai kustībai darījis tikai sliktu un nemitīgi šķēlis to. Vai tāds cilvēks ir tiesīgs tiesāt citus un patvaļīgi "piespriest" visiem nāves sodus?

Tagad par personīgo. 9.klašu izglītība? Zini, rakstiņ - filtrē, ko runā, citādi var nākties atbildēt, ko īpaši, ja tas, ko runā,nav taisnība. Un vispār - melot nav labi. :) Kas attiecas uz izskatu... kādu nu Dievs devis. Esmu tīmeklī publiski apskatāms, ja kāds ļoti vēlas, jo neslēpjos aiz anonīmiem nikiem, kā Tu, rakstiņ.

Atbildēt

Ervīns Jākobsons

16.02.2018. 20:09

»

mežabrālis

Turklāt ar kādu baudu ervīns jākobsons izvemj to, ka pret grantiņu vērstā vardarbība bijusi seksuāla rakstura.. jākobsons šķiet izbauda orgasmu iedomājoties, kā tas notika.. psihopāta vieno no pazīmēm - baudas gūšana, vērojot citu ciešanas,.. bija tāds advokāts grūtups, romāns "maniaks".. izdariet secinājumus...


mežabrāli,
ir smieklīgi un reizē skumji komentēt Tavu aprobežoto izpratni par kristietību. Tu paņem vienas konkrētas konfesijas dažu necienīgu kalpu veiktos noziegumus un pieraksti tos visai kristiešiem. Bet tā jau ir - par dažu celibāta nomocītu katoļu priesteru grēkiem Kristus nīdēji gatavi runāt gadiem, tajā pašā laikā "nepamanot" miljoniem kristiešu godprātīgo un svētīgo kalpošanu šai sapuvušajai pasaules sistēmai, kura joprojām pastāv tikai tāpēc, ka uz zemes vēl eksistē patiesi kristieši - šīs zemes sāls, kā par viņiem saka Kristus.

Mani patiesi fascinē tādu prātvēderu kā Tu nesatricināmā pārliecība, ka kristieši, kas visā dzīvē cenšas sekot Kristus piemēram, ir "nozombētie aiti", bet tie, kas uz baznīcu aiziet reizi gadā - patiesi ticīgie, Galvenais, ka viņi zina - Dievs ir Mīlestība. Tikai aizmirst, ka Dievs ir arī taisnīgs tiesnesis, kura priekšā reiz visiem nāksies atbildēt...

Atbildēt

HELSINKI-86 ziņojums

12.08.2015. 07:47

http://tautastribunals.eu/?p=27904

Latvijas cilvēktiesību grupas HELSINKI-86 ziņojums


Drošības policijai

Kr. Barona iela 99a

Rīga, LV-1012



Iekšlietu ministrijai

Čiekurkalna 1.līnija 1 korp.2

Rīga, LV-1026



Ārlietu ministrijai

Elizabetes iela 57

Rīga LV-1050



Deutsche Botschaft

Raina bulv. 13

Rīga, LV-1050



Latvijas cilvēktiesību grupas HELSINKI-86 ziņojums

Vakar, 2015. gada 10. augustā, Linards Grantiņš oficiāli ir nodevis grupas Helsinki 86 vadību savai sievai Agritai Grantiņai.
Ja Latvijas Drošības policija ir iedomājusies, ka viņiem izdosies sagaidīt Linarda Grantiņa nāvi “neatkarīgās” Latvijas cietumā un ar to beigsies viņas paustās atziņas par Latviju kā tiesisku un godīgu cilvēku vadītu valsti, tad Jūs, kungi, esat kļūdījušies.
Ir cilvēki, kuri cīnīsies par to, lai Linards Grantiņš tiktu atbrīvots no nelikumīgā apcietinājuma, kurā viņam netiek sniegta nepieciešamā medicīniskā palīdzība, acīmredzamā nolūkā novest Linardu Grantiņu nāvē.

Pieprasām nekavējoties atbrīvot Linardu Grantiņu no nelikumīgā apcietinājuma, lai viņš varētu ārstēties Vācijā, kuras pilsonis viņš ir, jo, Latvijas valsts pilnīgi noteikti negrasās nodrošināt Linardam Grantiņam medicīnisko palīdzību.

Helsiki-86 vadītāja un biedri

Latvijas CTAG H-86 vaditāja Agrita Grantiņa

Latvijas CTAG H-86 biedre Gita Grantiņa

Latvijas CTAG H-86 biedrs Klāvs Grantiņš

Vācijā, Minsterē, 2015. gada 11. augustā

Atbildēt

:)

10.08.2015. 08:28

»

!!

Nabaga moceklis


Nodevēji un zagļi sūdzās par kaut ko?

Atbildēt

!!

09.08.2015. 17:59

»

durakam no demokrātijas

Zinam, zinam, demokrātija ir vairākuma vara, kur vairākums regulāri izvaro mazākumu. Un tādi impotenti kā tu no tā gūst baudu


Nabaga moceklis!
Tu jau laikam no varošanas gūsti baudu, ja raksti tādas muļķības- impotenti nevar izvarot.
Taisnība - Grantiņam jādomā, ko viņš runā un dara. Par naida runām ir kriminālatbildība.
Grantiņš ga lielu daļu cilvēku ir morāli izvarojis

Atbildēt

durakam no demokrātijas

09.08.2015. 15:54

»

demokrātija nav visatļautība

Grantiņš - šis šizofrēniskais vaimanalogs, gvelžot, ka viss te izzagts un izlaupīts, ka visi valsts varā un pārvaldē esot noziedznieki un lopi, bija jāliel trako mājā vai cietumā jau sen...


Zinam, zinam, demokrātija ir vairākuma vara, kur vairākums regulāri izvaro mazākumu. Un tādi impotenti kā tu no tā gūst baudu.
Baigi pretīgi.

Atbildēt

cīnītājs

09.08.2015. 15:20

Jo klusāka un paļāvīgāka ir sabiedrība jo lopiskāks ir varas tvēriens.

Atbildēt

mežabrālis

09.08.2015. 14:29

»

demokrātija nav visatļautība

Grantiņš - šis šizofrēniskais vaimanalogs, gvelžot, ka viss te izzagts un izlaupīts, ka visi valsts varā un pārvaldē esot noziedznieki un lopi, bija jāliel trako mājā vai cietumā jau sen...


labi ,pasēdēs ,bet ņem vērā ,bumbieri, ka šajā pasaulē viss notiek cikliski !
Pēc brīža sēdinātāji paši sēž ,tāds ir cikliskuma ''niķis'' .;) Nekāda atriebība ,vai ,kas tamlīdzīgs ,vienkārši līdzsvara princips.

Atbildēt

demokrātija nav visatļautība

09.08.2015. 14:13

Grantiņš - šis šizofrēniskais vaimanalogs, gvelžot, ka viss te izzagts un izlaupīts, ka visi valsts varā un pārvaldē esot noziedznieki un lopi, bija jāliel trako mājā vai cietumā jau sen.
Gadiem ilgi viņš visiem bez izņēmuma - saeimas deputātiem, valdības locekļiem, ministrju un pasvaldību darbiniekiem utml. virtuāli piesprieda nāves sodus.
LAI TAGAD PASĒŽ UN PADOMĀ, ka demokrātija nav visatļautība.
Ikvienā tiesiskā valstī viņš tiktu izolēts no sabiedrības. Arī par saviem vāridem ir jāatbild.

Atbildēt

mežabrālis

09.08.2015. 13:25

»

rakstiņš

Izcils kolaboracionisma paraugs, biedri ervīn jākobzoon...


Turklāt ar kādu baudu ervīns jākobsons izvemj to, ka pret grantiņu vērstā vardarbība bijusi seksuāla rakstura.. jākobsons šķiet izbauda orgasmu iedomājoties, kā tas notika.. psihopāta vieno no pazīmēm - baudas gūšana, vērojot citu ciešanas,.. bija tāds advokāts grūtups, romāns "maniaks".. izdariet secinājumus par ervīnu jāk.. ja vēl iegūglē un apskata ervīna foto.. o, mai! o, mai! Un izglītība? 9.klases :), kristietis... !! (kurš gūst baudu no pret citiem vērstas seksuāla rakstura vardarbības?)
++++++++++++++++++

Par to nav jābrīnās ,jo ir neskaitāmas tiesas prāvas uz šo dienu ,kurās tiek tiesāti priesteri par pedofiliju un citām perversībām.Daža laba baznīca maksājot kompensācijas cietušajiem no KRISTIEŠU pātarotājiem ,ir nonākušas finansiālās problēmās ,nerunājot par tikumiskajām ! Kāds viņš ir kristietis ? Tie nozombētie aiti ir sen aizmirsuši ,ka Jēzus mācības kvintesence ir vienkārša un saprotama - Mīlestība . Visticamāk ,ka viņi ne ar to galu to saista !!!

Atbildēt

ruta

09.08.2015. 11:00

Zem Grantiņa kunga vārdiem var parakstīties visi tie, kas spaidu kārtā bija un ir spiesti atstāt dzimteni Latviju un doties trimdā, kalpot citām valstīm. Kā arī 1/3 Latvijā vēl dzīvojošo tautiešu, kuru pensijas un pabalsti nenodrošina cilvēka cienīgu dzīvi, galvenokārt pensionāri, invalīdi, bērni un citi dzīves pabērni.Visi cilvēki, kas neiet uz vēlēšanam balso pret pastāvošo varu un to skaits pārsniedz 50%. Bet valdība par to neliekas nezinis un stiprina drošibas policiju, lai tā apklusina neapmierinātos. Tieši tāpat, kā bija PSRS laikos.

Atbildēt

latvānis indiānis

09.08.2015. 10:58

»

hau

grantins sēdēs,a tā saucamie "mežabrāļi",jau pogoņjalo--bandidos.BEIDZOT VAJAG IZBEIGT MURGOT latvāņi,VISU LEMS TEMĪDA


Tava temīda ir akla. Skaties, ka nenošņikā tev pašam galvu vai gļēvos .autus.

Atbildēt

rakstiņš

09.08.2015. 10:53

»

Viela pārdomam

http://www.laikmetazimes.lv/2015/08/03/tautas-tribunals-trakonams-vai-provokacija/?utm_source=draugiem.lv&utm_medium=say&utm_campaign=post_1467224368


Izcils kolaboracionisma paraugs, biedri ervīn jākobzoon.
Un visas kulta (mafijas) vajāšanas pazīmes, saucas organized (gang) stalking.

nauda nesmird!

Citāts:
Cietumā Grantiņš pārcieta smagu fizisku vardarbību no kriminālajiem, kas liek uzdot jautājumus par viņa atbrīvošanas apstākļiem. Kā zināms, čeka ar kriminālistu rokām reizēm mēdza šādi spīdzināt savus upurus, lai tos morāli salauztu. Vai arī Grantiņš cietumā netika garīgi salauzts?
_____
Čeka, ne nu reizēm, bet regulāri.. izmantoja un izmanto kriminālistus, lai iebiedētu politnekorektos.
To nu mēs nezinam, vai grantiņu salauza, bet šis fakts liek domāt, ka grantiņš tiešām šķita čekai bīstams, jo kontrolēto opozīciju kopā ar krimināliem elementiem kopā nelika. Tāpat arī disidentu politnometnēs čumēja un mudžēja no kgb aģentiem.
Tas, ka neatkarīgās LV dp pret grantiņu pielieto fizisku vardarbību liecina par to, ka šo cilvēku garīgi salauzt nebija tik viegli. Fizisku vardarbību lieto tad, ja ar "labu" pārmācīt nevar.
Turklāt ar kādu baudu ervīns jākobsons izvemj to, ka pret grantiņu vērstā vardarbība bijusi seksuāla rakstura.. jākobsons šķiet izbauda orgasmu iedomājoties, kā tas notika.. psihopāta vieno no pazīmēm - baudas gūšana, vērojot citu ciešanas,.. bija tāds advokāts grūtups, romāns "maniaks".. izdariet secinājumus par ervīnu jāk.. ja vēl iegūglē un apskata ervīna foto.. o, mai! o, mai! Un izglītība? 9.klases :), kristietis... !! (kurš gūst baudu no pret citiem vērstas seksuāla rakstura vardarbības?)

Grantiņš kā jebkurš normāls cilvēks, protams, meklē atbalstu un domubiedrus. Viņa traģēdija ir tā, ka viņš neizprot, ka politikā un ap to spieto sociopātu bari, vieglas peļņas tīkotāji, nelieši.
90% iedzīvotāju ir politiski neitrāli, kamēr tas tieši neskar viņu pakaļas. Un ir 5+ procenti margināļu - vienā galā ultra materiālisti, nelieši, super egoisti, otrā galā - ideālisti. Abas 5% marginālijas ir deviācijas.
Un jebkura vara šīs deviācijas izmanto sabiedrības līdzsvarošanai, gan iekārtu maiņai, gan 90% izmantošanai un aplaupīšanai, gan vadībai. Krīzes situācijās abas 5% puses tiek izmantotas, lai šķeltu sabiedrību. Vai nu vairums no 90% pieslejas sociopātu 5% (esošā situācija) vai ideālistu 5% (atmoda, barikādes, revolūcija).
_____
Citāts:
Pēc visa augstākminētā jābrīnās, ka Grantiņam tomēr atrodas domubiedri, kas čakli komunicē cits ar citu “Tautas tribunāla” komentāros. Viņu gan nav daudz un visticamāk tie ir tā paša līmeņa cilvēki, jo diez vai nopietni, izglītoti, nacionāli noskaņoti latvieši varētu pieņemt Grantiņa zākājošo stilu un idiotiskās izdarības. Cilvēks, kurš bez jebkādiem pierādījumiem publiski lamā sabiedrībā cienītas personas par čekas aģentiem, nav īpaši nopietni ņemams. 
____
Nu šis ir izcils čekas propagandas paraugs. Metode, ko izmanto arī lato l. savās paskvilās - saucas "melnās operācijas".
Oponents tiek degradēts ar sulīgiem izteicieniem un epitetiem, ja oponentam varētu būt līdzjutēji, arī tie tiek degradēti - visi, kuri varētu atbalstīt oponentu ir vai nu "vienkārši cilvēki", neizglītoti, dumji (pretstatā, protams ervīnam, kurš ir gudrs un izglītots), vai arī viņi ir psihiski slimi (pretstatā, protams, ervīnam, kurš ir ļoti loģisks, saprātīgs... (psihopāta pamatpazīmes - dzelžaina loģika))
Utt, u.tjp.
Kas atšķir "vienkāršu" disidentu no kolaboracionistiem lapsas vai jākobsona? Elementāri. Kolaboracionists vienmēr savā paskvilā izpaudīs cieņu esošai sistēmai, vai nu tas būs "cienījamais prezidenta kungs" vai "godprātīga tiesa" vai kāda cita totāla muļķība. Bet noteikti būs divas lietas - "vienkāršais" disidents tiks degradēts (slims, neizglītots, nevar iekļauties sabiedrībā) un būs lojalitātes apliecinājums sistēmai.
Kāpēc lapsas portāls publicē ziņas par grantiņu? Elementāri. Palīdz izķert potenciālos disidentus. Disidents nav tas, kurš nostājas vienā vai otrā barikādes pusē. Disidents ir tas, kurš vienmēr pasaka patiesību.

Atbildēt

09.08.2015. 10:11

Virsraksta : Grantiņš apcietināms, jo aicināja vardarbīgi gāzt LR valsts varu un grozīt valsts iekārtu
================================================

Tas tāds viedoklis – „būtu apcietināms” , nevis pamatota lieta ar pierādījumiem un reālu uzradītu apsūdzību (iespējams, iegūtu vardarbīgā ceļā) Vācijas pilsonim L.Grantiņam. Safabricējums, politiska atriebība vai krievžīdu pasūtījums. Latvijā savairojušies kriežīdi vai to interešu lobētāji ka R.Zīle, A.Lejiņš, Dz. Rasnčs, R.Dzintars.. šie pat nav ne kārkluvācieši, ne kārklukrievi, bet īstie kriežīdi.. Vai viņi kā latviešu izcelsmes būtu nicināmi?

Atbildēt

kauna Mežviet nav nemaz?

09.08.2015. 09:31

nu kauns un negods Mežvietam, būtu labāk tiešām reiz pa visām reizēm iesēdinājis tos kas reāli grauj un izzog LV, nevis ķēries pie šitā pusprātu izkūkjušā večuka, kuram drīzāk vieta Tvaika ielā !

Atbildēt

Bonifācijs

09.08.2015. 09:26

»

Viela pārdomam

http://www.laikmetazimes.lv/2015/08/03/tautas-tribunals-trakonams-vai-provokacija/?utm_source=draugiem.lv&utm_medium=say&utm_campaign=post_1467224368


Trako nams ir pie siles un zvans ir nozvanījis !
Annuška eļļu jau izlējusi ... :)))

Nopirkts skribents ir vienmēr nožēlojams .

Atbildēt

Viela pārdomam

09.08.2015. 08:57

http://www.laikmetazimes.lv/2015/08/03/tautas-tribunals-trakonams-vai-provokacija/?utm_source=draugiem.lv&utm_medium=say&utm_campaign=post_1467224368

Atbildēt

hau

08.08.2015. 22:16

grantins sēdēs,a tā saucamie "mežabrāļi",jau pogoņjalo--bandidos.BEIDZOT VAJAG IZBEIGT MURGOT latvāņi,VISU LEMS TEMĪDA!

Atbildēt

08.08.2015. 21:52

»

neprecīzs traktējums

Kas saka, ka nedrīkst gāzt?! Protams, ka drīkst gāzt, tas nekur nav aizliegts, nedrīkst tikai AICINĀT gāzt valdību


Drīkst gāzt valdību un pat tiesāt politiskos noziedzniekus, ja ir duka, bet nedrīkst aicināt gāzt, nedrīkst musināt uz gāšanu, bet gāzt drīkst gan!

Atbildēt

balvu mežabrāļi

08.08.2015. 19:15

»

mežabrālis

Paklau ,pautokass ,par to ,ka neliešiem nav tautības es tev pilnībā piekrītu ,bet mežabrāļu kontingents jūsu pusē stipri vien atšķīrās no Kurzemes puses.Bez tam ,sarkano pastrādātās zvērības nestyāv blakus tavām vaimanām! Tev negribās vienus sūdus kustināt ,bet tauta nespēj izkratīt sūdus no siles...


Es nezinu par kurzemi, saku kā bija latgalē. Un neslēpju arī to, ka viens no vecāsmātes jaunākiem brāļiem 16 gados aizgāja vācu armijā un kaut kur kurzemes katlā pazuda. Un tēva vecāki man izsūtītie, vispār politikā nelīda, tikai bija zemnieki. Nu, bet kuces no kgb man, stājoties augstskolā, pateica, ka varu stāties vai nestāties, nekur es uz ārzemēm nebraukšot. Un šodien mani terorizē komjaunatnes kuce ar savu pederastu rotaristu bandu. Nelietām nav tautības un nav ideoloģijas. Tur tas stāsts. Par to, ka karogs tikai nomainīts, tas tak nav mums jāskaidro. Bet fakts arī tas, ka īstos brīvības cīnītājus kušina, bet parastiem noziedzniekiem un krimināļiem piedēvē mežabrāļu statusu. Un to dara neatkarīgās Latvijas tv, ar to vienkārši degradējot visus citus, kuri tiešām cīnījās pret padomju sērgu. Kā tad tie, kuri to visu nepiedzīvoja, lai noskaidro? Kā tv stāsta, tā paliek. Tāpēc krištopānam un gerhardam ir *** ordenis. Un bērziņiem ar vējoņiem. Tāpēc vieniem izlauž rokas. Un citiem aizbāž mutes.

Atbildēt

neprecīzs traktējums

08.08.2015. 17:25

»

skaisti!

Iznak, ka nekad nedrikst gazt valdibu, kura padarijusi tautu par nabagiem, izdzinusi araa no valsts, pardevusi valsti arzemniekiem un ir korumpeta lidz nemanai. Vienkarsi nedrikst sadu valdibu gazt


Kas saka, ka nedrīkst gāzt?! Protams, ka drīkst gāzt, tas nekur nav aizliegts, nedrīkst tikai AICINĀT gāzt valdību.

Atbildēt

mežabrālis

08.08.2015. 10:43

»

balvu mežabrāļi

Nemels niekus. Nerunāju par to, kurš par ko izlikās. Ieslēdz smadzeni. Skaidri aprakstu sutuāciju, kad lauku mājā ienāca mežabrāļi, no kuriem daži bija vācu dienestā un iespējams bija šāvuši ebrejus. Pēc tam, kad vācieši bija prom, slapstījās mežā. Nekādu sarkano partizānu tad vairs nebija. Krievi un...


Paklau ,pautokass ,par to ,ka neliešiem nav tautības es tev pilnībā piekrītu ,bet mežabrāļu kontingents jūsu pusē stipri vien atšķīrās no Kurzemes puses.Bez tam ,sarkano pastrādātās zvērības nestyāv blakus tavām vaimanām! Tev negribās vienus sūdus kustināt ,bet tauta nespēj izkratīt sūdus no siles ! :)
Beigu beigās ir nomainīts tikai karogs ,bet ''Baigā gada '' veicēju mantinieki tup joprojām mums uz kakla un kļūst aizvien nekaunīgāki ,jo izejas nav ,vai nu iet uz nārām ,vai darīt to, ko liek.Un liek arī turpināt šķelt jau tā sašķelto tautu.

Atbildēt

balvu mežabrāļi

08.08.2015. 10:30

»

AZ-A

Un vēl es varētu pastāstīt, kā manu vīru sodīja mūsu laikos par to, kapalīdzēja vecajiem partizàniem apbedīt viņu biedru kauliņus, kas bija pamesti mežā


Visas varas ir izmantojušas vietējos neliešus. Un izmanto viena vara, pēc tam nākamā. To pierāda tas, ka šodien komjaunatne un padomju nomenklatūra faktiski pārvalda valsti. Ar putām uz lūpām slavināja padomju varu un tagad sēž domēs un saeimās un slavina resno murķeli.
Un visas svešas varas ar savu kolaborantu palīdzību ir terorizējušas tos, kuri grib paši savu valsti. Tāpēc jau aplauž rokas un aizbāž mutes. Nemaz nerunājot, kā komjaunatnes pabiras terorizē tautu ikdienā.

Atbildēt

AZ-A

08.08.2015. 10:24

»

AZ-A

Un vēl es varētu pastāstīt, kā manu vīru sodīja mūsu laikos par to, kapalīdzēja vecajiem partizàniem apbedīt viņu biedru kauliņus, kas bija pamesti mežā


Varbūt tas kom. vienkārši neaizgàja. Manu vecomāti, 7bērnu māti, vācu laikā iespundēja pagrabā, jo viņa slima negāja darbā. Kad mazie bērni līda pie lodziņa skatīties, kur mamma,sargs spēra viņus ar kāju nost.
Kāda jauna medmāsa tad gāja pie vāciešiem runāt, un viņu atbrīvoja.
Vēl es gribētu teikt tiem Klausītājiem un lūriķiem - mazāk zināsiet, veselāki būsiet...

Atbildēt

balvu mežabrāļi

08.08.2015. 10:17

»

mežabrālis

Nelieši ir visur. Un mūsu šodienas valdības, prezidenti, "orgāni" man atgādina šos mežabrāļus, kuri gatavi nogalināt par štrunta zābakiem (ar pogām). Un gatavi nogalināt tos, kuri cīnījušies par brīvu valsti...


Nemels niekus. Nerunāju par to, kurš par ko izlikās. Ieslēdz smadzeni. Skaidri aprakstu sutuāciju, kad lauku mājā ienāca mežabrāļi, no kuriem daži bija vācu dienestā un iespējams bija šāvuši ebrejus. Pēc tam, kad vācieši bija prom, slapstījās mežā. Nekādu sarkano partizānu tad vairs nebija. Krievi un viņu līdzskrējēji spēlēja garmoškas, dancoja un taisīja istrebiteļu vienības. Mans vectēvs bija zvejnieks un nebija pa nakti mājās, bet mājā, kurā bija tikai sievietes un bērni naktī ienāca mežabrāļi un aplaupīja. Manai mātei bija kādi 10 gadi, bet viņa skaidri atpazina, kuri tie bija, pašu ciema ļaudis. Viens no viņiem padomju laikā atsēdēja cietumā vai izsūtījumā, un ironiski, ka padomju laikā strādāja kopā ar manu māti vienā darba vietā. Tagad jau miris, bet "pēc pāraudzināšanas" bija stipri lojāls padomju varai. Ltv rādītā "mežabrāļu" dzērāju ģimenīte vēl arvien dzīvo laukos, blakus mūsu tukšai lauku mājai. Es taču zinu viņu uzvārdus. Un liecinieki arī dzīvi, tikai nevienam negribas tos sūdus kustināt. Tāpēc, ka karš bija šausmīgs un staļina laiks vēl briesmīgāks. Es nesaku, ka visi mežabrāļi bija nelieši, es saku, ka nav ko vēsturi uzfrišināt! Un labāk paklusēt par tādiem "varoņiem". Un nav ko meklēt attaisnojumus. Fakts ir tas, ka starp latviešiem ir gana neliešu. Un cilvēka kvalitāti nenosaka tautība.
Un pats pretīgākais šajā stāstā ir nevis tas, ka ienāca un paņēma maizi, pārtiku, segu, vatņiku, .. visi nāca un ņēma.. bet vispretīgākais ir tas, ka "mežabrāļiem" mežā vajadzēja maza izmēra sieviešu zābaciņus ar augstu papēdi un pogām.
Tā ka mana vaimana ir vērsta uz īsto pusi. Un nav ko bāzt citiem muti ciet. Patiesība ir tāda, kāda viņa ir. Un īsts savas zemes patriots neliešus neslavinās, bet augoņus izgriezīs. Mūsu valstī augoņus neizgriež, bet lolo un sargā, jo viņiem, redz, latviski uzvārdi.Atkārtoju, tev, bimbass, neliešiem nav tautības. Un cīņa jāvērš pret neliešiem, nevis tautībām.

Atbildēt

AZ-A

08.08.2015. 10:09

»

balvu mežabrāļi

Nē, starp mežabrāļiem bija arī parasti noziedznieki. Nevajag glorificēt. Ienāca mājās un aplaupīja un pat bērnus bija gatavi apšaut. Pēc tam padomju laikā atsēdēja, atgriezās un vēl sāka cītīgi kalpot padomju varai. Nesen Ltv rādīja vienu "ģimenīti" - ah un oh, kādi "varoņi"! Mana māte pēc pārraides...


Un vēl es varētu pastāstīt, kā manu vīru sodīja mūsu laikos par to, kapalīdzēja vecajiem partizàniem apbedīt viņu biedru kauliņus, kas bija pamesti mežā.
Iepriekšējo kpmentāru par šucmaņu pāridarījumu manai vecaimātei nodzēsa.
Vēsturisko patiesību nevar noslēpt.

Atbildēt

08.08.2015. 09:50

»

mežabrālis

Nelieši ir visur. Un mūsu šodienas valdības, prezidenti, "orgāni" man atgādina šos mežabrāļus, kuri gatavi nogalināt par štrunta zābakiem (ar pogām). Un gatavi nogalināt tos, kuri cīnījušies par brīvu valsti...


Drīkst gāzt valdību un pat tiesāt politiskos noziedzniekus, ja ir duka, bet nedrīkst aicināt gāzt, nedrīkst musināt uz gāšanu, bet gāzt drīkst gan!


" HIHI: Šis nav aicinājums gāzt valdību - reklāmu uz sapuvušām siera tabletēm aizliegts izvietot sakaņā ar LR spēkā esošiem normatīviem."

Atbildēt

08.08.2015. 09:38

»

lol

Nu ja, nav ko muti brūķēt. Vajag darīt. Tad pantu par "valsts nodevību" var piešūt dp priekšniekam un aplauzt rokas viņam


Vienīgais, ko varam - izglītot tautu, atvērt acis uz patiesībām. Gatavoties, gaidīt izšķirīgo brīdi, kad vadzis lūzīs pats no sevis. Nezaudēt dūšu un garaspēku. Neaizmirst nevienu politisko noziedznieku, kas realizējuši genocīdu pret latviešu tautu.Nevienu, tostarp pašreizējos varturus.

Atbildēt

mežabrālis

08.08.2015. 07:09

»

balvu mežabrāļi

Nē, starp mežabrāļiem bija arī parasti noziedznieki. Nevajag glorificēt. Ienāca mājās un aplaupīja un pat bērnus bija gatavi apšaut. Pēc tam padomju laikā atsēdēja, atgriezās un vēl sāka cītīgi kalpot padomju varai. Nesen Ltv rādīja vienu "ģimenīti" - ah un oh, kādi "varoņi"! Mana māte pēc pārraides...


Nelieši ir visur. Un mūsu šodienas valdības, prezidenti, "orgāni" man atgādina šos mežabrāļus, kuri gatavi nogalināt par štrunta zābakiem (ar pogām). Un gatavi nogalināt tos, kuri cīnījušies par brīvu valsti.
*************************
Man gan viņi atgādina čekas orgānus.
Bez tam ,vācu formās un arī par mežabrāļiem izlikās latgaļu srakanie partizāni ,tas mazais pidoriņš ,kuru kaut kad apakaļ tiesāja arī praktizēja šo taktiku ,tā kā visa tava vaimana ir ne uz to adresi vērsta.

Atbildēt

Republika

08.08.2015. 00:25

Kā sauc EdgaruD? Nick?

Atbildēt

deputats Joahims Zigerists

07.08.2015. 23:42

latvijas saiemas deputats Joahims Zigerists solija komunistu dizvirus latvija pakart aiz kajam laternu stabos un Raina bulvara liepu zaros ar galvam uz leju !Bet latvijas pensionares izglaba smuko frizuru nesatajus no sada negoda un Joahims Zigerists tika nosutits atpakal uz dzimto vaczemi.

Atbildēt

balvu mežabrāļi

07.08.2015. 23:21

»

to gwe

Vecais,kura sovjieta vēstures grāmatu istudēj?Mana vecmāte gan par meābrāļiem stāstīja ko pretēju.Jā šāva un sodīja,bet tos,kuri bija noziegušies pret latviešu tautu !Neatstāsti idiotismus no okupantu vēstures grāmatām


Nē, starp mežabrāļiem bija arī parasti noziedznieki. Nevajag glorificēt. Ienāca mājās un aplaupīja un pat bērnus bija gatavi apšaut. Pēc tam padomju laikā atsēdēja, atgriezās un vēl sāka cītīgi kalpot padomju varai. Nesen Ltv rādīja vienu "ģimenīti" - ah un oh, kādi "varoņi"! Mana māte pēc pārraides nedēļu nevarēja nomierināties, jo 10 gadu vecumā piedzīvotais šo mežabrāļu ienāciens mājā radījis ne pa jokam psiholoģisko traumu. Diez ko jautri negāja, kad mežabrāļi ienāca mājās un paprasīja atdot zābaciņus (tos, kuri baznīcā bija kājās) un kad negribēja dot (jo vienīgie), atvilka aizslēgu un bērnu priekšā, 10 gadi un jaunāki, pateica, ka nošaus.
Nešaujiet mammu! Nešaujiet! Ņemat visu!
Nezinu par sovjetu rokasgrāmatām, bet fakts ir tāds, ka krievu partizāni un vācu zaldāti manus senčus neterorizēja, bet latvju mežabrāļi gan. Tie paši, kuri šāva ebrejus. Tie paši, kuri slapstījās. Skaidrs, ka bija visādi. Un vācieši terorizēja iedzīvotājus un krievi nodedzināja Audriņus, bet "latvju" mežabrāļi īpaši izcēlās manu senču mājā un gribēja nošaut vecomāti (kuras tēvs un brāļi bija Latvijas brīvības cīņu dalībnieki)
Katram sava pieredze. Bet nu par tiem "mežabrāļiem", kurus LTv slavināja - vēsturisko patiesību izmainīt nevar, lai kādu sīrupu nelietu. Nelieši ir visur. Un mūsu šodienas valdības, prezidenti, "orgāni" man atgādina šos mežabrāļus, kuri gatavi nogalināt par štrunta zābakiem (ar pogām). Un gatavi nogalināt tos, kuri cīnījušies par brīvu valsti.

Atbildēt

pamela > ..

07.08.2015. 20:44

Pēc šodienas notikumiem ar Magoni,kuram PREZIDENTS !!!!pasniedza TZO / ne velti Lasmane-Doroņina atteicās!!/ ja atmet visus murgus par kāršanām,nu ir taču kaut kas jādara ar "mūsu"varturiem,Redz Magone ir vests raudzībās pie Katrīnas-2 / Āboltiņas !/ vai nu raudzībās vai ar kukuli lai atstāj amatā ar "nabaga"algu-8000.Kur tik Āboltiņa nav "iejaukta"!Cik gadus netiek galā ar Hūti?Apsmiekls!Un ja paškurinātu Rīgas ,Ventspils ostas un Loginovu,Ušaku,Ameriku

Atbildēt

to gwe

07.08.2015. 20:30

»

qwe

Te ir jautājums, kas ir pieņemami sabiedrībā un kas nē...


Vecais,kura sovjieta vēstures grāmatu istudēj?Mana vecmāte gan par meābrāļiem stāstīja ko pretēju.Jā šāva un sodīja,bet tos,kuri bija noziegušies pret latviešu tautu !Neatstāsti idiotismus no okupantu vēstures grāmatām !

Atbildēt

hmm

07.08.2015. 19:38

Izrādās, līdz ar nacionālā naida izraisīšanu Drošības policija tur Grantiņu aizdomās par publisku aicinājumu vardarbīgi gāzt Latvijas Republikas Satversmē nostiprināto valsts varu vai vardarbīgi grozīt valsts iekārtu
-----------------
Es gan jūtos piekrāpts, jo 4. maija republika nav Latvijas pirmās republikas turpinātāja. Mūsdienu Latvija reāli ir tikai PSRS pārmantotāja, kā viena no 15 daļām un kamēr nav veikta deokupācija, tikmēr tā turpinās bāzt makaronus ausīs, ka tā nav... diemžēl šī nenotikusī deokupācija ir problēma tajā ziņā, ka nepilsoņiem ir jādod pilsonība par brīvu un jāpieņem, ka tā ir pilnīgi jauna valsts, kura ir pārmantojusi daļu no pirmās Latvijas republikas mantojuma un milzīgu daļu no PSRS mantojuma.

Ja raugās tajā kontekstā, ka Grantiņš seko 18. novembra republikai, tad jā - Latvijas ierēdņi ir jātiesā un jāsoda pēc atbilstošajiem likumiem, jo viņi pārkāpj pirmās republikas laiku likumus - pie tam nododot valsti, kas tika nodibināta pirms ~100 gadiem. Valsts nodevējiem nāves soda piemērošana nav nekas ekstremāls un ir loģiski, ka tas var tikt īstenots, ja patreizējā valsts vaŗa Latvijā tiktu vētīta pēc šiem principiem.

No otras puses - lai tā ir mācība pārējiem, ka draudēt valsts varai bez reāla spēka ir muļķība. Ja ir nodoms gāzt valsts varu, un ir kaut kāda radikāla aizmugure, tad to vajag īstenot(vai vismaz mēģināt) - piemēram Lindermanim gan mēle, gan rokas veselas, gan arī cietumā nesēž un DP šo apciemo kā ģimenes locekli... ;)

Atbildēt

Večer jumora

07.08.2015. 19:37

»

Lindermans vero setu un noluko trepes Kadaga

vairak humora,tautiet


super humor - iesaku

http://ipvnews.org/

Atbildēt

kāds sakars

07.08.2015. 19:20

Grantiņa kungam ar lellēm,lietussargiem un ASV vēstniecību?!?Viņš mums ir draudzīgās Vācijas pilsonis.Un kāds sakars ar grantiņa kungu ir jums,varas iestādes ieskaitot?Nekāds.Tā kā,ja negribam,vai nevaram atbalstīt,aizveramies!Norunāts?

Atbildēt

lol

07.08.2015. 19:13

»

Drīkst gāzt un pat tiesāt politiskos noziedzniekus, ja ir duka, bet nedrīkst aicināt gāzt, nedrīkst musināt uz gāšanu, bet gāzt drīkst gan


Nu ja, nav ko muti brūķēt. Vajag darīt. Tad pantu par "valsts nodevību" var piešūt dp priekšniekam un aplauzt rokas viņam.
Tie, kuri runā un rej, nav nekādi darītāji. Tas fakc.

Atbildēt

pindaks

07.08.2015. 19:10

»

vai kads zin?

Kur bija lindraku grabstinjsh barikazu laika


Uz barikādēm vairums bija čekas organizētie duriki. Tur nav ko lielīties ar barikādēm. Uz barikādēm bidļukus veda ar komunistu organizētiem autobusiem. Pat tiem, kuri nebija nekādi disidenti, bija nojausma, ka kaut kas ar perestroikām, brīvlaišanu un barikādēm nav kārtībā. Tikai tajā eiforijā, ka Latvija nu būs brīva, detaļas nelikās būtiskas.

Atbildēt

real

07.08.2015. 18:54

Grantinam vajadzeja dedzinat savu politisko pretinieku lelles Daugavmala uz dambja un pastaigaties pa Doma laukumu ar atvertu lietussargu,tad Latvijas tauta vinam sekotu un ari asv vestniecibai nebutu nekadi iebildumi.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Kukaiņu ēdienkarte

FotoPēdējā laikā daudz diskusiju par kukaiņu uzspiešanu pārtikā, un, ja sašutuma vilnis varētu nomēzt valdības, varneši kristu. Tomēr Švāba marionetes joprojām vismaz ES ir pie ruļļiem un lemj, ko pārvaldītajām tautām ēst. Lūk, PAGAIDĀM oficiāli apstiprinātie kukaiņi, kas var slēpties jūsu pārtikā – miltu tārps (Tenebrio molitor), klejotājsisenis (Locusta migratoria), circenītis aizkrāsnē (Acheta domesticus) un pakaišu vabole (Alphitobius diaperinus). Pievienotajā vācu analītiskajā rakstā uzskaitīti produkti, kuros atļauti insekti.
Lasīt visu...

13

Cik ilgi vēl tiks pieļauts šis "brīvais kritiens" dabas aizsardzībā Latvijā?

FotoInteresantas lietas notiek – izrādās, Dabas aizsardzības pārvalde (DAP) dzēš no savas Facebook lapas komentārus, kas nav ne rupji, ne naidu kurinoši, ne kā citādi aizskaroši!  Paradoksālā kārtā pārvalde dzēš precīzi citētu fragmentu no 5.janvāra Latvijas radio 1 raidījuma "Zināmais nezināmajā" - tieši to, ko publiski ēterā teikusi par dabas aizsardzību atbildīgā ierēdne - DAP Dabas aizsardzības departamenta direktore Gita Strode.
Lasīt visu...

21

Piecpadsmit DZĪVĪBAS Latvijas nākotnei

FotoUz valdības un Saeimas atbalstu neceriet, mīļie. Viņiem savas problēmas ir jārisina. Līdz tautas sāpēm un vajadzībām viņiem tāls ceļš vēl ejams. Ļoti, ļoti tāls. Tautas gudrība teic: "Paēdis neēdušu nekad nesapratīs!" Un tik tiešām, kā gan "pārstrādājies" deputāts varētu saprast TĒVU, kurš katru dienu smagi strādā 18h, lai pabarotu savu ģimeni. Tas ir neiespējami.
Lasīt visu...

21

Jolanta, Denis, jūs esat parasti raspi...ģaji dieva (iedomu drauga) vārdā, lai tiktu pie liekas kapeikas

FotoPar Jolantas Gulbes-Paškevičas cinisko Facebook ierakstu par to, ka 11. septembra terora akts esot noticis tāpēc, ka VISUVARENAIS dievs esot bijis brīvdienā tajā dienā un DŽENTLMENIS (iedomājieties, kāds skaists apzīmējums ne uz ko nespējīgajam dievam), tāpēc vienkārši pagājis tajā dienā maliņā pavērot notiekošo, jo ko tad es, es jau neko.
Lasīt visu...

21

Mana atbilde Andrim Kivičam

FotoLabrīt, Andri. Mēs ar Tevi esam tikušies tikai vienu reizi, kad Tu uzaicināji mani pie sevis uz interviju. Mums bija jauka saruna arī pirms un pēc intervijas.
Lasīt visu...

21

Mūsu krievvalodīgajiem vēlētājiem ir jāpasaka ne tik tīkama patiesība - ja gribat cieņpilnu attieksmi pret sevi, arī pašiem ir jāsper solis pareizā virzienā

FotoKas noteica "Saskaņas" rezultātu Saeimas vēlēšanās? Vai pieļāvām kļūdas, no kurām varēja izvairīties? Vai samaksājām par principiem? Vai katrs no mums izdarīja/neizdarīja visu labākam rezultātam? Un kādus secinājumus esam izdarījuši? Pašlaik katram ir īstais laiks meklēt atbildes uz šiem jautājumiem.
Lasīt visu...

21

No mūsu drosmes atkarīgs

FotoPirms simt viena gada rakstnieks, politiķis, viens no Latvijas valsts dibināšanas iniciatoriem Jānis Akuraters 1922. gada laikraksta “Jaunākās Ziņas” 66. numurā rakstīja: “Arvien vēl šis jautājums stāv, kur bijis. Un, protams, diezgan nenormālā stāvoklī, pateicoties skaidras likumības un ieskatu trūkumam par šo lietu Latvijā.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Raidījumam “Nekā personīga” jāatsauc viltus ziņas

Starptautiskais preču tirdzniecības uzņēmums „TELF AG” pieprasa atsaukt uz viltus ziņām balstītus apmelojumus, kurus kā sensacionālu sižetu “Caur Latviju akmeņogles...

Foto

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem. Nobeigums

ES un ASV stratēģiskie mērķi šobrīd sakrīt, abiem vajadzīga Krievijas paralīze. ES – lai izdzīvotu, bet ASV - lai saistītu...

Foto

Jana Brēmera 1. vēstule pigmejiem

Bezgalīgi var vērot uguni, mākoņus, pa upi peldošus liberāļu līķus un aktīvo idiotu rosību, mēģinot vadīt Latvijas valsti. Acīmredzami, ka šī...

Foto

Vēsturnieku komisiju es nolikvidēju, bet tagad nāk prezidenta vēlēšanas – varētu vietā uzcirst veselu institūtu

Dāmas un kungi! Godātie skolotāji! Es tiešām priecājos par šo vēstures...

Foto

Īsumā par “visu ģimeņu” absurdu

Valstī, kurā pietiek pavisam reālu un steidzami risināmu problēmu, ir mēģinājumi pacelt dažu jautājumu aktualitāti ar iespējami lielāku troksni. T.s. “partnerattiecību”,...

Foto

Medikamentu pieejamības atslēga – vietējie ražotāji

Nav noslēpums, ka nu jau vairākus mēnešus akūti trūkst zāļu gan aptieku plauktos, gan slimnīcās. Kāpēc tā? Lai gan Latvijas...

Foto

Mēs salauzām izglītības mugurkaulu un nogrāvām izglītības pamatus

Atgriežos pie šīs bildes, jo tai ir lielāka jēga, nekā šķiet ar pirmo acu uzmetienu. Pusgadu pastrādājot skolā,...

Foto

Izdevusies valsts

1. Es šodien, 2023.gada 18.janvārī saņēmu kārtējo Latvijas Republikas tiesas spriedumu ar tūkstošu eiro sodiem par “distancēšanos neievērošanu” pirms vairāk nekā diviem gadiem. Ar...

Foto

Mammu, es gribu, mammu, es gribu, es gribu, gribu, gribu, gribu, gribu!

Jaunā Rīgas teātra (JRT) Lāčplēša ielas mājas remonts turpinās jau 5 gadus un ir...

Foto

Vai, izmetot no mācību satura vēsturi, neesam rīkojušies līdzīgi kā traks cilvēks, kas stāda ķiršu mīkstumus?

Sākot pārdomas par vēsturnieku tikšanos ar valsts prezidentu (13.01.23.) ienāca...

Foto

Kādu nacionālismu mums vajag?

Ir laiki, kuros notiek viss, kas sakrājies desmitgadēs. Kopš Krievijas pilna apmēra uzbrukuma Ukrainai ir sācies tieši šāds laiks. Prasība pēc atbrīvošanās...

Foto

Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju uzņemties krīzes vadību

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš saistībā ar plūdiem Jēkabpils novadā kārtējo reizi demonstrē nespēju...

Foto

Kā Ašeradens restartēs VID?

Finanšu ministra postenis pārsvarā pienākas premjera partijai. Bez valsts budžeta vadības finanšu ministra pārziņā ir arī valsts asinsrite – nodokļu maksātāju veiktie...

Foto

Iestājamies pret Andas Nulles reputācijas graušanu un profesionālās darbības ierobežošanu

Latvijas Ārstu biedrība (LĀB) atkārtoti vērsusies pie valsts prezidenta, ministru prezidenta un veselības ministres par atsauktās...

Foto

Stigmatizētājus – pie atbildības!

Pagājušā gada 15. decembrī 14.Saeima noraidīja likumprojektu “Civilās savienības likums”, kam bija jākalpo par tiesisko pamatu visu ģimeņu tiesiskās aizsardzības nodrošināšanai, lai...

Foto

Bīstamās garšas – veipošanas spožums un posts!

Kopš elektronisko cigarešu izgudrošanas veipošana ir kļuvusi par vienu no pasaulē populārākiem nikotīna uzņemšanas veidiem. Sākotnēji radītas kā viens...

Foto

Kremlini un globālisti vienojas latviešu valodas noniecināšanā

Jautājums par latviešu valodas lomu un vietu Latvijas valstī nepazūd no dienaskārtības jau kopš neatkarības atjaunošanas pirmajām dienām. Lai...

Foto

Trūkst sīko vagariņu

“Nekonkurētspējīga piedāvātā atalgojuma dēļ Ārlietu ministrija saskaras ar darbinieku trūkumu, taču šī problēma ir arī citās valsts pārvaldes iestādēs,” publiski vaimanā ārlietu ministrs...

Foto

Ja vairākums grib tā dzīvot, tad lai arī tā dzīvo

Mani domubiedri. Ļaudis, kuri domā līdzīgi man. Ļaudis, kuri redz nolaisto valsti, nolaisto izglītību, nolaisto visu,...

Foto

Vai īstais brīdis skatīt tarifu pieteikumu?

14. decembra LTV raidījumā Kas notiek Latvijā piedalījās Augstsprieguma tīkla (AST) un Sadales tīkla (ST) vadība, ekonomikas un topošais finanšu ministrs, vairāki eksperti. Vispirms atgādināšu, ka 2000.gadā...

Foto

Marksisms vienmēr centies balstīties tieši uz šīm starpslāņu aprindām

Pēc tam, kad Saeimas Juridiskā komisija 6. decembrī nolēma apturēt darbu pie Civilās savienības likuma, bet Saeima...