No miglotajiem laukiem un iespēju robežās - to produkcijas jāturas pa gabalu
Edijs Majors26.05.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ir tikai viens risinājums
27.05.2021. 11:00»
laucinieks
BET cilvēks!Neviena vārda,ka tiek indēti tuvumā dzīvojošie cilvēki.Vairākas reizes sezonā jūtos kā rakstā minētais suns.Šie lauku slepkavas jānosit kā teroristus,kas uzbrūk ar ķīmiskiem ieročiem,līdzīgi kā Anglijas Vācias gadījumā
Rapša lauki, kad tos nomiglo nokaltēšanai ar Raundapa indi, kas paliek augsnē, ir sistemātiski un sistēmiski jānodedzina, kolīdz sausi. Šis cilvēkus un dabu indējošIs biness jāslēdz.
Secinājums
27.05.2021. 08:01»
suns
Apjautājot lielos biteniekus saņemsiet atbildi, ka viss lielākais ienesums ir no rapša. Rapša medus viss aiziet eksportā uz Vāciju ar skrupolozām vācu analīzēm. Bites sprkst nost tikai tiem , kas iedomājas, ka bites nav jākopj un aug pašas
Pilnīgs plānprātiņš,vai arī stratkoma trollēns,bet tas lietas būtību nemaina.
Secinājums
27.05.2021. 05:03»
laucinieks
BET cilvēks!Neviena vārda,ka tiek indēti tuvumā dzīvojošie cilvēki.Vairākas reizes sezonā jūtos kā rakstā minētais suns.Šie lauku slepkavas jānosit kā teroristus,kas uzbrūk ar ķīmiskiem ieročiem,līdzīgi kā Anglijas Vācias gadījumā
Satraukumam nav vietas,viss tiek kontrolēts.Cilvēki tiek indēti atbilstoši ES normatīviem.Kamēr cilvēki nestāvēs pie vēlēšanu iecirkņiem rokās sadevušies,lai neviens tur netiktu iekšā,tikmēr nekas nemainīsies.
ZZ$ mēsli
27.05.2021. 00:21mēslo laukus ar ķīmiju, kuru pēc tam iepludina mirušajā jūrā.
Bet nabagi spiesti autiņos liet dīzeli, sajauktu ar rapsi, tāpēc bendējam ne tikai suņus, putnus un bites!
Meža brālis
26.05.2021. 23:23»
laucinieks
BET cilvēks!Neviena vārda,ka tiek indēti tuvumā dzīvojošie cilvēki.Vairākas reizes sezonā jūtos kā rakstā minētais suns.Šie lauku slepkavas jānosit kā teroristus,kas uzbrūk ar ķīmiskiem ieročiem,līdzīgi kā Anglijas Vācias gadījumā
ZZS komunistu uzbarotie lielzemnieki nav zemnieki, bet plantatori ar visām no tā izrietošajām sekām. Dzīves veids un lauksaimniecības produktu nodrošinājums valsts iekšējam tirgum un eksportam ir pārvērsts par privātu biznesu, kur visas metodes labas un nospļauties kas paliek pēc viņiem un kāds labums valstij. Latvijas valsts mežos situācija identiska ar faktisku pāreju uz industriālajiem mežiem, kur nepiederošu cilvēku klātbūtne ir nevēlama.
laucinieks
26.05.2021. 22:03BET cilvēks!Neviena vārda,ka tiek indēti tuvumā dzīvojošie cilvēki.Vairākas reizes sezonā jūtos kā rakstā minētais suns.Šie lauku slepkavas jānosit kā teroristus,kas uzbrūk ar ķīmiskiem ieročiem,līdzīgi kā Anglijas Vācias gadījumā.
s
26.05.2021. 21:06»
Nika
Zinu. Tikai 200 m, ne 300. (varbūt esmu palaidusi garām kādas izmaiņas likumdošanā?). Un. MK noteikumos Nr.266 „Labturības prasības mājas (istabas) dzīvnieku turēšanai, tirdzniecībai un demonstrēšanai publiskās izstādēs, kā arī suņa apmācībai” teikts: „Ārpus īpašnieka vai turētāja valdījumā vai turējumā...
Ja vien tu neesi policijas, muitas vai robežsardzes kinologs, tad tev ir nevis suņinieces stāžs, bet gan suņmīles (zoofīles) stāžs, kuras izteikumi varētu būt interesanti vienīgi tādam psihiatram, kurš ievāc materiālu disertācijai.
suns
26.05.2021. 20:43»
Nika
Var jau gudri atrakstīties, ka viss ir ok, un visi pielietotie lidzekļi ir absolūti nekaitīgi, bet kāpēc bites mirst no šiem nekaitīgajiem līdzekļiem? Un tas gan ir fakts. Pietiek gudrajiem spriedelētajiem aptaujāt lielos Latvijas biteniekus, un domāju, ka gandrīz katrs otrais būs sastapies ar to, ka...
Apjautājot lielos biteniekus saņemsiet atbildi, ka viss lielākais ienesums ir no rapša. Rapša medus viss aiziet eksportā uz Vāciju ar skrupolozām vācu analīzēm. Bites sprkst nost tikai tiem , kas iedomājas, ka bites nav jākopj un aug pašas.
Nika
26.05.2021. 19:59»
Pētersons
Nika, vai jūs zinat, ka klaiņojošu suni laukos drīkst nošaut, ja tas atrodas tālāk par 300 m no tuvākajām mājām
Zinu. Tikai 200 m, ne 300. (varbūt esmu palaidusi garām kādas izmaiņas likumdošanā?). Un. MK noteikumos Nr.266 „Labturības prasības mājas (istabas) dzīvnieku turēšanai, tirdzniecībai un demonstrēšanai publiskās izstādēs, kā arī suņa apmācībai” teikts: „Ārpus īpašnieka vai turētāja valdījumā vai turējumā esošās teritorijas suns bez pavadas var atrasties pastaigas laikā īpašnieka vai turētāja uzraudzībā un redzeslokā tādā attālumā, kādā īpašnieks vai turētājs spēj kontrolēt dzīvnieka rīcību. Ja nu mēs tā, skurpulozi skatāmies, tad likumi iet šķērsām, garām. Un es spēju iedomāties tikai likuma ievērotāju - sadistu, kurš vnk tāpat, nomērot 200 m bliezīs uz suni. Ja ir problēmas ar klaiņojošu suni/suņiem, tad tas jārisina civilizēti, nevis ar bisi un mērlentu jāstaigā ap saviem īpašumiem. Nu nebūsim tik debīli! Man ir suņinieces stāžs pamatīgs, bet, jā, man ar netīk šajā stāstā, ka suns ir izmucis no iežogotas teritorijas. Tā nevarētu būt, ja teritorija būtu kārtīgi nožogota. Man tā nav noticis arī laukos. Tas ir vājais punkts. Bet cilvēku un dabas indēšanai ar konkrēto likumdošanu un cilvēcību nav nekāda sakara.
Kaža
26.05.2021. 19:53Man tuvumā it kā ir uzcelta ķīmijas noliktava.Viss zied pilnā sparā,nevienas bites,reta kamene,vardes ir liels retums.Domāju,ka upes zivis arī nav ēdamas.Toties ka ods iekož,tad roka kā baļķis.
Pētersons
26.05.2021. 19:12»
Nika
pilnīgi debīla atruna. Skaidrs, ka tas lopiņš neko tajā laukā nenopostīja. Bet kaut kas jau ir jāsaka aizstāvjiem! Šis ir no sērijas, ka, ja jūs automobīlī atstājat salonā vērtīgas mantas, un auto tiek uzlauzts un mantas nozagtas, policijas pirmā reakcija: "kāpēc automebīlī, redzamā vietā, atstājāt ...
Nika, vai jūs zinat, ka klaiņojošu suni laukos drīkst nošaut, ja tas atrodas tālāk par 300 m no tuvākajām mājām?
Nika
26.05.2021. 19:01»
Jājautā
Kāpēc svešs suns skraida un izbradā svešu lauku un privātīpašumu
pilnīgi debīla atruna. Skaidrs, ka tas lopiņš neko tajā laukā nenopostīja. Bet kaut kas jau ir jāsaka aizstāvjiem! Šis ir no sērijas, ka, ja jūs automobīlī atstājat salonā vērtīgas mantas, un auto tiek uzlauzts un mantas nozagtas, policijas pirmā reakcija: "kāpēc automebīlī, redzamā vietā, atstājāt mantas?" It kā es savā īpašumā nedrīkstu atstāt kaut naudas kaudzi redzamā vietā. Un te ir absolūta līdzība - ko darīja suns svešā, saķīmiķotā laukā, ja saimnieks, ko grib, to indē. Ne jau kuru katru, kurš sagribēs
kļimoviča aita
26.05.2021. 18:19»
Jājautā
Kāpēc svešs suns skraida un izbradā svešu lauku un privātīpašumu
It īpaši, ja tas svešais lauks ir swensona rapsis!
Zeze
26.05.2021. 18:15Mums jau sen nav lauk-saimnieku. Mums ir biznesmeņi. Ar visām no tā izrietošajām sekām.
s
26.05.2021. 17:57»
ES
No miglotajiem laukiem un to produkcijas iespēju robežās jāturas pa gabalu
Piekrītu, ka tavs izteiksmes stils ir veiksmīgāks. Mans komentārs bija par iestarpinājumu atdalīšanu, kas te virsrakstā ir veikta nejēdzīgi.
Diemžēl, cilvēki bieži sarežģī savus izteicienus, vienlaikus nejēdzot, kā to pareizi darīt.
Nika
26.05.2021. 17:29Var jau gudri atrakstīties, ka viss ir ok, un visi pielietotie lidzekļi ir absolūti nekaitīgi, bet kāpēc bites mirst no šiem nekaitīgajiem līdzekļiem? Un tas gan ir fakts. Pietiek gudrajiem spriedelētajiem aptaujāt lielos Latvijas biteniekus, un domāju, ka gandrīz katrs otrais būs sastapies ar to, ka bišu dravām jamaina dislokācijas vietas, jo ierastajās kāds sāk niekoties ar "nekaitīgajiem līdzekļiem" un bišu saimes aiziet bojā masveidā. Varbūt kāds mēģinās apgalvot, ka bites mirst no skumjām nevis no tās ķīmijas? Arī ļaundabīgie audzēji, alerģijas u.c. slimības pasaulē tik progresē. Vai brīnums, ka tā? Uzēdam maizi ar raundapu un tik uz priekšu.
AB
26.05.2021. 17:17Aiz katras nopieminētām nelietībām stāv konkrēts Zemkopības ministrijas ierēdnis.
PVD ir neizprotams veidojums.
ES
26.05.2021. 17:13»
s
Šādi jāliek pieturzīmes, ja teikumā ir iestarpinājumi
No miglotajiem laukiem un to produkcijas iespēju robežās jāturas pa gabalu.
Tā būtu pareizi, nevajag sarežģīt vienkāršas lietas!
Lasītājs
26.05.2021. 16:44Gar miglotajiem laukiem būtu jāaizliedz braukt autotransportam--- vismaz kādas trīs dienas, kamēr sistēmindeksīdi, herbicītiem būtu laika ieiet augu struktūrā, liekajam izgarot.
Tas gan kaut kā neiet kopā ar visādu zaļo cīņu ar atgāzu samazināšanu. Auto ar elektrību darbināšānu. Te vienkārši gāžs uz lauka indes milzīgā koncentrācijā, ka pat suņi iet bojā!
Kur tie mūsu zaļie?!
Ko nebļauj?
Vai viņi bļaustās tikai par labu samaksu, no kādas no ieinteresētās kompānijas?
Nu jā! Bitītei ar sunīti naudas nav un viņu saimniekiem arī nepieder kādas transatlantijas kompānijas, ne auto rūpnīcas!
?
26.05.2021. 16:14»
Lūšu medības jāaizliedz!
Mednieks Edijs Majors no Aizkraukles puses portālam Kasjauns.lv pauda savu viedokli par izvērtušos ažiotāžu ar savas kolēģes Gunitas internetā ievieto fotogrāfiju. Viņš notikušo sauc par “pilnīgu sviestu” un ar skaudību skatās uz Gunitas mednieces veiksmi, jo pašam pagaidām vēl nav izdevies nomedīt ...
briedi ar nočņiku var LV?
tā ja
26.05.2021. 16:12.. par NA saraksta līderi Oskaru Cīruli runā, ka viņš ir atkarīgs no Caunes labvēlības, jo līdzīgi kā vēl citi Jelgavas novada domes deputāti no LZS, viņa dzimtai piederošais uzņēmums SIA Mežacīruļi ir noslēdzis megaizdevīgu lauksaimniecības zemju nomas līgumu, kurā cena par 1 ha varētu būt pat 10x zemāka par reālo tirgus cenu.
Lol
26.05.2021. 16:03»
Es
Es visàdi mèģinu izvairīties no Latvijas ražotās pārtikas un to nepērku jo tur aiz ražotāju un audzētāju alkatības ir milzīgs daudzums dažādu smagu ķimikāliju
:DDD Un kādas valsts pārtiku tad patērējat?
Lūšu medības jāaizliedz!
26.05.2021. 16:01Mednieks Edijs Majors no Aizkraukles puses portālam Kasjauns.lv pauda savu viedokli par izvērtušos ažiotāžu ar savas kolēģes Gunitas internetā ievieto fotogrāfiju. Viņš notikušo sauc par “pilnīgu sviestu” un ar skaudību skatās uz Gunitas mednieces veiksmi, jo pašam pagaidām vēl nav izdevies nomedīt nevienu lūsi.
https://jauns.lv/raksts/zinas/3330-mednieks-edijs-aizstav-luseni-nosavuso-gunitu-tracis-ap-to-bildi-ir-totals-sviests
no šitās plejādes vislielākie noziedznieki ir
26.05.2021. 15:14»
š ir tie noziedzīgās
Edgars Treibergs...
Muižnieks, Treibergs un Dzelzkalēja
Art
26.05.2021. 15:08Nopirku kviešu graudus, ko padot aitiņām kā papildus barību, no zemnieku saimniecības. Līdz tam aitām jau biju piebarojis auzas, kviešus.
Un ko - pēc šo graudu ēšanas aitām sametās sarkanas acis, putojās mo mutes, mēles piepampa, dzīvnieki sāka gāzties no kājām. Pēc vetārsta padoma centāmies saglābt.
Tie bija jaunās ražas graudi.
Secinājums - zemnieks pirms kulšanas ir miglojis laukus ar ķimikāliju, kura veicina mitruma izdalīšanu, lai graudi ātrāk paliek sausi un ir gatavi kulšanai.
Tad vēlāk šādus graudus realizē un cilvēki tos kopā ar lietoto ķīmiju apēd maizē, miltos pārstrādātus.
Zemnieks paņēma atpakaļ šos graudus. Par divām mirušām aitām gan nesamaksāja, pat nepiedāvāja. Ļoti taupīgs zemnieks .......
>lauķim
26.05.2021. 15:07»
lauķis
Iespējams ka jums taisnība,bet tas neattaisno agsnes un visas dzīvās radības indēsanu.Piemēram,bites un mājlopi cieš arī uzturoties blakus šiem ķimizētajiem laukiem...
šito paprasiet Ringoldam Arnītim, kas kandidē uz vēlēšanām no bandas un Laimdotiņai Straujumiņai. Dūklavs neko nesapratīs, ja prasīsiet.
Brigmanim nav vērts - šim pirms vēlēšanām sākusi interesēt estrāde Pūrē.
Ja gribat kramjus dabūt ēderā no smiekliem, varat uzunāt Tavaru.
!!!!!
26.05.2021. 15:01»
š ir tie noziedzīgās
Edgars Treibergs...
lielindustriāļu noziedznieku bandas, kas indē cilvēkus un visu dzīvo, kuru siles pilda Zemkopības ministrija, no kuriem dažs subsīdijās vien saņem miljonu gadā, kuru vada zināmais noziedznieku, cirtēju un dabas resursu izlaupītāju grupējums no vecā ZZS grupējuma ar Brigmani, Dūklavu, Arnīti, arī Straujumu, vienotā tandēmā ar NA ar Gerhardu priekšgalā.
Šis tips no VARAM ir pārsēdies ZM krēslā un turpina mūsu tautas iznīcināšanu. Gerhards neko, pilnīgi neko dabas aizsardzības labā nav darījis, tikai grāvis un rausis naudu savējiem.
Pirms tam to sekmīgi darīja ZZS Dūklava un Brigmaņa grupņiks. Tagad to sekmīgi ar JKP atbalstu turpina darīt caur Saeimas Tautsaimniecības komisiju. Nu, un, protams, pašvaldību vietvalžiem, kuri sagrābušies paši gan zemes, gan mežus.
lauķis
26.05.2021. 14:35»
Jājautā
Kāpēc svešs suns skraida un izbradā svešu lauku un privātīpašumu
Iespējams ka jums taisnība,bet tas neattaisno agsnes un visas dzīvās radības indēsanu.Piemēram,bites un mājlopi cieš arī uzturoties blakus šiem ķimizētajiem laukiem.
Man ir vēl viens jautājums,kādā sakarā toksiskas indes sauc par augu aizsardzības līdzekļiem?Ir vēl viena totāla muļķība,indēt drīkst,tikai atbilstoši eirojudenpiderkomisaren noteiktajiem normatīviem.
š ir tie noziedzīgās
26.05.2021. 14:21Edgars Treibergs
Biedrība “Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padome”;
Maira Dzelzkalēja-Burmistre
Zemnieku Saeima
Arnis Muižnieks
Biedrība “Latvijas Meža īpašnieku biedrība";
Indulis Jansons
Biedrība “Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija”;
Sandra Eimane
Biedrība “Latvijas Jauno zemnieku klubs”;
Andris Gargurnis
Biedrība “Lauksaimnieku apvienība”;
Kaspars Melnis
Biedrības “Lauksaimniecības statūtsabiedrību asociācija”
Es
26.05.2021. 14:20Es visàdi mèģinu izvairīties no Latvijas ražotās pārtikas un to nepērku jo tur aiz ražotāju un audzētāju alkatības ir milzīgs daudzums dažādu smagu ķimikāliju.
s
26.05.2021. 13:57Šādi jāliek pieturzīmes, ja teikumā ir iestarpinājumi:
No miglotajiem laukiem un, iespēju robežās, - to produkcijas - jāturas pa gabalu.
Onkulis
26.05.2021. 13:39Padomju laikos "Kukuruzņiki" lidoja un migloja visus laukus pēc kārtas. Suņi,kaķi,govis,un cūkas auga griezdamies,bet ērces gan netika manītas. Vai nu mūsdienās švaki suņuki,vai "zaļo pasaka"..
Lej litrā!
26.05.2021. 13:33»
NNN
Nav laika twītot Major, bet šādam garam spriedelējumam laiks atradās...
"Monsanto" ražotais RAUNDAPS ORANŽĀ AĢENTA atvasinājums!!!
Labu apetīti, NNN, tev, un taviem bērniem un mazbērniem (ja tādi būs)!
P.S. BIOLOĢISKĀ LAUKSAIMNIECĪBA SPĒJ PABAROT VISUS ESOŠOS PASAULES IEDZĪVOTĀJUS, UN PAT VĒL VAIRĀK.
Tikai šādi lauksaimnieki ir neatkarīgi, pretstatā lielsaimniecību ķīmiķiem un ĢMO audzētājiem... un tas nu galīgi nav vajadzīgs lielajām korporācijām-indētājām.
Es
26.05.2021. 13:29»
Es
Nu, nu. Tā ķīmijas miglošana uz labības laukiem maizi padara par bīstamu produktu. Ja raundapu smidzina uz labības īsi pirms novākšanas, tad pilnraudu maize esot pati veselīgākā
Laboju. Pilngraudu nevis pilnraudu. Raudāt par to gan vajadzētu papilnam.
Es
26.05.2021. 13:25Nu, nu. Tā ķīmijas miglošana uz labības laukiem maizi padara par bīstamu produktu. Ja raundapu smidzina uz labības īsi pirms novākšanas, tad pilnraudu maize esot pati veselīgākā?
NNN
26.05.2021. 13:06Nav laika twītot Major, bet šādam garam spriedelējumam laiks atradās.
Man fascinē šie zaļie draugi, tai pašā laikā, ēd desas, kur iekšā viss, lai nepūtu, ēd eksotiskos auglīšus no trešajām pasaules valstīm. Kur ne tuvu nav tik stingras prasības pesticīdu lietošanā kā EU. Katram pesticīdam EU ir datu drošibas lapa, kur ļoti skrupolozi norādīts kāds kaitējums ir iespējams un kādi piesardzības faktori jaievēro. Iespējams sadzīves ķimijai, krāsām , apdares matreāliem mēs vairāk indējamies neviens nelasa datu drošibas lapas. Vienīgais drošais variants ir dzīvot māla alā un ķert peles. Drošākais veids pabarot Pasauli un samazināt pesticīdus ir ĢMO, vai arī redzēt kā cilvēki mirst bada navē, tad pat žurkas garšīgas. Mēs varam būt zaļāki, bet ne pilnībā zaļi. Tad vispirms pārdod savu auto, būs pirmai solis uz zaļo. Mūsu zaļie tik grib būt zaļi, kur ir izdevīgi un māla alās nedzīvos vajag mobīlos, kur visādi smagie metāli sastopami un G5 utt.
Nbg
26.05.2021. 13:01Vismaz kads nav stukacs lieki piebilst ka rapsis viegla pelna noplicina zemi un kaa redzam kimijas daudz tatad kada faking zaļa energgija bulsits