Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Anmaj
14.01.2014. 02:22Visos laikos un visās tautās ir bijuši tādi tipiņi, kā visugudrais raksta autors, kuram augšējā daļā sakrājušies tik daudz mēsla, ka jāsauc palīgā buldozers, lai spētu tos aizšķūrēt prom. Tieši šāda tipa ļautiņi ir veicinājuši 1940, 1945,1949 gadu patieso vēstures faktu izkropļoto interpretāciju.
Vienā jautājumā gan raksta autoram piekrītu - Latvijas valsts uz doto brīdi neaizstāv savas nacionālās intereses pilnā jomā, jo pretējā gadījumā, par nelojalitāti pret latviešu tautu un valsti, kā arī par provokāciju šķelt sabiedrību, tev kā sapuvušam šampānieša korķim būtu jālido no Latvijas ārā, līdz ar Latvijas pilsonības anulēšanu.
N.Māstrihts
13.11.2013. 07:14»
novus ordo seclorum
OK...
OK!
Vēlmi izglītoties, studēt, pētīt nosaka 1) sabiedriskais pieprasījums; 2) pašmotivācija. Pasaules vēsturē tikai ģēnijiem ir pieticis ar vienu vien pašmotivāciju,
====================================================
Pieprasījumu kā tādu tomēr rada sabiedrības attīstibas stāvoklis - nevar ģenijs apiet savu laiku un atklāt neona spuldzi, kura darbojas no mobilo sakaru viļņiem.. Tādēl arī pašmotivācija atkrīt. Ģēnijs - tas ir savdabīgs dzīves veids, ģēnijam pa laikam kļūst garlaicīgi un viņš izdomā sev jaunas spēles - jaunu, savu ideju realizēšanu.
novus ordo seclorum
13.11.2013. 01:42»
OK!
Vēlmi izglītoties, studēt, pētīt nosaka 1) sabiedriskais pieprasījums; 2) pašmotivācija. Pasaules vēsturē tikai ģēnijiem ir pieticis ar vienu vien pašmotivāciju, bez sabiedriskā pieprasījuma, piem. Džordāno Bruno, Nikolajam Kopernikam. "Dārzeņu faršs" savairojas, kad pēc zināšanām un izglītības nav sabiedriskā pieprasījuma. Cilvēks, kurš ir spējīgs izglītoties un pētīt pats, bez sabiedriskā pieprasījuma, nekad neiekļūs "dārzeņu farša" kategorijā.
novus ordo seclorum
13.11.2013. 00:07»
Nesalīdzināmā salīdzināšanu nesaskatu, - kā no dīgsta izaug dižkoks, tā no pirmklasnieka izaug vispirms vidusskolnieks, pēc tam profesors. Bet ne visi dīgsti - pirmklasnieki izaug par dižkokiem - profesoriem.
Īstenība un dzīve nosaka, ka bez "nozombētās "kritiskās masas" dārzeņu farša" būtu galīgi nekā, jo tikai vienas pašas "intelektuāli pilnvērtīgās personības" nespētu konstatēt savu vērtību, visas būtu tādas - intelektuālas, radošas, katra savādāka.
Ir bēdīgi, ja personības vērtība izpaužas tikai kā spēja tīksmināties pašai par savu "intelektuālo pilnvērtību". Varbūt intelekta patiesā vērtība ir spējā "dārzeņu faršu" izglītot?
Den.
12.11.2013. 23:22»
Jā, taisnība, jo konģenialitāte ir laba lieta. bet vēl labāka ir cilvēciskā faktora uzmanīšana.
Den.
12.11.2013. 23:05»
Esmu lasījis par demokrātiju, kuru neciena daudzi īsti vīri, jo demokrātija dod vaļu vairākuma glupībām. Vairākums vienmēr ir glupāks par atsevišķām personībām, kuras turās pretī masu gaumei un primitīvajam. Tāpēc komentārs ir pilnīgi pareizs, jo saskan ar manis lasīto.
novus ordo seclorum
12.11.2013. 22:40»
+100 %;
Jautājums ir retorisks un mūžīgs, kas gudrāks - 1000 vidusskolnieki vai viens profesors?
Stulbenis
12.11.2013. 21:42»
Paldies, kungs, par pleca pielikšanu pie lietas, lai atkratītos no zombijiem!
Stulbenis
12.11.2013. 18:26»
Boriss
Priedītim vajadzētu saprast, ka tas ka viņš domā savādāk kā pārējā sabiedrība nenozīmē, ka pārējā sabiedrība ir dumja. Biežāk ir pretēji
Tie raksti nav domāti zombijiem un rusofobiem, bet tik daudz taču latvietis ir spējīgs saprast un nav ko lielīties ar savu aprobežotību pa visu latviešu publisko spraugu.
Boriss
12.11.2013. 16:46Priedītim vajadzētu saprast, ka tas ka viņš domā savādāk kā pārējā sabiedrība nenozīmē, ka pārējā sabiedrība ir dumja. Biežāk ir pretēji.
Stulbenis
12.11.2013. 14:33»
CC
Sākumā ar interesi lasīju šī autora prātuļojumus, pēc 3- ša sapratu - nav jēga tērēt laiku: pilnīgi skaidrs, kuru paaudzi un kādu domāšanu Priedītis pārstāv :(. Visu jaunību esmu nodzūvojis padomju laikos - man tie ir bijuši citādi kā autoram
Tie raksti nav domāti zombijiem un rusofobiem, bet tik daudz taču latvietis ir spējīgs saprast un nav ko lielīties ar savu aprobežotību pa visu latviešu publisko spraugu.
CC
12.11.2013. 12:50Sākumā ar interesi lasīju šī autora prātuļojumus, pēc 3- ša sapratu - nav jēga tērēt laiku: pilnīgi skaidrs, kuru paaudzi un kādu domāšanu Priedītis pārstāv :(. Visu jaunību esmu nodzūvojis padomju laikos - man tie ir bijuši citādi kā autoram :)
Sindema
12.11.2013. 01:45»
Veselības inspekcija
Kāda tumsonība! Zatlers bija traumatologs-ortopēds. Viņi pa zarnām nerakņājas
Paldies par kļūdas labojumu.
Ēdelveiss
11.11.2013. 12:43Tāds jūda kā levits, ir ļoti piemērots un derīgs LR pilsoņu ieviestaja toalitāras valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija rezīmam un taja valdošas politmafijas klanu kloakai...
uhu
11.11.2013. 09:25»
zieds
Vienotība un NA tā mačojas cenšoties pārspēt viens otru nacismā...
Tu neessi zieds, bet droši vien cvetok ;)
Veselības inspekcija
11.11.2013. 09:19»
Sindema
"Bet varbūt Levita kungam būs jākļūst Valsts prezidenta". Pēc šitā Atlantijas mēroga ūdensgabala tā arī nesaprotu, kas tam subjektam apnicis. Saprotu ka savā laikā Zatleram piegriezās pa zarnām rakņāties- konverti par plāniem
Kāda tumsonība! Zatlers bija traumatologs-ortopēds. Viņi pa zarnām nerakņājas.
Salīdzinu
11.11.2013. 09:15Kas ir Priedītis?
Raksts priekš PIETIEK stipri par garu. Lasīt tik pat grūti, kā kādreiz studenta gados juristos Leņina kritiskos rakstus par citu autoru darbiem par valsti un tiesībām. Raksta autors Leņina darbus laikam studējis ļoti uzcītīgi. :)
Sindema
11.11.2013. 02:02"Bet varbūt Levita kungam būs jākļūst Valsts prezidenta". Pēc šitā Atlantijas mēroga ūdensgabala tā arī nesaprotu, kas tam subjektam apnicis. Saprotu ka savā laikā Zatleram piegriezās pa zarnām rakņāties- konverti par plāniem.
Kuku
10.11.2013. 23:51»
N.Māstrihts
Šis nav objektīvs komentārs. Būtu jāzina, ka saskaņā Rietumu vēsturisko faktu interpretācijas metodi, demokrātijai sekojot pēc totalitārisma, varu pārmanto vecie varturi (komunisti šai gadījumā), kas izzog valsti. Tad seko tautas sacelšanās (2009.g.13.janvāra notikumi, kurus gan inicēja mākslīgi – logi...
Kur tādus māstruhtus taisa, tas nemaz nevar būt latvietis, jo latvieši nav tik kropli kā šis, kurš visur lien ar saviem objektīvajiem komentāriem. Tāds mērkaķis vēl nav satikts internetā, reti riebīgs tips, kuram patīk, ka visi viņu lamā, tas viņam kaifu dod, jo ir sizofrēniķis.
hyi
10.11.2013. 21:51Tie cilvēku šāvēji bija dzeltenā rase,nu tādi kā UU, un ķīniešiem tas nepatīk.
N.Māstrihts
10.11.2013. 21:50»
Lasiet veselu cilvēku
Ķīnieši šo teritoriju ir spējīgi pilnībā pārņemt un aizpildīt pat dažu gadu laikā. No vienas puses ķīniešiem ir ļoti daudz naudas, zināšanas, tehnoloģijas, globālas pārvaldes un spēka struktūras, daudz lieku un strādāt gribošu/varošu cilvēku. No otras puses Latvija pasaules mērogā ir praktiski neapdzīvota...
Šis nav objektīvs komentārs. Būtu jāzina, ka saskaņā Rietumu vēsturisko faktu interpretācijas metodi, demokrātijai sekojot pēc totalitārisma, varu pārmanto vecie varturi (komunisti šai gadījumā), kas izzog valsti. Tad seko tautas sacelšanās (2009.g.13.janvāra notikumi, kurus gan inicēja mākslīgi – logi Saeimas ēkai jau bija sagatavoti nomainīšanai, lai preventīvi apspiestu iespējamo stihisko tautas sacelšanos) un oligarhi bēg no valsts. Latvija ir šādā situācijā, kad to izzog vecie varturi, kas turpina politisko kursu augstskolās, neizskaidrojot, bet slēpjot patieso vēsturisko stāvokli Latvijā.
latviesu valodu skolaas!
10.11.2013. 21:17»
Andriews
Interesantizināt cikdaudz šeit lasītāju tictam, ka autors ir Priedītis un tas nav pseidonīms ? Cik ? Ceru ka maz . Tad nu pašam autoram . Zināšanai . No brīža , kadLatvijā būs tikai valsts valodā un budžeta apmaksātas skolas , mums pat iepīkstēties nevajadzēs par preambulām . Un nevajag te par zombijiem...
Loti pareizi. Latvijaa visai izglitibai ir jabut latviesu valodaa, kaa tas ir visas Eiropas valstis - valsts pamatvalodaa. Un tad nebus nekadu rusofobiju, nekaa. Kapec vara ir tik gleva ieviest latviesu valodu skolas? tapec, ka tie ir bijusie padomijas komunisti, kuri nekaa nesajedz no patiesam valsts vertibam, kuriem viss ir pardosanai, lai pilditu savas kabatas. Pat valsts pamats un gods. Latviesi nemaz neprasa daudz, tikai to, kas pienakas nacionalai valstij. Un pietiek demagoget.
U.U.
10.11.2013. 21:13»
Lasiet veselu cilvēku
Ķīnieši šo teritoriju ir spējīgi pilnībā pārņemt un aizpildīt pat dažu gadu laikā. No vienas puses ķīniešiem ir ļoti daudz naudas, zināšanas, tehnoloģijas, globālas pārvaldes un spēka struktūras, daudz lieku un strādāt gribošu/varošu cilvēku. No otras puses Latvija pasaules mērogā ir praktiski neapdzīvota...
Pareizi, kungs! Ja ķīnieši gribētu, tad latviešu smirdoņas viņiem jau sen būtu visu pārdevuši un krieviem un čučmekiem nekas nepaliktu. Taču ķīniešiem te pie mums kaut kas nepatīk.
U.U.
10.11.2013. 21:11»
paija
Tevi gan viņs būtu pieņēmis par cilvēku šāvēju
Jā, latvieši bija cītīgi cilvēku šāvēji pie visiem- vāciešiem, krieviem.Tāpēc viņus neviens neņem pa pilnu un izturās kā pret mēsliem, ko tu tagad katru dienu izbaudi 24 stundas - nelaimīgais latviešu radījums, bet tev jau par to maksā.
Lasiet veselu cilvēku
10.11.2013. 21:08Ķīnieši šo teritoriju ir spējīgi pilnībā pārņemt un aizpildīt pat dažu gadu laikā. No vienas puses ķīniešiem ir ļoti daudz naudas, zināšanas, tehnoloģijas, globālas pārvaldes un spēka struktūras, daudz lieku un strādāt gribošu/varošu cilvēku. No otras puses Latvija pasaules mērogā ir praktiski neapdzīvota, latvieši nīkuļo un izmirst, Latvijas politekonomiskā elite ir pilnīgi un totāli deģenerējusies, ko vairums iedzīvotāju jūt, kamdēļ bēg no valsts vai arī apātiski nīkuļo, vai dekadentiski pirms nācijas nāves uzdzīvo. Kritiskā situācijā šo valsti un šo deģenerātu eliti neviens neaizstāvēs un attiecīgi to ir iespējams paņemt kā saka ar „plikām rokām”. Latvieši 20 gadu laikā ir pierādījuši sevi kā politiski aprobežotus idiotus, kuri nesaprot valsts būtību un kuri neprot pārvaldīt pat tik mazu un ļoti labos apstākļos atrodošos valsti. Latvijas valsts struktūras, jo īpaši politiķi, prokuratūra un tiesas, ir pilnīgi amorālas, stulbas un pilnībā pērkamas, pie tam par samērā lētu naudu. Latvijā ir maz tālredzīgu cilvēku un viņiem šai sabiedrībā ir minimāla teikšana – visu nosaka aprobežoti egocentriski stulbeņi. Abi šie apstākļi kopā rada vislabvēlīgākos apstākļus ātrai un pilnīgai ekspansijai Latvijas teritorijā.
paija
10.11.2013. 20:37»
U.U.
Arī Staļins bija spiests sastapt latviešu paijas= neglābjamus izdzimteņus
Tevi gan viņs būtu pieņēmis par cilvēku šāvēju
U.U.
10.11.2013. 20:25»
paija
Kāda nelaime, neiegūt noziedznieka cieņu
Arī Staļins bija spiests sastapt latviešu paijas= neglābjamus izdzimteņus.
paija
10.11.2013. 19:00»
U.U.
Staļins necienīja latviešus, jo tie esot uzpērkami vai iebaidāmi nekur nederīgi neuzticami tipi. Viņš pazina daudzus latviešus, kuri bija dažādos amatos
Kāda nelaime, neiegūt noziedznieka cieņu
tādi esam
10.11.2013. 18:53ANONĪMA, nesakarīga, tukša muldēšana un naids - tāpēc nav pat vērts komentēt. Šādi mankurti- priedīši - nodara lielu ļaunumu latviešu nācijai.
U.U.
10.11.2013. 18:42»
Kultūrnesējs Priedītis
..viņa zināšanas par nāciju nosacīja padomju laikā Staļina slavenā nācijas definīcija... nosacīja! Izcili Priedīt, izcili
Staļins necienīja latviešus, jo tie esot uzpērkami vai iebaidāmi nekur nederīgi neuzticami tipi. Viņš pazina daudzus latviešus, kuri bija dažādos amatos.
Kultūrnesējs Priedītis
10.11.2013. 17:22..viņa zināšanas par nāciju nosacīja padomju laikā Staļina slavenā nācijas definīcija... nosacīja! Izcili Priedīt, izcili!
krahhs
10.11.2013. 16:15»
paija
KO tad tadu varēja atļauties 1975.gadā? Kritizet partiju un valdību, publicet KGB kritizējosus rakstus? Nosaukt laikrakstā CK par veciem marasmatiķiem . Nepamanīju,ka tagad kads būtu cietis par līdzīgam darbībam . Kas lūdzu ir noticis ar Dimiteru? Kas ir PBK
P.S. jaa tavaa izpratnee briviba izpauzhas kaa partiju,valdiibas un specdienestu kritikas atljaushana tad tu tik tiesham esi briiva...kaa sunis pie kjedes kuram atljauts riet
Andriews
10.11.2013. 16:14Interesantizināt cikdaudz šeit lasītāju tictam, ka autors ir Priedītis un tas nav pseidonīms ? Cik ? Ceru ka maz . Tad nu pašam autoram . Zināšanai . No brīža , kadLatvijā būs tikai valsts valodā un budžeta apmaksātas skolas , mums pat iepīkstēties nevajadzēs par preambulām . Un nevajag te par zombijiem un rusofobiem . Tā pat kā Vācijā un Francijā nav Turku skolu , piemēram , arī mums nevajaga neko citu un vair āk . Tieši tik cik tas ir Eiropā .
krahhs
10.11.2013. 16:04»
paija
KO tad tadu varēja atļauties 1975.gadā? Kritizet partiju un valdību, publicet KGB kritizējosus rakstus? Nosaukt laikrakstā CK par veciem marasmatiķiem . Nepamanīju,ka tagad kads būtu cietis par līdzīgam darbībam . Kas lūdzu ir noticis ar Dimiteru? Kas ir PBK
bet tagad var ne tikai kritizeet,bet atmaskot noziedzigas darbiibas vai bezdarbibas,publiceet savas domas un aizdomas.....bet atlikumaa ,,0,,....esi briiva
Vieplīte
10.11.2013. 16:02»
N.Māstrihts
A.Priedītis vnk, tukši teoretizējot, ilgstoši spekulē ar tēmām līdzīgi, kā to dara visi politiķi LV pirms kārtējām vēlēšanām - sarīdot tautu uz etniskiem konfliktiem - rusofobija, zombējumi.. nelabi metas, iedziļinoties A.Priedīša tekstos un domu pasaulē, tādēļ nelasu viņa jaunākos murgojumus, kas ...
Un kā vēl lasi, lasi visu un pat gaidi nedēļas beigas, jo gribi būt tāds pats kā Arturs, bet nekas nesānāk, jo Dievs neko labu nav devis. Lasi un lasīsi visu, ko Arturs raksta. Viņš tevi ir kārtīgi nozombējis, un vari mani nelamāt - tā ir taisnība, kuru pats zini vislabāk.
N.Māstrihts
10.11.2013. 15:42»
novus ordo seclorum
Interesanti zināt, kuri tad ir tie sabiedrisko zinātņu "etalona" profesori,kurus raksturo Jūsu piesauktais lakonisms un skaidrība, īsums tekstos. Nosauciet, lūdzu, dažus...
A.Priedītis vnk, tukši teoretizējot, ilgstoši spekulē ar tēmām līdzīgi, kā to dara visi politiķi LV pirms kārtējām vēlēšanām - sarīdot tautu uz etniskiem konfliktiem - rusofobija, zombējumi.. nelabi metas, iedziļinoties A.Priedīša tekstos un domu pasaulē, tādēļ nelasu viņa jaunākos murgojumus, kas uz labu neved..
Esmu visu pateicis par A.Priedīti un neredzu jēgas atkārtoties. Lai skaudībā uz Priedīša tekstiem viņu lasa Vieplītes un līdzīgi kukaiņi..
Vai Latvijā ir politologi, vēsturnieki u.c sabiedrisko zinātņu profesori, kuri pauž laikmetīgas Latvijai idejas? Nav, tādu vnk nav. Tādēļ arī ir vieta jaunai politiskai kustībai, kas patiesi paustu latviskas vērtības.
Neredzu jēgas apkarot "profesorus parazītus" kā A.Priedīti, kā spilgtu piemēru minot Ilgu Kreitusi, ja ir citi konstruktīvāki risinājumi.
ES nav PSRS
10.11.2013. 15:40»
Mumins
Varētu padomāt, ka Tev no tiem paaugstinātajiem nodokļiem kāds labums tiks! :) KĀds naivums tavā vecumā
45 ls, tik mazs ar nodokliem neapliekamais minimums ir klaja nirgasanas pret savu uz celiem nospiesto tautu. Valdiba i nedomaa to pacelt. Nez kapec tur valdiba nemaz neklausa ES ieteikumus!
ES nav PSRS
10.11.2013. 15:31»
Mumins
Varētu padomāt, ka Tev no tiem paaugstinātajiem nodokļiem kāds labums tiks! :) KĀds naivums tavā vecumā
Jaa, tiks. Tikai expadomju valstim nav sadu nodoklu, jo expadomju valstiis taisnigums nav cienaa. Un nesac man te deklaret pretejo! Valsts politikai ir jabut tadai, lai visiem sai valstii butu iespejas normali dzivot, nevis tikai 10 % zaglu un kampeju!
N.Māstrihts
10.11.2013. 15:30»
Vieplīte-tautai jāglābj Māstrikrs
Ar Mastriktu ir cauri, galīgi sajucis. Artūriņš viņu ir kapitāli nozombējis ar saviem rakstiem. Māstrikts bez tiem vairs nevar dzīvot, kļuvis zaļš aiz skaudības un nupat ir sācis murgot par kaut kādu tēmu, kam ar rakstu nav nekāda saistība, sāk atsaukties uz veciem komentāriem utt. Tautai ir jāglāb ...
Cerēju, ka esi nozgusi manu ideju tev pakārties un būsi jau beigta, bet redzu esi PIETIEK štstos, lai uzturētu jau tā pabalējušas komentētāju rindas - Uz skatuves, lai dāmas, dāmas būtu!
Mumins
10.11.2013. 15:26»
ES nav PSRS
Cilveka uzmanibu nevar taa vienkarsi noverst kaa tes saka Prieditis. Cilveks domaa vienlaicigi par visu un dazados limenos. Tapat nacionalas valstis Eiropaa pastav un pastaves, un arii so valstu neatkariba. ES neatnem neatkaribu. Taa nav tads veidojums, kaa bija PSRS, kura dikteja un prasija bezierunu...
Varētu padomāt, ka Tev no tiem paaugstinātajiem nodokļiem kāds labums tiks! :) KĀds naivums tavā vecumā! :)
Mumins
10.11.2013. 15:18»
no IR
Mums šodien ir brīvība pieminēt vai nepieminēt padomju laika noziegumus, tāpat kā priecāties vai nepriecāties par padomju laika "sasniegumiem". Taču pāri visam ir jāatceras, ka padomju laikā brīvības nebija. Nevienam. Arī tiem, kas saņēma personālās pensijas, iepirkās specveikalos un dzīvoja specprojektos...
Šodien mums būtu tā brīvība un važas noņemtas? Klau, aizej pie okulista! Acīmredzot vecās brilles kļuvušas par vāju!
novus ordo seclorum
10.11.2013. 15:09»
N.Māstrihts
Atbilde ir iepriekšējā A.Priedīša raksta manā komentārā
Interesanti zināt, kuri tad ir tie sabiedrisko zinātņu "etalona" profesori,kurus raksturo Jūsu piesauktais lakonisms un skaidrība, īsums tekstos. Nosauciet, lūdzu, dažus.
A.Priedīša esejās murgus un šizu nesaskatu. Viņš pārsvarā, ar nedaudz izņēmumiem, raksta patiesību, kura neiekļaujas pašreizējos apziņas stereotipos, tāpēc tik dažādas toņu gradācijas komentāros. Aizgūtu zināšanu izmantošanā nav nekā slikta, ja tās izmanto apkārtējās vides un pasaules, t.sk. sociuma, izzināšanā un jaunu zināšanu sintēzē. Nedomāju, ka esejas ir "procesuāla ezotērika". Autors raksta par parādībām un procesiem, kas ir saredzami visiem un kuri skar mūs visus. Jāmāk tikai saskatīt.
paija
10.11.2013. 14:42»
krahhs
nav vienotu PSRS laiku,to ko vareja atljauties 1975g,neviens neatljautos 37.Cietumos neseedeja tie skaljaakie.te buus dazhi vaardi- NEMO,Rubiks,PBK,Dimiters...raiba kompanija,bet kopsauceeis ir
KO tad tadu varēja atļauties 1975.gadā? Kritizet partiju un valdību, publicet KGB kritizējosus rakstus? Nosaukt laikrakstā CK par veciem marasmatiķiem . Nepamanīju,ka tagad kads būtu cietis par līdzīgam darbībam . Kas lūdzu ir noticis ar Dimiteru? Kas ir PBK ?
Tik tak
10.11.2013. 14:21»
bet
Latvijai pilnai laimei pietrīkst tikai Levita par prezidentu. Tad jau labāk uzreiz pievienoties Izraēlai
Kas teica, ka kungs ir ebrejs? Viņš staigā ar Nameja gredzenu tāpat kā Jurkāns, Godmanis. Tas ir ka nav no Izraēlas.
Vieplīte-tautai jāglābj Māstrikrs
10.11.2013. 14:18Ar Mastriktu ir cauri, galīgi sajucis. Artūriņš viņu ir kapitāli nozombējis ar saviem rakstiem. Māstrikts bez tiem vairs nevar dzīvot, kļuvis zaļš aiz skaudības un nupat ir sācis murgot par kaut kādu tēmu, kam ar rakstu nav nekāda saistība, sāk atsaukties uz veciem komentāriem utt. Tautai ir jāglāb Mastrikts, kurš ir mūsu ideju dējējs. Es organizēšu sieviešu palīdzības grupu ar devīzi "Tautai jāglābj ideologs Māstrikts", bet ar to būs par maz, jo ir iestājies vājprāts, tāpēc katram ir kaut kas jāpiespēlē Māstrihta glābšanai no skaudīgā vājprāta. Uz priekšu tauta, lai dzīvo tās ideologa glābšanas akcija un kampaņa reizē ar projektu.Varbūt amerikāņi un ES dos naudu mūsu plānprātiņa glābšanai. Vienotība noteikti dos, jo vienai draudzenei apsolīja dot 5 latus.
bet
10.11.2013. 14:17Latvijai pilnai laimei pietrīkst tikai Levita par prezidentu. Tad jau labāk uzreiz pievienoties Izraēlai.
piekrītu
10.11.2013. 14:11»
A.
Paldies par visnotaļ sakarīgo valsts un neatkarības neesamības skaidrojumu.Bet ,kas attiecas uz preambulu,tur vispār nav par ko diskutēt. Židi nerakstīs Latvijas likumus-punkts.Lai arī mums nav ne neatkarības,ne savas valsts,bet bariņš latviešu te tomēr vēl mīt.Un -mēģinājums šito žīdu murgu virzīt ...
Pareizi pateici. Tsam ž*dam kkas noteikti ir aiz ādas, jo tie valda pasauli.