Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

kritiķe

03.07.2020. 17:23

>katru kultūras parādību var pienācīgi izbaudīt >tikai klātienē

autors uzrakstījis apjomīgu (labu) rakstu,
bet šis apgalvojums
ir analfabētisks, jo
pagātne var pārspēt tagadni

Atbildēt

Хм

03.07.2020. 16:17

»


Про ту фразу не так было. Женщина на телемосте стала говорить " В СССР секса не было", все заржали, но продолжение фразы было "все по любви было". То есть просто пыталась сказать, что не было секса просто ради секса. Хотя тут она нп права, был, конечно. Но факт таков, что вот этот тот самый случай, когда фразу вырвали из контекста

Atbildēt

jautrība nebeidz nobeigties

03.07.2020. 16:07

»

katolis

Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums...


"Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā."

**********************************

Toties tagad homoseksu māca jau bērnudārzos un trekni atalgoti pideri liek cietumā jebkuras orientācijas personāžus kas "pasūtīti par samērīgu atlīdzību".

Atbildēt

Nacionālo Atkritumu

03.07.2020. 15:49

jebkurš ministrs bija, ir un būs neprofesionalitātes spilgts apliecinājums.

Atbildēt

sarkanais dzīvsudrabs

03.07.2020. 15:44

»

LPSR

savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre


gadījumā neesi smirdīgs čekas stukačs???
vilciena demolēšana bija visleģendārākais jauniešu protests pret sovaku cietumu kurā mēs visi bijām ieslodzīti...

Atbildēt

sarkanais dzīvsudrabs

03.07.2020. 15:42

»

nu

LPSR 03.07.2020. 16:25...


LPSR 03.07.2020. 16:25
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !
--------------------------------------
gadījumā neesi smirdīgs čekas stukačs???
vilciena demolēšana bija visleģendārākais jauniešu protests pret sovaku cietumu kurā mēs visi bijām ieslodzīti...

Atbildēt

patiesība

03.07.2020. 15:41

»

!

nacionalie atkritumi varetu ierosinat sakt Daugavas aizbersanu Latvija ! jo si upe savu tecejumu sak Valdaja augstiene Krievija


Nemuldi, vatņik! Valdaja augstiene ir senas baltu un somugru zemes, ko slāvi ekpansijas rezultātā pēdējo 1000 gadu laikā baltiem atņēmuši.
Daugavu nav jāaizber, bet komunistu māju ir jānojauc!

Atbildēt

nu

03.07.2020. 15:39

LPSR 03.07.2020. 16:25
savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !
Super!Vismaz zinām, ka kultministrs nav remdena siļķe, kas peld pa straumei.Šī te ir normāla prakse, ka par sabiedriski nozīmīgām lietām raisās diskusijas un viedokļi atšķiras.Tā mēs arī izaugsim līdz tam, ko kādreiz dēvēja par demokrātiju.Nevar pārzināt kādas lietas pilnīgi visus plusus un mīnusus, tāpēc jau notiek apspriešanas ar speciālistiem, ar sabiedrību. Ministrs skatījās tikai no viena aspekta - daļas mūziķu.Citiem radās iebildes konkrētajam priekšlikumam,normāla prakse visā Eiropā, te uzreiz paveras ideoloģiskajiem pretiniekiem iespējas politiskajām manipulācijām un smadzeņu skalošanai.Arī tas labi - cilvēki kļūst gudrāki.

Atbildēt

komjaunietis

03.07.2020. 15:37

»

LPSR

savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre


Tieši tāpēc visas idejas, kas nāk no Puntuļa ir kaitīgas, degradējošas un pat noziedzīgas.
Komunistu māju jāsaglabā!

Atbildēt

!

03.07.2020. 15:33

nacionalie atkritumi varetu ierosinat sakt Daugavas aizbersanu Latvija ! jo si upe savu tecejumu sak Valdaja augstiene Krievija !

Atbildēt

nu

03.07.2020. 15:27

to Puntuli ziepēs! 03.07.2020. 16:20
ir klāt arī dižie manipulatori:):):).Nav jājauc koncertzāles celšanas diskusijas ar politiskām manipulācijām, paldies Dievam, vismaz ar savu viedokli var padalīties visi.Ar saviem divvalodības priekšlikumiem vari iet ieskrieties:):):).

Atbildēt

LPSR

03.07.2020. 15:25

savulaik sis puntulis kopa ar alkoholiki kulakovu iedvesmoja pusaudzus elektro vilcienu vagonu demolesanai Ogre !

Atbildēt

Puntuli ziepēs!

03.07.2020. 15:20

»

eks-studente Ausma

Rādās ka NA uzstādījumi ....cīņa ar vēju kurš nākot no kaimiņzemes un mūs apdraudot....ir zaudējuši savu spēku un sabiedrība labi saprot kas ir politika...kas ir vēsture....un kā jārīkojas ar kultūrvēstures mantojumu.Neizdosies savu ambīciju dēļ ar saukļiem panākt sev vēlamo rezultātu Ir jāsaprot ka...


Pilnīgi piekrītu - visus nacistus un nacionālistus jāieliek cietumā! Sabiedrības interesēs ir saliedēta un integrēta latviešu-krievu tauta, kas kopīgi svin gan 9.miju, gan 18.novembri, kā arī Latvija, kurā nav NATO karaspēka, bet ir 2 oficiālas valsts valodas: latviešu un krievu.

Atbildēt

Tieši

03.07.2020. 15:14

»

arhitekts2

Ēku var pārdot par apt. 15-18 milj. Lai remontē un taisa lepnu viesnīcu. Tā rīkotos saimnieks. Ja komandē politiķi ar sapni pasildīt roķeles, tad rodas šādi absurdi priekšlikumi un murgi par 30milj., t.i. pa 2000 eiro uz kv.m.!!! Kauns Paulam un Co par vēstuli


par to domāju,- pasaulē Hayot, Holiday Inn, Hiltoni ir līdzīga tipa ēkās.Piedevām vēl izcili ekskluzīva atrašanās vieta,- jebkurš no lielajiem viesnīcu tīklu monstriem varētu būt absolūtā sajūsmā, LV jau nav nevienas reāli 5 zvaigžņu viesnīcas.Šķiet,ka pēdējā 10gadē Bulgari hotels group aizņem luxus nišu.Milānas viesnīca arī ir modernisma piemērs, tiesa, jaunāks:), piedāvājiet:).Pārsteidzoši bija arī vecās bibliotēkas(tā, kura "taisījās burtiski sagrūt pa stundām", nevis dienām:) pārtapšana par ekskluzīviem dzīvokļiem ļoti ātrā tempā.Arī tajā ēkā bija seni ozolkoka paneļi un kesonu griesti trepju telpā, u.c. Bet jāsaka, lielisks, lielisks, lielisks raksts,- ar visām izglītojošām atkāpēm.Nez kāpēc liekas, ka autors ir pasniedzējs, kurš studējis arhitektūru, bet pievērsies, ar panākumiem, citai jomai:).

Atbildēt

Mjā

03.07.2020. 15:06

Padevīgais suņa skatiens foto,labi raksturo Puntuļa odu savai partijai - Mēs pārtiekam viens no otra,nevis no pārtikas precēm

Atbildēt

klimpa

03.07.2020. 14:56

»

R

Vai Puntulis pēc koncerta naktī izvadās apmeklētājus uz mājām visā Latvijā,jo vietas autotransportam tur nav


tavā smadzeņu podā nav vietas smadzenēm. Tur smadzeņu vienkārši nav.
Lai Puntulim izdodas realizēt ideju par koncertzāli!

Atbildēt

līdzīgs

03.07.2020. 14:55

»

Kaatad

Visticamāk, notiek parastais stāstiņš- būvnieki gaiteņos "izbīda" kā tikt pie smukas valsts naudas, un provinces "elite" laimē iespiedzas- "jā, jā, mēs sen esam pelnījuši modernu kultūrceltni". Loģiski, ka centrā. Autora augšminēto iemeslu dēļ- lai būtu gana smalki, gan piebraukt, gan defilēt pēc pasākumiem...


novērtējums saistās iz Beatles laikiem,kad muzicējot karaliskajai ģimenei,Džons Lenons mudinājis publiku-tie,kuri nespēj pasist plaukstas,lai paskandina savas dārglietas.Arī koncertzāle kalpos kā kulta projekts pašiedomātai ''inteliģentu'' publikai,sevis atrādīšanai.

Atbildēt

eks-studente Ausma

03.07.2020. 14:47

Rādās ka NA uzstādījumi ....cīņa ar vēju kurš nākot no kaimiņzemes un mūs apdraudot....ir zaudējuši savu spēku un sabiedrība labi saprot kas ir politika...kas ir vēsture....un kā jārīkojas ar kultūrvēstures mantojumu.Neizdosies savu ambīciju dēļ ar saukļiem panākt sev vēlamo rezultātu Ir jāsaprot ka PSRS ir sen vēsturē un baidīšana ar kaimiņzemi un tas vadītājiem nav aktualitāte jo mūs aizsargā NATO ,ASV un visa EIROPA.Esam droši un aizsargāti un liekas ka jāizbeidz retorika ar draudiem....( nav zināms no kā)....un jāstrādā visas sabiedrības interesēs un jāpārstāv visu nacionalitāšu intereses neatkarīgi no valodas,ticības,ādas krāsas un citām katram individuāli piemītošajām īpašībām

Atbildēt

R

03.07.2020. 14:33

Vai Puntulis pēc koncerta naktī izvadās apmeklētājus uz mājām visā Latvijā,jo vietas autotransportam tur nav???

Atbildēt

R

03.07.2020. 14:30

Līdzīga ēka ir viesnīca Lasvegasā!

Atbildēt

vietējais

03.07.2020. 14:30

Šī situācija ar koncertzāli izgaismo reālo situāciju valsts pārvaldes sistēmā,jo esam nabadzīgāki, jo lielāki parādi valstij, jo stulbākus lēmumus pieņemam-kā vienmēr sākam ar postīšanu jo tas mums padodas labāk.
Ja tam "kultūras ministram" tik ļoti un tieši šai vietā vajag to koncertzāli tad lai par savu naudu to ēku nopērk un tad dara ar viņu ko grib.

Atbildēt

Хм

03.07.2020. 14:28

»

katolis

Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums...


Дома были нормального цвета. Ну не могли же в СССР предположить, что потом за 30 лет у кого-то не хватит сил, ума и т.д. этим зданиям проводить нужные ремонты. Да и не тех домов вина, что уже нынешние власти Риги разрешали на балконах возводить разные страшные конструкции, стеклить кому как вздумается. разрещать менять окна на кому какие по цвету нравятся
Съездите в Вентспилс. Какой бы ни был Лемберг, но это факт, что все дома, по крайней мере, в центре, в одинаковом стиле, никаких застекленных балконов и минисвалок на них со всякими холодильниками, лыжами и т.д.

Atbildēt

katolis

03.07.2020. 13:45

»

tipisks naciķu standarts

p.s. ja tu, savukārt, gribi teikt, ka viss padomju laikos iespētais un radītais ir tikai un vienīgi slikts - papūlies ar konkrētiem piemēriem un atbilstoši max. objektīvi argumentēti pamatot šādu "viedokli


Protams, bija arī labas lietas. Man patika, ka padomju laikos nebija seksa un piderus lika cietumā. Un man patīk padomju laikos uzceltās mājas - pelēkas, skandināviem raksturīgas betona paneļu būves. Tagad, kad šīs mājas nosiltina - tiek sabojāts viss skaistums!
Un vēl bija labi, ka padomju laikos nebija ne interneta, ne mobilo telefonu. Un padomju laikos ražotā automašīna NIVA ir labākais visurgājējs pasaulē. Un neaizmirstamā PEPSI garša - tāda bija tikai padomju laikos. Un zobārstniecība - man joprojām stāv plombes no padomju laikiem.

Atbildēt

tipisks naciķu standarts

03.07.2020. 13:22

»

Čekas aģents arhitekts Jānis Dripe

Pievienojos! Un arī es cenšos pateikt vienu - komunistu ēku Rīgā nedrīkst nojaukt


prasta demagoģija, atšķaidīta ar prastiem meliem, nerullē, absolūti.

Atbildēt

tipisks naciķu standarts

03.07.2020. 13:20

»

katolis

Tu gribi teikt, ka padomju laiki bija labi? Ka padomju laikos iespētais jeb radītais ir tikai un vienīgi labs


p.s. ja tu, savukārt, gribi teikt, ka viss padomju laikos iespētais un radītais ir tikai un vienīgi slikts - papūlies ar konkrētiem piemēriem un atbilstoši max. objektīvi argumentēti pamatot šādu "viedokli".

Atbildēt

tipisks naciķu standarts

03.07.2020. 13:13

»

katolis

Tu gribi teikt, ka padomju laiki bija labi? Ka padomju laikos iespētais jeb radītais ir tikai un vienīgi labs


personīgi es pateicu tieši to, ko vēlējos pateikt - neatkarīgi no tā, ko / kā / kāpēc tu u.c. taml. neadekvāti motivēti pseido "lojālpatriotiski" orientēti pseido "kristieši" gribētu atļauties manu viedokli (tieši tāpat, kā jebkuru citu normālu cilvēku viedokļus) truli patvaļīgi traktēt saskaņā ar savu subjektīvo "tipiskā naciķu standarta izpratni".

Atbildēt

patiesībā

03.07.2020. 12:59

»

VB

Vienalga: lauzt / graut / nojaukt NAV tas pats, kas celt


tieši tā. Un visnotaļ raksturīgi, ka ar pirmo nodarbojas tie, kas NAV spējīgi nodarboties ar otro.

Atbildēt

tipisks naciķu standarts

03.07.2020. 12:52

»

viedoklis

Krievu okupantiem un krievu šovinistiem Uzvaras laukums ir svēts - viņi tur neko neļaus būvēt. Ko pa dienu uzbūvēs, to krievu okupanti pa nakti nojauks


tie, kas paši neko konkurētspējīgu nejēdz sabīdīt, šos savus mentālos kompleksus reducē uz citu iespētā postīšanu. sevišķi attiecībā uz "sliktajos padomju laikos" iespētā lumpeniski stulbu apņirgšanu un vēl stulbāku graušanu.

Atbildēt

viedoklis

03.07.2020. 12:46

»

Lūdzu, pamato, kāpēc Uzvaras laukums būtu nepiemērots koncertzālei


Krievu okupantiem un krievu šovinistiem Uzvaras laukums ir svēts - viņi tur neko neļaus būvēt. Ko pa dienu uzbūvēs, to krievu okupanti pa nakti nojauks.

Atbildēt

zinīte

03.07.2020. 12:36

Pilnīgi piekrītu raksta autoram, ka Elizabetes ielas nams jāliek mierā, tas ir kapitāli celts un būs lietojams vēl kādus 200 gadus, ko nevar teikt par angāru, saucamo bibliotekas namu, kas ilgāk par 30 gadiem neizturēs. Kāpēc valsts nevar nacionalizēt jebkuru zemes gabalu, ja tā nepieciešama valsts nacionālo interešu vajadzībām. Kā tas notiek ar RAIL Baltic projektu.

Atbildēt

Хм

03.07.2020. 12:33

»

Хм

Пара минут в гугле выдала такую информацию...


Извините, но из фразы "būtu nepieciešami ieguldījumi" сделать вывод про 30 млн-это, мягко говоря, несерьезно

Atbildēt

Хм

03.07.2020. 12:32

»

Izziņa

30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt


Пара минут в гугле выдала такую информацию
https://lvportals.lv/dienaskartiba/317315-vni-elizabetes-2-ipasums-butu-attistams-gan-valsts-iestazu-centralizacijai-gan-koncertzales-buvei-2020

“Ēka Elizabetes ielā 2 teju 15 tūkstošu kvadrātmetru platībā ir modernisma perioda arhitektūras paraugs. Arhitektūras ziņā ļoti līdzīga ēka atrodas Briselē un tajā strādā Eiropas komisija.
ВЫДЕЛЕНО МНОЮ Konstruktīvi ēka Elizabetes ielā 2 ir tehniski apmierinošā stāvoklī un tā šobrīd tiek izmantota vairāku organizāciju vajadzībām.

VNĪ to uztur darba kārtībā līdz lēmumam par ēkas tālāko likteni. Protams, ēkas attīstīšanai atbilstoši mūsdienu prasībām būtu nepieciešami ieguldījumi,” piebilst R. Griškevičs.

Где тут про 30 млн и "ужас какое плохое здание, вот вот и так рухнет"?

Atbildēt

Tautasdziesma

03.07.2020. 11:53

Ak kā bāleliņiem gribas paņirgāties par klasiskās mūzikas cienītājiem, piedāvājot koncertzālei visas visnepiemērotākās vietas pēc atlikuma principa.

Atbildēt

Aldis

03.07.2020. 11:36

»

Izziņa

30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt



Koncertzāli - "Uzvaras" laukumā, nojaucot betona stabu, kas nav piemineklis, kas ir apkaunojums Latvijai.
Muļķiem slava, jo stulbums valda - saka: "padomju mantojums". Tād tas ir Latvijas, Krievjas un 1`6 republiku mantojums, bet patiesībā tas ir okupācijas laika mantojums krievu laika mantojums.

"Padomju"- tas ir pseidinīms Krievijas impērijai ar okupētām 15 valstīm + autonomās valstis - republikas.

Stulbums nojaukt ēku, kuras vietā nevar iekārtpot labu citu sabiedrisku celtni. jo nav vietas piebraukšanai.

Klausieties Gundara Āboliņa piedāvājumu, kur būvēt.

Bet principā "jācīnās"ar "padomju"mantojumu,. jo tas ir okupācijas mantojums, ka "Uzvaras piemnemklis" -jānojauc kā murgs un tur jāceļ KONCERTZĀLE S būve , kas ir ideāla vieta.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

03.07.2020. 11:26

Vēl viens mans domubiedrs...sk. 2 manus komentārus rakstam 28.o6.2020. "Muļķība vai pasūtījums".

Atbildēt

Izziņa

03.07.2020. 11:22

30 miljonus vērtē VNĪ priekšnieks Grišķevičs,kurš šo ēku pašlaik apsaimnieko, tāpēc zin, kādā stāvoklī tā ir, un kas un cik tur jāiegulda, lai savestu kaut cik kārtībā (jānomaina visi iekšējie inženiertīkli un komunikācijas utt.)

Atbildēt

Хм

03.07.2020. 11:02

»

Jā, bet

Kur tu rāvi tos 30 miljonus? Tāmi esi redzējis? Rīgā ir daudz ēku, kam nepieciešams remonts, vai tādēļ visas tās būtu nojaucamas...


Это классический пример пропаганды. Вбрасывается цифра, например, 30 млн. Вначале вопросы "что, откуда". Но все продолжают твердить уверенно "30, 30, 30"
И смотришь, уже через несколько месяцев все принимают эту цифру и начинают кивать головами "ну да, 30, это конечно, большая цифра, это очень дорого".
Разве это здание не сдается в аренду, помещения в нем? Вот тебе и источник доходов для ремонта.
Но понятное дело - сейчас просто включен массовый пиар за снос. Уже даже мало кто заметил справедливое замечение-господа, какие 3 млн за снос? Обычная практика, что сносящим отдают материал псле сноса, они его продают, и так и отбивают затраты.

Atbildēt

arhitekts2

03.07.2020. 10:55

»

arhitekts

Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā...


Ēku var pārdot par apt. 15-18 milj. Lai remontē un taisa lepnu viesnīcu. Tā rīkotos saimnieks. Ja komandē politiķi ar sapni pasildīt roķeles, tad rodas šādi absurdi priekšlikumi un murgi par 30milj., t.i. pa 2000 eiro uz kv.m.!!! Kauns Paulam un Co par vēstuli.

Atbildēt

Jā, bet

03.07.2020. 10:53

»

arhitekts

Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā...


Kur tu rāvi tos 30 miljonus? Tāmi esi redzējis? Rīgā ir daudz ēku, kam nepieciešams remonts, vai tādēļ visas tās būtu nojaucamas?
Šobrīd tās ēkas remonts vispār nav dienaskārtībā. Ēka ir funkcionāla. Dienaskārtībā ir koncertzāle. Tad arī vajag domāt kā un kur to koncertzāli būvēt, lai lieki netērētu līdzekļus, bet vienlaikus, lai iznākums būtu maksimāli veiksmīgs.

Atbildēt

arhitekts

03.07.2020. 10:02

»

Jā, bet

Oh, cik tu kareivīgs! Cik tad tos okupantus un viņu kultūru pa šiem 30 gadiem esi no Latvijas izravējis? Vai tad tajā ēkā okupanti dzīvo un liftos čurā, ka tu tik dedzīgi vēlies izsviest nodokļu maksātāju naudas miljonus šīs ēkas nojaukšanai? Varbūt sāc ar to pārdavgavas pirkstu, kur okupanti tiešām...


Jau vakar rakstīju-jānojauc gan komunistu ēka, gan okupantu falls Pārdaugavā.
Tu labāk pasaki, kur ņemt 30 miljonus komunistu ēkas pārbūvei un atjaunošanai, ja gadījumā tā netiek nojaukta? Pēc 4 gadiem komunistu ēkai būs 50 gadu - tas nozīmē, ka ēka ir nestspējīga, bet nepieciešams katpitālais remonts attiecībā uz inženierkomunikācījām, durvīm, logiem, grīdām, segumiem, energoefektivitāti.

Atbildēt

Jā, bet

03.07.2020. 09:52

»

arhitekts

Raksta autors ir izbijis komunists un slimo ar Stokholmas sindromu. Okupāciju viņš mīļi dēvē par padomju laikiem. Un konfekšu papīrīti ietītu sūdu - brūkošu, neizteiksmīgu, patālu no modernisma stāvošu un pēc remonta prasošos komunistu ēku Elizabetes ielā 2 - šis dēvē par arhitektūras šedevru...


Oh, cik tu kareivīgs! Cik tad tos okupantus un viņu kultūru pa šiem 30 gadiem esi no Latvijas izravējis? Vai tad tajā ēkā okupanti dzīvo un liftos čurā, ka tu tik dedzīgi vēlies izsviest nodokļu maksātāju naudas miljonus šīs ēkas nojaukšanai? Varbūt sāc ar to pārdavgavas pirkstu, kur okupanti tiešām rīko dzīres un iespējams kāds arī pačurā vai pavemj pēc kārtīgas šmigas iebaudīšanas. Starp citu, tur būtu eleganta vieta konc ertzālei. Un arī tā okupācijas pieminekļa nojaukšana tādus miljonus neprasītu.

Atbildēt

arhitekts

03.07.2020. 09:29

Raksta autors ir izbijis komunists un slimo ar Stokholmas sindromu. Okupāciju viņš mīļi dēvē par padomju laikiem. Un konfekšu papīrīti ietītu sūdu - brūkošu, neizteiksmīgu, patālu no modernisma stāvošu un pēc remonta prasošos komunistu ēku Elizabetes ielā 2 - šis dēvē par arhitektūras šedevru.
Okupācijas mantojumu, krievu okupantus un okupācijas kultūru (īpaši čurāšanu liftos un 9.maija svētkus pie okupantu falla Pārdaugavā) vajag izrāvēt ārā no Latvijas ar deokupācijas metodēm.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...