Ko ar okupācijas pieminekli darītu valsts vara, kas nav ne neizlēmīga, ne stulba?
Lato Lapsa06.03.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
pēc tiesas
06.03.2022. 20:14»
Vladimirs Putins
banderu fasistu bezierunu kapitulacija un denacifikacija vienigais risinajums ukraina
Sadistu un pederastu krievijas bezierunu demilitarizāciju, derusifikāciju un depopulāciju. Neviens krievs, kurš jebkad labprātīgi paņēmis rokās ieroci, neviens pops un neviens feodālis nedrīkst tikt atstāts dzīvs, bet pārējai populācijai pieckāršu decimāciju, lai atceras paaudzēs.
Vladimirs Putins
06.03.2022. 19:54»
Jupis
Agresors atklāti vēsta par Ukrainas kā valsts likvidēšanu.Tiek aicinājumi no Krievijas doties uz okupēto teritoriju,lai apgūtu.Gan NATO nāksies celties spārnos,veidot otru fronti un iznīcināt neonacistus viņu pereklī.Variantu nav,bet piemērs 1945.gads
banderu fasistu bezierunu kapitulacija un denacifikacija vienigais risinajums ukraina !
!
06.03.2022. 19:52»
mēslam
Visu NATO nevajag, Ukrainai atliku likām pietiek jau ar tās labiem draugiem: Poliju un Turciju, kas krievu pasauli spēj pārvērst homogēnā asiņainā masā. Kad krievijas nebūs, visi ātri aizmirsīs. Varbūt tāds mēsls kā tu, NKVDešņika - nagu maucēja mazdēls, paraudāsi, bet nāksies pierast. No krievijas ...
neonacista murgi.
Uldis
06.03.2022. 19:17»
Pilnīgqa taisnība
Pirmkārt. Nav ko ķēpāties gar sū ... iem, smirdēs...
Smird, kamēr tas tur atrodas un pie tā iet smirdīgi organismi. Kad to aizvāks, arī smaka pamazām pāries un pēc gadiem 10 atjaunosies arī laukuma aura.
mēslam
06.03.2022. 19:14»
Nu
NATO nedarīs neko. Viņi to saka 2x dienā. Bez Ukrainas visi var iztikt, bez Krievijas Vācijas ekonomika izbeigsies. Var jau atrast alternatīvu Krievijas energoresursiem, bet uz kā rēķina? Maksājot 5x vai 10x dārgāju cenu. Neviens ukrainis pat visi kopā ar visiem speķa krājumiem nav tā vērti. Ukraina...
Visu NATO nevajag, Ukrainai atliku likām pietiek jau ar tās labiem draugiem: Poliju un Turciju, kas krievu pasauli spēj pārvērst homogēnā asiņainā masā. Kad krievijas nebūs, visi ātri aizmirsīs. Varbūt tāds mēsls kā tu, NKVDešņika - nagu maucēja mazdēls, paraudāsi, bet nāksies pierast. No krievijas pederastijas ir evakuējušies praktiski visai ārvalstu uzņēmumi, visi ir pārtraukuši ekonomiskās attiecības, arī vācieši, bet par kara fāzi, kas sākās 24 februārī, vēl nav bijusi ieviesta neviena sankcija, tās tikai būs. Tas nozīmē kolapsu, atkārtosies situācija, kādu ir piedzīvojusi Irāna, bet krieviem, ņemot vērā to ierobežotās prāta spējas, ies daudz bēdīgāk.
Kas attiecas uz ukraiņu vērtību, tad miljards krievu ar savām dzīvībām nespēs samaksāt par vienu izlietu ukraiņu bērna asariņu.
Nu
06.03.2022. 18:22»
Jupis
Agresors atklāti vēsta par Ukrainas kā valsts likvidēšanu.Tiek aicinājumi no Krievijas doties uz okupēto teritoriju,lai apgūtu.Gan NATO nāksies celties spārnos,veidot otru fronti un iznīcināt neonacistus viņu pereklī.Variantu nav,bet piemērs 1945.gads
NATO nedarīs neko. Viņi to saka 2x dienā. Bez Ukrainas visi var iztikt, bez Krievijas Vācijas ekonomika izbeigsies. Var jau atrast alternatīvu Krievijas energoresursiem, bet uz kā rēķina? Maksājot 5x vai 10x dārgāju cenu. Neviens ukrainis pat visi kopā ar visiem speķa krājumiem nav tā vērti. Ukraina, diemžēl, rada problēmas, tas ir objektīvi.
Pilnīgqa taisnība
06.03.2022. 18:14Pirmkārt. Nav ko ķēpāties gar sū ... iem, smirdēs.
Ortkārt, tam būtu jāpieliek osaukums: "Okupācijas piemineklis" vai citādi un melielu aprakstu;
Treškārt. Sī vieta ir neētiska pulcēšanās vieta, jo tajā pakāra vācu ģenerāļus, bet vai tikai viņus ...?.To būtu jāiekļauj aprakstā pieminekļa apmeklētāju - tūristu zināšanai, kād ši laukuma vēsture kā "Karātavu laukumam".
Šos visu trakojošos nacionaļistus vajag "sist un mērcēt", lai kaut ko dara, ko viņi jau 30 gadus nedara, bet ne ceļ naidu un kacina citus trakos kremlīnus, kuri tautām un valstīm neļauj pašiem lemy savās valstīs, nosaka, kā citiem dzīvot. Pat latviskas skolas 30 gadus nespēja ieviest, jo viņi to negrib, jo to viņiem neļau saimnieks - čekisti caur saviem emisāriem, ļauj celt naidu, lai būtu - jo sliktāk, jo labāk" Šiem čekistieskiem "nacionālistiem" nav ne vēlmes, ne intereses risināt "latvisku Latviju". Viņi pat mazo pirksti'mnu šai idejai nav pakustinājuŠi, izņemot , atvainojos, plātīties ar stulbiem plakātioem un izteikumiem, kas nav realizējami.
piekrītu
06.03.2022. 18:10»
руSSкий
Krievi ir viena kompleksos sadzīta tauta kurai ar PSRS sabrukšanu ir atņemta vara pār citām tautām un viņi to vien vēlas kā kādu iekaustīt un pamācīt, lai ar to parādītu savu bijušo varenību
plus, ķarojot var pacelt savu pašcieņu un novērst cilvēku dpmas no trūkuma u.c. nebūšanām valstī
Jupis
06.03.2022. 18:08Agresors atklāti vēsta par Ukrainas kā valsts likvidēšanu.Tiek aicinājumi no Krievijas doties uz okupēto teritoriju,lai apgūtu.Gan NATO nāksies celties spārnos,veidot otru fronti un iznīcināt neonacistus viņu pereklī.Variantu nav,bet piemērs 1945.gads.
nepazemo nacistus!
06.03.2022. 17:37»
paklau
Tu nejauc āriešus ar nacistiem. Nacists var būt arī pēdējais nodzēries krievu lops
Tu nejauc krievu necilvēkus, rusistus, ar nacistiem, kuri aplauza Staļina plānus, vienā vasarā izgriezt visu Eiropu. Ar tā viskrieviskākā izdzimteņa nodomiem var iepazīties grāmatā "Baigais gads", bet iespējām, uzzinot, ka Staļinam pirms Hitlera ģēnija izdarītā preventīvā uzbrukuma, pie Rietumu robežas bija savilksts vairāk karaspēka un bruņojuma, nekā visām pārējās Eiropas valstīm tobrīd bija, kopā ņemot. Miljons labi sagatavoto izpletņu lēcēju, kam bija paredzēts "atbrīvot" Berlīni, Madridi un Londonu pašā sākumā paklīda kur kurais, vai padevās gūstā.
paklau
06.03.2022. 17:10»
nepazemo nacistus!
Vai spēj iedomāties Šarikovu Poļigraf Poļigrafoviču, Jagodu, Ježovu, Putinu vai Ai Jobenesu SS uniformā? Tādiem izdzimteņiem tikai NKVDešņiku nagu maucēju ķitelis der. Pat ja krieva barības trauciņā liks visdārgākās barības piedevas, vitamīnus un enzīmus, tas miljons gados līdz nacistam neizaugs. Evolūcija...
Tu nejauc āriešus ar nacistiem. Nacists var būt arī pēdējais nodzēries krievu lops.
nepazemo nacistus!
06.03.2022. 16:54»
fakts
Krievu nacisti Ukrainā tikai 10 dienās nogalinājuši 38 bērnus un 71 ievainojoši
Vai spēj iedomāties Šarikovu Poļigraf Poļigrafoviču, Jagodu, Ježovu, Putinu vai Ai Jobenesu SS uniformā? Tādiem izdzimteņiem tikai NKVDešņiku nagu maucēju ķitelis der. Pat ja krieva barības trauciņā liks visdārgākās barības piedevas, vitamīnus un enzīmus, tas miljons gados līdz nacistam neizaugs. Evolūcija ir ļoti ilgs un lēns process.
Ļeņina-Staļina ārlaulības mazbērns
06.03.2022. 16:52Rinkavičs mani tā paņēma priekšā! Varens vecis!
P.K.
06.03.2022. 16:48»
Uldis
Katrs 9. maija svinētājs un nebūtiski, tas izdzimtenis to dara 9, 8, 7, vai 10 maijā, ir sodāms par staļinisma, viņa sarīkotā kara un krievu necilvēku pastrādāto zvērību slavināšanu un pakarams par noziegumiem pret cilvēci
Tad lai viņi svin 11.!Bet svinēt vajag!Es ar aizietu pa priecēt ausis ar garmoskas spēli!
danu
06.03.2022. 16:27»
Sadomājos
Izskatās, ka mūsu vadoņi ņemās ar melnām mutēm, lai izprovocētu Krieviju, mūs paņemt nākamos
nedod dievs aizvainot vai ko sliktu par krieveļiem pateikt. Ne vietējiem ne rusņas.
fakts
06.03.2022. 16:26»
Parezaisjautājums
Zaiga, vai Tu nobirdināji arī kādu asariņu par tiem simtiem krievu bērniņu, kas gāja bojā ukraiņu nacistu apšaudēs Donbasā
Krievu nacisti Ukrainā tikai 10 dienās nogalinājuši 38 bērnus un 71 ievainojoši.
danu
06.03.2022. 16:24»
lapsene
To pieminekli vajadzētu sakārtot tā, kā sākumā bija iecerēts, aizvākt zaldātiņus, viņu vietā novietot apli ar to valstu karogiem, kuri cīnījās pret fašismu( padomju laikā nebija iedomājams, ka tur būtu ASV karogs!), bet sievietei rokās ielikt bērnu, kā bija domāts! Un tad 8.maijā pie tā pieminekļa rīkot...
Par kādu fašismu raksti?Manā izpratnē un ģimenes pierdzē nav briesmīgāka fašisma kā krievu
west
06.03.2022. 16:14»
māra
Lieciet piemineklim mieru, tas ne pie kā nav vainīgs, tā ir piemiņas zīme par uzvaru un fašistiskās Vācijas sagraušanu, kurā piedalījās arī tūkstošiem latviešu!Šī naida kurināšana labi nebeigsies, agri vai vēlu naida kurinātāji saņems to pašu pretī, tas ir karmas likums
Nesmirdi te! Vācies uz puķinparadīzi!
Protams
06.03.2022. 16:13»
Zvaigzne
Karš ir ļoti briesmīgs ar to, ka vairo agresiju ģeometriskā progresijā un cilvēki pārvēršas par zvēriem savās domās un rīcībā! Esmu kategoriski pret jebkuru laikmeta liecību demolēšanu, jo tā ir kultūrvēstures daļa, lai kāda tā būtu. Ja kāds tiešām tagad vēlas ar reālu rīcību cīnīties ar okupantiem, ...
Krievi nav vainīgi pie mūsu defomētās izpratnes par kasīšanās jēgu.
apriori
06.03.2022. 16:11»
apriori
lato lapsas kaki dzivos 2x ilgak un edis 3x mazak ,ja latviesu neonacisti nogazis pieminekli pardaugava Latvijas atbrivotajiem no fasisama !Kapec jus lapsa nebraucat karot uz ukrainu banderu fasistu puse,ka to izdarija vel viens piemineklu gazejs latvija,sizofernikis kalve
Ukraiņi ar interventiem lieliski tiek galā paši, tāpēc drīzāk tev jādodas palīgā krieviem ar savām asinīm nomēslot Ukrainas laukus, lai šogad tiem padodas labāka raža.
Vēl pāris dienu un krievu necilvēku žmuriku skaits jau pārsniegs to, kas bija 10 gados Afganistānā.
krievi nav pazemota tauta
06.03.2022. 16:07»
Zvaigzne
Krievi ir gadsimtiem pazemota tauta, kurai nekad, NEKAD vēsturē nav bijusi kaut cik demokrātiska iekārta, viņiem vispār nav šādas vēsturiskas pieredzes. Viņi viens otru ir mūžam pazemojuši, tāpēc to arī tikai zina! Tie nedaudzie izglītotie un inteliģentie ik pa laikam ir tikuši iznīcināti “pašu spēkiem...
Pazemojumi, 1000 gadus ilgā verdzība, negatīvā selekcija, Bizantijas sātaniskā ideoloģija, mongoļu jūgs, mākslīgā, varmācīgi uzspiestā feņa, tieši izveidoja fenomenu - krievu "tautu", kāda tā ir un viņi ir lepni un jo vairāk sadisti tos jās, jo lepnāki būs. Krievs ir gatavs atdot savu dēlu armijā seksuālai varmācībai, vai lai tas kritu suņa nāvē par caru un bajāriem. Vienīgais, ko tas nepiedos, kad Putins būs padirsis karu un tad ikviens viņa dzimtlops būs gatavs to nodīrāt dzīvu.
apriori
06.03.2022. 15:58lato lapsas kaki dzivos 2x ilgak un edis 3x mazak ,ja latviesu neonacisti nogazis pieminekli pardaugava Latvijas atbrivotajiem no fasisama !Kapec jus lapsa nebraucat karot uz ukrainu banderu fasistu puse,ka to izdarija vel viens piemineklu gazejs latvija,sizofernikis kalve ?
Uldis
06.03.2022. 15:57»
P.K.
Doma nav slikta!Piekam tie kuri būs jau nosvinējusi 8.,ja vien gribēs 9.varēs atnākt salāpīties
Katrs 9. maija svinētājs un nebūtiski, tas izdzimtenis to dara 9, 8, 7, vai 10 maijā, ir sodāms par staļinisma, viņa sarīkotā kara un krievu necilvēku pastrādāto zvērību slavināšanu un pakarams par noziegumiem pret cilvēci.
Zvaigzne
06.03.2022. 15:51»
руSSкий
Krievi ir viena kompleksos sadzīta tauta kurai ar PSRS sabrukšanu ir atņemta vara pār citām tautām un viņi to vien vēlas kā kādu iekaustīt un pamācīt, lai ar to parādītu savu bijušo varenību
Krievi ir gadsimtiem pazemota tauta, kurai nekad, NEKAD vēsturē nav bijusi kaut cik demokrātiska iekārta, viņiem vispār nav šādas vēsturiskas pieredzes. Viņi viens otru ir mūžam pazemojuši, tāpēc to arī tikai zina! Tie nedaudzie izglītotie un inteliģentie ik pa laikam ir tikuši iznīcināti “pašu spēkiem”, tieši tāpēc tāda agresija! Teritoriāli ļoti liela valsts ar vergiem pēc būtības!
nemurgo nu
06.03.2022. 15:50»
lapsene
To pieminekli vajadzētu sakārtot tā, kā sākumā bija iecerēts, aizvākt zaldātiņus, viņu vietā novietot apli ar to valstu karogiem, kuri cīnījās pret fašismu( padomju laikā nebija iedomājams, ka tur būtu ASV karogs!), bet sievietei rokās ielikt bērnu, kā bija domāts! Un tad 8.maijā pie tā pieminekļa rīkot...
Kādu fašismu? Fašisms būs uzveikts, kad pat par miljardu eiro vairs nevarēs sameklēt nevienu krievu, vai to līdzskrējēju, Dead or Alive. Tad arī jāceļ piemineklis cīnītājiem pret fašismu.
Karātavu laukums
06.03.2022. 15:47»
Linards
Piemineklim mūžam būt
Tu esi fašistu atbalstītājs,jo liec ziedus pakārtiem vācu ģenerāļiem,kurus pakāra 1946.gadā
руSSкий
06.03.2022. 15:40»
Linards
Piemineklim mūžam būt
Krievi ir viena kompleksos sadzīta tauta kurai ar PSRS sabrukšanu ir atņemta vara pār citām tautām un viņi to vien vēlas kā kādu iekaustīt un pamācīt, lai ar to parādītu savu bijušo varenību!
VAŅKAM apmierinātam
06.03.2022. 15:35»
Apmierinātais
Kāda starpība kā guberņu sauc, Gabsburgu impērija "Romas svētā impērija", toreiz, vai, Gabsburgu impērija "Eiropas Savienība" šodien
"Eiropas Savienība" ekonomiskā savienība un nav izveidota piespiedu kārtā.
Zvaigzne
06.03.2022. 15:30Karš ir ļoti briesmīgs ar to, ka vairo agresiju ģeometriskā progresijā un cilvēki pārvēršas par zvēriem savās domās un rīcībā! Esmu kategoriski pret jebkuru laikmeta liecību demolēšanu, jo tā ir kultūrvēstures daļa, lai kāda tā būtu. Ja kāds tiešām tagad vēlas ar reālu rīcību cīnīties ar okupantiem, tad welcome kā brīvprātīgajam uz Ukrainu, ļoti lieliska vēsturiska iespēja. Šobrīd jebkurš var visiem pierādīt, ka īstenie patrioti nav nekādi tukšdirsēji, bet īsti vīri īstā karā! Un visbeidzot – mums šobrīd vismazāk vajag ļauties vēl kārtīgam iekšējam kašķim un mākslīgi kultivēt iekšēju agresiju un ienaidnieku!
Apmierinātais
06.03.2022. 15:27»
Apmierinies onanējot?
ASV, Lielbritānija, Vācija un pat Itālijā ir krietni jaunāki veidojumi par 1400. gadu
Kāda starpība kā guberņu sauc, Gabsburgu impērija "Romas svētā impērija", toreiz, vai, Gabsburgu impērija "Eiropas Savienība" šodien.
Apmierinies onanējot?
06.03.2022. 15:22»
Apmierinātais
ASV, Lielbritānija, Francija, Vācija, Itālija, Spānija un Portugāle nepārtraukti to dara, kopš 1400. gada intensīvi
ASV, Lielbritānija, Vācija un pat Itālijā ir krietni jaunāki veidojumi par 1400. gadu…
P.K.
06.03.2022. 15:22»
lapsene
To pieminekli vajadzētu sakārtot tā, kā sākumā bija iecerēts, aizvākt zaldātiņus, viņu vietā novietot apli ar to valstu karogiem, kuri cīnījās pret fašismu( padomju laikā nebija iedomājams, ka tur būtu ASV karogs!), bet sievietei rokās ielikt bērnu, kā bija domāts! Un tad 8.maijā pie tā pieminekļa rīkot...
Doma nav slikta!Piekam tie kuri būs jau nosvinējusi 8.,ja vien gribēs 9.varēs atnākt salāpīties.
Apmierinātais
06.03.2022. 15:18»
Sakārto savu māju
Militāra agresija, jebkāda veida iejaukšanās citu valstu teritorijā nav pieļaujama
ASV, Lielbritānija, Francija, Vācija, Itālija, Spānija un Portugāle nepārtraukti to dara, kopš 1400. gada intensīvi.
Йекелн Фридрих
06.03.2022. 15:13»
Linards
Piemineklim mūžam būt
Правильно, линард! В саду Виселиц после Приговора выездного обновлённого Нюрнбергского трибунала на самом святом месте будут вешать твоего обнуленыша бункерного со всеми его ппж. Сможешь принести цветы и расплакаться.
Anti colorados
06.03.2022. 15:12»
Patriots
Īsta tīrasiņu Homo latviensis habilis cienīgs komentārs...
Drošā solī biedri, aiz antifašistu barvežiem ždanokām, mamikiniem, lindermaniem priekšgalā. Kamēr saimnieki kremlī parādījuši savu īsteno fašistisko viepli un no antifašistim pārvērtušies par fašistiem. Ak nesanāca piečakarēt ukraiņus, nu tad mēs krievi tur ņipročom, tur žīdi pie visa vainīgi. ha ha kārtējo reizi nevainīgie.
Sakārto savu māju
06.03.2022. 14:51»
Parezaisjautājums
Zaiga, vai Tu nobirdināji arī kādu asariņu par tiem simtiem krievu bērniņu, kas gāja bojā ukraiņu nacistu apšaudēs Donbasā
Militāra agresija, jebkāda veida iejaukšanās citu valstu teritorijā nav pieļaujama.
Vilks V
06.03.2022. 14:45Kārtējo reizi lapsa parādīja savu oranžo dabu. I zivtiņu apēst un uz krāna apsēsties. Ja nav viedoklis, tad tā nav. Tēma lielai daļai aktuāli sāpīga, tad nu rižais gejs kautko paklabināja, nepasakot neko. Piemeta pagalītei ugunntiņu, bet pats tipa malā stāv. Igauņi nojauca bronzas aļjošu un miers, dzīvo tālāk.
Parezaisjautājums
06.03.2022. 14:42»
Zaiga
Piekrītu teiktajam, un, vēl pievienot plāksni ar uzrakstu, ka Krievijas vadītājs 2022.gada 24. februārī pārkāpjot visus starptautiskos līgumus pieteica karu un iebruka neatkarīgajā Ukrainas valsts teritorijā,kur tika veikts genocīds pret tautu un tās teritorijas nežēlīgu iznīcināšanu.Bēgļu gaitās ,pametot...
Zaiga, vai Tu nobirdināji arī kādu asariņu par tiem simtiem krievu bērniņu, kas gāja bojā ukraiņu nacistu apšaudēs Donbasā?
Zaiga, vai krievu bērnu nāve ir patīkamāka, nekā ukraiņu?
Zaiga, pastāsti!
lapsene
06.03.2022. 14:41To pieminekli vajadzētu sakārtot tā, kā sākumā bija iecerēts, aizvākt zaldātiņus, viņu vietā novietot apli ar to valstu karogiem, kuri cīnījās pret fašismu( padomju laikā nebija iedomājams, ka tur būtu ASV karogs!), bet sievietei rokās ielikt bērnu, kā bija domāts! Un tad 8.maijā pie tā pieminekļa rīkot svētkus! Lai tad nāk arī otrajā dienā, ja grib!
Zaiga
06.03.2022. 14:27»
juris
Pieminekli nojaukt nevajag.Vīnē pie stacijas ir Aļoša,nevienam tas netraučē,bet gan atgādina par pagājušo laimu šausmām. Ir jāpiestrādā pie pieminekļa teritorijas samazināšanu un jāizveido DRANDIOZS memoriāls par visu sen notikušo vairākās valodās, kur ārzemju,arī krievu turisti lasot drebētu no šausmām...
Piekrītu teiktajam, un, vēl pievienot plāksni ar uzrakstu, ka Krievijas vadītājs 2022.gada 24. februārī pārkāpjot visus starptautiskos līgumus pieteica karu un iebruka neatkarīgajā Ukrainas valsts teritorijā,kur tika veikts genocīds pret tautu un tās teritorijas nežēlīgu iznīcināšanu.Bēgļu gaitās ,pametot savu dzimteni, bija spiesti doties (cilvēku skaits) un t.t. Pievienojot foto galeriju no reālās dzīves aizsardzības un kauju laikā.
Linards
06.03.2022. 14:26Piemineklim mūžam būt!
9.Maija ar ziediem tiekamies
Šaja svētā vietā!
Apmierinātais
06.03.2022. 14:06»
!!
Nē. Tas sākās kā centralizēta akcija no Maskavas. Ne jau tikai pie mums tas bija. Mūsu naciķiem tur nekāda sakara
Latvijas naciķiem ir vēl kāds sakars, ar kremli tiešs.
Apmierinātais
06.03.2022. 14:04Primāti, bez smadzenēm jau nemāk neko radīt, paskat, 30 gados visa Latvijas ekonomika, izglītība, medicīna, tuatsaimniecība sagrauti.
Graut ta nav ko vairāk, jāsāk gāzt pieminekļi.
Apmierinātais
06.03.2022. 14:01Ha , Lapsa piesaistījies Orvela "Dzīvnieku ferma" realizācijai dzīvajā.
!!
06.03.2022. 13:51»
Latvija - neizdevusies valsts
Ja pareizi atceros, visai ilgi pēc neatkarības atgūšanas pie tā pieminekļa nekādu aktivitāšu nebija. Sākās 9. maija saieti manuprāt pēc kaut kādas Nacionālās apvienības (vai tobrīd viņi vēl "Visu Latvijai" saucās) stulbas provokācijas. Ja kāds zina/atceras, drīkst atgādināt. Nebūtu mūsu dižo "nacionālistu...
Nē. Tas sākās kā centralizēta akcija no Maskavas. Ne jau tikai pie mums tas bija. Mūsu naciķiem tur nekāda sakara.
Gada glezna
06.03.2022. 13:431) Atzīmēšu, ka šī platforma ir viena no pēdējām Latvijā, kur vēl pieļauj anonīmus komentārus
2) Kad Staķis Rīgā uzkāra Baltkrievija nacionālo karogu, tad vīnš nevāvuļoja par Rīgas Domes atlaišanu.
3) Tagad Staķis vāvuļo, ka pieminekli nevar demontēt, jo tad atlaidīšot Rīgas Domi.
4) Salīdziniet 2) un 3) punktā uzrakstīto!
Latvija - neizdevusies valsts
06.03.2022. 13:24»
Patiesība ir vienkārša
Kas attiecas uz monumentu, tas ir jāskata postpadomju telpas, seku kontekstā, kā daļa no propagandas - aktīvs un reāli izmantots propagandas instruments. Arī šajā globālās pretstāvēšanas situācijā to nevar uztvert vinīgi kā vštures liecību. Varbūt šī ir tā reize, iespēja, kad pirmais vārds ir jāsaka...
Ja pareizi atceros, visai ilgi pēc neatkarības atgūšanas pie tā pieminekļa nekādu aktivitāšu nebija. Sākās 9. maija saieti manuprāt pēc kaut kādas Nacionālās apvienības (vai tobrīd viņi vēl "Visu Latvijai" saucās) stulbas provokācijas. Ja kāds zina/atceras, drīkst atgādināt. Nebūtu mūsu dižo "nacionālistu", - iespējams, vēl šodien viss būtu mierīgi.
Niknais
06.03.2022. 13:20»
Patiesība ir vienkārša
Ne vienmēr taisnākais ceļš ir īsākais. Izeju redzu sabiedrības apziņas pieaugšanā, briedumā. Runājot analoģijās, parazītu pārņemti, novājināti organismi, sistēmas parasti ir slimas. Jāsāk ar cēloni - slimības apzināšnu, pašattīrīšanos, pašatveseļošanos. Tas ir darbs katram pašam ar sevi. Tas attiecībā...
Man vairāk par pieminekli traucē Jēkaba ielas žurkas un to līdzskrējēji