NBS nespēj notriekt pat dronus, kas lidinās virs to centrālajiem objektiem
Lato Lapsa01.09.2019.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Haha
03.09.2019. 23:54Brīnums ko D)) toties ir kaudze vecu tanku (atvainojos, traktoru) par ntajiem ļimakiem, ar kuriem bliezt pa zvirbuļiem....🤣
Galvenais nav rezultāts, bet darbības imitācija un savas kabatas piedzīšana...
ha
03.09.2019. 08:42»
Kaatad
Latvija varētu būt lielisks, humānas valsts piemērs, ja pārietu uz vnk spēcīgu policiju ar zemessardzi, pēc Šveices parauga. Mūslaikos ar kramenīcām vairs nekaro un netaisās, globālās atkarības dēļ. No kodolbumbām trako rokās nelīdzēs nedz kareivīgā bļaustīšanās, nedz iepirktie bleķi. Bet nu vasalim...
Vispār esi apskatījies to Šveices modeli ar "policiju un zemessardzi"? Šveicē, melīt, ir regulāra armija, kurā dienē arī obligātais dienests, ir armijas rezerve...
ha
03.09.2019. 08:39»
hm
Aizsardzības koncepciju mēs paši nevaram noteikt. To priekš mums nosaka NATO...
Latvijā Valsts aizsardzības koncepciju nosaka... Saeima! Tā ka neatražo L.L. un kremļa izplatītos melus!
Hihi
02.09.2019. 17:42»
Bull*hit
Kas tā par huiņu te ir sarakstīta? Pilnīgs fufelis. Spriedelējums rajona dzēraja līmenī
Pabiriks pamodies.
Bull*hit
02.09.2019. 16:22Kas tā par huiņu te ir sarakstīta? Pilnīgs fufelis. Spriedelējums rajona dzēraja līmenī.
Mārtiņš
02.09.2019. 14:36Ko tad jūs gaidījāt - ka akadēmijas teritorijā būs izvietota zenītartilērija?
Kaatad
02.09.2019. 12:52Latvija varētu būt lielisks, humānas valsts piemērs, ja pārietu uz vnk spēcīgu policiju ar zemessardzi, pēc Šveices parauga. Mūslaikos ar kramenīcām vairs nekaro un netaisās, globālās atkarības dēļ. No kodolbumbām trako rokās nelīdzēs nedz kareivīgā bļaustīšanās, nedz iepirktie bleķi. Bet nu vasalim jāpilda ko šim saka.Piedevām tik jauka iespēja izšeptēt svēto budžetu un šūt smukas bikses ģenerāļiem. :)
Bezzāģis
02.09.2019. 12:41»
Beidz tirst, idiot!
Ja virs tavas mājas kāds atsūtīs dronu un nometīs pastu ar reketa ziņu? Vau uzreiz bumbu? Aptirsīsies...
Jau laicīgi esmu pārvācies uz blindāžu ar labi konstruētu pārsedzi)
KUR Fakti?
02.09.2019. 11:39»
ZZS
Ja Bergmanis būtu ministrs, droni būtu notriekti. Pabrikam nav laiks, jo krāpj vācisko sieviņu ar prastu jauniņu brūti
Nav pieradijumu.
Latviešu pretlatviskie nacisti - burši
02.09.2019. 10:17»
Rukss
Mani tie purši ir briesmīgi izjārējuši
eirodeputāte NA Melbārde, LB Rimševics, LU Muižnieks, VVF, R. Dzintars un citi, kuri sadarbojas ar ebreju cionistiem - žīdu nacistiem un izvirzīja par VP žīdnacistu E. Levitu, kurš melīgi skandina "mēs, latvieši!".
Jā
02.09.2019. 09:55»
zaza
Ar tām 1960-gadu vecajām angļu BTR pa 200 miljoniem gan dronu nenotriekt
Ceru kādu dienu visi tās afēras organizētāji un izpildītāji tiks tiesāti. Reāli tā bija diversija.
Rukss
02.09.2019. 09:29»
Žīdu nacisti - cionisti un latviešu burši - latviešu nacisti
ir uz vienu roku pret latviešu tautu un tās attīstību un kultūru. 4. maija žīdnacistu un latviešu buršu - latviešu nacistu mērķis ir dzīvot uz valsts parāda rēķina plus iznīcinātās tautas materiālā mantojuma rēķina
Mani tie purši ir briesmīgi izjārējuši
Dronim beigas
02.09.2019. 09:04Spinings ar smagāku vizuli, gaisa šautene un tenisa rakete kopā ar maisu ar kartupeļiem - šie dronu masu iznīcināšanas ieroči ir aizliegti un no tiem droniem ir reāli bail. Iesniedziet tenisa raketes un tos kartupelīšus nodaļai jauniesaukto, un neviens dronis pat tuvumā nerādīsies
Žīdu nacisti - cionisti un latviešu burši - latviešu nacisti
02.09.2019. 08:14»
Tauta
Latvijai ka mazai valstij armija ka tada nav nepueciesama, tikia ja 18 novembri smuki nosolot. Labak to naudu atvelam veselibai un izglitibai kas nakotne veidos IKP pieaugumu
ir uz vienu roku pret latviešu tautu un tās attīstību un kultūru. 4. maija žīdnacistu un latviešu buršu - latviešu nacistu mērķis ir dzīvot uz valsts parāda rēķina plus iznīcinātās tautas materiālā mantojuma rēķina.
Krievijā ar 2020. gadu
02.09.2019. 08:11»
Edgars
Musu armija iegadasies ar roku ludinamo puki un teiks ka tas ir drons par 400 miljoniem, palidziba amerikaniem kuri mums tos iesmeres
jāreģistrē arī dronveidīgie pūķi..
Bise vienmēr neķers
02.09.2019. 08:10»
VB
Tādu, ko ar pāris krievu "šilkām" nenotrieks, domāju, tomēr nevar! Nevajag no jauna izgudrot riteņus
Jauns terora vilnis ar droniem. Uztaisīt var, lai pretotos dronu kariņos.
VB
02.09.2019. 07:55»
Simtprocentigi
piekrītu Jūsu rakstītajam. Bet "dronu sistēmas" var uztaisīt ikviens
Tādu, ko ar pāris krievu "šilkām" nenotrieks, domāju, tomēr nevar! Nevajag no jauna izgudrot riteņus.
PS
Virs mannis te viens planēja apm. 1/2h - jau domāju, vnk. ar bisi, tomēr nobijos...
Rinkis
02.09.2019. 07:51Prezidentiem jabrauc uz vasingtonu un jaludz palidziba, mums uzbruk droni.
Edgars
02.09.2019. 07:48Musu armija iegadasies ar roku ludinamo puki un teiks ka tas ir drons par 400 miljoniem, palidziba amerikaniem kuri mums tos iesmeres.
Tauta
02.09.2019. 07:46Latvijai ka mazai valstij armija ka tada nav nepueciesama, tikia ja 18 novembri smuki nosolot. Labak to naudu atvelam veselibai un izglitibai kas nakotne veidos IKP pieaugumu.
motorhead
02.09.2019. 07:32»
Ķīnai
jau ir gatavas dronu sistēmas ar tūkstošiem dronu uzlidojumu vienlaikus, pienesot upurim dāvanā sprāgstvielas. Latvija ir veca bruņojuma izgāztuve
Bet tad jau gaisa baloni taisni būtu pašā laikā. Nu, tādi, ko var uzspridzināt. Standarta drons ( nejaukt ar lidmašīnu ) nenoturīgs pret sprādziena vilni. Tad nu Ogres Trikotāžā pasūtām audumu, uztaisām dažuus tūkstošus balonu un noeenkurojam gar robežu. Kad nu tā dronu armāda nāks, speram gaisā, atlikušos kaut kā ar bisēm piebeigs. Tur gan vajadzēs atkal brīvprātīgos kamikadzes, jo uzkritīs tak pašam virsū ar visu sprāgstvielu. Nekas, priekš tam ir domāta Rogovkas kandža un tamlīdzīgi dopinga paveidi. TO vismaz mums netrūkst, ;-)
Ķīnai
02.09.2019. 07:09»
motorhead
Es jau nu armijnieku vietā būtu vienkārši pateicis, ka tie ir viņu pašu aparāti un šie vingrinās. Starp citu, ja šiem vispār droni būtu, kaut kur tak jātrenējas vadīšanā un vispār jāizmēģina, vai ne? Redzēju iekš TV, ka armija grasās tos iegādāties un izvēlas piegādātāju. Te būs problēmas. Nopirkt dronus...
jau ir gatavas dronu sistēmas ar tūkstošiem dronu uzlidojumu vienlaikus, pienesot upurim dāvanā sprāgstvielas. Latvija ir veca bruņojuma izgāztuve.
Simtprocentigi
02.09.2019. 07:07»
hm
Aizsardzības koncepciju mēs paši nevaram noteikt. To priekš mums nosaka NATO...
piekrītu Jūsu rakstītajam. Bet "dronu sistēmas" var uztaisīt ikviens.
motorhead
02.09.2019. 07:06Es jau nu armijnieku vietā būtu vienkārši pateicis, ka tie ir viņu pašu aparāti un šie vingrinās. Starp citu, ja šiem vispār droni būtu, kaut kur tak jātrenējas vadīšanā un vispār jāizmēģina, vai ne? Redzēju iekš TV, ka armija grasās tos iegādāties un izvēlas piegādātāju. Te būs problēmas. Nopirkt dronus līdzīgi kā bruņumašīnas nevar. TIK VECU dronu pagaidām vēl nav, laikam jāpagaida. ;-) Es ieteiktu dirižabli iegādāties vai gaisa balonus, tehnoloģija pilnīgi atbilst LA līmenim.
Beidz tirst, idiot!
02.09.2019. 07:03»
Bezzāģis
Arī tendenciozs raksts. Vai pats Lato ir mēģinājis kaut vai ar lukturīti apspīdināt dronu, vai izskaitļot cilvēku , kurš slēpjas...
Ja virs tavas mājas kāds atsūtīs dronu un nometīs pastu ar reketa ziņu? Vau uzreiz bumbu? Aptirsīsies!
Krievijā ar jauno gadu stājas spēkā likums reģistrēt katru dronu no 250 gr līdz 30 kg. Ja gribi lidināt, ziņo par laiku - izlidošanas un lidošanas beigu un precīzu maršrutu. Ja novirzīsies no ziņotā, sodi ir iespaidīgi. Kāpēc tā? Jo cionistu vara baidās. Latvijā nebaidās, jo visi apspiesti un kontrolēti jau sen.. Visi "apmierināti" ar cionistu (žīdu nacistu) varu un dārgo VP.
Secinājums
02.09.2019. 05:13»
Bezzāģis
Arī tendenciozs raksts. Vai pats Lato ir mēģinājis kaut vai ar lukturīti apspīdināt dronu, vai izskaitļot cilvēku , kurš slēpjas...
Var jau apspriest Lato Lapsu,bet šeit stāsts ir par Pabrika kantora pilnīgu impotenci,un tas ir nenoliedzams fakts.
Bezzāģis
02.09.2019. 05:09Arī tendenciozs raksts. Vai pats Lato ir mēģinājis kaut vai ar lukturīti apspīdināt dronu, vai izskaitļot cilvēku , kurš slēpjas?
Vai Lato ir redzējis cenu labiem jaudīgiem dronu neitralizātoriem, kuram arī izmērs būtu kompakts?
Lato gandrīz kā skolnieks drukā tekstiņus, jo ir apsolīta konfekte.
Pareizi ir, jābūt sabiedrībai informētai par tēmām, tikai vajadzētu tomēr iedziļināties nevis šķidru raksteli rakstīt.
Bezzāģis
01.09.2019. 20:19Kas tad nu ? Lato ir jauna tēma Pabrika kantoris? Kāds ir pateicis fass?
Kas notiek VP ar "operu" problēmām?
Kā tad paliek ar IZM ļaunprātīgu izglītības līmeņa pazemināšanu vispārizglītojošajās skolās , prifesionālās apmācības skolas vispār ir nonsens.
Kā tad paliek ar problēmām izcilnieku čempionu partijas sadarītajām sekām? Kas notiek ar bijušā daļēji cīņu biedra kplv dzemdētāju un viņu darbiem?
Kas notiek rīgas satiksmē un valdībā saistībā ar šo?
Sarakstu varētu turpināt ar tām nejēdzībām, kuras tikai liecina par neizbēgamu Valsts pārtapšanu par kādu no lielvaru kolonijām, kārtējo reizi.
Toxedo
01.09.2019. 20:04Mūsdienu armija ir izsmiekls. Visus miljardus brutāli nodzer, tiešā un pārnestā nozīmē. Ulmaņa Latvijai bija pat zemūdenes...
hm
01.09.2019. 19:52Aizsardzības koncepciju mēs paši nevaram noteikt. To priekš mums nosaka NATO.
Modernu bruņojumu mums neviens nepārdos. Jo mēs neesam to valstu sarakstā, kurām tāds tiek realizēts. Mums pienākas norakstītais vai morāli novecojošais. Un pat ja pārdos, atļauju to lietot nosaka aiz okeāna. Kā turku valsts apvērsuma gadījumā. Militārie helikopteri lidinās virs lidlauka, bet notriekt nevar, jo amerikāņiem jālūdz atļauja.
Arī dronu sakarā ,iespējams, ka mums nemaz nepārdos aparatūru, kas traucē radioviļņus. Ja nu izdomājam to pielietot savām vajadzībām?
NATO mums ir koloniāls statuss. Tikai naudu!
Bet Pabriks ir vecs noziedznieks!
01.09.2019. 19:49Jo kopā ar cionistiem organizēja 2009. gada 13. janvāra mītiņu, ko apzināti pārvērta masu nekārtībās. Blakus Pabrikam uz apsūdzēto sola jāsēž V. Zatleram, S. Āboltiņam, Štokenbergam, S. Ēlertei, tā laika iekšlietu ministram no TP.
Jāorganizē "huivenbinu kustība" skolā
01.09.2019. 19:45»
ZZS
Ja Bergmanis būtu ministrs, droni būtu notriekti. Pabrikam nav laiks, jo krāpj vācisko sieviņu ar prastu jauniņu brūti
jāizdala skolēniem kaķenes un municija un jāpiešķir skolu brīvdienas kā prēmija 10 dienu apmērā, jāatbrīvo no eksāmeniem krievu un angļu valodā par katru notriektu un atnestu uz skolu dronu.
Interesanti
01.09.2019. 19:34Kā gan iespējama racionāla naudas izlietošana militārajā jomā, ja valsts aizsardzību organizē bruņoto spēku štābs, bet iepirkumus (naudas izlietojumu) regulē Aizsardzības ministrija. Aizsardzības ministrija ir armijas politiskā vadība. Tad kāda tai būtu daļa par militārās tehnikas un ekipējuma iepirkumiem? Kāpēc šeit nevar būt noteicēji Bruņotie spēki?
invāzija
01.09.2019. 18:54Pēdējā laikā arī presē lasām, ka masveidā piešķir patvērumu Krievijas pilsoņiem. Dažādi pasaku stāsti un hoplā, Latvijā vaļā! Vai arī visiem Krievijas Jehoviešiem tagad dos Latvijā patvērumu?! Šīs sektas biedri jau stāv Rīgā uz katra stūra ar savu presi, ka riebj! Es vēl saprastu, ka kādam Putina opozicionāram valdībā piešķir patvērumu, bet tagad jau sāk ticēt visu duņu stāstiem, ka viņām draud, jo viņas nav mierā ar Putinu. Cik tālu ies ši krievu invāzija Latvijā????!!!
ZZS
01.09.2019. 18:45Ja Bergmanis būtu ministrs, droni būtu notriekti. Pabrikam nav laiks, jo krāpj vācisko sieviņu ar prastu jauniņu brūti.
Vērojot šodien Krievijā notiekošo,
01.09.2019. 18:34»
Faktiski, domāju, cionistu kontrolēta vara nav ieroču, bet likumu un naudas vara. No tā izriet, ka, cionistu vara nav ieinteresēta vienāda spēka ieroču iespējamai konfrontācijai, piem. Krievija pret Latviju, iznīcinot iedzīvotāju masas, bet cionistu vara, kā pareizi norādi, labi apbruņo spēcīgāko - ...
redzam tieši tos pašus cionistu varas procesus pret Krievijas tautu. Mēs šai ziņā jau esam pieredzējušāki un daudz labāk atpazīstam savu ienaidnieku stratēģiju un taktiku pret mums.
Tie ir 2009. g. 13. janvāra notikumi, izdotā vēsturiskiem faktiem bagātā literatūra, šodienas konkrētie notikumi. Bijušās banku "krīzes", naudas reformas, pretrunīgā likumdošana, zemās algas, izglītības, veselības, reģionālā reforma.. kā sekas totālam genocīdam
01.09.2019. 18:27
»
derdz
jocīgais viedoklis, laikam jādomā kurai varai mēs pakļaujamies un vai tai varai vajag te spēcīgu armiju ar labu tehnoloģiju ar kuru var vērst pret pašu varu, jeb cits variants, bet mūsējie to saprot un varbūt mums tas stratēģiski nav svarīgi ,galvenais taktiski, kas citiem par labu, bet mums stratēģiski...
Faktiski, domāju, cionistu kontrolēta vara nav ieroču, bet likumu un naudas vara. No tā izriet, ka, cionistu vara nav ieinteresēta vienāda spēka ieroču iespējamai konfrontācijai, piem. Krievija pret Latviju, iznīcinot iedzīvotāju masas, bet cionistu vara, kā pareizi norādi, labi apbruņo spēcīgāko - šoreiz Krieviju, kur notiek izšķiroša varas konfrontācija ar tautu, radot lielu upuru skaitu. Tūkstošiem protestētāju jau izvirzītas kriminālapsūdzības tā, kā tas bija 2009. gada 13. janvārī, "nolaižot tautai asinis". Latvijā viss mierīgi. Tādēļ Latvijas bruņojumam jātērē budžeta nauda vispār, bez jaunām tehnoloģijām. Latvijā upurus skaita brīlrātīgas- piespiedu migrācijas uz Rietumiem un kapiem skaitļiem. Droni virs armijas zonām nav kaitīgi. Ja cionisti izdomās ar droniem virs Latvijas armijas bāzēm pārvietot sprāgstvielas, tad tā būs cionistu plānota diversija, kas maz ticama. Latvija jau ir pakļauta, izzagta, faktiski iznīcināta tās pamattauta. Cionistu problēma ir Krievijas tautas iznīcināšana ar finansu instrumentiem.
derdz
01.09.2019. 17:54»
Tas ir visai dîvaini. Cionistu valsts vara Krievijas FSB un citus bruņotos spēkus apgādājusi ar dronu pārtveršanas ierīcēm. Kā zināms, cionistu vara Maskavā vēl vakar organizēja nesankcionētus mītiņus, iebiedēšanas nolūkos izrēķinoties ar vienkāršiem protestētājiem no tautas. Līdzīgas akcijas cionistu...
jocīgais viedoklis, laikam jādomā kurai varai mēs pakļaujamies un vai tai varai vajag te spēcīgu armiju ar labu tehnoloģiju ar kuru var vērst pret pašu varu, jeb cits variants, bet mūsējie to saprot un varbūt mums tas stratēģiski nav svarīgi ,galvenais taktiski, kas citiem par labu, bet mums stratēģiski diez vai.
REDAKCIJAI
01.09.2019. 16:33Vai Nevariet pieprasīt atskaiti par
laivotāja Audera meklēšanu ,kuri kvadrāti pārbaudīti,
tad redzētu NBS iespējas & trūkumus.
Kopš 2004.gada Latvijas JŪRAS Krasta apsardze vadījusi 1549 meklēšanas un glābšanas operācijas. Šajā laikā izglābti 717 cilvēki.
https://lv.wikipedia.org/wiki/Krasta_apsardzes_dienests
zaza
01.09.2019. 16:13Ar tām 1960-gadu vecajām angļu BTR pa 200 miljoniem gan dronu nenotriekt
01.09.2019. 13:05
Tas ir visai dîvaini. Cionistu valsts vara Krievijas FSB un citus bruņotos spēkus apgādājusi ar dronu pārtveršanas ierīcēm. Kā zināms, cionistu vara Maskavā vēl vakar organizēja nesankcionētus mītiņus, iebiedēšanas nolūkos izrēķinoties ar vienkāršiem protestētājiem no tautas. Līdzīgas akcijas cionistu (ebreju nacistu) 4. maija vara organizēja jau sankcionētā mītiņā Doma laukumā 2009. gada 13. janvārīcī, cionistiski manipulējot ar "13. janvāra" asiņainās svētdienas datumu, sankcionēti mītiņu transformējot masu nekārtībās. Identificējot neapmierinātos ar varu un izrēķinoties ar tiem kā ar A. A. Bērziņu.
Tad, lūk, kad pirms pārus nedēļām kādā protestu gājienā, tautas pastaigā, virs kādas Maskavas ielas parādījās drons, tūdaļ spēku struktūras reaģēja un ar īpašu ierīci, iespējams, ka lāzera, pārtvēra drona vadību un nosēdināja to uz ielas bez cietušajiem.
Ko no LV aizsardzības spēka struktūru nevarības pret droniem, kuri pārkāpj noteikumus, varam secināt? Ka nodokļu nauda tiek izšķiesta bezmērķīgi un Aizsardzības ministrijai nav pat aizsardzības koncepcijas kā tādas, ja tā ir nevarīga pat šādos sīkumos - dronu vadības pārtveršanā.