Nevis tiesības par 30 km/h pārkāpumu jāatņem, bet ceļu policija jāsakārto
Pauls Timrots20.12.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
nezinītim Edža
12.01.2023. 11:47»
Edža
Jūs laikam aizmirsāt ko teica Staķis par satiksmes sabremzēšanu .un vai Rigā var pabraukt 80 😜 Viss vienās bedrēs
Tev pēdējais laiks sākt mācīties CSN...lai zinātu, kur kā var uz cik braukt..
Juris
12.01.2023. 11:46»
Edža
Jums vajadzētu redzēt kā brauc Arābu rajonos Vācijā un tad virināt žaunu
acīm redzot tur brauc tā kā pieraduši savā dzimtenē...Lūk-īstenā internacionalisma sekass par ko klusē kā padomju tā ārvalstu internacionalisti..
Edža
11.01.2023. 17:15»
Jānis
Kārtējais stulbums, tikko sākas pirmais sniedziņš dažas "būtnes" iekrampējušās stūrē varonīgi auļo pa šoseju uz 60-65, sakrāj aiz sevis kilometru garu rindu un rada neskaitāmas avārijas situācijas, par to sods nepienākas, kā tas ir citās valstīs? Pabrauciet pa Eiropu, vieglāk gandrīz ir nosaukt tās ...
Jūs laikam aizmirsāt ko teica Staķis par satiksmes sabremzēšanu .un vai Rigā var pabraukt 80 😜 Viss vienās bedrēs
Edža
11.01.2023. 17:12»
Juris
Vācija-cita pasaule. Tur cilvēki nedzīvo ar ruskii mir domāšanu
Jums vajadzētu redzēt kā brauc Arābu rajonos Vācijā un tad virināt žaunu
Juris
01.01.2023. 19:49»
Jānis
un vēl, laikam jau tie paši vācieši ir pašnāvnieki, ja ļauj pa bāni laist bez ierobežojuma, bet tur viss ir vērsts uz to, lai nodrošinātu šādas iespējas, sodot tos, kas velkas un traucē citus kreisajā joslā, viss vērsts uz tehnisku ceļu pilnveidi jau projektēšanas stadijā domājot par ceļu drošumu, pēc...
Vācija-cita pasaule. Tur cilvēki nedzīvo ar ruskii mir domāšanu.
Juris>Jānis
01.01.2023. 19:48»
Jānis
Kārtējais stulbums, tikko sākas pirmais sniedziņš dažas "būtnes" iekrampējušās stūrē varonīgi auļo pa šoseju uz 60-65, sakrāj aiz sevis kilometru garu rindu un rada neskaitāmas avārijas situācijas, par to sods nepienākas, kā tas ir citās valstīs? Pabrauciet pa Eiropu, vieglāk gandrīz ir nosaukt tās ...
Tad brauc uz 60-65. Tev kur svilst ka jādzenās?
Fakts
01.01.2023. 01:17»
hm
Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100...
noliec sākumā tiesības, pabrauc kādu laiku un tad komentē. pēc tava teksta uzreiz redzams, ka pie stūres esi sēdējis vienīgi velosipēdam.
Jānis
27.12.2022. 20:52»
Jānis
Kārtējais stulbums, tikko sākas pirmais sniedziņš dažas "būtnes" iekrampējušās stūrē varonīgi auļo pa šoseju uz 60-65, sakrāj aiz sevis kilometru garu rindu un rada neskaitāmas avārijas situācijas, par to sods nepienākas, kā tas ir citās valstīs? Pabrauciet pa Eiropu, vieglāk gandrīz ir nosaukt tās ...
un vēl, laikam jau tie paši vācieši ir pašnāvnieki, ja ļauj pa bāni laist bez ierobežojuma, bet tur viss ir vērsts uz to, lai nodrošinātu šādas iespējas, sodot tos, kas velkas un traucē citus kreisajā joslā, viss vērsts uz tehnisku ceļu pilnveidi jau projektēšanas stadijā domājot par ceļu drošumu, pēc iespējas lielāku caurlaidību un ātrumu, jo tieši ātrums ir mūsdienu dzinulis, lai kā tam pretotos daži indivīdi un ne jau ātrums, bet cilvēciskas kļūdas un nemākulība ir par pamatu lielākajai daļai avāriju
Jānis
27.12.2022. 20:47Kārtējais stulbums, tikko sākas pirmais sniedziņš dažas "būtnes" iekrampējušās stūrē varonīgi auļo pa šoseju uz 60-65, sakrāj aiz sevis kilometru garu rindu un rada neskaitāmas avārijas situācijas, par to sods nepienākas, kā tas ir citās valstīs? Pabrauciet pa Eiropu, vieglāk gandrīz ir nosaukt tās valstis, kur nav ceļu, kur var pārvietoties, atbilstoši mūsdienu vajadzībām un tehniskajam progresam atbilstoši, ar vismaz 120, nevis kā pie mums - dažu pensionāru dēļ, kas joprojām " pa blatu" iziet med. komisiju un dažu "būtņu" (arī pulkvežu atvašu) dēļ, kas ar 8-10 piegājienu iegūst (izšturmē) tiesības un šādu politisko ielikteņu dēļ, pat tur, kur var, piemēram, Rīga - Jelgava un citām šādām šosejām, visi drīkst braukt tikai vasarā un tikai uz maksimums 100..... mēs jau arī dzīvojam šādi, tikai tamdēļ, ka nesaprotam, ka kāds var mierīgi bez piepūles lidot uz 150 vietā, kas citam ir problemātiska uz 90, un visa politika balstīta nevis uz to, lai sakārtotu likumdošanu, izslēdzot nepamatotos ātruma ierobežojumus, savest kārtībā kādu ceļa posmu, izslēgtu no satiksmes reālos riska kadrus, bet pie mums viss vērsts tikai uz to, lai kādam ko atņemtu, iekasētu lielāku sodu, izpildītu plānu sodu iekasēšanā, utt., nemaz neskatoties uz to, kas notiek tajā pašā ES, kur nekur nav redzēta vienkārša tupēšana krūmos taisnā gabalā, kur piedevām, kāds ir uzstellējis mākslīgu ātrum
… Rādīt visu
nu tad
26.12.2022. 15:24»
hm hm
Šādi var uzrakstīt pilnīgs muļķis, kurš nekad pie stūres nav sēdējis (nu varbūt personāžs kas velkas uz 75-80 un kaifo par kilometriem garo rindu ko savācis aiz sevis), vai idiots, kurš vnk vēlas pievērst uzmanību...
neapdzen, bet samazini ātrumu un palaid garam...
Gribu
26.12.2022. 11:34»
Gribi kārtību ?
Ja par sodiem, kas audzina, tad parunāsim par Singapūru, kura ir viena no pasaules tīrākajām pilsētām. Tur sods par nomestu cigareti, ir sākot no 100$, un neviens nesūdzas, ka policisti, slēptā veidā visu kontrolē. Pie mums, ja strādā ar slēpto radaru, no "krūmiem", sākas gaudas par cilvēka tiesībām...
... Sodam ir jābūt neizbēgamam, tikai tad kas var mainīties....
Gribu kārtību ne ruskii mir, tapēc tevis rakstītam piekrītu....diemžēl LV varai vairāk patīk ruskii mir kā kārtība, citādi tak nebūtu tā kā ir tagad...
Gribi kārtību ?
25.12.2022. 00:12»
precizēsim Timrotu-
vajag ceļus sakārtot, tad tos +30 km varēs droši pievienot atļautajai ātruma robežai...
Ja par sodiem, kas audzina, tad parunāsim par Singapūru, kura ir viena no pasaules tīrākajām pilsētām. Tur sods par nomestu cigareti, ir sākot no 100$, un neviens nesūdzas, ka policisti, slēptā veidā visu kontrolē. Pie mums, ja strādā ar slēpto radaru, no "krūmiem", sākas gaudas par cilvēka tiesībām, cieņu utt. Vai tad biļešu kontrolieriem arī ir jābrīdina zaķi, ka būs slikti? Sodam ir jābūt neizbēgamam, tikai tad kas var mainīties. Kamēr dzērājam neatņems tiesības un mašīnu, šo neliešu skaits nemazināsies. Jābūt arī nopietnam sodam, jau no pirmā ātruma pārsniegšanas k/m. Ja neesi droš par savu spidometru, brauc attiecīgi lēnāk.
Rīdzinieks
24.12.2022. 18:43»
hm
Pilsētā vispār tikai 50 km/h, bet šur,tur 30. Tu pa pilsētu nebraukā
Pilsētā ir ļoti daudz vietu (Dzīvojamās zonas), kur max. atļautais ir 20km/h. Tie, kuri ir lasījuši CSN to zin!
hm hm
24.12.2022. 16:09»
hm
Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100...
Šādi var uzrakstīt pilnīgs muļķis, kurš nekad pie stūres nav sēdējis (nu varbūt personāžs kas velkas uz 75-80 un kaifo par kilometriem garo rindu ko savācis aiz sevis), vai idiots, kurš vnk vēlas pievērst uzmanību.
Ja brūtu braucējs, tad saprastu, ka lai sev un citiem satiksmes dalībniekiem droši apdzītu nereti nākas kāpināt ātrumu virs 90. Un mēdz būt situācijas, kad lai izvairītos no negadījuma arī ir strauji jākāpina ātrums virs.
piekrītu
24.12.2022. 14:50»
Tu gribi visu, pa vecam?
Tikai soda neizbēgamība, atvēsina idiotus uz ceļiem nevis muldēšana, par sliktu audzināšanu. Būtu laiks saprast, ka atļautais ātrums ir robeža, aiz kura sākas soda sankcijas, punkts! Likuma pārkāpums sākas no pirmā kilometra, un nav svarīgi, vai tie ir pieci, vai piecdesmit! Vai to nav iespējami saprast...
Jo demokrātija nav atsevišku individu visatļautība, bet tai jādarbojas tautas un valsts interesēs.
halt
24.12.2022. 05:23»
Tu gribi visu, pa vecam?
Tikai soda neizbēgamība, atvēsina idiotus uz ceļiem nevis muldēšana, par sliktu audzināšanu. Būtu laiks saprast, ka atļautais ātrums ir robeža, aiz kura sākas soda sankcijas, punkts! Likuma pārkāpums sākas no pirmā kilometra, un nav svarīgi, vai tie ir pieci, vai piecdesmit! Vai to nav iespējami saprast...
Demokrātijā viena runātāja izteikumi nav uzskatāmi par pilnīgi pareiziem. Jebkurš cits runatajs var tam nepiekrist. Vai ir skaidrs?
Tu gribi visu, pa vecam?
23.12.2022. 18:30»
Nu redz
Ko nu par sodiem? Latvija jau tā ir sodu lielvalsts! Redzēju, kā slēptie vienu ašo noķēra un acīmredzot sodīja. Kā tika vaļā, tā aizdrāza kā plēsts, vismaz divreiz ātrāk nekā līdz šai noķeršanai...
Tikai soda neizbēgamība, atvēsina idiotus uz ceļiem nevis muldēšana, par sliktu audzināšanu. Būtu laiks saprast, ka atļautais ātrums ir robeža, aiz kura sākas soda sankcijas, punkts! Likuma pārkāpums sākas no pirmā kilometra, un nav svarīgi, vai tie ir pieci, vai piecdesmit! Vai to nav iespējami saprast?
>Rallists
23.12.2022. 11:26»
Rallists
Kur ir statistika, cik avāriju notiek dēļ +30? Drīzāk nevietā apdzenot vai nepalaižot to, kam priekšroka. Un +30 reizēm ļauj tieši aiziet no avārijas
Te nav runa par avārijām, bet gan par sabiedrības apziņas vispārējo degradāciju,jo vairums tāpat kā tu uzskata,, ka paši drīkst noteikt-kā un kādus likumus ievērot, un kādu neievērot. Tas ir faktiski ruskii mir, kurā LV dzīvo...
Rallists
23.12.2022. 10:05»
hm
Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100...
Kur ir statistika, cik avāriju notiek dēļ +30? Drīzāk nevietā apdzenot vai nepalaižot to, kam priekšroka. Un +30 reizēm ļauj tieši aiziet no avārijas.
Rūdolfs
22.12.2022. 18:51»
tās CCCP paliekas
Te ir vismaz 4/5 cilvēku galvās...un ikdienā izpaužās viņu rīcībā...
tas arī ir ruskii mir...
tās CCCP paliekas
22.12.2022. 17:54»
LABI PATEICI
tās psrs paliekas tā 'smird
Te ir vismaz 4/5 cilvēku galvās...un ikdienā izpaužās viņu rīcībā
Te kāds rakstīja, ka braucot ar auto pēc CSN prasībām, viņs jūtās kā idiots, jo vairums braucot CSN pārkāpj..apzināti.
Kas vēl labāk var liecināt par sabiedrības morālo degradāciju kā tas, ka tie kas ievēro valsts likumus jūtas kā idioti,bet tie kas tos pārkāpj apzināti-jūtās kā varoņi? Pat okupācijas laikā vairumam okupēto nebija tik degradēta vērtību sistēma...
LABI PATEICI
22.12.2022. 14:12»
Vēl kremlins izlīda
Vai vai, bišķi pārsniedza
tās psrs paliekas tā 'smird'
visur, , kur mētājas vecie komunisti
22.12.2022. 14:11»
Eduards Lunis
---Vai,vai Timrota kungs-vai TIKAI ceļu policija te ir jāsakārto
JĒGAS NAV UN NEBŪS...'ASINĪS', ĢENĒTIKA, PABIRAS KGB...SEVIŠĶI 3A
kamēr skolas dod diplomus vairāk par 4 kl debilajiem...
22.12.2022. 14:08kā psihiatrs viņus lai atlasa??? vakar viens tāds facies lunata skūtgalvis nolēja ar dubļiem tautieti krievi veču no galvas līdz kājām no netīras peļķes....ņeļuģi, saka ukraiņi
redz Timrot
22.12.2022. 11:59Ak, ceļu policija jāsakārto? Varbūt katram klāt pielikt pa policistam? Varbūt tomēr lielākas daļas cilvēku domāšana jāsakārto vispirms.....
Es ar
22.12.2022. 11:09»
Ego
Tu taču esi pilnīgi slims! Vakcinācijas sekas? Jau pieradi? Stāvi rindā uz nākošo partiju un sapņo, kā pieradīsi pie Ķīnas tipa kovid lēģeriem
esmu slims, jo braucu stingri pēc CSN.
bet
22.12.2022. 11:08te nav runa par gadījumu vai negadījumu skaitu, bet gan par to, ka tagad liela daļa vadītāju brauc kā ruskii mir: Kā katrs grib, un uzskata, ka katram no viņiem ir tiesības uzspļaut uz likumiem..Lūk-tas ir īstens ruskii mir, kad katrs pats sev nosaka-kādus likumus pildīt vai nepildīt.
Ego
22.12.2022. 06:43»
hm
Pilsētā vispār tikai 50 km/h, bet šur,tur 30. Tu pa pilsētu nebraukā
Tu taču esi pilnīgi slims! Vakcinācijas sekas? Jau pieradi? Stāvi rindā uz nākošo partiju un sapņo, kā pieradīsi pie Ķīnas tipa kovid lēģeriem?
Vista
21.12.2022. 13:53»
Labais
Neraksti muļķības..... Esi braucis ar auto ar ierobežotāju 90 km/h? Es esmu, tādi bija oranžajiem skolēnu busiem. Pamēģini aizbraukt ar tādu kādus 186 km uz Rīgu, tad sapratīsi. Negadījumu skaits tavā variantā pieaugs nemērā... Piemēram, brauc nokrauts smagais, pensionārs 75-80-85-80 km/h u.t.t. Kur...
Vajag ierosināt - Latvijā atļaut tikai mopēdmašīnas. Kardināli un ar garantiju.Radarus varēs nozāģēt un dronus atdot zemessardzei.
Pipuks
21.12.2022. 13:48Ceļu policija vairs nepalīdz uzturēt drošību, likumdošana un tās reālā izpilde novedusi pie banālas sodīšanas. Ja ceļu ments nevar neko saķert, pats provocē, lai tikai saķertu, nesmādē pat vientuļus gājējus uz lauku ceļiem.
Kamēr represīvā ceļu policija netiks sakārtota, tikām paliks sliktāk un sliktāk. Mentiem atklāti jāsaka - jūs ellē tiksiet, ja strādāsiet, kā līdz šim, jums katram jau vietas katlos rezervētas, ja nemainīsaties. Ja parastam cilvēkam pajautā, kas viņi tādi ir - neko labu nedzirdēsiet.
hm
21.12.2022. 12:42»
Labais
Neraksti muļķības..... Esi braucis ar auto ar ierobežotāju 90 km/h? Es esmu, tādi bija oranžajiem skolēnu busiem. Pamēģini aizbraukt ar tādu kādus 186 km uz Rīgu, tad sapratīsi. Negadījumu skaits tavā variantā pieaugs nemērā... Piemēram, brauc nokrauts smagais, pensionārs 75-80-85-80 km/h u.t.t. Kur...
Pilsētā vispār tikai 50 km/h, bet šur,tur 30. Tu pa pilsētu nebraukā?
Pieradīsi un liksies dabiski.
Jā!
21.12.2022. 11:51»
Anti colorados
Tāds jau arī ir Putina, kremļa un LV komunistu - okupantu mērķis, izzagt visu līdz kliņķim un apmelot rietumus, padarīt dzīvi okupācijas upuriem neciešamu, lai veicinātu vēlmi atgriezties CCCP
Precīzi!
mja
21.12.2022. 09:59»
marināde
Bijušajā padomijā atļautais ātrums apdzīvotās vietās bija 60 km/h. Soda naudu nebija, bet katram autovadītājam bija soda talons, kur gaišņiki par pārkāpumiem knieba caurumus. Kad bija izkniebti 2 caurumi, ņēma nost tiesības. Gaišņikiem palīdzēja tā saucamie sabiedriskie autoinspektori. Ja neticat, pajautājiet...
kautko stulbāku par 'autodružiņņikiem" ieteikt grūti
Labais
21.12.2022. 09:07»
hm
Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100...
Neraksti muļķības..... Esi braucis ar auto ar ierobežotāju 90 km/h? Es esmu, tādi bija oranžajiem skolēnu busiem. Pamēģini aizbraukt ar tādu kādus 186 km uz Rīgu, tad sapratīsi. Negadījumu skaits tavā variantā pieaugs nemērā... Piemēram, brauc nokrauts smagais, pensionārs 75-80-85-80 km/h u.t.t. Kur tu taisies atrast pārredzamu taisni bez pretī braucošiem auto, lai apdzītu šādus braucējus ar 90 km/h?! Vai arī uzskati, ka būtu normāli maksāt ceļa nodokli un 2h vietā braukt 4h kilometriem garās kolonnās?
Paldies partijai par saulaino bērnību
21.12.2022. 00:04»
Haralds Kalns
Paldies Timrotam par sakarīgu izklāstu ar vēsu prātu
Nu protams, te veči miljonus apgroza, bankas pazūd, eiropas miljoni izkūst un miljardi no valsts mežiem izzagti, kāda nahren tiesību atņemšana par nieka 30 km/h, kad jāsteidzās zagt kamēr vēl ir ko zagt.
Antiņam kulirādei
20.12.2022. 23:32»
marināde
Bijušajā padomijā atļautais ātrums apdzīvotās vietās bija 60 km/h. Soda naudu nebija, bet katram autovadītājam bija soda talons, kur gaišņiki par pārkāpumiem knieba caurumus. Kad bija izkniebti 2 caurumi, ņēma nost tiesības. Gaišņikiem palīdzēja tā saucamie sabiedriskie autoinspektori. Ja neticat, pajautājiet...
tu nesaprati jautājumu vai tēlo vēl stulbāku?
precizēsim Timrotu-
20.12.2022. 22:31vajag ceļus sakārtot, tad tos +30 km varēs droši pievienot atļautajai ātruma robežai.
Un attīstība valstī notiek tikai tad, kad represijas un ierobežojošie likumi pret cilvēkiem samazinās - pretējā situācijā aug valdošo parazītu slānis un Latvija ir viens no spilgtākajiem piemēriem.
marināde
20.12.2022. 21:48»
Antiņam kulirādim
Kāds sakars raksta tēmai ar Putinu un CCCP
Bijušajā padomijā atļautais ātrums apdzīvotās vietās bija 60 km/h. Soda naudu nebija, bet katram autovadītājam bija soda talons, kur gaišņiki par pārkāpumiem knieba caurumus. Kad bija izkniebti 2 caurumi, ņēma nost tiesības. Gaišņikiem palīdzēja tā saucamie sabiedriskie autoinspektori. Ja neticat, pajautājiet vecajiem šoferiem.
30 km/h ir ātrums ar ko skrejritenis brauc pa ietvi
20.12.2022. 21:35»
hm
Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100...
Jaunāku paaudžu autiņiem var pats sev virtuāli uzlikt kādu ierobežojumu gribi. To 90 km/h limitu arī var likt, bet tikai tiem kas neizbrauc ārpus Latvijas, jo jau Lietuvā ir daži posmi kur atļauti visi 130. Arī iecerētajai tiesību atņemšanai ir sava loma, kā vienam no apnuļļošanas paveidiem.
dīvaini gan
20.12.2022. 21:03Izrādās, ka lielākais apdraudējums satiksmei un cilvēkiem ir policisti nevis visatļautības nomocīti aotovadītāji un velobraucēji
Nu redz
20.12.2022. 20:51Ko nu par sodiem? Latvija jau tā ir sodu lielvalsts! Redzēju, kā slēptie vienu ašo noķēra un acīmredzot sodīja. Kā tika vaļā, tā aizdrāza kā plēsts, vismaz divreiz ātrāk nekā līdz šai noķeršanai...
Tā nu faktiski ir ar tiem sodiem - kas par daudz, tas par traku. Tā nepārtrauktā sodīšana tikai tracina tautu!
Antiņam kulirādim
20.12.2022. 20:18»
Anti colorados
Tāds jau arī ir Putina, kremļa un LV komunistu - okupantu mērķis, izzagt visu līdz kliņķim un apmelot rietumus, padarīt dzīvi okupācijas upuriem neciešamu, lai veicinātu vēlmi atgriezties CCCP
Kāds sakars raksta tēmai ar Putinu un CCCP?
Galīgi stulbs esi vai vēl stulbāks?
Pēc simts skaitītājs
20.12.2022. 20:08Jāsakarto policija patrulētāji uz ceļa grib arī nopelnīt un kāpēc ne. Deputāti ņem un shēmo bet policists nevar ņemt. Policistam arī ir ğimene un jāaudzina bērni kuriem vajag datoru, telefonu un labus dzīves apstākļus. Alga to nevar nodrošināt.kā muitnieki latgalē darbojās un policija sliktāka.
hm
20.12.2022. 19:08Ja mērķis - cilvēka drošība, tad visām automašīnām TA uzstādīt ātruma ierobežotājus - 90 km/h. Vasaras sezonā tiem, kas vēlas atļaut 100.
Cik dzīvību un veselības ietaupīs sabiedrība!
Kuriem vēlme braukt ātrāk - lūdzu poligonos.
Tas būtu loģiski. Kāpēc automašīnai Latvijā nepieciešams ātrums lielāks par 100, ja ar tādu nekur likumīgi nev iespējama pārvietoties.
Soda naudām budžetam, slimnīcām palātu piepildīšanai ...
Anti colorados
20.12.2022. 18:19»
Cilpa pie zara
Katrs iedibinātais kantoris grib sevi apliecināt, sevi parādīt, kļūt pamanāms, nodemonstrēt savu nozīmīgumu. Kāpēc? Tāpēc, ka viņu darbības reālā vērtība ir tuva nullei.Saviesušies visādi departamenti, komisijas un komitejas, ekspertu biroji, padomnieki un padomnieku padomnieki, ministru biedri. Vesela...
Tāds jau arī ir Putina, kremļa un LV komunistu - okupantu mērķis, izzagt visu līdz kliņķim un apmelot rietumus, padarīt dzīvi okupācijas upuriem neciešamu, lai veicinātu vēlmi atgriezties CCCP.
Cilpa pie zara
20.12.2022. 18:06Katrs iedibinātais kantoris grib sevi apliecināt, sevi parādīt, kļūt pamanāms, nodemonstrēt savu nozīmīgumu. Kāpēc? Tāpēc, ka viņu darbības reālā vērtība ir tuva nullei.Saviesušies visādi departamenti, komisijas un komitejas, ekspertu biroji, padomnieki un padomnieku padomnieki, ministru biedri. Vesela varza, kas sēž valsts ražojošajam sektoram uz kakla un traucē strādāt, drukājot veselu papīru kaudzi, ko sauc par normatīvajiem aktiem. Paņemsim jebkuru jomu - visur viņi ir priekšgalā, viņi ir noteicēji. Un viņu ieviestie noteikumi kļūst arvien idiotiskāki. Tad kas te īsti valda Latvijā? Un kam ir vajadzīga šāda valdīšana? Šie 30 km par kuriem paredz neadekvātu sodu, ir tikai tādas odziņas, salīdzinot ar visu citu. Drīz jau šeit būs izveidota īsta koncentrācijas nometne. Dzīvi PSRS atcerēsimies kā saulaino bērnību.
Vēl kremlins izlīda
20.12.2022. 17:50Vai vai, bišķi pārsniedza ....
Bišķi pazaga un bišķi sameloja, nu kas tur sevišķs. Bišķi trīsdesmit gadus pie varas un no bišķi sarkana par bišķi kapitālistiem palika. Kas tur slikts ka krievu okupanti bišķi par pilsoņiem palika un bišķi palīdzēja eiropu pagremdēt.
Eduards Lunis
20.12.2022. 17:16---Vai,vai Timrota kungs-vai TIKAI ceļu policija te ir jāsakārto...!?