Strautmane piebalso Maizītim – nevajag atklāt „godātos cilvēkus” no čekas maisiem
PIETIEK20.06.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
laipa
30.10.2017. 00:15nav jau brīnumu lieta ka bijusī Baiba ir pret publiskošanu jo tur varētu atrasties arī kāds tuvinieks kurš ieņēma svarīgu amatu un sovjetu laikos regulāri varēja braukāt uz ārzemēm.
šī dāma ir ļoti acīga apliet citus ar mēsliem bet sevi sarga.
pamela
26.06.2017. 20:59»
Sorry
Nedrīkst publicēt arī citu iemeslu dēļ - jo tie čekisti, kas šodien prokuroru, tiesnešu, Saeimas deputātu vidū, nebalsotu un nelemtu pret Krievijas FSB interesēm, SAB un DP ar čekas maisu neatvēršanu pierāda, ka ir Krievijas FSB filliāles Latvijā, ne velti, lemjot par piekļuvi valsts noslēpumiem, ko...
Pilnīgi piekrītu "Sorry".Lasīju Johansona grāmatu un pat vairāk,man viņa ir nopirkta senos laikos.Atkārtoti jau viņu nedrukās.
Brīnos,ka ES,NATO mūs vēl nav patriekusi,jo nekas jau diži nav mainījies kopš PSRS laikoem.Nu jau 2/3 Latvijas pieder "pa tīro"SC un Kremlim ++ vēl daļa kopā ar ZZS.Latviešiem faktiski paliek PIGA !!Valdībā tāpat ,jo Hūte ir SC kubā un Vējonis nav vērā ņemams,jo ir Hūtes un SC marionete.
Neizslēdzu variatu pēc "referenduma"---- "Latvija naša opjac"!!Vai ne L.L?
Riņķī apkārt nodevēji - sūdabrāļi / atvainojos!!
to jurītim
26.06.2017. 20:43»
jurītis
Atmodas laikā Baibiņa vēl skolā mācījās :)))) Nekāda sakara ar tiem laikiem
Nu un tad?Bez viņas ir gan vīri,gan ļooti daudz citu radu un drauģeļu.
aina
24.06.2017. 12:52čekas maisi bija un ir jāatver, lai godīgi cilvēki var attaisnot savu esamību šajos maisos. Bet īstie PSRS čekas aģenti, kamēr viņi ir dzīvi vienmēr būs pret un tas metīs ēnu uz to dzimtām paaudžu paaudzēm. Un bieži rodas šaubas, kam kalpo mūsu Saeima un valdība? Kas mūs valsts īstais saimnieks, kas grib iznīcināt Latviešu tautu.
SKABARGA
23.06.2017. 06:08LATVIJAS TAUTAI PAŠAI IR JÀIZLEMJ ATVÈRT ČEKAS MAISUS UN PUBLISKOT TÀS SATURU, TAS TIKAI BŪTU PAREIZI, LAI SABIEDRĪBA ZINA, UN VISA TÀ MULDÈŠANA, KA NU NEVAROT IR MELI, BALSOJOT SAEIMU, LAI BALSO PAR ATVERŠANU, CERĪBA, KA VECIE PADOMJU SUROGÀTI ATKAL NETURPINÀS SAVAS IESÀKTÀS ,,TRADÌCIJAS,,...UN LATVIJÀ POLITISKAIS PURVS BEIDZOT IZŹŪS SAUSS UN VARĒS IZZAGTO UN IZLAUPÌTO LATVIJU BÙVÈT NO JAUNA!
Jā
21.06.2017. 20:24»
TYT
Borovkovs piestrādā SAB? Un piedalās pielaižu lemšanā? Pirmā dzirdēšana un kaut kā apšaubu šādu apgalvojumu. Kaut kad senāk - varbūt. Tagad - neticu...
To pareizi pateici par ekononomisko noziegumu un kurupcijas specu. Jo nauda saldi smaržo un smaržo arī mirušie, turklāt, ja zinātu, cik daudz info tie ienes krājkasē..
...
21.06.2017. 20:03»
VDK 5.nodaļa
Zinot šo čekas darbības mehānismu, pilnīgi droši var teikt, ka VISU (!) „atmodas” un pirmos „neatkarības” gados radīto organizāciju (jo īpaši veiksmīgo un plaši zināmo) kodolu veidoja ar VDK saistīti kadri. Citiem vārdiem sakot – vairuma mūsdienu Latvijas organizāciju pamatus (sabiedrisko organizāciju...
Precīzi. Diemžēl.
juris
21.06.2017. 15:44Ja daudzi maisos atrodamie bija spiesti parakstīties,tad lasot komentārus rodas iespaids, ka daudzi komentėtāji, ja dzīvotu padomju laikos, paši būtu pieteikušies stūra mājā......
Maisiņiem....
21.06.2017. 15:31»
Maisiņi zem acīm un prātā?
Kas varētu būt šie godājamie perzonas, kas maisiņos vāļājas...
Vienreizēji stulbs komentārs....
Miķelis
21.06.2017. 15:28»
Te stāsta pasakas
Tici vien nabaga pasaku stāstītājiem, ka maisos atstātas viltus kartiņas
Es neprasi.lai jůs man ticētu.Loģiski domājošie arī mani sapratīs.Man nav vajadzīga reabilitāte, jo neesmu noziedzīgas darbības veicis.
ja jau
21.06.2017. 12:56ja jau neko nemainīs, tad kāpēc neatvērt?:)
bet vispār labākais sods ir neziņa - atvērs, neatvērs, atklās, neatklās, gan jau pa nerviem mazliet švīkā:)
Sorry
21.06.2017. 11:32»
Ja būtu
Ja būtu visi tādi "noziedznieki", kā Aivars Borovkovs, visa Latvija ziedētu un plauktu no godīguma pārpilnības. Ko tad Aivars būtu nodarījis tev vai kādam citam...
Uzmanīgi izlasot tikai trīs grāmatas -Johansona Čekas ģenerāļa piezīmes, Īsvēsture par čekisti VVF un Zatlera Kas es esmu, redzama patiesā aina, kas pierāda, ka Latvijā valda Krievijas FSB ar tās filiāēm Latvijā SAB, DP, KNAB un ģenerālprokuratūru. Man personīgi nav šaubu, ka šo iestāžu vadītāji nav augstas valsts amatpersonas, bet diversanti. Jo latviešu tauta izdzīvo genocīda apstākļos, bet Valsts kase pilnā mērā uz parāda, latvieši turpina ar desmitem tūkstošiem vienību gadā pamest Latviju. Lai katrs sev pats uzdod jautājumu, vai šīs amatpersonas reizē ar Borovkovu, Zatleru, VVF , Godmani nav Krievijas diversanti valsts amatos esošie un bijušie.
Sorry
21.06.2017. 11:23»
Ja būtu
Ja būtu visi tādi "noziedznieki", kā Aivars Borovkovs, visa Latvija ziedētu un plauktu no godīguma pārpilnības. Ko tad Aivars būtu nodarījis tev vai kādam citam...
Pieràdîjums jai ir tikai fakts vien, ka A. Borovkovs vazājies ar tiem maisiem, vienu daļu nogādājis Maskavā, L. Grantiņu kā politieslodzīto nogādājis kriminālistu zonā, kur aizliegts viņu aizstāvēt, kriminālistu zonā varēja pārvietoties caur caurumiem pa stāviem, noziedzība cietumā bija prātam neaptverama. Tas, ka A. Borovkova virzībā L. Grantiņš nonāca kriminālozonā, kurai bija dota pavēle viņu neaizsargāt, tātad morāli politiski salauzt vai fiziski nogalināt ir A. Borovkova noziegums.
Ret
21.06.2017. 10:44Godati cilveki nevar but čekas maisos apriori... Kadu var nosaukt,kadu ne...Janosauc visi!
wera
21.06.2017. 09:28Visi rakstītāji ar lielu pārliecību uztver čekas maisus kā milzīgu negatīvas informācijas avotu. līdz zināmam laikam es arī biju tajā kuplajā pulkā kas gribēja apmierināt ne tikai savu ziņkāri, bet cerēt ka "ļaunajiem" tas valdīšanas laiks būs beidzies ātrāk kā viņi aizies pelnītā pensijā, atpūtā vai citur.
Pāris gadus atpakaļ, kārtējā čekas maisu publikācijas sakarā un pretstāvošo atbildīgo pilsoņu argumentācijas analīzes rezultātā nācu pie slēdziena...bāāāā...tādu čekas maisu eksistence ir ļoti apšaubāma. Varbūt arī bija, nenoliegšu, bet vai ir tagad uz doto brīdi, apšaubu.
Skat kas sanāk. ""Maisi it kā ir vienpersoniski SAB ziņā". Maizītis ir kategorisks pretinieks viņu atvēršanai. Daži atbildīgie Latvijas politiķi, kuru varētu būt lietas kursā par maisu un to saturu "izčabēšanu", arī šajā jautājumā ir ar savu kategorisko nē. Un tad nāk diletantu rinda, tādi kā Strautmane (kuras viedoklie jebkuram domājošam pilsonim ir pie vienas vietas ) un pārējie, kuri par nelielu atlīdzību vaukstēs ko liks.
Maizīti, nu parādi kaut no tālienes šo mistisko maisu eksistenci!
Te stāsta pasakas
21.06.2017. 09:25»
miķelis
Jā,ņemot vērā manu profesionalo darbību, 60-to gadu sākuma oficiali tika noformēta uzskaites kartiņa.80-to gadu vidū ,pēc darba vietas maiņu,nemainot profesiju,Rīgas rajonā man tika vairākkārt piedāvāts noformēt darbošanos, no kuras kategoriski atteicos.Pēc neatkarības atgūšanas, man bija divi dažādi...
Tici vien nabaga pasaku stāstītājiem, ka maisos atstātas viltus kartiņas.
Pajautā tiesai
21.06.2017. 09:23»
pamela
Kaut kāds stulbums!Ko tādu var samurgot tovarisči ar sarkanām smadzenēm un perversu domāšanu- postpsdomju .KURŠ man var pamatot KAPĒC tādas bailes no tiem maisiem kur itkā NEESOT nekā nopietna vien veci garīga darba vergi?Tad jau pavisam nav ko baidīties un droši,ka visi apmiruši,Baiba un Co?Kaimiņi...
Godmanis esot iztiesājies, ka "nav sadarbojies", kaut maisā esot. Tiesā ir simtiem lietu bijis, man liekas, bet neviens savervētais aģents "nav sadarbojies".
Redziet, cik stulba ir bijusi čeka - savervē sev aģentus un neviens nesarbojās. Dzen muļķi, ko=mpromitē "sabiedrībā cienījamus cilvēkus"tāpat vien, bez stučīšanas.
A varbūt pats Maizītis bija/ir čekas maisā", bet "nesadarbojās".
Ja būtu
21.06.2017. 09:16»
Sorry
Domàju, ka Borovkovam kà ćekas noziedzniekam bûtu jàstàjas tiesas priekśà un jàatbild Latvijas tautai par saviem noziegumiem, piemèram, par to, ka politieslodzîto L. Grantiñu moralai salauśanai un fiziskai ietekmèśanai nosûtîja cietumà uz kriminàlo zonu tieśi ar śàdu mèrki. Domàju, ka śie noziedznieki...
Ja būtu visi tādi "noziedznieki", kā Aivars Borovkovs, visa Latvija ziedētu un plauktu no godīguma pārpilnības. Ko tad Aivars būtu nodarījis tev vai kādam citam?
Ar ko Aivars sēž kopā pie viena galda - vai tie ir noziedznieki - to tev jāpierāda, nevis apvainot pēc sazvērestības teorijas.
Protams, organizētā noziedzība ir aptvērusi visu valsti, bet ar šadiem uzsaukumiem, klajiem apvainojumiem tālu netiksi.
Maisiņi zem acīm un prātā?
21.06.2017. 08:41Kas varētu būt šie godājamie perzonas, kas maisiņos vāļājas?
Mimants Ziebonis?
Mērcis Mauziņš?
Mānis Strabiņš?
Raibodnds Mauls?
… Rādīt visu
A varbut
21.06.2017. 07:07»
tādi esam
Protams, ka maisos ir tikai maza daļa no čekistu kartiņām. Liela daļa atrodas Maskavā, palikušos izšķiroja AP iekļuvušie čekisti un pēc tam atdeva SAB-am...
Tads ir ari plans
Sorry
21.06.2017. 04:46»
TYT
Nejauc faktus un izlasi nopietnāk, ja esi spējīgs saprast, par ko iet runa
Tomèr, ko mès redzam? Šis VDK noziedznieks A. Borovkovs vazàjas pa Sadimas kabinetiem, sniedz juridiskos paromus, pie viena galda sèž, kà ataino TV de Facto pie viena galda ar SAB Maizîti, generàlprokuroru Kalnmeijeru, DP Mežvietu. Neviłus rodas jautàjums - vai mès redzam noziedznieku grupu, vai augstas valsts amatpersonas?
Sorry
21.06.2017. 04:32»
TYT
Nejauc faktus un izlasi nopietnāk, ja esi spējīgs saprast, par ko iet runa
Domàju, ka Borovkovam kà ćekas noziedzniekam bûtu jàstàjas tiesas priekśà un jàatbild Latvijas tautai par saviem noziegumiem, piemèram, par to, ka politieslodzîto L. Grantiñu moralai salauśanai un fiziskai ietekmèśanai nosûtîja cietumà uz kriminàlo zonu tieśi ar śàdu mèrki. Domàju, ka śie noziedznieki VDK uzplećos bija vairàki, nevis viens A. Borovkovs. Ne velti tieśi Borovkovs rûpèjas, lai neatvèrtu ćekas maisus. Man neko nevar piesiet, bet DP pastiprinàti interesèjas par mani, man ir aizdomas, jo notikuśi daži dîvaini notikumi, kas saistàmi tikai ar DP..., tomèr nekad personîgi ar L. Grantiñu neesmu ticies, tomèr , izskatàs, lai mani varètu kompromitèt, ir bijuśi piedàvàjumi man tikties ar viñu.Tie, kas aizstàv A. Borovkovu, dułkojot ûdeñus, ir tàdi pat noziedznieki, kuri, visticamàk, vèl śodien sadarbojas ar Krievijas FSB , PSRS VDK mantinieci.
jurītis
20.06.2017. 22:24»
Vai Strautmane slima
"Strautmanes atziņa sociālajā tīklā Twitter...
Atmodas laikā Baibiņa vēl skolā mācījās :)))) Nekāda sakara ar tiem laikiem.
Sorry
20.06.2017. 21:39»
TYT
Nejauc faktus un izlasi nopietnāk, ja esi spējīgs saprast, par ko iet runa
Pats neesi spèjîgs, ćekist!
tā viš ir, Miķel, Tev taisnība
20.06.2017. 21:37»
tādi esam
Protams, ka maisos ir tikai maza daļa no čekistu kartiņām. Liela daļa atrodas Maskavā, palikušos izšķiroja AP iekļuvušie čekisti un pēc tam atdeva SAB-am...
un Bendiks varēs duļķot gaisu bārdas uzdevumā
pamela
20.06.2017. 21:25Kaut kāds stulbums!Ko tādu var samurgot tovarisči ar sarkanām smadzenēm un perversu domāšanu- postpsdomju .KURŠ man var pamatot KAPĒC tādas bailes no tiem maisiem kur itkā NEESOT nekā nopietna vien veci garīga darba vergi?Tad jau pavisam nav ko baidīties un droši,ka visi apmiruši,Baiba un Co?Kaimiņi nopublicēja un pilsoņu karš nav izcēlies,bet gan otrādi,iestājies miers.Baiba,KAPĒC ???mani tas neuztrauc par to publicēšanu?MANIS tur NEVAR būt !!Bet,ja pat starp 100 stukačiem ir kaut viens īsts maita,kura dēļ manu opi nozūmēja,viņš IR JĀATKLĀJ Baiba no Mežaparka !!Maizītim gan būtu jāzina,ka lielāS ZIVIS IR MASKAVAS MAISOS.Piem.Godmanis un Co.
Ko jūs aizstāvat biedri Maizīti un Baiba??Ja atvērtu maisus,Latvijā politgaiss uzlabotos !!Saeima būtu tīrāka morāli utt.
w
20.06.2017. 21:20Latviju pārvalda čekas stukači un prokremliska
kleptokrātija....bulcītes un maizītes, vien sulaiņi!
Miķelis
20.06.2017. 21:15»
tādi esam
Protams, ka maisos ir tikai maza daļa no čekistu kartiņām. Liela daļa atrodas Maskavā, palikušos izšķiroja AP iekļuvušie čekisti un pēc tam atdeva SAB-am...
Pagaidām vissaprātigakais komentārs....
tādi esam
20.06.2017. 20:43Protams, ka maisos ir tikai maza daļa no čekistu kartiņām. Liela daļa atrodas Maskavā, palikušos izšķiroja AP iekļuvušie čekisti un pēc tam atdeva SAB-am.
Kad atvērs maisus, sāksies raganu medības vecās latviešu inteliģences vidū.Tauta varēs plūksties un ņemties, tikmēr 3A u.c. šā trokšņa ēnā varēs zagt un zagt...
TYT
20.06.2017. 20:19»
Sorry
Diezgan jums melot, ćekista kungs! Noskatieties pèdèjo TV raidîjumu de Facto, izlasiet Johansona Ćekas generàla piezîmes un pavaicàjiet L. Grantiñam, kuru A. Borovkovs pratinàja par LPSR laika politiskiem noziegumiem pret LPSR un nosûtîja uz kriminàllistu korpusu, lai viñu fiziskisalauztu vai iznîcinàtu...
Nejauc faktus un izlasi nopietnāk, ja esi spējīgs saprast, par ko iet runa....
Sorry
20.06.2017. 20:15»
TYT
Borovkovs piestrādā SAB? Un piedalās pielaižu lemšanā? Pirmā dzirdēšana un kaut kā apšaubu šādu apgalvojumu. Kaut kad senāk - varbūt. Tagad - neticu...
Diezgan jums melot, ćekista kungs! Noskatieties pèdèjo TV raidîjumu de Facto, izlasiet Johansona Ćekas generàla piezîmes un pavaicàjiet L. Grantiñam, kuru A. Borovkovs pratinàja par LPSR laika politiskiem noziegumiem pret LPSR un nosûtîja uz kriminàllistu korpusu, lai viñu fiziskisalauztu vai iznîcinàtu. Starp citu ir dzîvi cilvèki no tà laika, kuri bija ar viñu vienà cietumà un var liecinàt. Viñiem tika liegts zonà aizstàvèt Grantiñu, tomèr neviens neiedrosinàjws viñu aiztikt. Tad Grantiñu nosûtija uz citu zonu, kur viñu fiziski iespaidoja tà, ka viñu neatpazîtu paśa màte. Vèl śo to par " godîgo" Borovkovu varètu pastàstît, bet visam savs laiks...
miķelis
20.06.2017. 19:55Jā,ņemot vērā manu profesionalo darbību, 60-to gadu sākuma oficiali tika noformēta uzskaites kartiņa.80-to gadu vidū ,pēc darba vietas maiņu,nemainot profesiju,Rīgas rajonā man tika vairākkārt piedāvāts noformēt darbošanos, no kuras kategoriski atteicos.Pēc neatkarības atgūšanas, man bija divi dažādi piedāvājumi izpirkt uzskaites kartiņu.Es atteicos, jo neko prettiesisku pret saviem līdzpilsoņiem netiku darījis un ziņojumus netiku rakstījis.
Gadu gaitā, tiekoties ar maisu turētājiem atklājās, ka uz mana vārda Rīgas rajonā,bez mana paraksta,ir noformēta uzskaites kartiņa. Ištā kartiņa arhīvā nav atrodama. Tāda tā īstenība, visi nopietni ņemami domumenti savlaicīgi tika nodoti arhīvā.
Domāju, kamaisos nav nekādas nopietnības.Katrs loģiski domājošs cilvēks,kurš kādu mūža daļu ir nodzīvojis Padomju Latvijā,var vienkārši izsecināt kas ir kas.Labāk būtu katram politiķim un pārējiem.......prasīt autobiogrāfiju,nevis nedēļu kursu diplomus ārzemēs....
TYT
20.06.2017. 19:31»
Sorry
Izstreb LPSR VDK Johansina memuārgrāmatu Čekas ģenerāļa piezīmes. Tur skaidri teikts, ka A. Borovkovs, šodien Latvijas juristu biedrības vadītājs, persona, kas kopā ar SAB Maizīti, Genprokenes Kalnmeijeru, DP Mežvietu sēž pie viena galda un lemj , kam pieškirt pielaidi valsts noslēpumiem. Borovkovs ...
Borovkovs piestrādā SAB? Un piedalās pielaižu lemšanā? Pirmā dzirdēšana un kaut kā apšaubu šādu apgalvojumu. Kaut kad senāk - varbūt. Tagad - neticu.
No otras puses - Borovkovs psrs laikā bija augstākā līmeņa korupcijas izmeklētājs un tur ar politiku bija pastarpināta saistība. Tie bija pārsvarā ekonomiskie noziegumi, kurus piedevām piesedza augstāka kompartijas nomenklatūra. Viņš noteikti zina to sistēmu, tās darboņus, bet ka būtu kaut kā čekists - tā ir pārspīlēta vēlmju domāšana. Var patikt vai nepatikt viņa uzskati un darbošanās 90. gados starp dažādiem ekonomiskajiem grupējumiem, kas bija viņa profesija, bet tāpēc nevajag klaji pievilkt kaut kādus izdomājumus.
Sorry
20.06.2017. 19:12»
Karote
Tā kā tieši Kgb kūrēja atmodas procesu, jeb vismaz ļoti centās to darīt, ir skaidrs, ka īstie papīri sen pirms pārņemšanas tika aizvesti uz Maskavu. Ko faktiski pierāda visa 4 maija Republikas vēsture un šodiena. Komuņaki un čakisti turpina valdīt Latvijā
Izstreb LPSR VDK Johansina memuārgrāmatu Čekas ģenerāļa piezīmes. Tur skaidri teikts, ka A. Borovkovs, šodien Latvijas juristu biedrības vadītājs, persona, kas kopā ar SAB Maizīti, Genprokenes Kalnmeijeru, DP Mežvietu sēž pie viena galda un lemj , kam pieškirt pielaidi valsts noslēpumiem. Borovkovs ar Godmani no Stūra mājas staipīja maisus uz Ministru kab. ēku un atpakaļ, MK ēkā nakšnoja Godmanis, Borovkovs ar Godmani sastrādājas, apejot Johansonu, ar PSRS VDK.. viss tajà gràmatà, katrs var izlasît, tàpat par VVF Maskavas ćekistes uzdevumiem, ggràmatà Îsvèsture, vèl iesakàma gràmata, piejama tikai internetà Kalpîbas gadi, kura autoru mûsdienàs nogalinàja VDK slepenie dienesti..
Karote
20.06.2017. 18:56Tā kā tieši Kgb kūrēja atmodas procesu, jeb vismaz ļoti centās to darīt, ir skaidrs, ka īstie papīri sen pirms pārņemšanas tika aizvesti uz Maskavu. Ko faktiski pierāda visa 4 maija Republikas vēsture un šodiena. Komuņaki un čakisti turpina valdīt Latvijā.
Vai Strautmane slima
20.06.2017. 17:47»
pJanka
Vai spēlēt spēļu automātus VDK Atmodas laiku izcilākai žurnālistei ir tikai izklaide vai tomēr slimīga atkarība
"Strautmanes atziņa sociālajā tīklā Twitter:
- Turklāt nevienam nav noslēpums, ka Savickis bija KGB virsnieks...vienalga visi viņam... bučo... ko mainīs pustukšu kartotēku publiskošana?"- Strautmane jauc gaisu. Kāds te sakars Savickims, štata darbiniekam ar slepenajiem aģentiem? Vai tiešām viņa tik stulba, ka nesaprot starpību, kas ir aģents un kas čekas štata virsnieks?
VDK 5.nodaļa
20.06.2017. 17:46Zinot šo čekas darbības mehānismu, pilnīgi droši var teikt, ka VISU (!) „atmodas” un pirmos „neatkarības” gados radīto organizāciju (jo īpaši veiksmīgo un plaši zināmo) kodolu veidoja ar VDK saistīti kadri. Citiem vārdiem sakot – vairuma mūsdienu Latvijas organizāciju pamatus (sabiedrisko organizāciju, partiju, baznīcu, valsts iestāžu, komercstruktūru utt.) lika čeka un pēc tam gan viņi, gan viņu uzraugi no komunistiskās partijas pārgāja strādāt šajās struktūrās. Kas attiecas uz t.s. ”čekas maisiem”, tad tie domāti nezinīšiem un publikas mānīšanai, jo vērtīgākā aģentūra tur nav atrodama.
Maizītis melo
20.06.2017. 17:40»
juhans
Aizstāvēt un slēpt valsts nodevējus ir kauns un negods.Pietiek jau ar legālajiem kolaborantiem,kuri ir valsti padarījuši bez kara un mēra par mazapdzīvotu un mazpievilcīgu valsti.Protams, ka to var norakstīt uz verga dvēseļu sindromu,kuri uzskata par goda lietu aplaupīt savu kungu t.i.valsti.Pat pēc...
Maizītis - Publiskojot patiesību neatrast. Ja publicēs sarakstu ar cilvēku vārdiem, par kuriem nav zināms, kāpēc viņi atrodas aģentūras kartotēkā, mēs nonākam pie komunistiskajā diktatūrā izmantotās kolektīvās atbildības principa.
Patiesību zina tikai DIEVS un pats aģents. Mums vajadzīga patiesība, ka viņš ir "maisā", ka bija savervēts un kārtptēkas dati, to salīdzinot ar ierakstu žurnālā dod 100 % izziņum, ka persona bija savervēta - tur tā patiesība. Par cik un ko nostučīja - tas nav vajadzōigs skaidrot. kam vajag, lai skaidrojas paši.
pJanka
20.06.2017. 17:36Vai spēlēt spēļu automātus VDK Atmodas laiku izcilākai žurnālistei ir tikai izklaide vai tomēr slimīga atkarība?
juhans
20.06.2017. 16:39Aizstāvēt un slēpt valsts nodevējus ir kauns un negods.Pietiek jau ar legālajiem kolaborantiem,kuri ir valsti padarījuši bez kara un mēra par mazapdzīvotu un mazpievilcīgu valsti.Protams, ka to var norakstīt uz verga dvēseļu sindromu,kuri uzskata par goda lietu aplaupīt savu kungu t.i.valsti.Pat pēc vēlēšanam goda krēslā tiek atkal sēdināti kriminālas ievirzes vīriņi,pat ar aizliegumu ieņemt šos amatu,bet neviens pat negrasā šos sēdinātajus saukt pie atbildības un nozīmēt jaunas vēlēšanas,tā turpinot verga dvēseļu sindroma attīstību.
Pupa
20.06.2017. 16:37Vislielākie pigori sāksies tad, ja izrādīsies, ka maisā ir kāds baškīru ārlaulības jauktenis, kurš grasās pakārt pusi Latvijas.
Jankam
20.06.2017. 16:37»
Janka
Palīdziet atcerēties, kad Lato Lapsa pēdējo reizi bija žurnālists, nevis pērkams skribents no ārvalstīs reģistrēta portāla ar neskaidriem finansējuma avotiem
Drīz ielīgos Jāņus,nedzer tik daudz pirms svētkiem!
Sorry
20.06.2017. 15:40Nedrīkst publicēt arī citu iemeslu dēļ - jo tie čekisti, kas šodien prokuroru, tiesnešu, Saeimas deputātu vidū, nebalsotu un nelemtu pret Krievijas FSB interesēm, SAB un DP ar čekas maisu neatvēršanu pierāda, ka ir Krievijas FSB filliāles Latvijā, ne velti, lemjot par piekļuvi valsts noslēpumiem, ko redzējām vairakkārt TV de Facto, lemjot par KNAB vadītāju, pie viena galda sēžam un slepeni lemjot Maizīti, Kalnmeijeru (abi pastradāja kādu laiku Lemberga maizē) un Mežvietu kopā ar bijušo LPSR VDK virsnieku Aivaru Borovkovu, par kuru VDK ģenerālis Johansons savā grāmatā raksta, ka Godmanis un Borovkovs, apejot viņu, sadarbojās ar PSRS VDK vadību, jo Johansonam PSRS VDK vadība vairs neuzticējās,
OXO
20.06.2017. 15:36Godigie cekisti jau pieteikusies un pagajusi mala-loti oz pec pasutijuma.
Lelle
20.06.2017. 15:31»
Latvietiņš
Čekas maisus gan publicēt nevajag nekādā gadījumā. Mums jau tā trūkst to valstsvīru. Katru reizi apmēram vieni un tie paši vien ir jāvēlē. Ja atvērs čekas maisus, tad jau vairs vispār nebūs par ko vēlēt un mēs paliksim bez valdības. Un kas notiks ar valsts drošības dienestiem? Var gadīties, ka tur vairs...
Tev žetons par komentu!!!
Fakts
20.06.2017. 15:29Nez ko viņa pīpē un dzer?
Mūs varētu glābt tikai demokrātiska Krievija. Tur process ir sācies un galvenie maisi gan jau tiks atgriezti, tad tik te būs šoks...uz rietumu pamuļķiem vairs nav ko cerēt. Vietējie zagļi turpina izzagt un izvarot valsti.
kk
20.06.2017. 15:07 Būtu interesanti, ka kāds žurnālists no pietiek.com paanalizētu Eiropas tiesas spriedumu pret EE.
http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-156518
Stāsts par to, vai var vai vajag publicēt.
Iespējams, ka process nokavēts...
Hihi
20.06.2017. 14:48»
Janka
Palīdziet atcerēties, kad Lato Lapsa pēdējo reizi bija žurnālists, nevis pērkams skribents no ārvalstīs reģistrēta portāla ar neskaidriem finansējuma avotiem
Baibiņ, atslābsti, ierauj labāk ikvakarējo.