Latvijā lūši tiek medīti bezjēdzīgi, nepamatoti un vienīgi šauras grupas izklaides vārdā
Jānis Vinters, iniciatīvas autors30.10.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
antons mikosss
12.11.2020. 12:24»
Antonam, tam, kas Mikossss
Labāk pavēro pļaujas laiku pļavās,- cik lielā skaitā izpostītas tiek irbju, griežu, zaķu un pārējo putnu, dzīvnieku, kas dzīvo uz zemes, pļavās, dzīvotnes. Lūsis nomedī labi, ja pāris procentus. Senāk bija gan vilki, gan lūši, gan lapsas, gan lāči, tas ne zaķu, ne griežu, ne irbju skaitu neietekmēja...
Pļauju nu jau 50 gadus pļavas un nevienu dzīvību neesmu nogalinājis pļaujot. Esmu gan dzenājis stārķus, kuri kārīgi tīkoja aprīt gan zaķēnus, gan griezēnus, gan citus sīkputnu mazuļus. Pirms pļaušanas garā zālē labi jūtas lūsis. Pieaugušo griezi lidojumā viņš kamj 3m augstā lēcienā.
Par irbēm,anonīmais skribent, garām. Pļavās neligzdo un neuzturās.
Dabas daudzveidību šeit sargāsim un paģērēsim citām ES valstīm tur ieviest lūšus. Par atlīdzību savus lūšus pārdosim viņiem. Ķersim sprostos un vedīsim dabas daudzveidības ieviešanai.
Mums lūsis ir kļuvis par kainieku lielā skaita dēļ. Dabas daudzveidības samazinātājs!
???
07.11.2020. 10:32nu, vinter, kā sokas ar parakstu vākšanu? :)) Kaut kā neiet, ne? Izgāšanās draud tavai iniciatīvai
Antonam, tam, kas Mikossss
05.11.2020. 12:01Labāk pavēro pļaujas laiku pļavās,- cik lielā skaitā izpostītas tiek irbju, griežu, zaķu un pārējo putnu, dzīvnieku, kas dzīvo uz zemes, pļavās, dzīvotnes. Lūsis nomedī labi, ja pāris procentus. Senāk bija gan vilki, gan lūši, gan lapsas, gan lāči, tas ne zaķu, ne griežu, ne irbju skaitu neietekmēja.Tagad, ko, lūši - mutanti,- ar 2 mutēm?
antons mikosss
04.11.2020. 17:42»
Juris
Beidz vienreiz melot,krāpniek, antoša! Apnikuši tie izšāvēju analfabētiskie meli! Melo un melo vienā laidā
Anonīmais drosminiek!
Pamato savu dusmu izvirdumu, drosminiek. Lamas pierāda tēmas nepārzināšanu.
Skolnieciņš no Pokaiņu meža
04.11.2020. 12:06Mēs visi esam Dabas Mātes bērni. Arī dzīvnieki ir Dabas Mātes bērni. Mums visiem ir jādzīvo saticīgi uz šīs pasaules. Nevajag dzīvniekus slepkavot bez galējas nepieciešamības. Nedrīkst dzīvniekus slepkavot izpriecu dēļ! Diemžēl cilvēki ir dažādi. Arī starp mums ir tādi, kuri slepkavo dzīvniekus un medī tos prieka dēļ. Mednieki ir dzīvnieku slepkavas, kas nabaga zvēriņus neliek mierā. Aizlūgsim Dabas Māti, lai katrs mednieks nožēlo nodarīto! Protams, cilvēks ir visēdājs, kuram garšo gaļa. Tāda ir mūsu daba. Taču priekš mūsu fizioloģiskajām vajadzībām lopkopji audzē gaļas lopus. Tātad medniekiem nav pat sadzīviskas vajadzības slepkavot dzīvniekus, jo gaļu var nopirkt lielveikalā. Saudzēsim dzīvo un nedzīvo dabu sev apkārt. Dzīvosim mierīgi. Būsim harmonijā ar Dabas Māti! Lūsim Latvju Dievus, lai mūsu dzimtā zemīte būtu auglīga un ražena! Lai Latvju Dievi mūs svētī!!!
Saticību no sirds vēlot, Jūsu Skolnieciņš – Latvju Dievu dēls [Latvju Skaudības Dievs]
©Skolnieciņš 1999-bezgalība ;-)
#lūši #DabasMāte #saticība #SargāsimLūšus
Juris
03.11.2020. 19:47»
antons mikoss
Akcenti samainīti. Lūsis tiek rādīts kā mednieku konkurents...
Beidz vienreiz melot,krāpniek, antoša! Apnikuši tie izšāvēju analfabētiskie meli! Melo un melo vienā laidā.
antons mikoss
03.11.2020. 13:54»
Does Hunting Help or Hurt the Environment?
Atšķirībā no dzīvnieku dabiskās plēsonības cilvēki-mednieki nogalina tikai sava prieka pēc. Turklāt neraugoties uz pašu mednieku apgalvojumiem, ka medības it kā uzturot savvaļas dzīvnieku populācijas līdzsvarā, piemēram, ienākumi no mednieku licencēm, medību kvotas nereti tiek izmantotas, lai ar dažām...
Akcenti samainīti. Lūsis tiek rādīts kā mednieku konkurents.
Patiesībā, medījot dabas daudzveidības samazinātāju lūsi, mednieki saglabā dabas daudzveidību. Latvijā mīt vislielākais relatīvais lūšu skaits Eirāzijas.
Sekas ir dramatisks vistveidīgo putnu samazinājums. Tāpat maz palicis zaķu. Lūsis metodiski pārstaigā pļavas un iztīra visu dzīvo ieskaitot griezes. To esmu vērojis pievakarēs.
Does Hunting Help or Hurt the Environment?
02.11.2020. 15:02Atšķirībā no dzīvnieku dabiskās plēsonības cilvēki-mednieki nogalina tikai sava prieka pēc. Turklāt neraugoties uz pašu mednieku apgalvojumiem, ka medības it kā uzturot savvaļas dzīvnieku populācijas līdzsvarā, piemēram, ienākumi no mednieku licencēm, medību kvotas nereti tiek izmantotas, lai ar dažām medījamo dzīvnieku jeb t.s. mērķa sugām manipulētu, aizbildinoties ar pārapdzīvotību jeb sugām, kas nav medījamie dzīvnieki, toties ir skaitliski lielas; rezultātā tiek zaudēta bioloģiskā daudzveidība, ģenētiskā integritāte un izjaukts ekoloģiskais līdzsvars.
nu vispār
02.11.2020. 11:21»
Andris Zariņš
Var redzēt Latvijas mūsdienu izglītības sistēmas rezultātu. Paaudze kura zin, ka gaļa un piens rodas supermārketu plauktos. Vairāk nekomentēšu, nav manos spēkos ar komentāru palīdzību aizbērt nezināšanas bedri. Un arī vēlmes diskutēt ar anonīmu nekauņu
gaļa un piens supermārketu plauktos, ir lauksaimniecības rezultāts, mājlopu turēšanas mērķis, kas cilvēces evolūcijas ceļā nodrošināja, un joprojām nodrošina kādu cilvēku daļu, ar vērtīgām barības vielām, proteīnu, neviens lopkopis, zemnieks, lopus neaudzē baudas un nogalināšanas kāres dēļ. Atšķirība starp iztikai nepieciešamo un baudas, izklaides, nogalināšnu sava prieka pēc, gūšanu, ir apskatīta visās garīgajās praksēs jeb reliģijās, skaidrot to te būtu pērļu kaisīšana kā zināmajā citātā no Bībeles. Nevajag nodarboties ar demagoģiju.
jā
02.11.2020. 09:20»
nu vispār
neesmu ne Vinters, ne Ziema:).Vai tad labāk par misijas apziņu un glābšanu, ir vēlme kādu dzīvu būtni nogalināt savas sīkās, egoistiskās pašapziņas celšanai? Vēlams to darīt lielā barā, ar vislabākajiem un modernākajiem slepkavošanas rīkiem, nedodot tai dzīvajai radībai ne mazāko iespēju izdzīvot? To...
PRECĪZI. Un šādi noziegumi tiek pieļauti Latvijā! Brutāli direktīvas pārkāpumi.
:)
01.11.2020. 23:24»
antons mikoss
Andri
Andri!
Tu esi pensionāru varonis! mikosa un dombrovskas huberts!
antons mikoss
01.11.2020. 22:12»
Andris Zariņš
Var redzēt Latvijas mūsdienu izglītības sistēmas rezultātu. Paaudze kura zin, ka gaļa un piens rodas supermārketu plauktos. Vairāk nekomentēšu, nav manos spēkos ar komentāru palīdzību aizbērt nezināšanas bedri. Un arī vēlmes diskutēt ar anonīmu nekauņu
Andri!
Bet tu pateici galveno. Anonīmie drosminieki ar milzu vēlmi sarindot burtus un ciparus kaut kādā jēgā.
nu vispār
01.11.2020. 16:10»
nu nu
es nedalījos ar pieredzi, bet ieteicu to darīt tev. Pagrūti uztvert rakstīto tekstu, Vinter? Saprotu, palīgskolas absolventiem tā mēdz būt. Galvenais, ka ir misijas apziņa un vēlēšanās kādu glābt
neesmu ne Vinters, ne Ziema:).Vai tad labāk par misijas apziņu un glābšanu, ir vēlme kādu dzīvu būtni nogalināt savas sīkās, egoistiskās pašapziņas celšanai? Vēlams to darīt lielā barā, ar vislabākajiem un modernākajiem slepkavošanas rīkiem, nedodot tai dzīvajai radībai ne mazāko iespēju izdzīvot? To jūs lepni dēvējat par medībām????Tā ir visprastākā, nežēlīgākā, primitīvākā slaktēšana, asinskāre, vēlme redzēt, kā dzīva būtne acu priekšā noasiņo, vai mokās izlaiž garu, sava varas apziņa niecīgajā dvēselē.Vai kā šajā gadījumā(foto), tai radībai ar šauteni, iestājies orgasms, no apziņas, ka vēl viena lūšu māte noslaktēta, kaut kur, ja badā nenomirs, izaugs jaunie lūsēni, kurus atkal varēs slaktēt..
Bebrs
01.11.2020. 12:29Es principā neciešu medniekus. Nav nekāds arguments, ka no cilvēces vēstures sākuma medīja. Jā , jo tā bija iztika,bet tagad pretīgs vaļas prieks nogalināt. Un ja vēl tur piedalās plintnieces ar nošautas lūšu mammas bildi tā ir perversija. Un vecie sauc līdzi arī bērnus, lai mācās kā nogalināt dzīvo radību. Jūs esiet pretīgi! Un tik spēcīgs lobijs varas spicē. Visi vienā maisā bāžami.
sāp sirds
01.11.2020. 12:14Bet to bildi ar laimīgo šāvēju gan izņemiet. Skatoties uz to jādzer sirdszāles.
+++
01.11.2020. 10:34»
nē
provinciāla, aizkavēta attīstībā, neandertālieša, impulsīva, tikai pāris piemītošajos pamat instinktos(rīt, vairoties, nogalināt barā par sevi vājāku), balstīta rīcība. Īsumā-zombija, kam iedzimti tikai pamatinstinkti, bez empātijas, augstsirdības un inteliģences, visas dzīves dižākais piepildījums - ...
Izcili noraksturota mednieku slaka!!!!!
...
01.11.2020. 10:13»
Andris Zariņš
Kārtējais sliktās izglītības piemērs. Kaut arī tēzei par habitusa neatbilstību sugai varētu piekrist. Sevišķi tavā gadījumā, kas liek man domāt, ka esi izzūdošās pitekantropus sovjetikus vulgaris sugas pārstāvis! :D :D :D
Esiet paškritiskāks! Jūsu izglītībā ir robi- nevis "bialoģija", bet BIOLOĢIJA!
Nu jau pietiek
01.11.2020. 10:11»
?
kastrācija Valteram Lūsim VMD jau nozīmēta
Apžēliņ, Valteram ir 75 gadi, viņa sieva stāstīja.
klasika
01.11.2020. 09:29»
✷
Tā ir laucinieciskuma izpausme
kur lauķi, tur problēmas! Arī Saeimā un valdībā.
Andrim Zariņam
01.11.2020. 08:33»
Andris Zariņš
Stāsts, kas sākas ar preambulu aizliegt, jau pašos pamatos ir analfabētisks stāsts. Ja kāds vālas kko pilnībā aizliegt attiecībā uz dabiskajiem procesiem, tad tālāk analizēt viņa sniegtos argumentus, skaitķus utt, vnk ir bezjēdzīgi. Jautāsiet kāpēc? Gluži vienkārša iemesla dēļ, jo dabā viss ir saistīts...
Pavisam maza racionālisma dzirkstelīte tavā jau pašos pamatos "biloģiskā analfabētisma" stāstā uzsplaiksnīja. Pēc tavis piedāvātās analoģijas - Latvijas killeru populācijai ir nepieciešami dabīgie ienaidnieki tās ģenētiskās veselības labā. Klaigāšana par killeri kā procesa dalībnieku mežā ir bandītu bratvas pašapmāns un civilizētai sabiedrībai pat nav jēgas par to diskutēt.
jautaajums
01.11.2020. 07:42»
Andris Zariņš
Var redzēt Latvijas mūsdienu izglītības sistēmas rezultātu. Paaudze kura zin, ka gaļa un piens rodas supermārketu plauktos. Vairāk nekomentēšu, nav manos spēkos ar komentāru palīdzību aizbērt nezināšanas bedri. Un arī vēlmes diskutēt ar anonīmu nekauņu
Zināšanas vai ilūzija par zināšanām?Par paaudzi kura zin ka gaļa un piens rodas supermārketu plauktos jums gan ir taisnība,tomēr ar savām ,,zināšanām,, ir radīts gigantisks posts dabā.
Andris Zariņš
01.11.2020. 01:25»
Karote
Pilnīgi pareizi- Homo Sapiens! Saprātīgais.:) Tas, kura iztika, izdzīvošana jau sen nav atkarīga no -,vai no rīta nošāvi, ar akmeni nobliezi kādu protenīna avotu...Jau tuvu 200 gadi, kopš HS veiksmīgi izdzīvo bez neolīta laikmeta- sakņu vākšanas un medībām. Šodienā tā nav Dabas rituma daļa.Daba bez ...
Var redzēt Latvijas mūsdienu izglītības sistēmas rezultātu. Paaudze kura zin, ka gaļa un piens rodas supermārketu plauktos. Vairāk nekomentēšu, nav manos spēkos ar komentāru palīdzību aizbērt nezināšanas bedri. Un arī vēlmes diskutēt ar anonīmu nekauņu.
Andis Krēsliņš nonāks cietumā
31.10.2020. 23:31Nelietis, Latvijas dabas velšu izlaupītājs Andis Krēsliņš agrāk vai vēlāk (kad pierādīs krāpniecību, kura būs radījusi vairāku miljonu zaudējumus), nonāks cietumā ar mantas konfiskāciju. Viņa bērnus un mazbērnus dēvēs par dzīvnieku slepkavas bērniem.
Gerhards tupēs cietuma par visu viņa neģēlīgās dzīves laikā sastrādāto - uz mūžu. NA smird, jo savās rindās pietur šo Latvijas tautai naidīgi un kriminālajai pasaulei labvēlīgi noskaņoto tipu. Nebalsojiet par NA, kas aizstāv birokrātisko struktūru neaizskaramību valsts izlaupīšanā!
Karote
31.10.2020. 23:26»
Andris Zariņš
Neiedziļināšos visās Jūsu sarakstītajās muļķībās , no sērijas “daba pati”, man ir tikai viens jautājums, vai suga Homo Sapiens arī ir dabas sastāvdaļa? Ja jā, tad kāpēc jūs gribiet izslēgt to no dabiskās aprites? Ja jūduprāt nē, tad šķiet mums vairs nav par ko runāt, tad jums jāatgriežas skolas solā...
Pilnīgi pareizi- Homo Sapiens! Saprātīgais.:) Tas, kura iztika, izdzīvošana jau sen nav atkarīga no -,vai no rīta nošāvi, ar akmeni nobliezi kādu protenīna avotu...Jau tuvu 200 gadi, kopš HS veiksmīgi izdzīvo bez neolīta laikmeta- sakņu vākšanas un medībām. Šodienā tā nav Dabas rituma daļa.Daba bez jūsveidīgo "regulēšanas" lieliski iztiks .:) Tā ir vien lepnība, azarts un pārākuma tieksme. Ļoti saprotama, kā ikdienā apspiesta testosterona izlāde, viss jauki, bet borēt sociumam nekaitīgo lūšu slepkavošanu par kādu pozitīvo vēlamo - jābūt visai lielai nekaunībai :)
?
31.10.2020. 22:58»
Karote
Dabīgais rits, Cienītais, nozīmētu, ka jūsējie ar plintēm, vispār nespertu soli mežā.Vai ne tā? :) Daba pati visu regulē tūkstošiem gadu.Gan pirms tika galā, gan arī ilgi pēc jūsējo sadalīšanās atomos turpinās smuki dzīvot
Jūsējie no pilsētas piecstāvenes divistabu dzīvokļa ir īstie spriedēji par dabu un tās mijiedarbību ar cilvēku. Mednieks ir viena no senākajām profesijām pasaulē, tāpat kā zemkopis, prostitūta un karavīrs. Un līdz šai dienai tās nekur nav pazudušas un nepazudīs.
Andris Zariņš
31.10.2020. 22:34»
Karote
Dabīgais rits, Cienītais, nozīmētu, ka jūsējie ar plintēm, vispār nespertu soli mežā.Vai ne tā? :) Daba pati visu regulē tūkstošiem gadu.Gan pirms tika galā, gan arī ilgi pēc jūsējo sadalīšanās atomos turpinās smuki dzīvot
Neiedziļināšos visās Jūsu sarakstītajās muļķībās , no sērijas “daba pati”, man ir tikai viens jautājums, vai suga Homo Sapiens arī ir dabas sastāvdaļa? Ja jā, tad kāpēc jūs gribiet izslēgt to no dabiskās aprites? Ja jūduprāt nē, tad šķiet mums vairs nav par ko runāt, tad jums jāatgriežas skolas solā.
nu nu
31.10.2020. 22:28»
nu
to nunu-paldies, ka dalieties ar savu pieredzi par vazektomijas taisīšanu, to jau tā skaļi laikam parasti nesaka. Nunu būtu bijusi ieteicama papildus lobotomija, ja daba vai Dievs jau par to nebūtu parūpējušies, cerams, ka ne ģenētiskā līmenī, tomēr žēl, ka nākamās paaudzes būtu tik pat apdalītas...
es nedalījos ar pieredzi, bet ieteicu to darīt tev. Pagrūti uztvert rakstīto tekstu, Vinter? Saprotu, palīgskolas absolventiem tā mēdz būt. Galvenais, ka ir misijas apziņa un vēlēšanās kādu glābt.
P.S. Bīstamāks par muļķi ir tikai muļķis ar iniciatīvu(sakāmvārds).
nu
31.10.2020. 22:18to nunu-paldies, ka dalieties ar savu pieredzi par vazektomijas taisīšanu, to jau tā skaļi laikam parasti nesaka. Nunu būtu bijusi ieteicama papildus lobotomija, ja daba vai Dievs jau par to nebūtu parūpējušies, cerams, ka ne ģenētiskā līmenī, tomēr žēl, ka nākamās paaudzes būtu tik pat apdalītas.
Karote
31.10.2020. 22:17»
Andris Zariņš
Lai kļūtu par mednieku cilvēkam ir jāiziet kursi, jānokārto eksāmens VMD. Tad jāiziet medkomisija, jāsaņem psihiatra un narkologa slēdzieni, jāsaņem ieroču iegādes atļauja. Proces ir laika, naudas un zināšanu ietilpīgs. Liela daļa mednieku ir arī beiguši, vai nu LLA, šodien LLU, vai Aizputi, vai Ogri...
Dabīgais rits, Cienītais, nozīmētu, ka jūsējie ar plintēm, vispār nespertu soli mežā.Vai ne tā? :) Daba pati visu regulē tūkstošiem gadu.Gan pirms tika galā, gan arī ilgi pēc jūsējo sadalīšanās atomos turpinās smuki dzīvot. :)
Karote
31.10.2020. 22:09Ja vēl kādu tīģeri, degunredzi., viens pret vienu. A te bildē persona, it kā sieviete, tīksminās kā noslepkavojusi neaizsargātu dzīvību, kurai pret viņu optikām, u.c. nebija nekādu iespēju.Un vēl pozē ar līķi. Atgādina zonderkomandu līksmo bildēšanos kara laikā.
nu nu
31.10.2020. 22:04»
Vinters !
LV medneiki ir tikai 1% no iedžīvotajiem, bet muļķi esot pārējie 99%..un brīnāties kapēc jums nav draugu :D
kurš ir lohs, to patiešām var redzēt, tu pats to iniciatīvu pat sacerējis neesi bet kaut kur sagrābstījis skaļas frāzes, pēc taviem komentāriem var redzēt, ka tu ar mokām pamatskolu esi beidzis . Salīdzinājumā ar tevi, vilkins šķiet zinātnes spīdeklis. Bet kā jau iepriekš tika teikts, labi ka tādi ir tie "dabas aizstāvji", uzreiz redzams,kas ir kas.
P.S. Ja ļoti gribas kādu glābt, uztaisi vazektomiju, lai taviem bērniem nav kauns par tevi.
nē
31.10.2020. 21:57»
✷
Tā ir laucinieciskuma izpausme
provinciāla, aizkavēta attīstībā, neandertālieša, impulsīva, tikai pāris piemītošajos pamat instinktos(rīt, vairoties, nogalināt barā par sevi vājāku), balstīta rīcība. Īsumā-zombija, kam iedzimti tikai pamatinstinkti, bez empātijas, augstsirdības un inteliģences, visas dzīves dižākais piepildījums - nogalināt barā, izpriecai, savai baudkārei, vājāku par sevi, radību. Protams, ne jau ar nazi vai šķēpu.
Kaatad
31.10.2020. 20:10Lūšu vienīgā nodarītā skāde vai "vaina" cilvēka priekšā ir smuks kažoks, kurš smuks kā trofeja pirtīs pie sienas, vai uz grīdas. Citu nav. Tātad, viņu šaušana ir izklaide klīniski šaubīgiem tipāžiem, kurus būtu vērts fiksēt psihiatrijas uzskaitē kā letentus sadistus, kuri pie pirmās izdevības ar baudu šaus arī cilvēkus.Tāpat vien šaus, jo -kaifīgi.
Andris Zariņš
31.10.2020. 19:45»
Vinters !
Nu jā un oēc jūsu stāsta man ir taisnība un pašrugelējošam sugām nevajaga impotentu palīdzību lai pašregulētos
Lai kļūtu par mednieku cilvēkam ir jāiziet kursi, jānokārto eksāmens VMD. Tad jāiziet medkomisija, jāsaņem psihiatra un narkologa slēdzieni, jāsaņem ieroču iegādes atļauja. Proces ir laika, naudas un zināšanu ietilpīgs. Liela daļa mednieku ir arī beiguši, vai nu LLA, šodien LLU, vai Aizputi, vai Ogri. Lai kļūtu par šādas petīcijas autoru īpaši daudz prāta un zināšanu nevajag. Ko arī pierāda autora komentāri un kultūras līmenis. Tas ir labi, jo cilvēki lasot šos komentārus arī sāks novērtēt pašu "iniciatīvu". Paldies Vinteram, par to, ka parādija pseidozaļā ekstrēmisma patieso seju. Kāpēc pseidozaļā? Jo patiesie zeļie ir tieši mednieki. Visā pasaulē mednieku organizācijas ir atzītas vides aizsardzības organizācijas. Tomēr ik pa brīdim parādās neizglītoti tirliņi, kuriem šķiet ka ir ģeniji, kuri var iet pret dabīgo ritu. :D
hmm
31.10.2020. 19:35»
Vinters !
Nu jā un oēc jūsu stāsta man ir taisnība un pašrugelējošam sugām nevajaga impotentu palīdzību lai pašregulētos
Superīga diskusiju kultūra. Raksts pilns nepatiesību, visu laiku piemin kaut ko saistībā ar dzimumorgāniem. Pat tik daudz nevar saprast, ka no manis stāstītā galīgi neizriet, ka jums taisnība. Diemžēl , šadu censoņu dēļ, dabas aizsardzība tagad tik zemu kotējās. Par jūsu pieminēto mednieku daļu grūti spriest, bet kā reāls dabas aizsardzības principu realizētājs dzīvē saku, ka tādi kā jūs stipri traucē.
Vinters !
31.10.2020. 19:35»
nu nu
par kaut kādiem pierādījumiem tu varēsi runāt tad, kad būsi savācis nepieciešamo parakstu skaitu. Kas ir neiespējami, jo Latvijā nedzīvo tik daudz muļķu. Un arī tad tas neko nenozīmēs, jo ar to vien ir par maz. Saeima noraidīs tavu iniciatīvu
LV medneiki ir tikai 1% no iedžīvotajiem, bet muļķi esot pārējie 99%..un brīnāties kapēc jums nav draugu :D
par saeimu piekrītu visticamāk noraidīs, bet agrak arī tumsoņas elektŗību noraidīja, kurš lohs, mēs zinām !
nu nu
31.10.2020. 19:29»
Vinters !
kopš jūšu komentāra jau simtiņš klāt :) tagad ja neapstāsies, jūs pierādijāt,ka esat lohs
par kaut kādiem pierādījumiem tu varēsi runāt tad, kad būsi savācis nepieciešamo parakstu skaitu. Kas ir neiespējami, jo Latvijā nedzīvo tik daudz muļķu. Un arī tad tas neko nenozīmēs, jo ar to vien ir par maz. Saeima noraidīs tavu iniciatīvu.
aha
31.10.2020. 19:24»
Vinters !
nu es nedēļas laikā esmu savācis vairāk par 2000
tu esi nedēļas laikā savācis visus 2000. Vairāk tev arī nebūs, jo tik vien zaļo muļķu ir Latvijā
Vinters !
31.10.2020. 19:07»
hmm
Dīvaini. Es jums stāstu, kā notiek plēsēju pašregulācija, uz kuru jūs tā cerat. Pretī saņemu kaut ko oligofrena cienīgu. Trakumsērga oficiāli nav reģistrēta, jo tai zemnieku saimniecībai, kur to reģistrēs , tas būs līdzvērtīgs katastrofai. Tad kādu lielo plēsēju pašregulācijas modeli jūs esat saskatījis...
Nu jā un oēc jūsu stāsta man ir taisnība un pašrugelējošam sugām nevajaga impotentu palīdzību lai pašregulētos...
Paldies,ka turpiniet pierādī, ka kroplajai LV mednieku daļāi nav tainības !
hmm
31.10.2020. 19:04»
Vinters !
jūs melojat par trakumsērgu, jo viņās LV vairs nav, kā arī nav neviena lūša ar trakumseŗgu reģistrēta
Dīvaini. Es jums stāstu, kā notiek plēsēju pašregulācija, uz kuru jūs tā cerat. Pretī saņemu kaut ko oligofrena cienīgu. Trakumsērga oficiāli nav reģistrēta, jo tai zemnieku saimniecībai, kur to reģistrēs , tas būs līdzvērtīgs katastrofai. Tad kādu lielo plēsēju pašregulācijas modeli jūs esat saskatījis lūšiem? Un kur tasir ieraugāms. Pie mums, cik saprotu nav kaut kas kārtībā.
Andris Zariņš
31.10.2020. 19:03»
Vinters !
Jūs pirmais sākāt apvainot, es vnk zinu jūs un jūsu ex, kas man pasastija par jūsu kompleksiem un kādēļ tāds naids pret dzīvo
Un jā, gribēju informēt tevi, ka lūsis ir delikatese, starp citu ļoti garšīgs. Un vēl, mani pārsteidz tas ka esi apmeklējis Meksiku (laikam speciāli lai parunātu par mani), jo mana ex dzīvo tieši tur... :D :D :D
Andris Zariņš
31.10.2020. 18:56»
Vinters !
Jūs pirmais sākāt apvainot, es vnk zinu jūs un jūsu ex, kas man pasastija par jūsu kompleksiem un kādēļ tāds naids pret dzīvo
Tu draugs esi reāli mani ar kādu sajaucis... :D :D :D Bet ko nu gaidīt no cilvēciņa ar pieticīgu dzīves pieredzi! :D Turpini vien trennēties, vismaz būs interesanti pašam ik pa brīdim palasīt kādu pētijumu un pašizglītoties! :D
Vinters !
31.10.2020. 18:51»
Psihiatrs
Šizofrēniķis Mareks Vilkins ir kļuvis par šizofrēniķi Jāni Vinteru
mulkim gudrie vienmēr šķiet muļķi, paldies par uzslavu !
Vinters !
31.10.2020. 18:50»
Andris Zariņš
Interesanta diskusiju maniere. Uzreiz pie lietas, uzreiz pie krāniņiem... :D Vismaz uzreiz būtu nosaucis savējā izmērus, varbūt es būtu sabijies un vairāk nekomentētu! :D Gribu tevi informāt, nav tādas pašregulējošās sugas, jo jebkuru sugu ietekmē kaut vai tās barības bāze. Un konkrēt lūšiem tā šobrīd...
Jūs pirmais sākāt apvainot, es vnk zinu jūs un jūsu ex, kas man pasastija par jūsu kompleksiem un kādēļ tāds naids pret dzīvo !
tie ''biezie'' zurnāli ir manā pusē, paldies, ka dalaties ar info,kas pierāa,ka jums nav tainsība, kaut jūs saprastu pats savu episkumu !
Psihiatrs
31.10.2020. 18:49Šizofrēniķis Mareks Vilkins ir kļuvis par šizofrēniķi Jāni Vinteru!
Tikai vēl vairāk nodzēries!