Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Modris
06.05.2020. 11:07»
Viktors
Interesanti! Labs sacerējums, ne vairāk
Žurnālistam ne vienmēr jāpiedāvā risinājumi, pietiek ar to, ka tiek izgaismota esošā situācija. Šeit varētu būt jautājums tikai par to, vai situācija izgaismota objektīvi, nevis kāda interesēs.
Agris Purviņš
06.05.2020. 09:32»
lapsene
Pilnīgi piekrītu. Tādu žultainu savārstījumu reti nākas sastapt
Šādi argumenti "pie siles neticis individuālais lops" iespārda ar savu dzelžaino pārliecību un neapgāžamo argumentāciju.
Viktors
28.04.2020. 14:29Interesanti! Labs sacerējums, ne vairāk.
Konkrēti, ko autors piedāvā, vismaz galvenās tēzes, lai situāciju izmainītu.
Nemuldi par visiem
28.04.2020. 07:22»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
Tu nosauci precīzi visu to ko saņēma ievestie krievu okupanti-kolonisti un okupācijas režīmam pārdevušies komunisti. Mums latviešiem par visu biji bargi jāmaksā, tajā skaitā arī par mutes palaišanu pret okupantu lopiem. Dzīvokļus deva iebraucējiem un pirmrindniekiem-stukačiem, mēs būvējām mājas paši par savu naudu un savā brīvajā laikā, uz zemes kas nederēja daudzstāvu apbūvei. Tās bija pilsētu purvainās nomales ar smieklīgiem 600m2, lai tik latvietis nepaliktu turīgākās par okupantiem bezmaksas dzīvoklī, bet par spīti visam mēs latvieši dzīvojām labāk par viņiem. Toties tagad viņi izbauda atriebes saldo garšu visu šo trīsdesmit gadu garumā, kopš kliķe ar okupantiem pasludināja kapitālismu, ignorējot likumus un pārkāpjot Satversmi pierausās pie varas ar izdomātiem pilsoņiem un izdomātu vēlēšanu kārtību.
varbūt
27.04.2020. 23:53»
varbūt
sāksim ar "milzu"algām kolhozu cēlājām sievietēm - Piebalgas novads - (saprotams, kolhozu celšana notika 20.gs.40.gadu beigās, 50tie) - 4.kapeikas dienā, vārdiem - četras kapeikas dienā.Vidzemes lauku veikala preču sortiments - "Tefteļi"(konservi), reizēm "Tūristu brokastis"(konservi),Ķieģelītis - 17...
vismaz iemācies melot, ja esi tik stulbs lai to darītu.
Vitriné gul vista kàrna,
27.04.2020. 14:31»
atmiņu epizode
Pagājušā gadsimta 70to gadu vidus.Eju pa Ļeņina ielu,redzu milzīgu rindu,skatos "dod" vistas,tādas kārnas,iezilganas.Stājos rindas galā,bet mani pamana paziņa,kurš jau tuvojas balti tērptajai pārdevējai un saka man"kundzīt,jūs stāvējāt man priekšā".Priecīga ieņemu "savu vietu",izliekamies,ka neesam ...
Tà kà nospràgusi vàrna .oo-jé
Otdaj dura moja kura,
Ne otdam sama ti dura .oo-jé
atmiņu epizode
27.04.2020. 14:00Pagājušā gadsimta 70to gadu vidus.Eju pa Ļeņina ielu,redzu milzīgu rindu,skatos "dod" vistas,tādas kārnas,iezilganas.Stājos rindas galā,bet mani pamana paziņa,kurš jau tuvojas balti tērptajai pārdevējai un saka man"kundzīt,jūs stāvējāt man priekšā".Priecīga ieņemu "savu vietu",izliekamies,ka neesam pazīstami.Pēc brīžakungs saka:"Tās vistas izskatās tā,itkā viņas šurp būtu atdzītas pa špalām no Sibīrijas.Pēkšņi kā no zemes izlien cits kungs,pavicinam manam draugam pie deguna apliecību un saka:"Jums būs jānāk man līdzi",bet mans paziņa saka"Ko jūs te plātaties ar savu maizes karti?Ļaujiet man nopirkt to vistu,lai man ir lietišķs pierādījums tam,kā tā izskatās.Ļautiņi sā čaukstēt un čabēt,lai neaizkavējot rindu un kā neesot kauna piesieties cilvēkam,vai tad viņš nepaužot patiesību..Nopirkām abi pa kaulu kambarim,izgājām uz ielas,bet vīrelis ar maizes karti bija izgaisis.
lauķis
27.04.2020. 13:35»
varbūt
sāksim ar "milzu"algām kolhozu cēlājām sievietēm - Piebalgas novads - (saprotams, kolhozu celšana notika 20.gs.40.gadu beigās, 50tie) - 4.kapeikas dienā, vārdiem - četras kapeikas dienā.Vidzemes lauku veikala preču sortiments - "Tefteļi"(konservi), reizēm "Tūristu brokastis"(konservi),Ķieģelītis - 17...
Nedēdedē, 20.gs.70.gadu beigās kolchozos algas bija jau lielākas kā rūpnīcu melnstrādniekiem,par mehanizatoriem nerunājot.
Kad kolchozi sakās,pēc 1949.gada,tad gan bija bads un nebija pases,lai nemuktu no komunisma paradīzes.
ar tupiem diskuts nesanāks
27.04.2020. 13:28»
varbūt
sāksim ar "milzu"algām kolhozu cēlājām sievietēm - Piebalgas novads - (saprotams, kolhozu celšana notika 20.gs.40.gadu beigās, 50tie) - 4.kapeikas dienā, vārdiem - četras kapeikas dienā.Vidzemes lauku veikala preču sortiments - "Tefteļi"(konservi), reizēm "Tūristu brokastis"(konservi),Ķieģelītis - 17...
laiakm koministu prieksņieka atvase.
Tēvs zaglis direktors, dēls milicis, mazbērni noziedznieki-ģenētiskais kods.
varbūt
27.04.2020. 13:09»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
sāksim ar "milzu"algām kolhozu cēlājām sievietēm - Piebalgas novads - (saprotams, kolhozu celšana notika 20.gs.40.gadu beigās, 50tie) - 4.kapeikas dienā, vārdiem - četras kapeikas dienā.Vidzemes lauku veikala preču sortiments - "Tefteļi"(konservi), reizēm "Tūristu brokastis"(konservi),Ķieģelītis - 17.kap., reizēm baltmaize 22.kap., reizēm saucamā "Ķaraša"-18.kap, reizēm, kad atveda,-baltmaizes radziņš ar ķimenēm, kefīrs, cukurs, milti"Augstākā labuma",auzu pārslas"Herkuless". kafija"Tautiskā","Cigoriņu",karameles"Bārbele", "Teātra","Monpansjē".Viss.Tas tika pārdots laukos, kur tika ražots piens, gaļa, olas, desas, kas .Biezpiens jāved no Rīgas.
Rīgas mikrorajona "lielveikala'', kas parasti bij nosaukts brālīgo tautu galvaspilsētas vārdos, preču sortimentu tāds pats - vēl konfektes "Buratīno", "" Ķarakums",plus margarīns.Kad "izsvieda"sviestu, gaļu, šņabi - 7 h rindā, konkrēti, 20.gs.70.gadu beigas.
ak
27.04.2020. 12:45»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
tad algas bija labas?Kā tad ar inženieru, ārstu, medmāsu u.c.aldziņām, tie bija spiesti strādāt 2 darbos, 3 mainās, no tiem laikiem nāk "aploksnes", pamēģiniet kādam Vācijā ārstam dot "aploksni", viņš paskatīsies kā uz pretīgu tārpu.Kāpēc viskrutāk bija strādāt par pavāru, šveicaru krogā, oficiantu, bārmeni, gaļas izcirtēju, par veikala vadītāju, krāvēju, prečzini, vai vnk pārdevēju gaļas un piena nodaļās, nevis mācīties par ārstu vai inženieri?Jo varēja ZAGT Un tirgot deficītu, vai iemainīt pret citu deficīta preci, jo nekā jau nebija nopērkams. Tie kas bļauj par rūpniecības iznīcināšanu, pirmie bija tie, kas neiegādājās vis "Pirmā maija"ražojumus, bet čehu, vācu, austriešu, pat poļi ražoja labākus apavus un apģērbus, traukus, mēbeles utt utjpr..Zaga visur - rūpnīcās, - priekšnieks mierīgi varēja ar betonu, būvmateriāliem kravas mašīnu aizsūtīt mierīgi uz savu vasarnīcu, nevis objektu, tā tas bija kolhozos, fabrikās, skolu un bērnudārzu ēdnīcās - zaga krējumu, sviestu, gaļu. Un no turienes tā degradētā izpratne par valsts īpašumu,no kā var tikai grābt un grābt.Nē, nu par zagšanu no valsts sodīja jau arī - bija pat pāris paraugpŗāvas - "Rīgas auduma"vai "Rīgas manufaktūras"direktoru sodīja- līdz nāvessodiem.Bet tik un tā zaga no augšas līdz apakšai.No turienes tā verga domāšana un nabadzība dvēselē.
Ha
27.04.2020. 12:43Nu jau pavisam klaji panesas kremļa propaganda - gan pietiek rakstos, gan komentāros. Slava PSKP, tovarišči!
Bernu kinoteatra ,,Pionieris,, pastavigs apmekletajs
27.04.2020. 12:36»
Q
Esmu dzīvojis padomju laikos un droši varu apgalvot ,ka latviesu tautai tie bija visaugstāko sasniegumu laiks pilnīgi visās dzīves sfērās, kultūrā, mākslā zinātnē, rūpniecībā, medicīnā un cilvēku savstarpējās attiecībās, toreizējais augstais līmenis nav salīdzināms ar 4. maija siles republikas deģenerātu...
Arodbiedribas celazime atputas nama Jurmala ar 3x edinasanu diena uz 1 menesi LPSR laika maksaja 30 rublus,bet socialistiska darba pirmrindnieki to sanema pilnigi bez maksas!
!
27.04.2020. 12:31»
hyuj
es teiktu trubaa ir sai pakalai ,kas izveidojusies pec psrs sabrukuma
sankcijas strada un par rusofobiju ir jamaksa !
,,brivas latvijas,, dzives aininas !
27.04.2020. 12:30»
Jā, bet
Kādu varenu idili par padomiju te Priedīšpapus zem dažādiem nikiem ir uzzīmējis! Labas algas, labi dzīvokļi,strādājošiem ik gadu sanatorijas. Lej, lej un atstāj arī puķēm! Es arī tajā laikā dzīvoju un labi zinu kādas lielas algas tolaik strādājošiem bija un kuri tika Rīgā ar dzīvokļiem nodrošināti. ...
Krievija katru gadu apmaksa bezmaksas uzturesanos Latvijas sanatorijas 1 menesi visiem Padomju armijas virsniekiem,bet to gimenes locekliem nodrosina 50% atlaidi si menesa laika ! Sorositu mediji gan so faktu Latvija rupigi slepj !
hyuj
27.04.2020. 12:04es teiktu trubaa ir sai pakalai ,kas izveidojusies pec psrs sabrukuma.
par citu nezinu cieti vērtēt
27.04.2020. 08:45»
pag,pag
Neaizmirsti,ka vēl daži citi arī ir dzīvojuši "padomju"laikos
bet medicīnā visu lika izraut........tikai kastrāciju neieviesa
Vo
27.04.2020. 08:41»
Q
Esmu dzīvojis padomju laikos un droši varu apgalvot ,ka latviesu tautai tie bija visaugstāko sasniegumu laiks pilnīgi visās dzīves sfērās, kultūrā, mākslā zinātnē, rūpniecībā, medicīnā un cilvēku savstarpējās attiecībās, toreizējais augstais līmenis nav salīdzināms ar 4. maija siles republikas deģenerātu...
Tā arī tu,nabadziņš neesi sapratis, ka 4. maija režīms ir tavu slavēto padomju laiku turpinājums. Bet visaugstākais sasniegumu laiks latviešu tautai bija pirmajos 20 Latvijas pastāvēšanas gados pirms PSRS okupācijas, kad Latvija īsā laikā no karā izpostītas un izlaupītas teritorijas pārtapa par Eiropas mēroga labklājības valsti ar savu sudraba naudu un bankās noguldītām zelta tonnām. Kad tikai uzceltas vairāk kā 250 skolas, Ķeguma HES, lieli rūpniecības objekti, augstā līmenī pacelta lauksaimniecība...
Palasi vēsturi, pajoliņ, pirms te spīdēt ar savām gudrībām. Taču izskatās, ka tu esi vai nu trollis, vai tas pats Priedītis, kura uzdevums ir nomelnot latviešu tautu un slavēt komunistu laikus.
pag,pag
27.04.2020. 08:35»
Q
Esmu dzīvojis padomju laikos un droši varu apgalvot ,ka latviesu tautai tie bija visaugstāko sasniegumu laiks pilnīgi visās dzīves sfērās, kultūrā, mākslā zinātnē, rūpniecībā, medicīnā un cilvēku savstarpējās attiecībās, toreizējais augstais līmenis nav salīdzināms ar 4. maija siles republikas deģenerātu...
Neaizmirsti,ka vēl daži citi arī ir dzīvojuši "padomju"laikos!
Q
27.04.2020. 07:02Esmu dzīvojis padomju laikos un droši varu apgalvot ,ka latviesu tautai tie bija visaugstāko sasniegumu laiks pilnīgi visās dzīves sfērās, kultūrā, mākslā zinātnē, rūpniecībā, medicīnā un cilvēku savstarpējās attiecībās, toreizējais augstais līmenis nav salīdzināms ar 4. maija siles republikas deģenerātu sasniegumiem rūpniecības, kultūras zinātnes , izglītības un medicīnas sagraušanā!
nu, orgnizētā noziedzība, perfekta
27.04.2020. 05:42»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
zagt drīkstēja un vajadzēja, organizēti, klusi, kurš apzaga savējos-sodīja
lauķis
27.04.2020. 04:53»
Kaža
Biju padomju melnājos sarakstos no pusaudža vecuma,joprojām esmu tajos.Nekad nevarēju iedomāties,kā neatkarigajā Latvijā varu tik ilgi varēs noturēt totalitāras okupācijas varas visnegantākie kolaboranti,kuri pat veselības un labklājības sistēmu izmantos saviem zemiskajiem mērķiem,ko pat okupācijas ...
PSRS nekur nav pazudusi,tagad tā saucas ES,ar tiem pašiem jūdu komisāriem priekšgalā.
lapsene
26.04.2020. 23:28»
Nja
Hipotēze, - autors ir pie siles neticis individuālais lops
Pilnīgi piekrītu. Tādu žultainu savārstījumu reti nākas sastapt.
aha
26.04.2020. 22:28»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
Ja "nogāzi kādus podus", piemēram, pavēlēji nosaut dažus desmitus tūkstošus cilvēku, notika bezierunu izslēgšana.
Kaža
26.04.2020. 21:57»
lauķis
Atļaušos nedaudz sameloties...
Biju padomju melnājos sarakstos no pusaudža vecuma,joprojām esmu tajos.Nekad nevarēju iedomāties,kā neatkarigajā Latvijā varu tik ilgi varēs noturēt totalitāras okupācijas varas visnegantākie kolaboranti,kuri pat veselības un labklājības sistēmu izmantos saviem zemiskajiem mērķiem,ko pat okupācijas vara vairījās darīt,bet ES sastāvā nekautrējās.
Kaimiņš/Gobzems
26.04.2020. 21:32»
jaajaa
...Kaimiņam ar Gobzemu arī bija partija...kāds sakars ar postkomunistiem
Kāds sakars? Nauda no tiem pašiem veciem sarkaniem
Siles lops
26.04.2020. 21:10Tik stulbs manuskripts un tik "jēdzīgi" to apspriež, kā siles lopi?
Demokrātija - tā ir totalitārisma attīsības augstākā stadija - ko tu meklē vēl?
Tu esi pilnīgi aplaupīts, bez naudas un bez masu medija, tavs tēl un ziņas par tevi - visur izmērē, bet tu neko nevari saņemt, zināt - Datu aizsardzības likums, miljoni un miljardi tie noslēpti opšoros, bet par tevi zina katru centu vai pieprasa, kur tu to ņēmi, visur priekša tev ierobežotas popieejamības informācija, slepeni valsts līgumui, komercnoslēpums un nobeigumā - Krimnālprocesa likuma 19. pants ir par tiesu varu, kurai, kurām liegts sodīt cilvēkus bez tiesas un izmeklēšanas un šis pants neattiecas uz citām personām - žurnālistiem, to starp, pilsoniem, ne pat uz amatpersonām, bet šis pants jau attiecnāts uz citiem un aizliegts amatpersonām ( Jurim Kurašam) runāt par noziegumiem, kurus slēpj tiesu varas pārstāvi ierosina pat krimināllietu kā par smagu noziegumu. "Siles lopi" demokrātijā ir tauta un visi tie, kuri rada kaut kādu bīstamību mafijai un/vai informē sabedrību par kādas personas iespējamu noziegumu, nedrīkst, cietumā tevi.
Nu ko, tas nav "totalitārisms demokrātijā"?
Jā, bet
26.04.2020. 21:03»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
Kādu varenu idili par padomiju te Priedīšpapus zem dažādiem nikiem ir uzzīmējis! Labas algas, labi dzīvokļi,strādājošiem ik gadu sanatorijas. Lej, lej un atstāj arī puķēm! Es arī tajā laikā dzīvoju un labi zinu kādas lielas algas tolaik strādājošiem bija un kuri tika Rīgā ar dzīvokļiem nodrošināti. Lai latvietis Rīgā dabūtu dzīvokli, bija jāstāv dzīvokļu rindā gadu desmitiem!Tev, kā čekas stukačam, protams bija privilēģijas. Bet mēs beigu galā ar saujās sažņaugtiem taloniņiem stāvējam rindā pēc veļas pulvera, ziepēm, cigarētām... Gaļu un desas tā vienkārši nopirkt veiklalā nebija iespējams. Pieveda tikai atsevišķās dienās un tad jau laikus veidojas rinda. Ja te kāds ir melis, tad tieši tu, tovarišč Priedītis!
lauķis
26.04.2020. 20:35»
ESMAIJA
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana...
Atļaušos nedaudz sameloties...
Mans tēvs bija tautas ienaidnieks,es biju tautas ienaidnieka dēls.Mans tēvs tika šķirots,es arī,un es nebiju vienīgais.Jūsu teiktajā ir daudz taisnības,bet maldi būtiskākajā,tas bija totalitārs režīms,tāpat kā patreizējā demokrātija.Faktiski tā ir modernā verdzība.
ESMAIJA
26.04.2020. 20:19»
Lasīju un gaidīju, vai patiesi par šo raksta daļu neviens neierunāsies. Tik milzīgas aplamības var gvelzt vai nu galīgi nezinošs cilvēks, vai nelietis. Tajā vienīgajā partijā cilvēkus aicināja stāties vērtējot pēc visaugstākajiem kritērijiem un arī tad, ja ,, nogāzi kādus podus" notika bezierunu izslēgšana. Tie labumi tika visaugstākā līmeņa vadoņiem, bet arī ne tuvu tik ,,graujoši? kā tas tiek mūsu prezidentiem līdz mūža galam, lai arī patiesībā tu esi bijis tikai viens liels mēsls - nekā laba neesi ne darījis , ne devis... Par tiem goda rakstiem utt arī gribās teikt - tukša muldēšana. Algas bija labas visiem un lielai daļai pat trīskārš lielāks kā priekšniekam. visi bija apgādāti ar labiem dzīvokļiem, teju par brīvu, skolas, medicīna par brīvu, autobusi, vilciena biļetes par smiekla naudu, strādājošiem ik gadus prēmijas, sanatorijas, atpūtas nami, ekskursijas un NEKAD netika šķirots - esi partijas biedrs vai neesi. Tajā laikā RŪPĒJĀS par cilvēku neatkarīgi no partijas piederības. Ja kāds apgalvo pretējo, tad viņš nekaunīgi melo
Nacionālo Atkritumu pērles
26.04.2020. 19:58No Kultūras ministrijas (KM) budžeta plānots piešķirt 679 000 eiro Jaunā Rīgas teātra (JRT) pagaidu mājvietas Miera ielā 58A, Rīgā, nomas, apsaimniekošanas un uzturēšanas izdevumu segšanai, liecina Finanšu ministrijas sagatavotie grozījumi valdības rīkojumā.
johnsilver
26.04.2020. 19:57»
GEO
Atvaino,bet "kas liedz...
Nu re, Kaimiņa piemērs nav slikts - kaut kāds otrā plāna aktieris bez kādiem baigiem resursiem parosījās un tika Saeimā. Tātad ja izvirza mērķi un konsekventi iet uz tā realizāciju, to var panākt. Bet nav jau to antiņu un altruistu, vispār atzītu personību grupas ar vienotu mērķi, kas trauktos sevi "tautas labā" izlikt. Tā arī visa problēma. Turklāt aktīvo vēlētāju vairākums balso par tā saucamajām "vecajām" partijām. Matemātika vienkārša - iepriekšējās vēlēšanās vairāk vēlētāju nobalsoja par ZZS, NA, JV un PAR(JV franšīze), nekā par jaunajām JKP un KPV LV. Tie, kas vēlēšanās nepiedalās un aicina citus nepiedalīties, šo situāciju nekādi nevar izmainīt. Vispārējs vēlēšanu boikots Latvijā ir ilūzija, kas neatbilst sabiedrības vairākuma noskaņām. Ja ir vēlme ko mainīt, japanāk vismaz 70+% vēlētāju aktivitāte, bet arī tas nešķiet reāli. Kaut kā tā.
jautaajums
26.04.2020. 17:38»
jaajaa
...nu daudzpartiju sistēma ir visās demokrātiskās valstīs...nekas labāks nav izdomāts...savāc ap sevi domubiedrus, cik nu to ir, taisi partiju un gaidi, ka tauta atbalstīs...nekā sarežģīta...un kāds ir piedāvājums ?...ko likt vietā
Vai tiešām nekas labāks nav izdomāts par partiju diktatūru?Un ka ar vēdiskās kultūras vēlēšanu sistēmu?
Vai cilvēkam ir iespēja izvirzīt vēlamo pārstāvi?
Nē,nav,ir tikai partijnieku saraksti.Vienam gan piekrītu,visi partijnieki ir domubiedri,kriminālnoziedznieki.
jaajaa
26.04.2020. 17:26»
lauķis
Tu vēl neesi sapratis ka partijas un reliģijas ir ceļš uz elli.Vēlētāji ir aitas,tāpēc ka iet vēlēt par parazītiem un deģenerātiem
...nu daudzpartiju sistēma ir visās demokrātiskās valstīs...nekas labāks nav izdomāts...savāc ap sevi domubiedrus, cik nu to ir, taisi partiju un gaidi, ka tauta atbalstīs...nekā sarežģīta...un kāds ir piedāvājums ?...ko likt vietā ?...:)
ROFLMAO
26.04.2020. 16:56Kamēr tauta neies labot Satversmes kļūdas un atlaist partiju Saeimu pavisam, nekas nemainīsies.
Mūsu "superdemokrātiskā" proporcionālā vēlēšanu sistēma un deputātu "imunitāte" ir pilnīga "kolektīvā bezatbildība".
lauķis
26.04.2020. 16:46»
johnsilver
Kas liedz autoram un viņam līdzīgiem neapmierinātajiem dīvānā pirdējiem izrādīt pilsonisko iniciatīvu, veidot jaunas partijas un galvenais - pārliecināt vēlētājus, ka viņi ir beidzot tie īstie, kas vedīs tautu saulītē??? Diemžēl ar tiem darbiem un vēlētāju vairākuma pārliecināšanu kaut kā nesokas...
Tu vēl neesi sapratis ka partijas un reliģijas ir ceļš uz elli.Vēlētāji ir aitas,tāpēc ka iet vēlēt par parazītiem un deģenerātiem.
Tava demokrātija ir partiju un augļotāju diktatūra.
GEO
26.04.2020. 16:36»
johnsilver
Kas liedz autoram un viņam līdzīgiem neapmierinātajiem dīvānā pirdējiem izrādīt pilsonisko iniciatīvu, veidot jaunas partijas un galvenais - pārliecināt vēlētājus, ka viņi ir beidzot tie īstie, kas vedīs tautu saulītē??? Diemžēl ar tiem darbiem un vēlētāju vairākuma pārliecināšanu kaut kā nesokas...
Atvaino,bet "kas liedz " ?
Viegli atbildēt tev autoram ar šo nodrāzto jautājumu,kas dzirdēts no birokrātiem/nejēgam n-tās reizes.
No nesasmērējušajamies cilvēkiem šādu cilvēku grupu ar pieejamajiem resursiem mūsdienu Latvijā praktiski izveidot nav iespējams.To taču tu saproti,vai kā ?
Vbt.man arī Atmodas laikā,iespējams,būtu politikā plaši ceļi vaļā,ja vien man nepielektu,ka pārstāvētās partijas,kurā veicu vajadzīgus darbus, cilvēki(tāpat kā visu citu),gk.domāja par savas kabatas piepildīšanu,nevis par Latvijas labklājību,dēļ kuras n-tie atdeva savus spēkus padomju/Atmodas laikos,dzīvoja barikādēs un gaidīja mums visiem labāku dzīvi un priecīgu nāciju.Neba jau nu latviešiem kādreiz darba tikums nav bijis. Tagad,protams,mani uzskatītu par ne visai gudru,jo vajadzējs grābt,pēc tam no sagrābtā veidot savus biznesus utt.
Protams,arī tagad var atrast atsevišķu partiju listēs cilvēkus,kuri vieš uzticību,taču kamdēļ jābalso par visu sarakstu, pēc kuriem rūtainie aizkari brēc.
Tikko svaigs piemērs- izveidoja Kaimiņš savu partiju,apčakarēja vientiesīšus un beigta balle.
Sensàcija
26.04.2020. 16:16Siles lops Kucis no Limbaziem nopircis jaunu pezju .
Automasinu PEGUET 5003
nu bet
26.04.2020. 16:10»
johnsilver
Kas liedz autoram un viņam līdzīgiem neapmierinātajiem dīvānā pirdējiem izrādīt pilsonisko iniciatīvu, veidot jaunas partijas un galvenais - pārliecināt vēlētājus, ka viņi ir beidzot tie īstie, kas vedīs tautu saulītē??? Diemžēl ar tiem darbiem un vēlētāju vairākuma pārliecināšanu kaut kā nesokas...
Kas tad par strādāšanu, ja visu dienu jākviec par sili. Turklāt, ja tādi kviecēji nonāk pie varas, tad ir pilnīgs vāks, jo šie jau domā, ka piepildījies viņu sapnis un viņi ir tikuši pie siles.
Ivan serebrov
26.04.2020. 15:55»
johnsilver
Kas liedz autoram un viņam līdzīgiem neapmierinātajiem dīvānā pirdējiem izrādīt pilsonisko iniciatīvu, veidot jaunas partijas un galvenais - pārliecināt vēlētājus, ka viņi ir beidzot tie īstie, kas vedīs tautu saulītē??? Diemžēl ar tiem darbiem un vēlētāju vairākuma pārliecināšanu kaut kā nesokas...
Uzraksti savu segvàrdu no VDK kartotekas . Es tev biksés iedzïsu kanéli .
johnsilver
26.04.2020. 15:40Kas liedz autoram un viņam līdzīgiem neapmierinātajiem dīvānā pirdējiem izrādīt pilsonisko iniciatīvu, veidot jaunas partijas un galvenais - pārliecināt vēlētājus, ka viņi ir beidzot tie īstie, kas vedīs tautu saulītē??? Diemžēl ar tiem darbiem un vēlētāju vairākuma pārliecināšanu kaut kā nesokas...
lauķis
26.04.2020. 15:08»
kas tu par saimnieku
Saimniekam nav vajadzīgs kāds, kurš norāda viņam ko un kad darīt, nav vajadzīgs, lai kāds pieņemtu lēmumus
Tieši parazītiem šis uzstādījums nav pieņemams.
Tikai muļķiem vajadzīgi priekšnieki un dieva starpnieki.
Diemžēl muļķi nesaprot ka ir muļķi.
Baznīca
26.04.2020. 15:08Latvijas valsts vadītājiem nodota pateicības vēstule par paveiktajiem darbiem
pārvaldnieks
26.04.2020. 14:40»
pats sev saimnieks
Ko, patiesībā acīs kož
neesmu tur bijis, neesmu patlaban un nebūšu.
Tikai loģiskā domāšana un dzīves pieredze.
nu ja
26.04.2020. 14:29»
bravo!
nu, labāk nepateiksi.....autors labi pārzina ķēķa pusi
Autors ķēķa puses lops, kurš sapņo par lielo sili.